Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A benzinszint és a hőmérő műszer egy közös, 10V-os stabilizátorról kapja a villanyt, láthatod is a műszeregység hátulján, háromlábú fekete tranzisztorszerű, hűtőfüllel. Azt kéne megpróbálnod cserélni.

eztakartam kérdezni, hogy az milyen, azthittem 12voltos...

7810??bár ilyet még nem láttam...

Link to comment
Megosztás:

ömm köszönöm szépen mindenkinek a kommentet utána nézek ezeknek a dolgoknak :) . invictus írtad hogy használatfüggő: reggel van, kiállok a garázsból (nem fűtött) megyek vele pár km-t és a víz egyszerűen nem áll meg 92c-nál ami a gyári érték hanem elmegy kb 96-ig, itt marad több km-en keresztül majd egyszer csak gondol egyet és lemegy 88-89 c-ra (az hogy lemegy 88-89 fokra tudom hogy a termosztát rossz), a régi termosztátokkal meg alig akart 98c alá lejönni. ezt kb május óta csinálja, addig mindig 92c-on működött (se fentebb se lentebb és sztem ez a normális). érdekes. DE: asszem május környékén pont mikor ezeket tapasztaltam előtte volt cserélve a középső konzolban az izzósor. az összes merthogy nem égtek. kicseréltük, semmi máshoz nem nyúltunk és azóta ha ráadom a gyújtást automatikusan világít a középső konzol (fűtés körül és mindenhol középen). ez vajon mitől van? semmi máshoz nem nyúltunk. és nem vagyok benne biztos de lehet hogy azóta csinálja ezt a vizes hőfok ingadozást. hmm.

Link to comment
Megosztás:

ömm köszönöm szépen mindenkinek a kommentet utána nézek ezeknek a dolgoknak :) . invictus írtad hogy használatfüggő: reggel van, kiállok a garázsból (nem fűtött) megyek vele pár km-t és a víz egyszerűen nem áll meg 92c-nál ami a gyári érték hanem elmegy kb 96-ig, itt marad több km-en keresztül majd egyszer csak gondol egyet és lemegy 88-89 c-ra (az hogy lemegy 88-89 fokra tudom hogy a termosztát rossz), a régi termosztátokkal meg alig akart 98c alá lejönni. ezt kb május óta csinálja, addig mindig 92c-on működött (se fentebb se lentebb és sztem ez a normális). érdekes. DE: asszem május környékén pont mikor ezeket tapasztaltam előtte volt cserélve a középső konzolban az izzósor. az összes merthogy nem égtek. kicseréltük, semmi máshoz nem nyúltunk és azóta ha ráadom a gyújtást automatikusan világít a középső konzol (fűtés körül és mindenhol középen). ez vajon mitől van? semmi máshoz nem nyúltunk. és nem vagyok benne biztos de lehet hogy azóta csinálja ezt a vizes hőfok ingadozást. hmm.

a világítás az úgy van jól.

gyujtásra világít.

Link to comment
Megosztás:

ömm köszönöm szépen mindenkinek a kommentet utána nézek ezeknek a dolgoknak :) . invictus írtad hogy használatfüggő: reggel van, kiállok a garázsból (nem fűtött) megyek vele pár km-t és a víz egyszerűen nem áll meg 92c-nál ami a gyári érték hanem elmegy kb 96-ig, itt marad több km-en keresztül majd egyszer csak gondol egyet és lemegy 88-89 c-ra (az hogy lemegy 88-89 fokra tudom hogy a termosztát rossz), a régi termosztátokkal meg alig akart 98c alá lejönni. ezt kb május óta csinálja, addig mindig 92c-on működött (se fentebb se lentebb és sztem ez a normális). érdekes. DE: asszem május környékén pont mikor ezeket tapasztaltam előtte volt cserélve a középső konzolban az izzósor. az összes merthogy nem égtek. kicseréltük, semmi máshoz nem nyúltunk és azóta ha ráadom a gyújtást automatikusan világít a középső konzol (fűtés körül és mindenhol középen). ez vajon mitől van? semmi máshoz nem nyúltunk. és nem vagyok benne biztos de lehet hogy azóta csinálja ezt a vizes hőfok ingadozást. hmm.

A középkonzol nálam is világít ha "gyújtást" adok. (most tűnt fel hogy dízelnél milyen hülyeségnek tűnik a gyújtás-ráadás :D :) )

Link to comment
Megosztás:

ledezd be, és szép színes lesz :lol:

sajna nem értek hozzá :) pedig megcsinálnám!!

van egy elektroműszerés srác, aki csinál nekem néha ezt-azt, ő megcsinálná, csak vegyél ledet, stb lóvé meg most nincs sajna ilyesmire :D (az a qua kazán is most ment ki, az is 60.000, pedig az a pínz a bivalyra volt szánva, új el-tükrök, stb :) )

Link to comment
Megosztás:

OFF! Lejött értem a haver, hogy próbáljam ki a most vett autóját. Németből hozta, bmw 530i V8 220LE. Hogy az mekkorát megy! :) Automata váltós, városon kívül benyomtam a sportfokozatot, nem gyengén ment. Most vezettem először automataváltós autót és nagyon furcsa volt, hogy nincs kuplung! Hogy annak a V8-as motornak milyen szép hangja van! :)

Link to comment
Megosztás:

eztakartam kérdezni, hogy az milyen, azthittem 12voltos...

