Reeckatee Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok! Holnaptól megint drágább a benzin és az olaj, ahoz képest, hogy erösödött a forint nem tudom mi indokolja ezt a lépést! Talán ez is Hungarikum kategória! :) Nálunk is drágább lett. Minden Pénteken éjfélkor emelik és az elmult 2 Péntek erre volt példa. :D Rohadjanak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Jó reggelt! :D Vigyázz! Le ne döntsön a lábadról a semmittevés! :) tudod milyen fárasztó az? :D csak ülsz lesel ki a fejedből.. de nem most szedtem szét egy féklámpát, frankó smdhozhasonlító ledjei vannak, lehet jo lesz a mutatók alá is, meg szelektálom az ezévi gyüjtőmunka termésést, i kell mi nem, és hirdetem megfelé :D Sziasztok! Holnaptól megint drágább a benzin és az olaj, ahoz képest, hogy erösödött a forint nem tudom mi indokolja ezt a lépést! Talán ez is Hungarikum kategória! :D ezt az emelést az indokolja, hogy csökkent párforintot, meg mert csak emelnek és kész :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 :) Anyámat egy hónapja csesztetem, hogy nem-e jött gépjárműadóról csekk, mondta hogy nem. Átmentem szomszédba, ők kaptak és ma előkerült a csekk, ami szept elején jött. :D Ilyenkor azt lehet tenni, hogy mivel úgyis felezik az éves gépjárműadót, és az egyiket márciusban, a másikat szeptemberben fizeted, befizetsz ugyanannyit mint márciusban arra a bankszámlára ami a márciusi csekken van. Ha meg végképp biztosra akarsz menni, felhívod az Önkormányzókat, bediktálod a kódot ami a közleménynél van, és akkor megmondják az összeget. De kb. a telefonköltség több lenne, mint a késedelmi kamat amivel beterhelnek. Egyszer februárban fizettem szeptember helyett, aztán kaptam egy csekket 160 forintról... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Nálunk is drágább lett. Minden Pénteken éjfélkor emelik és az elmult 2 Péntek erre volt példa. :D Rohadjanak... Mennyi most nállatok a motorina :) Ha nagyon kell tankoljak (sajátpénzen) akkor én is kint tankolok. (13 Km a határ, és az első Petrom kút) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 most voltam boltba, és igencsak nehezére esett a kocsinak ez a hideg... mikor utoljára mentünk vele ettől azért lényegesebben jobb idő volt, meg állt is két napot., 1500 alá nem is engedte a fordulatot, meg nehézkesen gyorsult, de 2km után semmi baja nem volt már :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 most voltam boltba, és igencsak nehezére esett a kocsinak ez a hideg... mikor utoljára mentünk vele ettől azért lényegesebben jobb idő volt, meg állt is két napot., 1500 alá nem is engedte a fordulatot, meg nehézkesen gyorsult, de 2km után semmi baja nem volt már :) gondold el akkor a dieselnek hogy esik ez a jó idő :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 gondold el akkor a dieselnek hogy esik ez a jó idő :D gondolja el az akinek az van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Help! Most voltam nemrég árajánlatot kérni. Jobb oldalon kell toronycsapágyat cseréltetnem, meg kerékagyat is. Azért kell kerékagyat, mert az egyik menet szar.. Nyírja a kerékcsavarokat :D Az meg nem gazdaságos, hogy minden kerékcserénél(téli,nyári) csavarokat is kell. Szóval, az alkatrészárra olyan 30-at tippelt. És a munka? Jó ez, vagy sok ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szerintem sok. Toronycsapágy gyári valami 2-3e ft, a kerékagy meg 5e körül, ha jól emlékszem. Viszont kelleni fog kerékcsapágy is, az is 5e ft körül van kb a német jó minőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szerintem sok. Toronycsapágy gyári valami 2-3e ft, a kerékagy meg 5e körül, ha jól emlékszem. Viszont kelleni fog kerékcsapágy is, az is 5e ft körül van kb a német jó minőség. ez egy 20 ezer ftos költség még akkor is 30ért munkával együtt kelene akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 én meg nem tudtam aludni egész este... lefeküdtem negyed 1kor... zenét hallgattam, fél3kor megéheztem, kajoltam, és csak fetrengek, most meg nézném a napfelkeltét, de köd van :D Besz.ptad :D én 2-ig vergődtem azzal hogy rekord idő alatt lapoztam végig 77 TVcsatornát, mert nem hittem el hogy 3. nekifutásra sincs benne semmi, de télleg nem volt benne semmi :D :D Csak nem voltam fórumon mert benthagytam a laptopomat a cégnél :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 gondolja el az akinek az van :D elgondoltam. Ma már meg se próbáltam beindítani :) beültem a zafirába, elfordítottam a kulcsot, (tök furcsa, időnént még abban is "izzítok" :D ) és mögy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 gondold el akkor a dieselnek hogy esik ez a jó idő :D gondolja el az akinek az van :) Nekem kifejezetten szereti! Jobban megy! Hála Istennek nincs bajom a reggeli indítással. A dízelek jobban szeretik a hideg levegőt, mert jobb neki sűríteni. Ingyen cooler! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Nekem kifejezetten szereti! Jobban megy! Hála Istennek nincs bajom a reggeli indítással. A dízelek jobban szeretik a hideg levegőt, mert jobb neki sűríteni. Ingyen cooler! :) szereti az enyém is. Persze hogy szereti, mert tudja hogy akkor nem kell dolgozni... lusta dög... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Purpi Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!! az önindíó is ha brontkefés, akkor eljátszhat ilyet. illtve a kábel is lehet eltörve vhol, és hol érintkezik, hol nem gyujtáskacsolót meg nem látszatra ellenőrzünk :D burkolat levesz, és mér gyújtást ráadja, de indítani nem tuti hogy fog. meg kell mérni, hogy megjelenik e olyankor is a feszültség a gyujtáskacsoló megfelelő vezetékén. ha nem indít Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!! Egy kérdés: mikor nem akar indulni, akkor az önindító se teker, vagy az teker, csak a motor nem röffen be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!! Katt: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...0&start=280 Nehéz olvasmány, kicsit megüli az ember gyomrát. (Ha elejétől átolvasod, mind a tizen akárhány oldalt.) Bocs most nézem ez valszeg önindító(környéki) hiba lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Help! Most voltam nemrég árajánlatot kérni. Jobb oldalon kell toronycsapágyat cseréltetnem, meg kerékagyat is. Azért kell kerékagyat, mert az egyik menet szar.. Nyírja a kerékcsavarokat :D Az meg nem gazdaságos, hogy minden kerékcserénél(téli,nyári) csavarokat is kell. Szóval, az alkatrészárra olyan 30-at tippelt. És a munka? Jó ez, vagy sok ? Kerékagyhoz elég egy menetfúró, amivel rendbe teszed azt a menetet, felesleges cserélni emiatt. Nekünk is volt ilyen gond anno a Caravanon, de én szereztem menetfúrót, és megjavítottam azt a menetet. Ha jársz erre, megoldható, csak pár perc (meg egy új csavar). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Egy kérdés: mikor nem akar indulni, akkor az önindító se teker, vagy az teker, csak a motor nem röffen be? Szerintem nem teker neki,az enyém is ezt csinálta,amikor kezdett meghalni. Vagy indult rendesen,vagy kulcs elfordításra nem reagált,vagy úgy tekert mintha le lenne merülve az akksi (mintha szorulna) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Szerintem nem teker neki,az enyém is ezt csinálta,amikor kezdett meghalni. Vagy indult rendesen,vagy kulcs elfordításra nem reagált,vagy úgy tekert mintha le lenne merülve az akksi (mintha szorulna) Ha nem teker, előfordul, hogy a bendix koszos, és akad. Nekem legalábbis az volt. Ki kell próbálni ilyenkor egy kiskalapáccsal megkocogtatni az önindítót, általában akkor behúz. Nekem csak szét kellett szedni és kitakarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Üdv! Keresek X16SZR (1.6 8V 75LE) komplett hengerfejet, vezérműházzal, tengellyel, lehetőleg működő motorról és ne agyonsíkolt. :D :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Na B+! Klikk ide! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Na B+! Klikk ide! :) B+! Nem semmi! :D Biztos boldog volt a gazdája! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2009 Megoszt Elküldve Október20, 2009 Úgy néz ki, Ö marad. :D Mármint a kiskutya, nem az asszonyra gondoltam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts