Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez f sedan astra :) :D ? Mert nekem a caravannak az adatlapja 1050kg! és annak többnek kellene lennie sztem vagy roszul vélem :)

Tiédben könnyebb a motor.

Amúgy Dita, biztos vagy Te abban a W16XEL-ben? Nem inkább X-el kezdődik?

Még egy érdekesség: a Sedan az a Caravan alvázára épült, tehát ugyanolyan hosszú is. Valszeg emiatt is nehezebb a 3/5 ajtósnál.

Link to comment
Megosztás:

Tiédben könnyebb a motor.

Amúgy Dita, biztos vagy Te abban a W16XEL-ben? Nem inkább X-el kezdődik?

Még egy érdekesség: a Sedan az a Caravan alvázára épült, tehát ugyanolyan hosszú is. Valszeg emiatt is nehezebb a 3/5 ajtósnál.

Jaj, elírtam? :) X16XEL-t akartam...igazad van. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége?

Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs.

És az utóbbi dolog miért lehet?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége?

Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs.

És az utóbbi dolog miért lehet?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Ez egy jó kérdés, a válasz engem is érdekelne :) A off fiestának on is kormos a kipuffja, de semmi rendellenesség nincs, megy mint atom, nem rángat, szépen pörög, de a kipuf vége kormos. (jah nagyimé az autó... ÍGY néz ki egy 1 éves kuplungtárcsa utána :D :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége?

Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs.

És az utóbbi dolog miért lehet?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled.

Link to comment
Megosztás:

Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled.

neked nem tanították meg hogyan kell visszaváltani? gázfröccs... és nem rángatja szét a bakokat, meg a népet sem :)

Link to comment
Megosztás:

Nem.

Szívódizellel is ? csak mert azzal valahogy nem megy.

Szívódízelségben annyi a különbség hogy nem pörgős, és egy "rápöccintek a gázra"-fröccs nem lesz olyan hatsú hogy a neked kellő fordulatszámra felpörgesse. Itt egy gázfröccshöz rá kell lépni a gázra és érezni hogy mikor van ott a fordulatszám ahol már nem töröd le cserepesvirág fejét. :)

Link to comment
Megosztás:

jut eszembe,tisztelt szakértők!! :)

Szerintetek mi lehet az oka annak,hogy nem szól a riasztóm?

Villog meg minden,és még tudom h hangja is van,de csak úgy,hogy bekötötték egy gombra a kormány alá.A normál módon viszont nem szól...Mit gondoltok?

Link to comment
Megosztás:

a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :)

a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza.

és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög.

Link to comment
Megosztás:

a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :)

a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza.

és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög.

Tehát dizelnél nem "ott kell tartani" hanem csak szimplán adni neki 1 nagyot, és nem 1 pöccintést. Na de a f*szom fogja előzésnél ezt figyelni. Rájöttem hogy csak szimplán időben kell adni neki a gázt amikor csúszásnál van kuplung. Ennyi a titka.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.