7810??bár ilyet még nem láttam...

Nem 7810, asszem írták valamelyik A Veki topicban (azoknál volt ez sorozatos probléma), vagy talán az Általános műszaki problémák-ban régebben, hogy milyen tipus jó helyette. Az eredeti TCA700Y asszem, csak azt nem könnyű beszerezni.

Link to comment
Megosztás:

sajna nem értek hozzá :) pedig megcsinálnám!!

van egy elektroműszerés srác, aki csinál nekem néha ezt-azt, ő megcsinálná, csak vegyél ledet, stb lóvé meg most nincs sajna ilyesmire :D (az a qua kazán is most ment ki, az is 60.000, pedig az a pínz a bivalyra volt szánva, új el-tükrök, stb :) )

mi 135ért vettünk :lol:

igaz ez nem fog kimenni soha, mert öntöttvas :lol:

nem bonyolult.. na meg neked van donor is, azon tudnál próbázni B)

Link to comment
Megosztás:

Nem 7810, asszem írták valamelyik A Veki topicban (azoknál volt ez sorozatos probléma), vagy talán az Általános műszaki problémák-ban régebben, hogy milyen tipus jó helyette. Az eredeti TCA700Y asszem, csak azt nem könnyű beszerezni.

hm akkor lehet ezt be kellene tenni a kmórás GYIK ba

Asszem visszaveszek a tempóból a naggyal: ezek miatt a képek miatt :) :)

bakker, hogy ez hogy össze tud törni :D

ebből egybe karcolások nélkül száltak ki :lol:

ez semmi

Link to comment
Megosztás:

mi 135ért vettünk :lol:

igaz ez nem fog kimenni soha, mert öntöttvas :P

nem bonyolult.. na meg neked van donor is, azon tudnál próbázni :P

ez gázos, kombikazán, ment 10 évet simán, állandóan, mert a vizet is ez melegíti, de hogy még 1 évet miért nem tudott már menni :D a hőcserélője ment ki :lol: 55000+munka(vasárnap :lol: )

igaz. meg lehetne próbálni :lol: nah majd a hideg téli estéken :D persze csak ha nem lesz itt az asszony :) ő nem szereti, azt mondja tisztára rá vagyok kattanva a fórumra ;) (mondjuk van benne valami :) B) )

Link to comment
Megosztás:

hm akkor lehet ezt be kellene tenni a kmórás GYIK ba

Na, meg is találtam, az Általános műszaki problémák / Elektromos utolsó oldalán van pont. Day foglalkozott a témával. L4810CV és L4710CV lett kitalálva az eredeti helyett. Utóbbi 600Ft körül van.

Link to comment
Megosztás:

ez gázos, kombikazán, ment 10 évet simán, állandóan, mert a vizet is ez melegíti, de hogy még 1 évet miért nem tudott már menni :D a hőcserélője ment ki :lol: 55000+munka(vasárnap :lol: )

igaz. meg lehetne próbálni :P nah majd a hideg téli estéken :lol: persze csak ha nem lesz itt az asszony :) ő nem szereti, azt mondja tisztára rá vagyok kattanva a fórumra ;) (mondjuk van benne valami :) B) )

jaaa kombigázkazán

hát az ilyen

nekünk kétéventemeg yki a hőcserélője...

30ezer ft meg faterom kicseréli...

ha kell segíteni segítek szivesen

írj privátot

Link to comment
Megosztás:

ez gázos, kombikazán, ment 10 évet simán, állandóan, mert a vizet is ez melegíti, de hogy még 1 évet miért nem tudott már menni :D a hőcserélője ment ki :lol: 55000+munka(vasárnap :lol: )

igaz. meg lehetne próbálni :P nah majd a hideg téli estéken :lol: persze csak ha nem lesz itt az asszony :) ő nem szereti, azt mondja tisztára rá vagyok kattanva a fórumra :P (mondjuk van benne valami :) ;) )

dettó! azt mondja, hogy sokat ülök a gép előtt! De ha alszik, akkor én mit csináljak? :lol: Mostanában vissza kell fognom magam egy kicsit. B)

Link to comment
Megosztás:

jaaa kombigázkazán

hát az ilyen

nekünk kétéventemeg yki a hőcserélője...

30ezer ft meg faterom kicseréli...

ha kell segíteni segítek szivesen

írj privátot

nah mostmár mindegy, jött egy szervízes, és megcsinálta, gyári cuccot rakott be, szakszervízes :) gondolom azért volt ennyi :)

ezt én is ki tudom cserélni, csak kell a garancia miatt :D

mindegy, a lényeg, hogy elúszott a pénzem :lol:

kell valami mellékest szerezzek, kell a lóvé :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na, meg is találtam, az Általános műszaki problémák / Elektromos utolsó oldalán van pont. Day foglalkozott a témával. L4810CV és L4710CV lett kitalálva az eredeti helyett. Utóbbi 600Ft körül van.

most erről beszéltek???? :D

dettó! azt mondja, hogy sokat ülök a gép előtt! De ha alszik, akkor én mit csináljak? B) Mostanában vissza kell fognom magam egy kicsit. :)

vissza kell fogjuk magunkat, vagy csak csináljuk dugiba, hogy ne vegyék észre :) :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.