Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Ma már kötözködtem eleget az olajosba, de mondok egy érdekes dolgot, aki nekem egy 1,4 ill 1,6 alap (tunyingmentes) astrát 5-ben elviszi leszabályzásig az csoda ember. Az lehet 8v 16v, soha nem fog addig kipörögni, mert ott már olyan mértékben esik a nyomatéka a mocinak, hogy saját kaszniját nem bírja el, nem hogy a levegőt is tolja maga elött. Egyébbként az ilyen netes videokban nem nagyon hiszek, mert mindegyik nagyon megy, de ki tudja milyen is a domborzat.

Elküldve
egy G be ültem, utánfutó volt kötve rá üresen, de az Nz-m hez képest is lomha volt...

de akkor hol van az a 35 lovas különbség? <_<

csak kellene menni annak ...

Hidd el, ez ment. Csak utána 2 évesen eladta, amit azóta is bánt. Most van egy G Astra a hugom anyósáéknak (3 éves lesz), de az nem megy úgy. Viszont szerintem jobban húz, mint az anyós 1.6-os 100LE-s focus-a. :D Lehet ellustult az anyós lába alatt! :rolleyes:

Elküldve
Hidd el, ez ment. Csak utána 2 évesen eladta, amit azóta is bánt. Most van egy G Astra a hugom anyósáéknak (3 éves lesz), de az nem megy úgy. Viszont szerintem jobban húz, mint az anyós 1.6-os 100LE-s focus-a. :D Lehet ellustult az anyós lába alatt! <_<

Azért a focus egy jóval komolyabb autó. Nálam ott van a távoli jövőben a következő autó jelöltek közt. :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok!

Ma már kötözködtem eleget az olajosba, de mondok egy érdekes dolgot, aki nekem egy 1,4 ill 1,6 alap (tunyingmentes) astrát 5-ben elviszi leszabályzásig az csoda ember. Az lehet 8v 16v, soha nem fog addig kipörögni, mert ott már olyan mértékben esik a nyomatéka a mocinak, hogy saját kaszniját nem bírja el, nem hogy a levegőt is tolja maga elött. Egyébbként az ilyen netes videokban nem nagyon hiszek, mert mindegyik nagyon megy, de ki tudja milyen is a domborzat.

Nekem sem megy tiltásig. 5500nál tiltana, de az 5000-t se nagyon éri el és ott már nagyon elfogyott a motor. :rolleyes: Kell neki jópár km, mire eléri.

Elküldve
Azért a focus egy jóval komolyabb autó. Nálam ott van a távoli jövőben a következő autó jelöltek közt. :rolleyes:

Tudom... <_< Csak ez el van lustulva egy kicsit. :D Meg egy kicsit sokat eszik.

Elküldve
Nekem sem megy tiltásig. 5500nál tiltana, de az 5000-t se nagyon éri el és ott már nagyon elfogyott a motor. -_- Kell neki jópár km, mire eléri.

Nekem az 1.7DR megy tiltásig! :D Megtiltom magamnak, hogy pörgessem! :rolleyes: <_<

Elküldve
Azért a focus egy jóval komolyabb autó. Nálam ott van a távoli jövőben a következő autó jelöltek közt. :rolleyes:

hát attól függ melyik fókus

az első az egy vicc

Elküldve
Komoly az...hidd el.

én eléggé érzékeny vagyok az autó belterére, mivel abban ülök ugyebár, a külsejét szinte nem is látom....

ebből kiindulva nekem nem kellene az első fokus... kopogós csörgős nyüszögős.

ültem már benne, de nem tetszett, az ülés talán jobb volt, mint egy alap astráé... de ettől még maradok az astráknál.

Elküldve
Az anyósnak ilyen van. Jó az neki! :rolleyes:

na ez a lépcsős verzió is megéri a pénzét.

am ilyenbe cseréltünk izzókat elől.. kivettük a helyzetjelzőt, és a foglalat elporladt... meg ugye a nagyszerű műanyag lámpák besárgulva...

tipushiba a repedező kipufogótorok.

G astra nekem se tetszik belülről.. eléggé butácskának találom.

Elküldve
én eléggé érzékeny vagyok az autó belterére, mivel abban ülök ugyebár, a külsejét szinte nem is látom....

ebből kiindulva nekem nem kellene az első fokus... kopogós csörgős nyüszögős.

ültem már benne, de nem tetszett, az ülés talán jobb volt, mint egy alap astráé... de ettől még maradok az astráknál.

Ami nagyon fontos futóműre sokkal komolyabb mint egy opel, vagy vw...és a motorok is jók.

Elküldve
na ez a lépcsős verzió is megéri a pénzét.

am ilyenbe cseréltünk izzókat elől.. kivettük a helyzetjelzőt, és a foglalat elporladt... meg ugye a nagyszerű műanyag lámpák besárgulva...

tipushiba a repedező kipufogótorok.

