zotya975 Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 :D Annó hallgattam meló közben a rádiót és ott mondták, hogy az orosi úton befogadtak az egyik autószerelő műhelyben egy kóborkutyát! Már napok óta ott volt, de senki nem jelentkezett. Így ők végleg befogadták és elnevezték Kuplungnak! :D Nekem bejön ez a név! Nem egy szokványos neve lett! Én is itt voltam, csak filmet néztünk! :D Most miért, Kuplung bentvan a kutyanévtárban. :D Ha találok egy gáláns uriembert aki megnézi ezeket nekem akkor meglesz és nagyon köszönöm!!Na a riasztót még nem sokan mondták...Bármilyen hihetetlen valami azzal sem stimm... :D Kocogtasd az önindítót kiskalapáccsal, lééégysziii! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 kocogtasd az önindítót kiskalapáccsal, lééégysziii! :D És vegyem videóra??Vagy miért tenne ez boldoggá?? :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 kocogtasd az önindítót kiskalapáccsal, lééégysziii! :D És vegyem videóra??Vagy miért tenne ez boldoggá?? :D :) Mert ha szorul egy kicsit a behúzója, és ha megkocogtatod egy kicsit, valszeg működni fog. :D Akkor legalább tudod, hogy mi a baja! Ha így sem akar működni, akkor más bibi lehet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Az van, hogy cserés a hengerfej, nagyon úgy tűnik. Megint ugyanott halt meg az új hidrotőke, ahol a pályanapon is, valamint csipegeti a vizet. :D Amikor a hidrotőkét cseréltétek, akkor a hf le lett lazítva csak? azaz nem volt síkolva, és hf tömítés cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Mert ha szorul egy kicsit a behúzója, és ha megkocogtatod egy kicsit, valszeg működni fog. :D Akkor legalább tudod, hogy mi a baja! Ha így sem akar működni, akkor más bibi lehet! nem csak a behúzó miatt, hanem a bronzkefék inkább :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Mert ha szorul egy kicsit a behúzója, és ha megkocogtatod egy kicsit, valszeg működni fog. :D Akkor legalább tudod, hogy mi a baja! Ha így sem akar működni, akkor más bibi lehet! Egy próbát megér... :) Majd meglátjuk.De mostmár próbálom kerűlni az ilyen szitukat,mert félek,hogy valahol ott ragadok és akkor mi lesz? :D Szerencsére nem vagyok az a fajta aki a wc-re is kocsival jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 nemtom, nem én beszéltem vele :D :) Most kérdeztem a havert, van nála is egy. 50db ezres lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Dáw olyan messze mért nema ribivel mentek? fogyasztásba kedvezőbb lenne, vagy ilyen hosszútávon nem bíztok már szegénybe? nézzetek be hozzám :D :D útbaesik, csak le kell jönni a pályáról :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 M1-en 130 helyett 166-al az menyni is lesz? Szerk.: OK, megtaláltam a táblázatokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 M1-en 130 helyett 166-al az menyni is lesz? Szerk.: OK, megtaláltam a táblázatokat. szóltak, hogy lesz papír arról, hogy tudsz te is gyorsan menni? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Hali! Most van a kocsin a motorgenerál...és én nem igazán értek az ilyen "szakszavakhoz", de mit jelent az hogy megfúrják a mocit? Fater intézi az egészet..ő magyarázott valamit. Itt hátha okosabb leszek.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Hali! Most van a kocsin a motorgenerál...és én nem igazán értek az ilyen "szakszavakhoz", de mit jelent az hogy megfúrják a mocit? Fater intézi az egészet..ő magyarázott valamit. Itt hátha okosabb leszek.... :D "Felfúrják" a hengereket nagyobb átmérőre, mert gondolom kopott már, dieseleknél gyakori az ún. hordós kopás, amikor a henger átmérője a magasság kb. felénél a legnagyobb, alul és felül még majdnem gyári méret ilyenkor. Vannak szabványos átmérők, amikhez kaphatók dugattyúk, és gyűrűk, ezek valamelyikére "fúrják" fel, a gyakorlatban ez tized mm-eket jelent csak, és persze nem fúrásról van szó a szó szoros értelmében, hanem köszörülésről, majd egy speciális csiszolási eljárásról, amit hónolásnak hívnak. Remélem valamennyire érthető volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 "Felfúrják" a hengereket nagyobb átmérőre, mert gondolom kopott már, dieseleknél gyakori az ún. hordós kopás, amikor a henger átmérője a magasság kb. felénél a legnagyobb, alul és felül még majdnem gyári méret ilyenkor. Vannak szabványos átmérők, amikhez kaphatók dugattyúk, és gyűrűk, ezek valamelyikére "fúrják" fel, a gyakorlatban ez tized mm-eket jelent csak, és persze nem fúrásról van szó a szó szoros értelmében, hanem köszörülésről, majd egy speciális csiszolási eljárásról, amit hónolásnak hívnak. Remélem valamennyire érthető volt. Ahaaaa...ééértem. Na hát kissé másképp képzeltem el ezt a fúrást. Köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Ahaaaa...ééértem. Na hát kissé másképp képzeltem el ezt a fúrást. Köszi :D egy forgó fej megy bele a hengerekbe, amik kimarnak annyit, és onnan ahonnét kell. aztán csinálnak bele ilyen spirális csíkokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 aztán csinálnak bele ilyen spirális csíkokat. ezt hónolásnak hívják Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 ezt hónolásnak hívják igen tudom, de neki magyaráztam, hogy tudja képszerűvé tenni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 ezt hónolásnak hívják Így van, és egyébként az a célja, hogy olyan felületet hozzon létre, amiben megtapadnak az olajrészecskék, ne folyjanak vissza rögtön a karterba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Így van, és egyébként az a célja, hogy olyan felületet hozzon létre, amiben megtapadnak az olajrészecskék, ne folyjanak vissza rögtön a karterba. én még olyat is hallottam, hogy megszünteti avákumos hatássát adugatyúnak, és nem szivattyúzza fel a dugattyú felé... de a Pepe féle nekem is életszerűbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Ahaaaa...ééértem. Na hát kissé másképp képzeltem el ezt a fúrást. Köszi :D Ja, és még annyit, hogy ezután természetesen az autó ismét bejáratós lesz, mint az újak: semmi felesleges pörgetés, a lehető legkisebb fordulatszámmal autózás, ezt úgy 3-4 ezer km-ig tartani, aztán olajcsere, és utána mehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Amikor a hidrotőkét cseréltétek, akkor a hf le lett lazítva csak? azaz nem volt síkolva, és hf tömítés cserélve? Így van. Odaértem, 1 órát hagytuk hűlni, leengedtük a vizet és hagytuk tovább hűlni 5-6 órát, aztán vezház le és csere. De most pl az újat úgy raktuk bele, hogy csak szelepfedelet szedtük le. Most ismét szép járása van a motornak és a végsűrítési érték is jobb lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Így van. Odaértem, 1 órát hagytuk hűlni, leengedtük a vizet és hagytuk tovább hűlni 5-6 órát, aztán vezház le és csere. De most pl az újat úgy raktuk bele, hogy csak szelepfedelet szedtük le. Most ismét szép járása van a motornak és a végsűrítési érték is jobb lett. Akkor az a hf megvetemedett, ami várható is volt. Ilyenkor síkolni kéne, meg új hf tömítés. Itt az élő példa arra, amiről beszéltünk a motor topicban. Most lehet hogy lehúztátok jobban, de teljesen jó ez már nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Akkor az a hf megvetemedett, ami várható is volt. Ilyenkor síkolni kéne, meg új hf tömítés. Itt az élő példa arra, amiről beszéltünk a motor topicban. Most lehet hogy lehúztátok jobban, de teljesen jó ez már nem lesz. de akkor miért a tőke kezd el szólni benne? ez olyan mintha repedés lenne, és a víz belemnne annak a tőkének a kenésébe, vagy ilyen nincs? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Mindenkinek köszi szépen az információt! :D amúgy fater hozott listát.... mit fognak csinálni benne -adagoló -hengerfej -4darab dugó + garnitura -csapágyak -tömítés garnitúra -köszörülés -fúrás Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Akkor az a hf megvetemedett, ami várható is volt. Ilyenkor síkolni kéne, meg új hf tömítés. Itt az élő példa arra, amiről beszéltünk a motor topicban. Most lehet hogy lehúztátok jobban, de teljesen jó ez már nem lesz. Mostmár mindegy. Nem fúj ki és nem is húztuk meg jobban a csavarokat. Jövőhéten viszem műszaki elővizsgára, azt teljesen megcsináljuk a hibákat, aztán utána hengerfej probléma megoldása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október21, 2009 Megoszt Elküldve Október21, 2009 Egy próbát megér... :) Majd meglátjuk.De mostmár próbálom kerűlni az ilyen szitukat,mert félek,hogy valahol ott ragadok és akkor mi lesz? :D Szerencsére nem vagyok az a fajta aki a wc-re is kocsival jár. Most tök komolyan, nekem ugyanilyen problémám volt, megtaláltam ezt a cikket a neten, és működött. Ekkor egy darabig kalapáccsal a kesztűtartóban jártam a kocsival, jópárszor kellett kocogatni. Aztán rászántam magam leszedtem az önindítót, kicsit szívás volt az alsó csavart elérni akna nélkül, szétszedtem , és azt a rézszínű hengert amin csuszkál megtörölgettem benzines rongyal. Azóta semmi baja. És egy fillérbe sem került. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts