Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Nem beszéltem hülyeséget, bár nem is tudom konkrétan mire mondod ezt. Az üres-teli dolgot példának mondtam. A fogyasztást tekintve teljesen mindegy a kocsi tömege. Csak a fordulatszámtól és a terheléstől (fojtószelep állás) függ. A gázpedált pedig nyomhatod azért jobban mert emelkedőn mész felfele, nagyobb a kocsi tömege, nagyobb a menetellenállás mondjuk a szélesebb gumik miatt, akármi. A lényeg, hogy jobban nyomod a gázt, mégis ugyanazon a fordulaton haladsz. ottvan kiemelve egyik hszedbe azt mondod, hogy mindegy, másikban meg nem mindegy. ha több a tömeg, akkor nagyobb terhelés nem? tehát a tömegtől is függ a fogyi és kész ez tény. Tápi biztos mesélne erről egy smást :) nemvéletlenül könnyít amit csak tud :)
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Hali mindenki! Tom nem idevág a téma mert nem opel...de haver Volkwsagen Polojával mentünk 1 kört...és kanyarodni akartam vele jobbra, alig nyomtam a féket,erre a jobboldali kerék kb 1 másodpercig fogta magát és beblokkolt... Pedig a féket egyáltalán nem nyomtam annyira erősen. csak éppen picit. Szerintetek mi a feketefene lehetett ez??? Kissé beszartunk haverral mert nagyon érdekesen tett. A blokkolás előtt kattant is 1 nagyot. Vélemény? valami? én arra gondoltam hogy az útszéle vizes lehetett és azon blokkolt be.( csak ezzek az a gáz hogy alig nyomtam a féket ) Nos..? :)
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Hali mindenki! Tom nem idevág a téma mert nem opel...de haver Volkwsagen Polojával mentünk 1 kört...és kanyarodni akartam vele jobbra, alig nyomtam a féket,erre a jobboldali kerék kb 1 másodpercig fogta magát és beblokkolt... Pedig a féket egyáltalán nem nyomtam annyira erősen. csak éppen picit. Szerintetek mi a feketefene lehetett ez??? Kissé beszartunk haverral mert nagyon érdekesen tett. A blokkolás előtt kattant is 1 nagyot. Vélemény? valami? én arra gondoltam hogy az útszéle vizes lehetett és azon blokkolt be.( csak ezzek az a gáz hogy alig nyomtam a féket ) Nos..? :) kanyarodtál is vizes is volt, arra a kerékre biztos nem jutott szinte semmi teher, a W -ken meg erősebb a fék :)
invictus Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 ottvan kiemelve egyik hszedbe azt mondod, hogy mindegy, másikban meg nem mindegy. ha több a tömeg, akkor nagyobb terhelés nem? tehát a tömegtől is függ a fogyi és kész ez tény. Te most komolyan szopakodsz velem, vagy tényleg nem érted amit mondok? A fogyasztás csak a terheléstől és a fordulatszámtól függ. Tökmindegy mi miatt nagyobb a terhelés. Nagyobb tömeg plusz kis lejtőnél előállhat az az eset, hogy nem nagyobb a terhelés mint üresen.
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Te most komolyan szopakodsz velem, vagy tényleg nem érted amit mondok? A fogyasztás csak a terheléstől és a fordulatszámtól függ. Tökmindegy mi miatt nagyobb a terhelés. Nagyobb tömeg plusz kis lejtőnél előállhat az az eset, hogy nem nagyobb a terhelés mint üresen. ja jo értelek, elbeszéltünk egymás mellett. Zotya kiinduló esete a nagyobb tömeg volt :) és azért mondtam, hogy a tömeg miatt megnő a terhelés, és nem beszéltünk mi semmiféle lejtőről vegyük a körítést: ugya azon az úton, ugyan olyan viszonyok mellett(szél minőség vízesség stb) tehát a teállításod: a terheléstől függ az én állításom a terhelés météke függ a tömegtől minda kettőnknek igaza van :) csak én arról beszéltem, amit zotya kérdezett.
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 kanyarodtál is vizes is volt, arra a kerékre biztos nem jutott szinte semmi teher, a W -ken meg erősebb a fék :) köszi hogy megerősítettél akkor az "elméletemben" :) :D megnyugodtam.
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 köszi hogy megerősítettél akkor az "elméletemben" :) :D megnyugodtam. ha gond lenne azért ne hivatkozz rám :) ki kell próbálni, egyenes úton is.
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 ha gond lenne azért ne hivatkozz rám :) ki kell próbálni, egyenes úton is. Hát...Igazából utánna átadtam az irányítást havernak...ő kipróbálta. Húzta neki mint a disznó, csinált vagy 3 fékpróbát...100nál megrángatta az úton jobbra balra, elég éles kanyart bevett vele vagy 70el. Aztán azt mondta hogy ugyanolyan mint volt.
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Hát...Igazából utánna átadtam az irányítást havernak...ő kipróbálta. Húzta neki mint a disznó, csinált vagy 3 fékpróbát...100nál megrángatta az úton jobbra balra, elég éles kanyart bevett vele vagy 70el. Aztán azt mondta hogy ugyanolyan mint volt. akkor gond nincs
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 akkor gond nincs :) Akkor rendben van. Tényleg csináltunk direkt még úgy is fékpróbát hogy azt a kereket kiraktuk az útnyálkásabb szélére. És ott satufék. Ugyanúgy viselkedett. De az a kattanás mi lehetett...mintha a difitől jött volna :)
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 :) Akkor rendben van. Tényleg csináltunk direkt még úgy is fékpróbát hogy azt a kereket kiraktuk az útnyálkásabb szélére. És ott satufék. Ugyanúgy viselkedett. De az a kattanás mi lehetett...mintha a difitől jött volna :) akármi lehetett, lehet vmin átmentetek
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 akármi lehetett, lehet vmin átmentetek lehet hülyeség...de én ilyenre is gondoltam hogy 1 szatyor...az útszélén pont azon léptem mondjuk rá a fékre vagy valami papíron, és amiatt blokkolt meg, haver meg mondta hogyha nem kuplungozok időben ( mégpedig én úgy nyomtam ahogy az opelen szoktam hogy motorféket is használtam majd utánna kuplung) akkor a difi van hogy bekattan és képes leállítani a motort.
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 lehet hülyeség...de én ilyenre is gondoltam hogy 1 szatyor...az útszélén pont azon léptem mondjuk rá a fékre vagy valami papíron, és amiatt blokkolt meg, haver meg mondta hogyha nem kuplungozok időben ( mégpedig én úgy nyomtam ahogy az opelen szoktam hogy motorféket is használtam majd utánna kuplung) akkor a difi van hogy bekattan és képes leállítani a motort. mi? :) az ő kocsijában kattan be vagy mi? :) ha nagyon alacsonyra engeded a fordulatot a benzines is, meg akármelyik másmilyen dízel gáz lefullad, de annak van egy kis előjátéka menetközben, és könnyen ujra is lehet indítani, ha nem áll meg a kocsi
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 mi? :) az ő kocsijában kattan be vagy mi? :) ha nagyon alacsonyra engeded a fordulatot a benzines is, meg akármelyik másmilyen dízel gáz lefullad, de annak van egy kis előjátéka menetközben, és könnyen ujra is lehet indítani, ha nem áll meg a kocsi igen igen a poloban.Ennek a polonak nem muszáj túl alacsonynak lenni a fordulatszámnak...néha csinál ilyet hogy fogja magát és leáll a motor. De valami a difi miatt van. Ott megakad valami, és az leállítja a motort is. Szóval nem az volt hogy alacsony a fordulatszám, berángat és puff lefullad. Hanem beblokkol a kerék, fogja magát a difi is valamit bepofázik, azt leáll a motor.
invictus Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 igen igen a poloban.Ennek a polonak nem muszáj túl alacsonynak lenni a fordulatszámnak...néha csinál ilyet hogy fogja magát és leáll a motor. De valami a difi miatt van. Ott megakad valami, és az leállítja a motort is. Szóval nem az volt hogy alacsony a fordulatszám, berángat és puff lefullad. Hanem beblokkol a kerék, fogja magát a difi is valamit bepofázik, azt leáll a motor. Ezek általában 0%-os zárású diffik, nem szabadna leállniuk attól sem ha túl nagy a fordulatszám-különbség a két kerék közt.
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Ezek általában 0%-os zárású diffik, nem szabadna leállniuk attól sem ha túl nagy a fordulatszám-különbség a két kerék közt. fingalmam sincs hogy mi lehet vele, és miért csinálja ezt. HOlnap megy haver innen debrecenből vele fehérvárra. Remélem semmi gond nem lesz vele a pályán. :) :)
invictus Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Találtam itthon szép sárga izzókat helyzetjelzőbe. Szerintem akár zsír is lehet. :)
Breki Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 2 találós kérdés: -Megy előtted egy részeg roma biciklivel. Miért nem mered elütni??? - Bp. Andrássy út, belső sávban ukrán rendszámú kisbusz, az oldalán ciril betűs felirat. Balra szeretne fordulni, ezért lassan keresi a lehetőséget. Mögötte fekete lesötétített merci, egyre türelmetlenebb. Villogva, dudálva próbálja letolni maga elől a kisbuszt. Az ukrán sofőr lazán kidugja kezét az ablakon és középső ujját mutatva beint a mercisnek. Az felbőszülve a szembejövő sávban megelőzi a kisbuszt és keresztbe áll előtte, az ajtók kinyílnak és kipattan 4 konyhaszekrény méretű úriember sötét napszemüvegben. Az ukrán sofőr kényelmesen kiszáll autójából és 15 mp múlva a 4 napszemüveges úr az Andrássy út aszfaltján fekszik bevert orral, törött karral stb... A kérdés: mi volt az ukrán kisbusz oldalára írva???
Opeles90 Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 2 találós kérdés: -Megy előtted egy részeg roma biciklivel. Miért nem mered elütni??? - Bp. Andrássy út, belső sávban ukrán rendszámú kisbusz, az oldalán ciril betűs felirat. Balra szeretne fordulni, ezért lassan keresi a lehetőséget. Mögötte fekete lesötétített merci, egyre türelmetlenebb. Villogva, dudálva próbálja letolni maga elől a kisbuszt. Az ukrán sofőr lazán kidugja kezét az ablakon és középső ujját mutatva beint a mercisnek. Az felbőszülve a szembejövő sávban megelőzi a kisbuszt és keresztbe áll előtte, az ajtók kinyílnak és kipattan 4 konyhaszekrény méretű úriember sötét napszemüvegben. Az ukrán sofőr kényelmesen kiszáll autójából és 15 mp múlva a 4 napszemüveges úr az Andrássy út aszfaltján fekszik bevert orral, törött karral stb... A kérdés: mi volt az ukrán kisbusz oldalára írva??? Első...mert annyit kapsz érte mint egy emberért.. második: Fogalmam sincs... :)
astrásgyerek Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 2 találós kérdés: -Megy előtted egy részeg roma biciklivel. Miért nem mered elütni??? - Bp. Andrássy út, belső sávban ukrán rendszámú kisbusz, az oldalán ciril betűs felirat. Balra szeretne fordulni, ezért lassan keresi a lehetőséget. Mögötte fekete lesötétített merci, egyre türelmetlenebb. Villogva, dudálva próbálja letolni maga elől a kisbuszt. Az ukrán sofőr lazán kidugja kezét az ablakon és középső ujját mutatva beint a mercisnek. Az felbőszülve a szembejövő sávban megelőzi a kisbuszt és keresztbe áll előtte, az ajtók kinyílnak és kipattan 4 konyhaszekrény méretű úriember sötét napszemüvegben. Az ukrán sofőr kényelmesen kiszáll autójából és 15 mp múlva a 4 napszemüveges úr az Andrássy út aszfaltján fekszik bevert orral, törött karral stb... A kérdés: mi volt az ukrán kisbusz oldalára írva??? 1.) elütni azért nem szép dolog senkit :) másrészt a bicikli csúnya munkát csinál a dukkózással :lol: 2.) :) remélem jól elbújtál közben :D
Breki Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 Első...mert annyit kapsz érte mint egy emberért.. második: Fogalmam sincs... :) 1.) elütni azért nem szép dolog senkit :) másrészt a bicikli csúnya munkát csinál a dukkózással :lol: 2.) :D remélem jól elbújtál közben :lol:
Novy Elküldve November7, 2009 Elküldve November7, 2009 kis kreativitást gyerekek :) hát a bicajosra nekem is az a tippem, hogy kár a fényezéésrt, meg !!!!többet!!!! kapsz mint egy magyarért, meg jön a család... a kisbuszra meg bármi lehetett írva... pl: neszójábe :) vagy ha a felállásra gondolok: én vagyok az ukrán dzsekit csen :D
Recommended Posts