Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 A Ribi 1160 forgalmi szerint :) Csak hogy legyen még egy különböző :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Ez f sedan astra :) :D ? Mert nekem a caravannak az adatlapja 1050kg! és annak többnek kellene lennie sztem vagy roszul vélem :) Nagyban függ a felszereltségtől is pl: tetőablak, vonóhorog stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 meg lámpája meg hengere meg gyertyája meg ... sokmindenből van 4 neki, de én úgytudom 101 lovas az :) Akkor velem együtt a biztosítók is rosszul tudják. Szerintük a 74KW=100,5LE. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Akkor velem együtt a biztosítók is rosszul tudják. Szerintük a 74KW=100,5LE. :) 100.64 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Akkor velem együtt a biztosítók is rosszul tudják. Szerintük a 74KW=100,5LE. :) forgalmiba, meg a könyvébe nézd meg :) este msn?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Ez f sedan astra :) :D ? Mert nekem a caravannak az adatlapja 1050kg! és annak többnek kellene lennie sztem vagy roszul vélem :) Tiédben könnyebb a motor. Amúgy Dita, biztos vagy Te abban a W16XEL-ben? Nem inkább X-el kezdődik? Még egy érdekesség: a Sedan az a Caravan alvázára épült, tehát ugyanolyan hosszú is. Valszeg emiatt is nehezebb a 3/5 ajtósnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Azonos vagy közel azonos hengerűrtartalom esetében diesel nehezebb mint a benzines. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 100.64 :) Nekem 100,5-t írt a biztosító, gondolom kerekít. De köszi a felhomályosítást! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 dejó hogy ezeket már régen leírtam :) na jovanmek csucsulni pá Link to comment Megosztás: More sharing options...
dita Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Tiédben könnyebb a motor. Amúgy Dita, biztos vagy Te abban a W16XEL-ben? Nem inkább X-el kezdődik? Még egy érdekesség: a Sedan az a Caravan alvázára épült, tehát ugyanolyan hosszú is. Valszeg emiatt is nehezebb a 3/5 ajtósnál. Jaj, elírtam? :) X16XEL-t akartam...igazad van. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 dejó hogy ezeket már régen leírtam :) na jovanmek csucsulni pá Hova mész, aludni? Aztán meg egész éjjel kakukkolsz....most nem hajnali kettő van/lesz hanem délután kettő, hé! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Hova mész, aludni? Aztán meg egész éjjel kakukkolsz....most ne hajnali kettő van/lesz hanem délután kettő, hé! :) :) délutáni csucsu Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Sziasztok! Ezt a sok sületlenséget amit egy délelött össze hordtatok ide, már lassan ki kell hagynom az egyébb csevegést, mert semmi sincs benne. Szép Napot! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PottR Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Sziasztok! Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége? Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs. És az utóbbi dolog miért lehet? Válaszotokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Sziasztok! Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége? Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs. És az utóbbi dolog miért lehet? Válaszotokat előre is köszönöm! Ez egy jó kérdés, a válasz engem is érdekelne :) A off fiestának on is kormos a kipuffja, de semmi rendellenesség nincs, megy mint atom, nem rángat, szépen pörög, de a kipuf vége kormos. (jah nagyimé az autó... ÍGY néz ki egy 1 éves kuplungtárcsa utána :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Sziasztok! Milyen rendellenességre(?) utal az a jelenség, hogy kormos a benzines autóm kipufogójának vége? Kapcsolatban lehet-e azzal a dologgal, hogy gyakran (utanként egyszer-kétszer) magasabb fokozatból való visszaváltáskor (amikor gyorsítani szeretnék) a motor kettőt-hármat rángat? Se előtte, se utána semmilyen hasonló dolog nincs. És az utóbbi dolog miért lehet? Válaszotokat előre is köszönöm! Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Ha én 5.-ből mondjuk visszarakom 3.-ba akkor ránt...1et. Én is néztem hogy mi a Jóisten lehet ez...aztán több alkalom után megfigyeltem hogy nem mindíg csinálja, aztán láss csodát rájöttem hogy motorfék rángatta meg, mert 5ből ha 3ba teszem és nem nyomom neki eléggé akkor a motorfék egyből feléled. neked nem tanították meg hogyan kell visszaváltani? gázfröccs... és nem rángatja szét a bakokat, meg a népet sem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 enyém a forgalmi szerint 1120 :) Purpi saját súlya:1005kg...Az össz pedig:1495kg.Ehhez szóljatok hozzá... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 neked nem tanították meg hogyan kell visszaváltani? gázfröccs... és nem rángatja szét a bakokat, meg a népet sem :) Nem. Szívódizellel is ? csak mert azzal valahogy nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Nem. Szívódizellel is ? csak mert azzal valahogy nem megy. Szívódízelségben annyi a különbség hogy nem pörgős, és egy "rápöccintek a gázra"-fröccs nem lesz olyan hatsú hogy a neked kellő fordulatszámra felpörgesse. Itt egy gázfröccshöz rá kell lépni a gázra és érezni hogy mikor van ott a fordulatszám ahol már nem töröd le cserepesvirág fejét. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 Nem. Szívódizellel is ? csak mert azzal valahogy nem megy. hát dízelnél ott kell tartani ahogy Dávid monnya... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 hát dízelnél ott kell tartani ahogy Dávid monnya... :) :) egen....... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 jut eszembe,tisztelt szakértők!! :) Szerintetek mi lehet az oka annak,hogy nem szól a riasztóm? Villog meg minden,és még tudom h hangja is van,de csak úgy,hogy bekötötték egy gombra a kormány alá.A normál módon viszont nem szól...Mit gondoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :) a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza. és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 a kipufogó vége azé kormos dáwidka, mert tolod ki a szemét a fiestának, és olyankor a benzines is kormol :) a gázfröccs meg azé kell, hogy mikor ráengeded a kuplungot, akkor nem lesz nagy fordulatszámbeli különbség, a motor fordulatszáma, és az adott sebességbentörténő guruláshoz szükséges fordulaszám között, ami a rángatás okozza. és ahogy leírták a többiek, benzinesnél egy gázfröccs is elég neki, hogy elérje azt a fordulatszámot, addig dízelnél kell idő, mire felpörög. Tehát dizelnél nem "ott kell tartani" hanem csak szimplán adni neki 1 nagyot, és nem 1 pöccintést. Na de a f*szom fogja előzésnél ezt figyelni. Rájöttem hogy csak szimplán időben kell adni neki a gázt amikor csúszásnál van kuplung. Ennyi a titka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts