Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha novemberre ide ér a friccektől vásárolt készletem megmondom :rolleyes:

Tudom rossz volt.

lehet, hogy valami colos méretben van az?

vagy 9 és fél? <_<

mert a 9es rámegy vagy fél cmet, és ott megáll.

a 10es meg lóg rajta

a generátornak is akkora csavarjai vannak, az lelazítottam, meg meg is húztam simán

de egy Hf csavaron jólenne ha nem lógna nem?

Link to comment
Megosztás:

Néha erőtlennek érzem az autót, főleg ha nagyobb a terhelés, pl emelkedő (még mielőtt valaki szólna, tudom hogy az emelkedőn nem megy annyira, inkább relatíve mondom). Ez nem tudom mitől lehet, az a tippem, hogy a kuplung lehet már nagyon kopott, és csúszhat valamelyest, hiszen már 190.000km van az autóban és ha minden igaz a tengelykapcsoló még nem volt cserélve, és a pedálon is már lett állítva jelentősen.

Ti mit gondoltok, mitől lehet ez az erőtlenség? A kuplungprobléma helytálló vagy inkább más?

Link to comment
Megosztás:

Néha erőtlennek érzem az autót, főleg ha nagyobb a terhelés, pl emelkedő (még mielőtt valaki szólna, tudom hogy az emelkedőn nem megy annyira, inkább relatíve mondom). Ez nem tudom mitől lehet, az a tippem, hogy a kuplung lehet már nagyon kopott, és csúszhat valamelyest, hiszen már 190.000km van az autóban és ha minden igaz a tengelykapcsoló még nem volt cserélve, és a pedálon is már lett állítva jelentősen.

Ti mit gondoltok, mitől lehet ez az erőtlenség? A kuplungprobléma helytálló vagy inkább más?

A kuplung tesztre van egy módszerem. Emelkedőn haladsz felfele, kuplungolsz, raksz egy hármast, felbőgeted a motort 4000-ig mondjuk aztán leugrasz a kuplungról, de tényleg leugrás, nem emelés. Pl félrecsúsztatod balra a lábfejed. Ha egyből beáll a fordulatszám, akkor a kuplung még jó, ha ugrálgat, fel-fel pörög a leugrás után és közben a húzás is csökken, akkor csúszik a kuplungod. 60-70-nel haladva érdemes megcsinálni, akkor már megvan a 2000rpm-es fordulat, hogy vissza tudj gyorsulni.

Link to comment
Megosztás:

Néha erőtlennek érzem az autót, főleg ha nagyobb a terhelés, pl emelkedő (még mielőtt valaki szólna, tudom hogy az emelkedőn nem megy annyira, inkább relatíve mondom). Ez nem tudom mitől lehet, az a tippem, hogy a kuplung lehet már nagyon kopott, és csúszhat valamelyest, hiszen már 190.000km van az autóban és ha minden igaz a tengelykapcsoló még nem volt cserélve, és a pedálon is már lett állítva jelentősen.

Ti mit gondoltok, mitől lehet ez az erőtlenség? A kuplungprobléma helytálló vagy inkább más?

A kuplung tesztre van egy módszerem. Emelkedőn haladsz felfele, kuplungolsz, raksz egy hármast, felbőgeted a motort 4000-ig mondjuk aztán leugrasz a kuplungról, de tényleg leugrás, nem emelés. Pl félrecsúsztatod balra a lábfejed. Ha egyből beáll a fordulatszám, akkor a kuplung még jó, ha ugrálgat, fel-fel pörög a leugrás után és közben a húzás is csökken, akkor csúszik a kuplungod. 60-70-nel haladva érdemes megcsinálni, akkor már megvan a 2000rpm-es fordulat, hogy vissza tudj gyorsulni.

A nagykönyvben úgy van írva a kuplung teszt, hogy berakod hármasba, felpörgeted a mocit közepes fordulatszámra, és lelépsz a kuplungról. Ha ilyenkor a motor lefullad akkor jó, ha nem akkor csúszik. Azért a biztonság kedvéért ne orral a falnak áljál, és Bodri kutyát, nagymamit, szomszéd Pistikét ajánlatos eltávolítani a kocsi elől. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

majd mutatok W fikázást, csak Sanya lépjen fel, és töltse fel a képeket :rolleyes:

Jó, hogy mondod. El is felejtettem.. :D <_< -_-

www.tvn.hu_0907815c3c9d940f741d91e874aa3736.jpg

Ezen a fejen meg lehaltam.. nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

www.tvn.hu_df9a5ecee68a495f35f65f6a032e54d3.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ma délután rendesen eldurrant az agyam. Elvittem az asszonyt melózni, jöttem hazafele, a tecsó után ahoyg elkanyarodsz Csanak fele, elhagyod az utolsó rendörlámpát van egy kábé 3 kilóméteres szakasz a faluig. Külterület, sebességkorlátozás nincs, széles jó minőségű asztfat, enyhe jobb kanyar. Sima 90-es tempó még egy mazsolának is. Az emberek 90%-a számomra ismeretlen okból 40-50-el megy itt, talán a kiépült nagyáruházak miatt azt hiszik még a városban vannak. Nem lenne ez baj, de kanyarodósáv, záróvonal, előzni tilos. Feltartják a többit, aki tudja a Kreszt, meg azt is, hogy az indokolatlan lassú haladás, éppúgy tilos, mint a gyorshajtás. Tudom persze, ezen a 3 kilóméteren nem vesztek talán még fél percet sem, ha 90-helyett 40-el megyek, és általában türelmesen tötyörgök a tudatlan mögött, de most valahogy elszakadt a cérna, előttem ment egy hölgyemény masszív 43 és féllel, kinéztem szemből semmi, index ki, vissza kettőbe oszt gó! Ahogy elhaladtam mellette láttam az arcán a nemtetszést, gondolta vadállat száguldozó. Az asszony szerint megváltoztam, agresszívan vezetek, régen ilyen eszembe sem jutott volna. Nyugtassatok meg nem vagyok reménytelen eset. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Reménytelen eset vagy! Nehogy vegyél erősebb autót! B) -_- :D

Hát sok értelme nem volt neki,nyertem vagy fél percet, növeltem a fogyit, meg kockáztattam, hogy meglát egy rendőr a záróvonalon áthaladáskor. De legszivesebben megállítanám és megkérdezném, hogy ugyan mondja már meg miért nem tud 40-nél gyorsabban menni lakott területen kívül? De lehet úgy járnák mint a multkor a nénivel akit szépen megkértem kapcsolná már ki a hátam mögött a refit mert kibacca a szemem: tényleg reflektorral megyek???? <_< És melyikkel kapcsolom le??? :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Hát sok értelme nem volt neki,nyertem vagy fél percet, növeltem a fogyit, meg kockáztattam, hogy meglát egy rendőr a záróvonalon áthaladáskor. De legszivesebben megállítanám és megkérdezném, hogy ugyan mondja már meg miért nem tud 40-nél gyorsabban menni lakott területen kívül? De lehet úgy járnák mint a multkor a nénivel akit szépen megkértem kapcsolná már ki a hátam mögött a refit mert kibacca a szemem: tényleg reflektorral megyek???? -_- És melyikkel kapcsolom le??? :rolleyes: :D

Inkább nem mondok semmit. <_<

A velencei tó partján a hetesen minden nap rendszeresen refizek egy tatternek vagy mammernek a szutyukijával közlekedve, hogy ugyanmár ne refivel közlekedjen 100000 lumenes fényerősségben. Az ilyenek nem látnak? A poén, hogy azt hiszi azért nyomtam fel, mert rendőrök vannak és megköszöni. B) Pedig, ha villogtatok és mutatok a kezemmel körbe, akkor rendőr, de ha direktbe kapcsolom a refit, akkor talán azt jelenti hogy "ne vakoskodj hobbinyugdíjas". :D

Link to comment
Megosztás:

sanya

a második képet vedd le!!!!!!!!!!!!!!!!, de am belőled nem lenne jó fotós, mert a könnnnnnny kicsordult a szememen, mire fényképeztél!!!!

am van ettől durvább képem is :rolleyes:

ja a kulcskészlet amit hoztál nem torx készlet, hanem spec olyan dugókulcs készlet, ami lesarkazott csavarokara is rá tud harapni, illetve nem fogja lesarkalni a csavarokat.

ilyenre is szükségem van, mert frissíteni kell a meglévő készletet... de még ráért volna <_<

rápróbáltam pár csavarra, és hol passzolt hol nem... aztán utánanézegettem, és emlékeimet felfrissítve rá is jöttem az árulásra :D

vki mondja már meg, hogy a főtengelyre nz-n mekkora E szem kell?

Link to comment
Megosztás:

Az antiVW-s -_- B)

A második is kész... de legalább látszik hogy milyen motorok felé húz ő is :D

Különben is, még a ruhamárkák is tudják hogy jobb a dízel. Ezért is nem gyártanak "benzin" márkájú ruhákat :D ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az antiVW-s :rolleyes: <_<

A második is kész... de legalább látszik hogy milyen motorok felé húz ő is :D

Különben is, még a ruhamárkák is tudják hogy jobb a dízel. Ezért is nem gyártanak "benzin" márkájú ruhákat -_- :D ;)

na ja de ez volt kézél gyosan B)

am ez egy made in mr bean face sztem :D

Link to comment
Megosztás:

sanya

a második képet vedd le!!!!!!!!!!!!!!!!, de am belőled nem lenne jó fotós, mert a könnnnnnny kicsordult a szememen, mire fényképeztél!!!!

am van ettől durvább képem is :D

ja a kulcskészlet amit hoztál nem torx készlet, hanem spec olyan dugókulcs készlet, ami lesarkazott csavarokara is rá tud harapni, illetve nem fogja lesarkalni a csavarokat.

ilyenre is szükségem van, mert frissíteni kell a meglévő készletet... de még ráért volna -_-

rápróbáltam pár csavarra, és hol passzolt hol nem... aztán utánanézegettem, és emlékeimet felfrissítve rá is jöttem az árulásra B)

vki mondja már meg, hogy a főtengelyre nz-n mekkora E szem kell?

Milyen szem? <_<

:rolleyes:

Naja a benzint nem kell reklámozni. :D

Link to comment
Megosztás:

Naja a benzint nem kell reklámozni. :D

;) :lol: most mé' kell elrontanii? :D -_-

Úgy van kinézve hogy egyre inkább változik az autós dolog nálunk... :D Fater asszondta hogy ha 4 kiló fölött sikerül beszámíttatni akkor megy a Ribi, és konvertálódik a G-be. <_< B) jobban örülnék neki ha megmaradna., de már megint költeni kéne rá nem keveset... Fékeket tél előtt meg kéne csinálni. Betét csere tuti, meg ahogy elnéztük a múltkor ezek a tárcsák már nem visznek el még egy garnitúrát szal tárcsa is. Ugye a bal első gumit megette, úgyhogy a futóműre is rá kéne dolgozni egy kicsit, és akkor még mindig csak megállni, és úton maradni tudunk, elindulni még nem mert motort még mindig nem lőttünk rendeset... :rolleyes: tiszta sz.r kedvem lett :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.