Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Okés, a cél ez, de nem lehet mindig fűteni a garázst, drága lenne. Persze ezen ráérek még gondolkodni, 1-2 év kell, mire lesz ilyenem is :rolleyes: Addig is gondolkodtam egy ilyen szerkentyűn, ha nem lenne drága és kivitelezhető lenne a városi csillaggarázsokban, kipróbálnám- rosszat nem tennék vele. De legalább megpróbáltam.

Meg milyen jóóó lenne nem fagyos autóba beülni reggelente, nem kéne kapargatni a szélvlédőről a havat-jeget, meg milyen jó lenne, ha... <_< -_-

Tudom, álmodik a nyomor... :D

Ja hát ha az utasteret akarod melegíteni akkor tegyél oda szobai fűtőventillátort. Egyik haverom csinálja, pár perc alatt belangyítja az utasteret, a kölkök nem fagynak oda az ülésre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tehat olyat szeretnek hogy:az autoba van kozpontizar de en szeretnem ha taviranyitos legyen (mert azert este keresgelni a lyukat maceras :rolleyes:)

és hogy vennem kene oylan kozpontit hogy az taviranyitos legyen vagy van valami mas megoldas is?

Mindenképpen venned kell távirányítós szettet.

Gyári a központizár az autódban?

Mert nekem sem távirányítós volt,de vettem egy távirányítós szettet (gagyi fajtát)

és abban ugyanolyan motorok voltak mint az autóban.Tehát csak a vezérlőjét cseréltem ki és bekötöttem az indexvillogtató szálakat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tehat olyat szeretnek hogy:az autoba van kozpontizar de en szeretnem ha taviranyitos legyen (mert azert este keresgelni a lyukat maceras :rolleyes:)

és hogy vennem kene oylan kozpontit hogy az taviranyitos legyen vagy van valami mas megoldas is?

De ha távirányítós riasztót veszel, akkor egyúttal az is meg lesz oldva (már persze ha most nincs benne).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ismét a fékkel kapcsolatos problémával fordulokAhoz aki tud segíteni nekem. A probléma vagy kérdés ott kezdődik hogy van nekem egy 98-as évjáratú 1.4 16v x14xe motorkódú f astrám, aminek a fékei elhasználódás miatt felújításra szorulnak. Az autó kb. 2 éve van nálam, de a fékkel soha nem voltam megelégedve, így aztán most olyan döntésre jutottam, hogy az első, 236-os tárcsákat 256-osra cserélném a hátsó dobfékemet pedig szintén tárcsa fékre módosítanám. Érdeklődtem már különböző embereknél ezzel kapcsolatban valamint olvasgattam hogyan lehetséges ez a megoldás!? Volt aki tudott ezzel kapcsolatba segíteni és volt aki nem. Annyit biztos, lenne nekem egy GSI- bontott rendszerem (ami áll 2db 256-os első, illetve 2 db 260-as hátsó tárcsából valamint az ehez tartozó nyergek betétek és a két tárcsás agyból) A kérdésem az lenne, hogy a 256-os tárcsához való nyergek passzolnak-e a régi kissebbek helyére (ezzel a nyerget felfogó csavarok távolságára és vastagságára gondolok) A másik probléma pedig az hogy az én autómon nincs hátsó fékerőszabályzó, ( legalábbis olyat nem találtam ami a híd és a kaszni távolságát érzékelve szabályozza a fékerőt) ami ugyszintén probléma mert néhány okos az mondja, hogy ennek hiányában az autó képes megpördülni. Ezért kérdezném olyan emberek segítségét akinek ebbe tapasztalata van! Pl: ma egy autósboltos azt mondta hogy ne foglalkozzak vele, hogy van-e szabályzóm vagy nincs, nyugodtan szereljem fel a dobfék helyére a tárcsákat. Annyit tudok, hogy a kézifékkötéllel is lesz egy kis gond de számomra az a legkevesebb azt majd valahogy megoldom (ezzel kapcsolatba is kaptam némi segítséget.) Hangsúlyoznám hogy nem 200-as tempóhoz kellenek a fékek, (mivel az autó végsebessége 185 körül van) csak ha esetleg 130-ról egy hirtelen lassulást szeretnék elérni akkor erre képes legyen az autóm mert eddig ezt nagyon gyatrán tette. Nagyon kérem aki tud segítsen mert igen sürgős fékproblémáim vannak amit szeretnék napokon belül megoldani! Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ismét a fékkel kapcsolatos problémával fordulokAhoz aki tud segíteni nekem. A probléma vagy kérdés ott kezdődik hogy van nekem egy 98-as évjáratú 1.4 16v x14xe motorkódú f astrám, aminek a fékei elhasználódás miatt felújításra szorulnak. Az autó kb. 2 éve van nálam, de a fékkel soha nem voltam megelégedve, így aztán most olyan döntésre jutottam, hogy az első, 236-os tárcsákat 256-osra cserélném a hátsó dobfékemet pedig szintén tárcsa fékre módosítanám. Érdeklődtem már különböző embereknél ezzel kapcsolatban valamint olvasgattam hogyan lehetséges ez a megoldás!? Volt aki tudott ezzel kapcsolatba segíteni és volt aki nem. Annyit biztos, lenne nekem egy GSI- bontott rendszerem (ami áll 2db 256-os első, illetve 2 db 260-as hátsó tárcsából valamint az ehez tartozó nyergek betétek és a két tárcsás agyból) A kérdésem az lenne, hogy a 256-os tárcsához való nyergek passzolnak-e a régi kissebbek helyére (ezzel a nyerget felfogó csavarok távolságára és vastagságára gondolok) A másik probléma pedig az hogy az én autómon nincs hátsó fékerőszabályzó, ( legalábbis olyat nem találtam ami a híd és a kaszni távolságát érzékelve szabályozza a fékerőt) ami ugyszintén probléma mert néhány okos az mondja, hogy ennek hiányában az autó képes megpördülni. Ezért kérdezném olyan emberek segítségét akinek ebbe tapasztalata van! Pl: ma egy autósboltos azt mondta hogy ne foglalkozzak vele, hogy van-e szabályzóm vagy nincs, nyugodtan szereljem fel a dobfék helyére a tárcsákat. Annyit tudok, hogy a kézifékkötéllel is lesz egy kis gond de számomra az a legkevesebb azt majd valahogy megoldom (ezzel kapcsolatba is kaptam némi segítséget.) Hangsúlyoznám hogy nem 200-as tempóhoz kellenek a fékek, (mivel az autó végsebessége 185 körül van) csak ha esetleg 130-ról egy hirtelen lassulást szeretnék elérni akkor erre képes legyen az autóm mert eddig ezt nagyon gyatrán tette. Nagyon kérem aki tud segítsen mert igen sürgős fékproblémáim vannak amit szeretnék napokon belül megoldani! Előre is köszönöm!

Elvileg simán át lehet rakni a nyergeket, meg hátra a tárcsás agyat is, de a fékerőszabályzót valóban nem ártana átrakni, mert tényleg könnyen blokkol a hátsó fék anélkül. Ja, és a 13-as felniket el lehet felejteni ezután.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg simán át lehet rakni a nyergeket, meg hátra a tárcsás agyat is, de a fékerőszabályzót valóban nem ártana átrakni, mert tényleg könnyen blokkol a hátsó fék anélkül. Ja, és a 13-as felniket el lehet felejteni ezután.

Valamint a főfékmunkahengert is cserélni kell a nagyobbra, ha jól dereng. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A hócipőm tele van a számítógépekkel, hozták hozzám azt a szutyok gépet ami nem akart elindulni, szóltam a csávónak hogy vigye el, mert nem tudom megcsinálni. nagy nehezen rábeszélt hogy legalább mentsem le a fényképeket a vinyoról, valami Isteni sugallat hatására, nem a fönti gépbe tettem bele, hanem a pincében van egy P-1-es 350-es procival azon szoktam zenét halgatni, beleraktam abba, hát az sem indult el. Kivettem, visszaraktam a saját vinyóm, szintén szenész, elindul a hűtőventi, aztán se kép se hang. :rolleyes: Szétszedtem, kivettem a procit, két lába el volt égve. Létezik hogy egy hibás vinyó ilyet csinál? Felhívtam a csákót, mondtam neki siessen a gépért mert kiraktam sz utcárra, ha siet még a lomisok előtt ideér. <_< Én meg mehetek vasárnap a bolhapiacra egy másik prociért, ha találok még ilyen kicsit. :D

Link to comment
Megosztás:

A hócipőm tele van a számítógépekkel, hozták hozzám azt a szutyok gépet ami nem akart elindulni, szóltam a csávónak hogy vigye el, mert nem tudom megcsinálni. nagy nehezen rábeszélt hogy legalább mentsem le a fényképeket a vinyoról, valami Isteni sugallat hatására, nem a fönti gépbe tettem bele, hanem a pincében van egy P-1-es 350-es procival azon szoktam zenét halgatni, beleraktam abba, hát az sem indult el. Kivettem, visszaraktam a saját vinyóm, szintén szenész, elindul a hűtőventi, aztán se kép se hang. :rolleyes: Szétszedtem, kivettem a procit, két lába el volt égve. Létezik hogy egy hibás vinyó ilyet csinál? Felhívtam a csákót, mondtam neki siessen a gépért mert kiraktam sz utcárra, ha siet még a lomisok előtt ideér. <_< Én meg mehetek vasárnap a bolhapiacra egy másik prociért, ha találok még ilyen kicsit. :D

Egyrészt P1-ben nem létezett 350MHz-es proci, csak P2-ben, másrészt a vinyó ilyet nem tudhatna okozni, viszont bármi lehetséges. -_-

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt P1-ben nem létezett 350MHz-es proci, csak P2-ben, másrészt a vinyó ilyet nem tudhatna okozni, viszont bármi lehetséges. -_-

Az tuti, hogy 350-es, az nem biztos hogy P-1-es. B) Viszont 3 alaplappal, procival próbáltam, utánna egyik sem indult el az én működő vinyommal. A negyedik volt az én gépem.... <_< Illetve bocsánat egyszer elindult, de mialőtt betöltötte volna vinfost bevillant egy ismerős kék képernyő és állandóan újraindult. Ebből már tudhattam volna, hogy nem kéne ezt a dolgot feszegetni. :D Most kéne szerezni a pincébe valamit, mert hiányzik a lakodalmas zene. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az tuti, hogy 350-es, az nem biztos hogy P-1-es. ;) Viszont 3 alaplappal, procival próbáltam, utánna egyik sem indult el az én működő vinyommal. A negyedik volt az én gépem.... B) Illetve bocsánat egyszer elindult, de mialőtt betöltötte volna vinfost bevillant egy ismerős kék képernyő és állandóan újraindult. Ebből már tudhattam volna, hogy nem kéne ezt a dolgot feszegetni. :D Most kéne szerezni a pincébe valamit, mert hiányzik a lakodalmas zene. :rolleyes:

szerintem szívesen bezárnak emberek pár lakodalmas-előadót a pincédbe, addig sincsenek a tv-ben :lol: :D De amúgy ezeröccázért már hozzádvágnak egy kis gépet <_< ha veszel egy olyat, akkor az eddigi pincelakó jó lesz procitesztelő gépnek ;)

holna jön haza a leendő(nek tűmő) motor :D :D ;) :D mikorleszmárholnap? -_-

Link to comment
Megosztás:

szerintem szívesen bezárnak emberek pár lakodalmas-előadót a pincédbe, addig sincsenek a tv-ben -_- <_< De amúgy ezeröccázért már hozzádvágnak egy kis gépet :rolleyes: ha veszel egy olyat, akkor az eddigi pincelakó jó lesz procitesztelő gépnek B)

Benézted, mert a vaterán nem is látni ilyen kicsi gépet. A nagyobb procik meg nem passzolnak bele. :D Addíg meg dudorászok magamnak. :D

Link to comment
Megosztás:

Jóhát, de az nem Pentium, az máskérdés hogy ugyanaz a tokozás és foglalat. <_<

Valóban nem!

AMD K6-2 max órajel: 500-550Mhz

Pentium I: max órajel: 60-300Mhz

Pentium II: max órajel: 233-450Mhz

anno az AMD-k simán verték a pentiumokat (multimédiában legalább is) :rolleyes:

Zotya!

A leírtak alapján sztem mielőtt hozzáfogsz procit keresni előbb csekkold az alaplapokat, mert gyanítom, hogy azokat ütötte ki a rossz vinyó! Szedd ki a procit és kapcsold be: ha csipog okés, ha nem kuka

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem!

AMD K6-2 max órajel: 500-550Mhz

Pentium I: max órajel: 60-300Mhz

Pentium II: max órajel: 233-450Mhz

anno az AMD-k simán verték a pentiumokat (multimédiában legalább is) :rolleyes:

Zotya!

A leírtak alapján sztem mielőtt hozzáfogsz procit keresni előbb csekkold az alaplapokat, mert gyanítom, hogy azokat ütötte ki a rossz vinyó! Szedd ki a procit és kapcsold be: ha csipog okés, ha nem kuka

Hátigen, AMD K6-2 híresen intel alázó volt. <_<

Link to comment
Megosztás:

szerintem szívesen bezárnak emberek pár lakodalmas-előadót a pincédbe, addig sincsenek a tv-ben B) -_- De amúgy ezeröccázért már hozzádvágnak egy kis gépet :rolleyes: ha veszel egy olyat, akkor az eddigi pincelakó jó lesz procitesztelő gépnek :D

holna jön haza a leendő(nek tűmő) motor :D :D ;) <_< mikorleszmárholnap? :D

Nekem is jött más motor...csak kaptam hozzá kasztnit, futóművet stb....na futás aludni s akkor már itt is a holnap. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Ismét a fékkel kapcsolatos problémával fordulokAhoz aki tud segíteni nekem. A probléma vagy kérdés ott kezdődik hogy van nekem egy 98-as évjáratú 1.4 16v x14xe motorkódú f astrám, aminek a fékei elhasználódás miatt felújításra szorulnak. Az autó kb. 2 éve van nálam, de a fékkel soha nem voltam megelégedve, így aztán most olyan döntésre jutottam, hogy az első, 236-os tárcsákat 256-osra cserélném..............

Szerintem x14xe-re nem kell hátsó tárcsa fék :rolleyes: Való igaz, hogy az elsőket én is ki cseréltem 256-osra, de a hátsót abszolut felesleges pénz és ídő pocsékolás....ha tunyigal bele pupálnál plussz 50 lovat, akkor azt mondom hogy kötelező....na de így. De ez csak az én szerény véleményem <_<

Link to comment
Megosztás:

Ma megnéztem, hogy csal e a km óra. Kijelenthetem, hogy NEM! :D Amennyit a GPS mutatott, az óra is ugyanazt az értéket mutatta. :D

Akkor csal a GPS-ed -_- Nem GM-márkájú? :rolleyes: <_<

Nekem is jön másik kasztni is, meg futómű, meg egy egész autó, de nekem nem kell csak a motorja B) :D

Link to comment
Megosztás:

Valóban nem!

AMD K6-2 max órajel: 500-550Mhz

Pentium I: max órajel: 60-300Mhz

Pentium II: max órajel: 233-450Mhz

anno az AMD-k simán verték a pentiumokat (multimédiában legalább is) <_<

Zotya!

A leírtak alapján sztem mielőtt hozzáfogsz procit keresni előbb csekkold az alaplapokat, mert gyanítom, hogy azokat ütötte ki a rossz vinyó! Szedd ki a procit és kapcsold be: ha csipog okés, ha nem kuka

Igaz, az alaplap is lehez kuka, de a procinak akkoris eltünt két lába. Vagy nem veszi észre, annyi van neki? :rolleyes: :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.