Ehez még nem kellett hozzányúlni. Az anyós torka szokott repedezni, mikor elkérem, hogy elmegyünk valahová és kinyomom a szemét az autónak! :rolleyes: <_<

Elküldve
Ami nagyon fontos futóműre sokkal komolyabb mint egy opel, vagy vw...és a motorok is jók.

ez igaz

meg van variálva elég rendesen.

bele is kerül 100ezrekbe a karbantartása.

w eknek is van ilyen futóműve, na meg az uj opelok, meg pl az omi nem?

Elküldve
Ami nagyon fontos futóműre sokkal komolyabb mint egy opel, vagy vw...és a motorok is jók.

Haveromnak van olyan Focusa, mint Lalee képén is látható. Kisebb földúttól hátsóhíd törés. :rolleyes: Csak jelzem, hogy van ilyen tapasztalat is. <_<

Elküldve
Ehez még nem kellett hozzányúlni. Az anyós torka szokott repedezni, mikor elkérem, hogy elmegyünk valahová és kinyomom a szemét az autónak! :rolleyes: <_<

a káposzta is megmarad, ha nincs kecske

ha nem is járnak egy autóval, mitől romlana el? :D

Elküldve
ez igaz

meg van variálva elég rendesen.

bele is kerül 100ezrekbe a karbantartása.

w eknek is van ilyen futóműve, na meg az uj opelok, meg pl az omi nem?

Az astrákra gondoltam. Elöl a mcpherson még okés. De hátul a csatolt hosszlengőkar nagyon alap dolog.

A focusnak ha emlékeim nem csalnak, hátul weissach-féle futóműve van, önkormányzással. Azért a különbség érezhető. Igazából az első futómű annyira nem is mérvadó, a hátsó sokkal dominánsabban határozza meg egy autó viselkedését. És ebben a focus nagyon ott van. Én pedig jobban szeretek egy jobb futóművet mint egy erősebb motort.

Elküldve
Az astrákra gondoltam. Elöl a mcpherson még okés. De hátul a csatolt hosszlengőkar nagyon alap dolog.

A focusnak ha emlékeim nem csalnak, hátul weissach-féle futóműve van, önkormányzással. Azért a különbség érezhető. Igazából az első futómű annyira nem is mérvadó, a hátsó sokkal dominánsabban határozza meg egy autó viselkedését. És ebben a focus nagyon ott van. Én pedig jobban szeretek egy jobb futóművet mint egy erősebb motort.

akkor el kell adni az asrát, és venni kell fordot, és ford forumra átköltözni <_<

:rolleyes:

apropó

3 ajtósat meddig gyártották?

98asat már nem találtam használtautón.

Elküldve
a káposzta is megmarad, ha nincs kecske

ha nem is járnak egy autóval, mitől romlana el? :D

Járnak azzal! Én azt írtam, hogy eddig nem volt hozzányúlva! Azt nem mondtam, hogy nincs baja! :rolleyes: Ahogy Day is írta, jobban rohad, mint az astra. A két hátsó kerék érdekesen mozog egy kicsit. A múltkorában leszedték az aksiról a sarut, majd reggel vissza és utána rövid időnként leállt. <_< Volt mikor emiatt én vittem dolgozni. De ezeket a hibákat ő nem veszi észre. :D

Volt olyan, hogy reggel kicsit később jött dolgozni, megjött és elkezdi mondani: mindig ha leállt a motor, akkor nem tudtam a kormányt mozgatni!!! :D -_- B)

Elküldve
akkor el kell adni az asrát, és venni kell fordot, és ford forumra átköltözni :D

<_<

apropó

3 ajtósat meddig gyártották?

98asat már nem találtam használtautón.

Amúgy opelek közül a g astra coupe tetszik még nagyon. :rolleyes:

Elküldve
Az astrákra gondoltam. Elöl a mcpherson még okés. De hátul a csatolt hosszlengőkar nagyon alap dolog.

A focusnak ha emlékeim nem csalnak, hátul weissach-féle futóműve van, önkormányzással. Azért a különbség érezhető. Igazából az első futómű annyira nem is mérvadó, a hátsó sokkal dominánsabban határozza meg egy autó viselkedését. És ebben a focus nagyon ott van. Én pedig jobban szeretek egy jobb futóművet mint egy erősebb motort.

Én meg egy teli tankot, mint egy üreset! :rolleyes: <_< :D

Elküldve
Amúgy opelek közül a g astra coupe tetszik még nagyon. :rolleyes:

jaja külsőre az nagyon baba <_<

de ettől függetlenül még mindig megvana kérdésem :D

hol van ilyenkor pepe

ő biztos vágná.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.