Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nézte már, múlthéten. Hátsó lengéscsillapítók cserések, hátsó fékeken állítani kell, valamint első fékbetétek cserések, de hogy ezenkívül belekötnek-e valamibe, azért kéne. Előző tulajnál pl abba belekötöttek, hogy koszosak a fékcsövek a futóműnél. <_<

Ja meg Hening cartárs felajánlotta, hogy a műszakiig kölcsönad egy balegy ülés, mert ügye az enyémnek el van durranva az övfeszítője. :rolleyes: 2007ben ebbe is belekötöttek előző tulajnál, hogy nem az igazi. -_- Lehet ezért durrant is el nálam egy erős fékezésnél, valamit láttak. :D

miko mire vannak rákattanva, de afékcsöveket meg a patronokat mindig lesik, és a patron másnál is durrant már el erős fékezéskor

Link to comment
Megosztás:

miko mire vannak rákattanva, de afékcsöveket meg a patronokat mindig lesik, és a patron másnál is durrant már el erős fékezéskor

nah de ebbe miért köthetnek bele műszakin? <_< Komolyan ez is csak sz.patás. Aminek értelme van arra meg sz.rnak. Amikor autót kerestünk nagyimnak a B corsa kínálat felének alvázvédőből volt a küszöbe, de szemre jól nézett ki, csak ciki ha a mutatóujjamat bele tudom nyomni egy küszöbbe. :D de persze nagyjából friss, vagy közel friss műszakis volt mind. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

nah de ebbe miért köthetnek bele műszakin? <_< Komolyan ez is csak sz.patás. Aminek értelme van arra meg sz.rnak. Amikor autót kerestünk nagyimnak a B corsa kínálat felének alvázvédőből volt a küszöbe, de szemre jól nézett ki, csak ciki ha a mutatóujjamat bele tudom nyomni egy küszöbbe. :D de persze nagyjából friss, vagy közel friss műszakis volt mind. :rolleyes:

fékcsövet azért lesik, mert ha koszos olajos, akkorlehet hogy ereszt a fékrendszer... a patronok meg biztonsági előírások.

Link to comment
Megosztás:

fékcsövet azért lesik, mert ha koszos olajos, akkorlehet hogy ereszt a fékrendszer... a patronok meg biztonsági előírások.

a fékcsövek oké, én a patronon akadtam le. Ha nincs benne egy autóban akkor nem köthetnek bele, ha meg benne van csak eldurrant akkor meg igen? <_< :D :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

a fékcsövek oké, én a patronon akadtam le. Ha nincs benne egy autóban akkor nem köthetnek bele, ha meg benne van csak eldurrant akkor meg igen? <_< :D :rolleyes:

Egyrészt jogosnak tartom....ha úgy vesszük akkor eldurrant lufikkal is lehetne járni hisz sok autóban nincs B)

Ez pont az a mokusság mint a biztonsági övekkel...amelyekben van abban azért van, hogy használd. -_-

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt jogosnak tartom....ha úgy vesszük akkor eldurrant lufikkal is lehetne járni hisz sok autóban nincs -_-

Ez pont az a mokusság mint a biztonsági övekkel...amelyekben van abban azért van, hogy használd. :rolleyes:

pontosan

ilyen hozzáállással akkor a zöldkártyánál miért felel meg a lada co ja is ami 20x akkora, mint az x14nz gyárija?

<_<

ha van benne akkor annak megfelelő állapotban kell lennie.

ha van oldal index, annak is kell működnie, ha nincs, akkor nem kell tenni rá :D

Link to comment
Megosztás:

soha. Az mindig utána mindig pénzbe kerül :D -_- B)

Hinnyenoh. Most néztem hogy volt itt hölgyemény is? de szemetek vagytok, megvárhattatok volna engem is mielőtt elkülditek szegényt. Én így nem is beszéltem vele <_<

:rolleyes: :D :D

Attól függetlenül még írhatsz neki, majd 5 év múlva válaszol! :D :D ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

pontosan

ilyen hozzáállással akkor a zöldkártyánál miért felel meg a lada co ja is ami 20x akkora, mint az x14nz gyárija?

-_-

ha van benne akkor annak megfelelő állapotban kell lennie.

ha van oldal index, annak is kell működnie, ha nincs, akkor nem kell tenni rá B)

csak azt nem értem hogy miért. Ha nem működik egy oldalindex, az a közlekedés résztvevőire veszélyt jelent. pipa, értve. Ha egy lada co-ja olyan amilyen az is káros mindenkire nézve, de az hogy egy övfeszítő ami hajlamos időnként még magától fékezésre is eldurrani, bukási tétel legyen a műszakin... :D nah ezt nem értem. :rolleyes: kb annyira mint a repedt sarú hátsó szélvédő miatti bukást. Mindegy, tudom, nem kell mindent megérteni <_<

Link to comment
Megosztás:

csak azt nem értem hogy miért. Ha nem működik egy oldalindex, az a közlekedés résztvevőire veszélyt jelent. pipa, értve. Ha egy lada co-ja olyan amilyen az is káros mindenkire nézve, de az hogy egy övfeszítő ami hajlamos időnként még magától fékezésre is eldurrani, bukási tétel legyen a műszakin... :D nah ezt nem értem. :rolleyes: kb annyira mint a repedt sarú hátsó szélvédő miatti bukást. Mindegy, tudom, nem kell mindent megérteni <_<

vannak előírások, aminek meg kell felelni ennyi

Link to comment
Megosztás:

vannak előírások, aminek meg kell felelni ennyi

Jah... anno a toyotába mi tettünk hátulra 3 pontos öveket, mert gyárilag csak két pontosak voltak. Megcsináltuk rendesen, egy avensis 3 pontos övei lettek beletéve, műszakon közölték hogy ott papíron két pontosnak kell lennie, ez meg nem az... <_< Nah annak is meg kellett felelni... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Jah... anno a toyotába mi tettünk hátulra 3 pontos öveket, mert gyárilag csak két pontosak voltak. Megcsináltuk rendesen, egy avensis 3 pontos övei lettek beletéve, műszakon közölték hogy ott papíron két pontosnak kell lennie, ez meg nem az... <_< Nah annak is meg kellett felelni... :rolleyes:

Ha gyárilag kétpontos volt benne, akkor a hárompontos övnél benne volt gyárilag a helye, vagy Ti barkácsoltatok 3. rögzítési pontot?

Link to comment
Megosztás:

Ha gyárilag kétpontos volt benne, akkor a hárompontos övnél benne volt gyárilag a helye, vagy Ti barkácsoltatok 3. rögzítési pontot?

3-at mert a gyári 2 pontosnak olyan rögzítési pontjai voltak amire apám azt mondta hogy 2 gyereket nem bíz ilyenekre... a C oszlopra lett felhegesztve, az alap, mögötte pedig 3-4 centi vastag mögédolgozás. (a gyári megoldás ugyan erre az hogy egy pálcát tesznek a hátsó ablakba függőlegesen, és arra van ráheffintve a 3. pont) Nem mi barkácsoltuk hanem az akkori cég autós lakatos májsztrója. (a lényege ugyan az tudom, nem gyári és kész... Viszont azt hogy az ott nem lehet gyári az emberke nem tudhatta. Látszani nem látszott, minden színre lett fújva ami hegesztésnél volt, stb. a csávó nem abba kötött bele hogy nem gyári az öv, hanem abba hogy nem 3 pontos) viszont az a lakatos egy művész komolyan... én embert még nem láttam aki így tudott bánni a fémmel. :rolleyes: tisztelet... az emberke még a hétvégi házának a nagyrészét is fémből építette, a műhelyének meg régi transporter hátfalakból van a kerítése -_- B)

Juteszembe... tudom nem fényező topic, de azért kérdezek :D caravanba próbált már valaki helytakarékos rendes zenét csinálni? <_< ill. nem tudom hogy volt -e olyan f aminek a hátsó ajtókban volt kiépített hangszóróhely? Szeretnék valami nagyobbat, mint a jelenlegi 4x45-ös pana fej 2 db 160-as boxxxer az első ajtókban (erősítő nélkül ugye csak a felirat mutat jól, a hang kevésbé) a gyári csipogók és két dzsári zümmögő a csomagtartóajtóban. Tudom ez utóbbi színpadképromboló, meg ejnyebejnye, de hiányzott hogy legyen valami hátul, azt lett, de szeretnék úgy összehozni oda valami jobbat hogy helyet ne vegyek el a csomagtartóból. Nem kell mindenáron láda, vagy cső,(sőőőőt...) de valami valami azért mégis. valaki 5let? :D

Link to comment
Megosztás:

Erre a kérdésemre nem találtam megfelelő topicot. Ha egy mod tud rá akkor majd rakja már át a hozzászólást /köszönöm/

Egyik ismerősöm egy olyan kérdést vetett fel nekem, hogy a mostani rendszámok betűszerint hol tartanak. Nah majd mondom én és az internet, csak megfeneklett a dolog. Ha valaki tudna ebben segíteni, hogy hol tartanak most az új rendszámok akkor azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Erre a kérdésemre nem találtam megfelelő topicot. Ha egy mod tud rá akkor majd rakja már át a hozzászólást /köszönöm/

Egyik ismerősöm egy olyan kérdést vetett fel nekem, hogy a mostani rendszámok betűszerint hol tartanak. Nah majd mondom én és az internet, csak megfeneklett a dolog. Ha valaki tudna ebben segíteni, hogy hol tartanak most az új rendszámok akkor azt megköszönném.

Itt Nyíregyen már láttam P-vel, meg S-el kezdődő rendszámokat.

Link to comment
Megosztás:

Most, 9-kor lementem a koliparkolóba, ahol az enyémen kívül még 2 F Astra áll. Az enyém tiszta pára volt kívülről, a másik kettőn, egy csepp nedvesség sem volt. (Ha jól tudom, a pollenszűrő csak a belső párásodásért felel, tehát ez nem az ő számlájára írható)

Minek köszönhető a jelenség és hogy lehet megszüntetni?

Link to comment
Megosztás:

Most, 9-kor lementem a koliparkolóba, ahol az enyémen kívül még 2 F Astra áll. Az enyém tiszta pára volt kívülről, a másik kettőn, egy csepp nedvesség sem volt. (Ha jól tudom, a pollenszűrő csak a belső párásodásért felel, tehát ez nem az ő számlájára írható)

Minek köszönhető a jelenség és hogy lehet megszüntetni?

fűtött garázsba kell állni éjszakára :rolleyes:

(a másik kettő valszeg csak reggel érkezett, és már megszáradt. vagy pont rájuk sütött a nap reggel)

Link to comment
Megosztás:

fűtött garázsba kell állni éjszakára <_<

(a másik kettő valszeg csak reggel érkezett, és már megszáradt. vagy pont rájuk sütött a nap reggel)

De nem. Mellettem is áll 2 autó. Vagy 10 kocsi áll a koliparkolóban összesen és csak, egyedül az enyém párás, és csakis kívülről. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Dáw ha jol tudom, a csomi ajtóba is van bőven hely... vagy tegyél vmi erősebb 165öst, vagy aplikálj beleegy 20ast :rolleyes:

más takarékosabb megoldás sztem nincs.

Invi neked aztán forróvérű autódlehet, és ezért csapódik rá a pára ki <_<

Link to comment
Megosztás:

Juteszembe... tudom nem fényező topic, de azért kérdezek :D caravanba próbált már valaki helytakarékos rendes zenét csinálni? :rolleyes: ill. nem tudom hogy volt -e olyan f aminek a hátsó ajtókban volt kiépített hangszóróhely? Szeretnék valami nagyobbat, mint a jelenlegi 4x45-ös pana fej 2 db 160-as boxxxer az első ajtókban (erősítő nélkül ugye csak a felirat mutat jól, a hang kevésbé) a gyári csipogók és két dzsári zümmögő a csomagtartóajtóban. Tudom ez utóbbi színpadképromboló, meg ejnyebejnye, de hiányzott hogy legyen valami hátul, azt lett, de szeretnék úgy összehozni oda valami jobbat hogy helyet ne vegyek el a csomagtartóból. Nem kell mindenáron láda, vagy cső,(sőőőőt...) de valami valami azért mégis. valaki 5let? <_<

Itt egy fotó, hogy az enyém csomiajtójába hogyan van bebűvölve. Neten rendeltem kiemelő kereteket de azokra még 160-as KPE csőből esztergáltam pótlást mert másképp nem volt tuti, hozzáért a mágnes az ajtó falához.

www.tvn.hu_b78aa40cb9edcf54a2629f21fd712aaf.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.