invictus Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 a suzukik többet is pörögnek... meg jobban is mennek akárhogy is... De ennek megvan a maga oka. Rövidebb váltó, kisebb tömeg. Azért én pl a swiftet kicsit szűkösnek érzem, pedig a magam 179 centijével és 73 kilójával nem vagyok nagy termet. De az Astra sokkal kényelmesebb belül. Több a hely...egész más érzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Saját tömeg: 755/805 kg. Megengedett össztömeg: 1250/1290 kg . itt találtam: http://www.carpage.hu/magyar_swift.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Van. Bentvan a cégnél az opelkupacom tetején karral együtt (én így cserélek gumigyűrűt :lol: :) ) de nekem ez tetszik. Nem tudom megmondani hogy miért, de ez ami bejön :) nekem tetszika face csak multkor leszedtema műanyagot... és le fogm csiszolni a fekete festést... és lehet lefujom ezüsttel azt is... passzoljon akosival jobban, és nem lesz egyhangú a belseje :lol: és az ezüstből is jól ki fog emelkedni a króm írás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 suzuki 100-nál forog 2600-t. 3.-ba 155-nél 6800-t. astra 100-nál forog 3000-t, 180-nál 5500-t. a 8 szelepes swift az lehet hogy nagyobb fordulaton megy,de a 16 szelepes az ennyit forog. Nekem ötödikben pontosan 120 és 3000. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 De ennek megvan a maga oka. Rövidebb váltó, kisebb tömeg. Azért én pl a swiftet kicsit szűkösnek érzem, pedig a magam 179 centijével és 73 kilójával nem vagyok nagy termet. De az Astra sokkal kényelmesebb belül. Több a hely...egész más érzet. kettővel előbb én is írtam a tömeget :) a belsejüktől meg hányok, ahogyan ezt már kifejtettem párszor :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 na mind1. nem erőltetem ezt a dolgot tovább. nekem jó az astra, másnak jó a suzuki (habár nekem mind2 van :)), szó mi szó jobban harap. ez van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 na mind1. nem erőltetem ezt a dolgot tovább. nekem jó az astra, másnak jó a suzuki (habár nekem mind2 van :)), szó mi szó jobban harap. ez van. az opel az opel a suzuki suzuki suzuki megy üresen, de rakva nem utánfutóról ne is beszéljünk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 4benneked is többet ment volna :lol: 170etmég a 60 lovasom is megy :D na meg van +5 lovad+3-4 száz kgra... ha 180-nál visszatenném 4.-be sztem kiugrana a motor :) . 3.-ba 140-t megy 4.-be max 165-170-t. 170-nél már tuti pirosba van. na üdv gyerekek! az opel legyen veletek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 na mind1. nem erőltetem ezt a dolgot tovább. nekem jó az astra, másnak jó a suzuki (habár nekem mind2 van :) ), szó mi szó jobban harap. ez van. Egyik sem versenyautó, és a mindennapi használatnak a pakolhatóbb és kényelmesebb Astra szerintem praktikusabb. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 nekem tetszika face csak multkor leszedtema műanyagot... és le fogm csiszolni a fekete festést... és lehet lefujom ezüsttel azt is... passzoljon akosival jobban, és nem lesz egyhangú a belseje :lol: és az ezüstből is jól ki fog emelkedni a króm írás :D Króm írás? :) Akkor lehet hogy én nem azt ismerem face-esnek mint te? Egy képet tudsz tenni róla? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 ha 180-nál visszatenném 4.-be sztem kiugrana a motor :) . 3.-ba 140-t megy 4.-be max 165-170-t. 170-nél már tuti pirosba van. na üdv gyerekek! az opel legyen veletek! :D jó rövid váltód van nekem a 14nz megy 4be 170et de nem tilt még milyen jó csend van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 megkötöd a netrisken és cső azok majd intézik Az asszony a netriskel járta meg tavaly. Velük akart váltami, megkötöttrék a szerződést az újjal, lemondták a régivel- meg is jött csekk, szerződés példánya, meg egy felszólítás a régitől, miért nem füzet. Telefon, email, ne foglalkozzon vele, már érvényes a szerződése az új biztosítónál. Aztán egy levél, hogy a biztosítása megszünt nemfüzetés miatt. Namost ha ezért szűnik meg, akkor csak a réginél lehet újra megkötni, ha kiegyenlíted a tartozást akkor lehet váltani. Nem kis utánjárásba került, hogy vissza tudjon kerülni a régihez, és fel tudja bontani a friss szerződést az újjal. :) Na na :lol: Vigyázzunk azzal a vasalódeszkával :) személyes sértésnek veszem :D :lol: B) Ne vedd magadra, ez tényleg vasalódeszka volt egy kis swiften. Egyik sem versenyautó, és a mindennapi használatnak a pakolhatóbb és kényelmesebb Astra szerintem praktikusabb. :P És legalább az Opel megdolgoztatja a tűzoltókat is, nem elég lemezolló, elő kell venni a feszítő-vágót. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Az asszony a netriskel járta meg tavaly. Velük akart váltami, megkötöttrék a szerződést az újjal, lemondták a régivel- meg is jött csekk, szerződés példánya, meg egy felszólítás a régitől, miért nem füzet. Telefon, email, ne foglalkozzon vele, már érvényes a szerződése az új biztosítónál. Aztán egy levél, hogy a biztosítása megszünt nemfüzetés miatt. Namost ha ezért szűnik meg, akkor csak a réginél lehet újra megkötni, ha kiegyenlíted a tartozást akkor lehet váltani. Nem kis utánjárásba került, hogy vissza tudjon kerülni a régihez, és fel tudja bontani a friss szerződést az újjal. :D Ne vedd magadra, ez tényleg vasalódeszka volt egy kis swiften. És legalább az Opel megdolgoztatja a tűzoltókat is, nem elég lemezolló, elő kell venni a feszítő-vágót. :P a netrisk-el vannak jó és rossz tapasztalatok is az ismerőseim körében! :lol: Én megnézem velük, hogy ki mit ajánlanak a biztosítók, aztán személyesen meg elintézem (lemondom én, és újrakötöm, lehetőleg interneten, mert akkor több a kedvezmény, és kevesebb az utánnajárás :lol: B) Úgy a biztos :) (a vasalódeszka csak vicc volt nyugi :) :P És igen én is egyetértek: OPEL FOREVER !!! ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 jó rövid váltód van nekem a 14nz megy 4be 170et de nem tilt még jó rövid váltód van nekem a z19dt megy 6-ban 180-at 3100 fordulaton :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Én a posta biztósítót senkinek sem ajánlom! :D Nagyon drága, és soha nem érkezett meg időben a csekk! :) Mindíg rájuk kellett telefonálni, hogy küldjék ki a csekkett :) Átmentem a genertelhez tavaly, és alapból 5000ft-tal kevesebbet kellett fizetni. A postánál lett volna negyedévre 13e a genertelnél meg 8e. Most B01-ben vagyok és így kell negyedévre 7 619 Ft-ot fizetnem. És a genertelnél van valami akció. Ha valakit érdekel keressem meg :lol: Genertel Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Ilyen váltógombot valaki tudja hogy honnen lehet szerezni? :) Nekem jobban tetszik mint bármelyik ( a gömböt, meg a gumitömböt ismerem még) de eltört a plexi benne, és nem találok ilyet. Vettem egy gömböt mert az volt, de szeretnék majd megint ilyet :) Valaki okosat tud? Nekem ilyen a gyári váltógomb és pont így van eltörve benne a plexi :lol: Használatban semmi gond a repedt plexivel csak esztétikailag zavar, bár a kopott váltószoknya mellett elmegy :D Ha tud valalki ilyen plexit az nekem is szóljon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 