Stefan Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=020c6587a...&aid=161532 Zotya így e ni :rolleyes: <_< :D A fluxuskondenzátor személyesen -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Ez a HIFI tuning nem amit ti összebarkácsoltok mindenféle csövekből meg dobozokból. Beépítő keret....minek azt???? :rolleyes: <_< :D nagy xd -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Ez a HIFI tuning nem amit ti összebarkácsoltok mindenféle csövekből meg dobozokból. Beépítő keret....minek azt???? :rolleyes: <_< :D Ez valami agymasszírozó fejegységkiegészítő? -_- B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Itt egy fotó, hogy az enyém csomiajtójába hogyan van bebűvölve. Neten rendeltem kiemelő kereteket de azokra még 160-as KPE csőből esztergáltam pótlást mert másképp nem volt tuti, hozzáért a mágnes az ajtó falához. http://s1.images.www.tvn.hu/2009/04/04/16/...f21fd712aaf.jpg ahhha, köszike. (ezek milyen hangszúrók?) Ugyan ilyen kiemelőkeretet alkottam bele én is az elsőkbe, mert ott meg a mágnesen felült az ablak ha lehúztam :D :D -_- abból a romból szedtem ki amit kibeleztünk anno. Először a 160-as Boxereket én is hasonlóan tettem bele a csomitartó ajtóba, csak aztán lett rendes kiemelőkeretem, és akkor bementek az első ajtókba, viszont így hátul van a gyári kicsi zümi. Kéne venni még két valamit és azokat beküldeni hátulra. Ilyesmi hangszórókhoz erősítő? <_< ? Valami ami szintén nem foglal helyet B) Még gondolkoztam közben hogy ha kivágom az eredeti hangszórót a "saját magába öntött keretből" akkor végülis lesz egy kiemelőkeretem amin tuti jók a csavar-helyek :rolleyes: valaki próbált már hasonlót? Ez a HIFI tuning nem amit ti összebarkácsoltok mindenféle csövekből meg dobozokból. Beépítő keret....minek azt???? :D :D ;) :lol: hmm... a bumm a fejbe... egyedi az tuti. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tyson Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 sziasztok volna egy kérdésem valakinek van e tapasztalata a E-85-tel / bio etanol / tankolt e már valaki kell e átalakítás milyen arányba kell tankolni meg ilyenek egyébként egy 1.6-os 16v caravanom van 1996-os 181000km-el meg éri e trükközni az olcsóbb üzemanyaggal most volt nagy szerviz összes szelep vizpumpa elöre is köszi mindenkinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 sziasztok volna egy kérdésem valakinek van e tapasztalata a E-85-tel / bio etanol / tankolt e már valaki kell e átalakítás milyen arányba kell tankolni meg ilyenek egyébként egy 1.6-os 16v caravanom van 1996-os 181000km-el meg éri e trükközni az olcsóbb üzemanyaggal most volt nagy szerviz összes szelep vizpumpa elöre is köszi mindenkinek http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1484 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 De nem. Mellettem is áll 2 autó. Vagy 10 kocsi áll a koliparkolóban összesen és csak, egyedül az enyém párás, és csakis kívülről. :rolleyes: Lehet valaki szórakozott egy ablakmosó spriccelővel, és most jót röhög rajtad. http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=020c6587a...&aid=161532 Zotya így e ni Szerintem rezonállni fog a plexi. De nem válszoltál, hol jön ki a hang? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothlaszlo Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Kombi astram van és a féklámpa állandóan leesik. A kétoldalú ragasztó többször kilett cserélve de ....se ér. Tudnátok mondani olyan ragasztót ami úgy odaragasztja az ablakhoz hogy soha nem jön le?:rolleyes: Ja és aminek az ára sem vészes. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Kombi astram van és a féklámpa állandóan leesik. A kétoldalú ragasztó többször kilett cserélve de ....se ér. Tudnátok mondani olyan ragasztót ami úgy odaragasztja az ablakhoz hogy soha nem jön le?<_< Ja és aminek az ára sem vészes. Köszi! Átmenő csavar, végére rugós alátét és anya! :D Vicceltem! :rolleyes: Gyári vagy Tuskógazdaságos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothlaszlo Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Gyári:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Gyári:) Gyári? Most jut eszembe, hogy a gyári az egybe van a csomagtérajtó belső burkolatával a felső részénél... :rolleyes: Főnököm Caravanján is gyári van és nála így van. <_< Amúgy próbálj a belső tükör ragasztásához való kétoldalút szerezni. Természetesen előtte alaposan lemosni az üveget. Esetleg látogass ki valamelyik multiABC (Tesco, Obi) parkolójába a szélvédőjavítókhoz, szoktak ragasztani belső tükröt is, hátha segítenek neked a pót féklámpában is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sziasztok! Kombi astram van és a féklámpa állandóan leesik. A kétoldalú ragasztó többször kilett cserélve de ....se ér. Tudnátok mondani olyan ragasztót ami úgy odaragasztja az ablakhoz hogy soha nem jön le?:D Ja és aminek az ára sem vészes. Köszi! nekem a belső visszapillantót ragasztották (vmi folyékony trutymákkal) de fog mint állat. Én a thommyfóliánál ragacsoltattam föl. (amikor még csak a ragasztott csonk volt fönt amire a tükröt kell akasztani, egy ragasztószalag csíkkal volt felnyomva amíg megköt a ragasztó. Volt aki megkérdezte mi az a ragacs a szélvédőn, én megmondtam hogy "tomifólijabazzeg nem látod? " nah azóta is betegnek néznek :rolleyes: a lényeg, az a cucc szerintem tuti megfogja. Ha nem akkor nekem van egy tecsós gazdaságosos, ami csavarozva volt. Ha gondolod elcserélem. -_- a két csavar nem engedi el olyan könnyen B) <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tothlaszlo Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Akkor nekem is ez a ragasztó kéne. Megkérdezhetem hogy mennyibe fájt az egész felrakatással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 ahha pörsze...pörsze... tagadunk, tagadunk? <_< ;) :D de azért remélem én is :rolleyes: Megnéztem a profilját, és az őt megtekintőket is. -_- látom senki nem érdeklődik felé B) :D :lol: Hali! Se kép....se semmi....Sztem 99% megnézte...De nem lettünk okosabbak :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Átmenő csavar, végére rugós alátét és anya! <_< Vicceltem! :rolleyes: Gyári vagy Tuskógazdaságos? Nem vicc, én vettem tecsósat, egy óra mulva a dróton lógott, szépen odacsavartam a belső burkolathoz. Amúgy csak akkor kéne felragasztatni ha tényleg gyári, mert ha nem akkor belekötnek műszakin. Úgy tudom a gyári ajtótoldatban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Lehet valaki szórakozott egy ablakmosó spriccelővel, és most jót röhög rajtad. Szerintem rezonállni fog a plexi. De nem válszoltál, hol jön ki a hang? remélhetőleg nem fog annyira rezonálni, hogy szétessen, és ahogy Dáw is mondta, a bútorlap is rezonál, és a plexi rezonálása még egy plusz mély hangot is ad neki. a levegő meg a reflexnyílásokon jön ki, (de keress rá a bandpass szóra googléba, és megtudod, mi merre) amivel a legtöbbet szívtam ma. már össze volt állítvaa láda, kell bele vagy 100csavar, meg egy tubus sziló, meg aplexi alsó felső széléből, még egy mm csiszolás, de sztem jó lesz, de már csak jövőhétre lesz kész, sok meló van még vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Gábor, köszi az olaj ügyintézését :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Ez a HIFI tuning nem amit ti összebarkácsoltok mindenféle csövekből meg dobozokból. Beépítő keret....minek azt???? :rolleyes: <_< :D Nem mindenkinek futja új gurcsira wazze.. ahhha, köszike. ezek milyen hangszúrók? 165 mm-es Hertz hangosok -tipusszámot ne kérdezz mert passz (asszem E betűs-szériás, valami ilyesmi) de valahol már régebben leírtam a pontosat... -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Srácok! Az igaz hogy az F astrából az isuzu motorosok elég rossz minőségűek??? Nekem 1.7DR van és ugye már sok van benne...lassan 390ezer. egy rokonomnak ugyanez a kombi F csak isuzu motoros volt. Ráköltött valami 200ezer Forintot és ezekután is rossz volt. és ő mondta hogy a sima opel motoros astrák gyengébbek de megbízhatóbbak. Aztán azt elcserélte egy G astrára. Ez igaz hogy azok rosszabbak??? Nemtom mennyire igaz ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Srácok! Az igaz hogy az F astrából az isuzu motorosok elég rossz minőségűek??? Nekem 1.7DR van és ugye már sok van benne...lassan 390ezer. egy rokonomnak ugyanez a kombi F csak isuzu motoros volt. Ráköltött valami 200ezer Forintot és ezekután is rossz volt. és ő mondta hogy a sima opel motoros astrák gyengébbek de megbízhatóbbak. Aztán azt elcserélte egy G astrára. Ez igaz hogy azok rosszabbak??? Sokan köpködik az opel dízelt, de ugyanannyian az isuzut. Én azért nem vettem turbósat, mert az a turbó csak megint egy hibaforrás és teljesítménybe meg egy nagy nulla (+ 5-8LE). Nekem nagyon bevált az 1.7DR. Találkoztam már egy pár emberrel, akinek ilyen sima 1.7DR-e van, vagy volt és meg voltak vele elégedve. Ha jól tudom, akkor az isuzuhoz egy kicsit drágább az alkatrész! (de ezzel lehet, hogy hülyeséget mondtam, ezt csak hallottam) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Sokan köpködik az opel dízelt, de ugyanannyian az isuzut. Én azért nem vettem turbósat, mert az a turbó csak megint egy hibaforrás és teljesítménybe meg egy nagy nulla (+ 5-8LE). Nekem nagyon bevált az 1.7DR. Találkoztam már egy pár emberrel, akinek ilyen sima 1.7DR-e van, vagy volt és meg voltak vele elégedve. Nem úgy van ez hogy van az 1.7D, 1.7DR, 1.7 Turbós ( ami opel motor ) és az 1.7 szintén turbós ami meg Isuzu. És az már valami nyolcvan X lóerő??? Én is meg vok elégedve a DR-el. Néha nehezen indul. De nagyon király motor. Imádom. megfigyeltétek? 70nél... 5ösben ha adtok egy erőteljes gázt elkezd valami sípolni mint 1 turbó. Enyémben is meg haveréban is akinek szintén DR van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Nem úgy van ez hogy van az 1.7D, 1.7DR, 1.7 Turbós ( ami opel motor ) és az 1.7 szintén turbós ami meg Isuzu. És az már valami nyolcvan X lóerő??? Én is meg vok elégedve a DR-el. Néha nehezen indul. De nagyon király motor. Imádom. megfigyeltétek? 70nél... 5ösben ha adtok egy erőteljes gázt elkezd valami sípolni mint 1 turbó. Enyémben is meg haveréban is akinek szintén DR van ÉN lekopogom, nem félek a téltől. Télen reggel pöc-röf. Kifogtam egy jó állapotút. Nekem nem sípol semmi. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 ÉN lekopogom, nem félek a téltől. Télen reggel pöc-röf. Kifogtam egy jó állapotút. Nekem nem sípol semmi. :rolleyes: Enyém sajnos elég rosszul indul...de csak hidegben. Úgy szokott hogyha elsőre nem indul, másodjára már 100% hogy beröffen...csak akkor kidob magából 1 jó nagyrakás kormot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 Enyém sajnos elég rosszul indul...de csak hidegben. Úgy szokott hogyha elsőre nem indul, másodjára már 100% hogy beröffen...csak akkor kidob magából 1 jó nagyrakás kormot. Amióta (2 éve) le van zárva az AGR, azóta nem kormol. Előtte az autó hátulján is lehetett látni a koromszemcséket közelről halványan. De most tiszta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október8, 2009 Megoszt Elküldve Október8, 2009 ami sz.pás hogy egyszerűen nem találni normális állapotú DR motort bontva. Bárhol bárkinél keresünk: Dízel kéne, 17DR, van? vaaan!vaaan! azaaza turbós? nem. Jah akkor nem isuzu? DR! német, szívódízel, de az AGR szelepes. Jah olyanom nincs, de ha néha van akkor is kiveszem belőle az AGR-t. kösz... Dízel, 17DR kéne. A héten hozunk haza németből két isuzut az nem jó? eddig 3 darabot találtunk. Abból egyet HF nélkül egy nyitott fészertető alá félig beborítva tartottak, azt se tudták hogy van. egyet hoztak jó állapotban a németektől lábon, majd felénk hozzák, és megnézhetjük. Hazafelé lerohadtak vele, azóta se sikerült életre kelteni, egyet meg 3 napja hoznak holnapra... :rolleyes: Lehet hogy beszámítódik egy G-be ha nem sikerül 2-3 héten belül elintézni ezt a motoros vergődést... A DR-el én is meg lennék elégedve, csak az zavar hogy ez már gyakorlatilag nem tudjuk mitől megy. Ilyen értékekkel be se kéne tudni indulnia <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts