Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Holnaptól megint drágább a benzin és az olaj, ahoz képest, hogy erösödött a forint nem tudom mi indokolja ezt a lépést! Talán ez is Hungarikum kategória! :)

Nálunk is drágább lett. Minden Pénteken éjfélkor emelik és az elmult 2 Péntek erre volt példa. :D Rohadjanak...

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt! :D

Vigyázz! Le ne döntsön a lábadról a semmittevés! :)

tudod milyen fárasztó az? :D csak ülsz lesel ki a fejedből.. de nem most szedtem szét egy féklámpát, frankó smdhozhasonlító ledjei vannak, lehet jo lesz a mutatók alá is, meg szelektálom az ezévi gyüjtőmunka termésést, i kell mi nem, és hirdetem megfelé :D

Sziasztok!

Holnaptól megint drágább a benzin és az olaj, ahoz képest, hogy erösödött a forint nem tudom mi indokolja ezt a lépést! Talán ez is Hungarikum kategória! :D

ezt az emelést az indokolja, hogy csökkent párforintot, meg mert csak emelnek és kész :D

Link to comment
Megosztás:

:)

Anyámat egy hónapja csesztetem, hogy nem-e jött gépjárműadóról csekk, mondta hogy nem. Átmentem szomszédba, ők kaptak és ma előkerült a csekk, ami szept elején jött. :D

Ilyenkor azt lehet tenni, hogy mivel úgyis felezik az éves gépjárműadót, és az egyiket márciusban, a másikat szeptemberben fizeted, befizetsz ugyanannyit mint márciusban arra a bankszámlára ami a márciusi csekken van.

Ha meg végképp biztosra akarsz menni, felhívod az Önkormányzókat, bediktálod a kódot ami a közleménynél van, és akkor megmondják az összeget. De kb. a telefonköltség több lenne, mint a késedelmi kamat amivel beterhelnek. Egyszer februárban fizettem szeptember helyett, aztán kaptam egy csekket 160 forintról...

Link to comment
Megosztás:

most voltam boltba, és igencsak nehezére esett a kocsinak ez a hideg... mikor utoljára mentünk vele ettől azért lényegesebben jobb idő volt, meg állt is két napot.,

1500 alá nem is engedte a fordulatot, meg nehézkesen gyorsult, de 2km után semmi baja nem volt már :D

Link to comment
Megosztás:

most voltam boltba, és igencsak nehezére esett a kocsinak ez a hideg... mikor utoljára mentünk vele ettől azért lényegesebben jobb idő volt, meg állt is két napot.,

1500 alá nem is engedte a fordulatot, meg nehézkesen gyorsult, de 2km után semmi baja nem volt már :)

gondold el akkor a dieselnek hogy esik ez a jó idő :D

Link to comment
Megosztás:

Help!

Most voltam nemrég árajánlatot kérni.

Jobb oldalon kell toronycsapágyat cseréltetnem, meg kerékagyat is.

Azért kell kerékagyat, mert az egyik menet szar..

Nyírja a kerékcsavarokat :D

Az meg nem gazdaságos, hogy minden kerékcserénél(téli,nyári) csavarokat is kell.

Szóval, az alkatrészárra olyan 30-at tippelt. És a munka?

Jó ez, vagy sok ?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem sok. Toronycsapágy gyári valami 2-3e ft, a kerékagy meg 5e körül, ha jól emlékszem.

Viszont kelleni fog kerékcsapágy is, az is 5e ft körül van kb a német jó minőség.

ez egy 20 ezer ftos költség még akkor is

30ért munkával együtt kelene akkor.

Link to comment
Megosztás:

én meg nem tudtam aludni egész este... lefeküdtem negyed 1kor... zenét hallgattam, fél3kor megéheztem, kajoltam, és csak fetrengek, most meg nézném a napfelkeltét, de köd van :D

Besz.ptad :D

én 2-ig vergődtem azzal hogy rekord idő alatt lapoztam végig 77 TVcsatornát, mert nem hittem el hogy 3. nekifutásra sincs benne semmi, de télleg nem volt benne semmi :D :D Csak nem voltam fórumon mert benthagytam a laptopomat a cégnél :) :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem kifejezetten szereti! Jobban megy! Hála Istennek nincs bajom a reggeli indítással. A dízelek jobban szeretik a hideg levegőt, mert jobb neki sűríteni. Ingyen cooler! :)

szereti az enyém is. Persze hogy szereti, mert tudja hogy akkor nem kell dolgozni... lusta dög... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!!

az önindíó is ha brontkefés, akkor eljátszhat ilyet.

illtve a kábel is lehet eltörve vhol, és hol érintkezik, hol nem

gyujtáskacsolót meg nem látszatra ellenőrzünk :D

burkolat levesz, és mér

gyújtást ráadja, de indítani nem tuti hogy fog.

meg kell mérni, hogy megjelenik e olyankor is a feszültség a gyujtáskacsoló megfelelő vezetékén.

ha nem indít

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!!

Egy kérdés: mikor nem akar indulni, akkor az önindító se teker, vagy az teker, csak a motor nem röffen be?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Azért regisztráltam ide,mert segitséget várok egy problémámmal kapcsolatban.Van egy 95-ös évjáratú f astra sedan-om.1.4es 8szelepes( c14nz)A probléma a következő:egy fél évvel ezelött egy bolt elött leállitottam pár percre és amikor mentem volna tovább nem indult be.Probálkoztam vele egy ideig aztán feladtam vártam pár percet majd magától beindult.Aztán hónapokig nem ismétlődött meg,de most viszont egyre gyakrabban.A jelenség úgy néz ki,hogy az áramfelvétel megtörténik-gyújtás van,de nem indit.Ha egy ideig békén hagytam mindig beindult,de romlik a helyzet egy ideje észre vettük hogy az öninditó kábelének megmozgatására azonnal indult.De azóta tovább romlott és már arra sem reagál.Ez mindig csak akkor történik meg ha leállitás után kis idővel újrainditanám.Ahány szerelővel beszéltem annyi véleméyt hallottam.Az akksi már kizárható,mert kicseréltem.Mondták,hogy gyújtáskapcsoló,de látszólag azzal is minden rendben.Van aki úgy gondolja hogy maga az öninditó,de állitólag az nem csinálja hogy hol működik-hol nem.Volt aki még magára a kábelre gondolt,de azóta van egy újjab érdekesség:mivel már a kábel mozgatásra sem reagált és arra sem hogy békén hagytuk fél órára gondoltuk betoljuk.Alig löktem rajta 2métert a párom ráengette a kuplungot és nem indult be,de viszont utána már beindult kulccsal!És már ez is kétszer előfordult,mintha valami megfeszülne vagy nem is tudom.Legyetek kedvesek és irjatok valami véleményt ha tudtok vagy ha találkoztatok már ilyennel.köszönöm előre is!!

Katt:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...0&start=280

Nehéz olvasmány, kicsit megüli az ember gyomrát. (Ha elejétől átolvasod, mind a tizen akárhány oldalt.)

Bocs most nézem ez valszeg önindító(környéki) hiba lesz.

Link to comment
Megosztás:

Help!

Most voltam nemrég árajánlatot kérni.

Jobb oldalon kell toronycsapágyat cseréltetnem, meg kerékagyat is.

Azért kell kerékagyat, mert az egyik menet szar..

Nyírja a kerékcsavarokat :D

Az meg nem gazdaságos, hogy minden kerékcserénél(téli,nyári) csavarokat is kell.

Szóval, az alkatrészárra olyan 30-at tippelt. És a munka?

Jó ez, vagy sok ?

Kerékagyhoz elég egy menetfúró, amivel rendbe teszed azt a menetet, felesleges cserélni emiatt. Nekünk is volt ilyen gond anno a Caravanon, de én szereztem menetfúrót, és megjavítottam azt a menetet. Ha jársz erre, megoldható, csak pár perc (meg egy új csavar).

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdés: mikor nem akar indulni, akkor az önindító se teker, vagy az teker, csak a motor nem röffen be?

Szerintem nem teker neki,az enyém is ezt csinálta,amikor kezdett meghalni.

Vagy indult rendesen,vagy kulcs elfordításra nem reagált,vagy úgy tekert mintha le lenne merülve az akksi (mintha szorulna)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem teker neki,az enyém is ezt csinálta,amikor kezdett meghalni.

Vagy indult rendesen,vagy kulcs elfordításra nem reagált,vagy úgy tekert mintha le lenne merülve az akksi (mintha szorulna)

Ha nem teker, előfordul, hogy a bendix koszos, és akad. Nekem legalábbis az volt. Ki kell próbálni ilyenkor egy kiskalapáccsal megkocogtatni az önindítót, általában akkor behúz. Nekem csak szét kellett szedni és kitakarítani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.