én is váltottam, átmentem a generallihoz és nem egészen 3500 forint jött ki 1/4 évre :) . mondom ez már jó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Az asszony a netriskel járta meg tavaly. Velük akart váltami, megkötöttrék a szerződést az újjal, lemondták a régivel- meg is jött csekk, szerződés példánya, meg egy felszólítás a régitől, miért nem füzet. Telefon, email, ne foglalkozzon vele, már érvényes a szerződése az új biztosítónál. Aztán egy levél, hogy a biztosítása megszünt nemfüzetés miatt. Namost ha ezért szűnik meg, akkor csak a réginél lehet újra megkötni, ha kiegyenlíted a tartozást akkor lehet váltani. Nem kis utánjárásba került, hogy vissza tudjon kerülni a régihez, és fel tudja bontani a friss szerződést az újjal. :) Ne vedd magadra, ez tényleg vasalódeszka volt egy kis swiften. És legalább az Opel megdolgoztatja a tűzoltókat is, nem elég lemezolló, elő kell venni a feszítő-vágót. :D egy kollégám úgy járt, hogy nem fizette be mert az utalással gondok lettek, és nem figyelt oda rá, és nem ment a lóvé a biztosítónak. nem lett érvényes biztosítása nemfizetés miatt, felhalmozódott 80valamennyi ezer foga otthagyta, és másik bztosítónl az asszony nevére kötött ujjat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 minden offmastert banoltak? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 megkötöd a netrisken és cső azok majd intézik Évek óta Netrisken kötöm. Jelenleg vagyok az Uniqa-nál negyedéves inkasszóson évi 48 ezerért. Most lemondom, és újrakötöm ugyanott éves egyszeri inkasszóson (februárban kérik a lóvét) évi 29900 -ért!!!!!! 18 ezer megmarad.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 :) akkor az én Elenámmal meg mivan? 1,4 közp injekt 8 szelep de amikor üres volt csak én ültem benne qva hoszzú egyenes 150 a vége! Mikor pályán jövök megpakolva(4-5fő 65kg átlag+200-350kg cucc, nem is mernémék padra állni olyankor...) kicsit keservesen gyorslus 120-130nál minimum vissza 4 és tűröm a villogást vagy heteket várok amire rendesen tudnék menni :) Vátógomb a plesxit nem lehet ebből kipatintani, mert akkor van jófajta anyagom hozzá?! Megnézem már az enyémbe milyen van egyáltalán!, nameg ha már ott vagyok kicsit megápolom... Jelentkezem az én mivoltommal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Évek óta Netrisken kötöm. Jelenleg vagyok az Uniqa-nál negyedéves inkasszóson évi 48 ezerért. Most lemondom, és újrakötöm ugyanott éves egyszeri inkasszóson (februárban kérik a lóvét) évi 29900 -ért!!!!!! 18 ezer megmarad.... :) erről van szó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 :) akkor az én Elenámmal meg mivan? 1,4 közp injekt 8 szelep de amikor üres volt csak én ültem benne qva hoszzú egyenes 150 a vége! Mikor pályán jövök megpakolva(4-5fő 65kg átlag+200-350kg cucc, nem is mernémék padra állni olyankor...) kicsit keservesen gyorslus 120-130nál minimum vissza 4 és tűröm a villogást vagy heteket várok amire rendesen tudnék menni :) Akkor neked F10-es váltód van mint nekem. Nekem 160 a vége, de ha visszadobom 4-be akkor megy 170-et is :D De az már kínzás :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 Akkor neked F10-es váltód van mint nekem. Nekem 160 a vége, de ha visszadobom 4-be akkor megy 170-et is :) De az már kínzás :) nekem F13al is így csinál :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve November6, 2009 Megoszt Elküldve November6, 2009 nekem F13al is így csinál :) Akkor semmi értelme a váltókat cserélni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts