Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 jut eszembe,tisztelt szakértők!! :lol: Szerintetek mi lehet az oka annak,hogy nem szól a riasztóm? Villog meg minden,és még tudom h hangja is van,de csak úgy,hogy bekötötték egy gombra a kormány alá.A normál módon viszont nem szól...Mit gondoltok? Nem lehet hogy ki van "kulcsolva"? Általában a motortérben szokott lenni egy doboz, aminek egy levehető gumikupak alatt van egy kulcslyuk. Ott le lehet kapcsolni a riasztási hangot egy kicsi (amúgy semmire sem hasonlító, általában hengeres) kulccsal. :) a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :D a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza. és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög. Áhh, soha :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Tehát dizelnél nem "ott kell tartani" hanem csak szimplán adni neki 1 nagyot, és nem 1 pöccintést. Na de a f*szom fogja előzésnél ezt figyelni. Rájöttem hogy csak szimplán időben kell adni neki a gázt amikor csúszásnál van kuplung. Ennyi a titka. nem figyelni kell, hanem megszokni...utána már nincs vele problem :) ott kell tartani-t meg úgy értettem h amíg eléri a kívánt fordulatot, 1esben csusztatjuk a kuplungot, utána már nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 nem figyelni kell, hanem megszokni...utána már nincs vele problem B) ott kell tartani-t meg úgy értettem h amíg eléri a kívánt fordulatot, 1esben csusztatjuk a kuplungot, utána már nem :lol: ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:) :D Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..? Előfordult már az is véletlenül hogy előzni akartam egy buszt, és 4ben voltam, aztán vissza akartam tolni 3masba aztán valamit nagyon elbactam mert félúton a 3mas felé olyat kattant a váltóban valami. Nem az a darálós recsegős hangja volt, hanem mintha valami fémhuzal megpendült volna. Mostis a fülemben van a hangja :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Nem lehet hogy ki van "kulcsolva"? Általában a motortérben szokott lenni egy doboz, aminek egy levehető gumikupak alatt van egy kulcslyuk. Ott le lehet kapcsolni a riasztási hangot egy kicsi (amúgy semmire sem hasonlító, általában hengeres) kulccsal. :) Hááát ezt nem hiszem el!!!! :) :D :lol: :lol: Tudod mit össze gondolkodtam már azon,hogy mire való az a kis kulcs a pótkulcson????? B) Senki nem tudta megmondani és erre két dolgot is megválaszoltál egyszerre!Ma már szép napom lesz.Köszi szépen!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:) :) Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..? de, ezt kell csinálni :D csak ne csúsztasd a kuplungot olyankor, hanem csak lelépsz róla csak ugye mivel azért váltasz vissza h erőtartalék keletkezzen, már mikor kinyomod a kuplungot nyomhatod neki a gázt...leírni nehezebb mint megcsinálni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 ezt annál a szemét suzukinál míg tanuló voltam hááányszor kaptam...:D :lol: Az úgy nem jó amúgy hogy ugye teszem azt mek 5.be aztán vissza akarom tenni 3ba, kuplung ki, át 3masba és mielőtt felengedném a kuplungot már akkor nyomom a gázt..? Előfordult már az is véletlenül hogy előzni akartam egy buszt, és 4ben voltam, aztán vissza akartam tolni 3masba aztán valamit nagyon elbactam mert félúton a 3mas felé olyat kattant a váltóban valami. Nem az a darálós recsegős hangja volt, hanem mintha valami fémhuzal megpendült volna. Mostis a fülemben van a hangja :) :lol: Nah akkor rúgtad el a kuplungbowden egyik szálát :D :lol: Hááát ezt nem hiszem el!!!! B) ;) :P :lol: Tudod mit össze gondolkodtam már azon,hogy mire való az a kis kulcs a pótkulcson????? :P Senki nem tudta megmondani és erre két dolgot is megválaszoltál egyszerre!Ma már szép napom lesz.Köszi szépen!! Nagyon szívesen :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 de, ezt kell csinálni :lol: csak ne csúsztasd a kuplungot olyankor, hanem csak lelépsz róla csak ugye mivel azért váltasz vissza h erőtartalék keletkezzen, már mikor kinyomod a kuplungot nyomhatod neki a gázt...leírni nehezebb mint megcsinálni :lol: :) jaja. milyen szép hangja is van olyankor..:D De szerinted az a pendülés mi lehetett? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Nah akkor rúgtad el a kuplungbowden egyik szálát :lol: :) Nagyon szívesen :) és az nagygáz? mert nem mostanában volt ez :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 nekem is van kis kulcs a kulcs mellett, de az az antenna kihúzója :) dele is veszem, mivel nekm már nemolyan az antennya :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 nekem is van kis kulcs a kulcs mellett, de az az antenna kihúzója :) dele is veszem, mivel nekm már nemolyan az antennya :) kiskulcsok... 1 a riasztónak, 1 a tetőcsomagtartónak, 1 a tanksapkának, 1 az egyik ügyfél rack-szekrényéhez, :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 kiskulcsok... 1 a riasztónak, 1 a tetőcsomagtartónak, 1 a tanksapkának, 1 az egyik ügyfél rack-szekrényéhez, :D tanksapka? :) most le is vettem a kulcscsomóról az antennáét, és nézem, hogy van olyanom 4 :) nem emlékszem, de lehet az antennához adták a másik kettőt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Sziasztok! Ezt a sok sületlenséget amit egy délelött össze hordtatok ide, már lassan ki kell hagynom az egyébb csevegést, mert semmi sincs benne. Szép Napot! :lol: Egyetértek. :D Az enyém 1160kg. :) Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 tanksapka? :) most le is vettem a kulcscsomóról az antennáét, és nézem, hogy van olyanom 4 :D nem emlékszem, de lehet az antennához adták a másik kettőt? jah, valami utáncsinált kulcsos tanksapim van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Egyetértek. :lol: Az enyém 1160kg. :D Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol: NNAH! Ezt értettem én "csúsztatás" alatt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Egyetértek. :lol: Az enyém 1160kg. :D Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol: Az nem szadizza nagyon a szinkront? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Egyetértek. :lol: Az enyém 1160kg. :D Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol: ha tudnátok is miről beszéltek :) ha rendesen visszaolvastok a legtöbb autós téma. a mai nap sehol sincs off tekintetében, sok másik naphoz képest B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Az nem szadizza nagyon a szinkront? :) semmi köze a szinkronhoz, a tárcsa kopik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Egyetértek. :D Az enyém 1160kg. :) Visszaváltáskor én lassan engedem rá a kuplungot, hogy felvegye a fordulatot, így nincs rántás. :) Felváltásnál pedig mindig sikerül úgy váltanom, hogy mire a köv sebességet kapcsolom és leugrom a kuplungról, addigra már arra a fordulatra esett vissza a motor, amin amúgy lennie is kell azon a sebességen, sebességi fokozatban. :lol: de a forgalmidba csak 1090 van írva B) váltásnál nincs idő várni, haladni kell :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Novy! Na milyen az indexbúra? :D :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 semmi köze a szinkronhoz, a tárcsa kopik. igen, hülyevagyok... :D nem sikerült azt olvasni ami oda van írva :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Novy! Na milyen az indexbúra? :lol: :) :) hát tudsz érdekes képeket csinálni :D olyan mintha nem lenne rajta a plexi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 de a forgalmidba csak 1090 van írva :D váltásnál nincs idő várni, haladni kell :) Jaja! :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 hát tudsz érdekes képeket csinálni :lol: olyan mintha nem lenne rajta a plexi :lol: :) :) :D De nem olyan rossz amúgy B) erről vágtam le Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled. Amit leírtatok az természetes jelenség, de nálam a rángatás valamiféle fulladásból ered, mert megtorpan a motor ilyenkor. És nem a motorfék az oka, mert, -mint írtam- a rángatás pontosan akkor "jön" amikor gyorsítanék, tehát gázt adok. A kormos kipufogóvég valóban lehet attól, hogy nyomom a szemét. DE mit csináljak, ha nem szeretek lassan menni, amikor lehet gyorsan is?!?! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 :) :) :D De nem olyan rossz amúgy :lol: hát persze hogy nem rossz, sokkal jobban néz ki, mivel neked fehér az autó. pirosan nem gáz a sárga, de fehéren eléggé szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts