invictus Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Daykillerrel 21/5W foglalatot keresünk de nem igazán találtunk semmit. Valakinek ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Daykillerrel 21/5W foglalatot keresünk de nem igazán találtunk semmit. Valakinek ötlet? Csak a caravanokon találsz olyat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 fene tudja van rajta annyi gomb:d még nem volt időm telepíteni, csak az alapokattudja egyenlőre. <_< Nekem is csak az alapokat tudja, néhány kezelőgomb, meg tudnak világítani a billentyűk és ennyi. Ha lehetne kihajítanám az ékezetes gombokat is, vagy angol billt vennék inkább, csak az manapság már macerás.. :rolleyes: Amúgy az enyém vezetékes, wirepower. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Csak a caravanokon találsz olyat. De különálló bajonettes (BAY15D) foglalatot, ha lehet, akkor csatlakozóval ellátva... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 De különálló bajonettes (BAY15D) foglalatot, ha lehet, akkor csatlakozóval ellátva... :rolleyes: Aháááá. Na olyat nem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Nekem is csak az alapokat tudja, néhány kezelőgomb, meg tudnak világítani a billentyűk és ennyi. Ha lehetne kihajítanám az ékezetes gombokat is, vagy angol billt vennék inkább, csak az manapság már macerás.. <_< Amúgy az enyém vezetékes, wirepower. :D miért vannak útba az ékezetes betűk? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Aháááá. Na olyat nem tudok. Invictus is csak BAY9S foglalatot talált, ami ügye csak kétpólusú. <_< Amerikába meg tonnaszámra, kívánság szerinti színnel ellátott foglalatot hajítanak utánad. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 miért vannak útba az ékezetes betűk? :rolleyes: Szerintem hülye helyre vannak rakva. <_< Nem épp helyes billentyűzet kiosztás. Valamint programozáskor kellemetlen mindig, hogy alt gr-t kell nyomnom egy speciális karakterhez, ez az angolon alapból elérhető. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Szerintem hülye helyre vannak rakva. :rolleyes: Nem épp helyes billentyűzet kiosztás. Valamint programozáskor kellemetlen mindig, hogy alt gr-t kell nyomnom egy speciális karakterhez, ez az angolon alapból elérhető. <_< gyorsíráshoz ez a helyes gombkiosztás....asdf: bal kéz, jklé jobb kéz....a két hüvelykújj pedig a szóközön :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Aháááá. Na olyat nem tudok. Igazából csak amerikai stílusú indexet szeretnénk, és ahhoz lenne jó. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 vettem egy rádiós bilt, meg egeret -_- tök jó két billele meg egérrel lehet egyszerre működni B) Apám imádta az övét, a cégnél kapott olyat még 4-5 éve. Ha merült benne az akksi, akkor nem normális távirányítószerűen nem működött, hanem mást csinált. Ha pl.: merülve nyomott egy space-t akkor ő lapozott egy oldalt, mintha a page-down-t kapta volna. Aztán amikor az enterre deletel-t akkor kidobta a f.szba <_< :D :D A kábel az kábel :D ;) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 gyorsíráshoz ez a helyes gombkiosztás....asdf: bal kéz, jklé jobb kéz....a két hüvelykújj pedig a szóközön :D Tudom. -_- Csak rohadtul zavaró, hogy egy { jelhez alt gr-t kell nyomni, vagy a szögletes zárójelhez. Az angol kiosztáson csak megnyomod azt a gombot és kész. :rolleyes: Vagy csak shiftet kell nyomni, ami jobban is kézreáll. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Igazából csak amerikai stílusú indexet szeretnénk, és ahhoz lenne jó. <_< Hja, sokkal egyszerűbb lenne, mint ahogy én ma megoldottam az enyémben. Igaz üzemel is úgy ahogy kell, csak macerás. :D Meg nagyon elgondolkodtat, hogy erős a fénye, ezért lenne jobb egy 21/5W-os sárga izzó. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Hát pont ez az, az olajteknő felületén szerintem sokkal több hő átadható mint a vízcsőben bárhol. Azért írtam a víz-olaj myennyiségét, mert ha a kartert fűtőd akkor gyakorlatilag 4.5 liter olajat melegítesz egyszerre direkt, ha meg a vizet akkor csak azt ami bent van a fűtőedénybe, aztán meg lassan ekezd cirkulálni az álló vízpumpa lapátjain keresztül. Persze a kiegyenkítő eléggé kiesik a körböl, a hűtő meg a termosztát miatt nem jut melegvízhez. Szerintem olajat melegíteni a megoldás. Meg persze a blokk is kapna a hőből. én azért gondoltam a vízcsőre, mert a vízkör azért elég szépen körbekavirnyálja a motort, az olaj az csak csak úgy lent elvan, és miután felmegy a motorba, szerintem le is hűl, mielőtt még a melegítő hatását ki tudná fejteni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 zozor, ha lesz garid, tegyél bele fűtést, és azt sokkal jobban meghálálja a verda B) Okés, a cél ez, de nem lehet mindig fűteni a garázst, drága lenne. Persze ezen ráérek még gondolkodni, 1-2 év kell, mire lesz ilyenem is :rolleyes: Addig is gondolkodtam egy ilyen szerkentyűn, ha nem lenne drága és kivitelezhető lenne a városi csillaggarázsokban, kipróbálnám- rosszat nem tennék vele. De legalább megpróbáltam. Meg milyen jóóó lenne nem fagyos autóba beülni reggelente, nem kéne kapargatni a szélvlédőről a havat-jeget, meg milyen jó lenne, ha... <_< -_- Tudom, álmodik a nyomor... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Okés, a cél ez, de nem lehet mindig fűteni a garázst, drága lenne. Persze ezen ráérek még gondolkodni, 1-2 év kell, mire lesz ilyenem is :rolleyes: Addig is gondolkodtam egy ilyen szerkentyűn, ha nem lenne drága és kivitelezhető lenne a városi csillaggarázsokban, kipróbálnám- rosszat nem tennék vele. De legalább megpróbáltam. Meg milyen jóóó lenne nem fagyos autóba beülni reggelente, nem kéne kapargatni a szélvlédőről a havat-jeget, meg milyen jó lenne, ha... <_< B) Tudom, álmodik a nyomor... -_- Hogyhogy nem vagy már klubtag? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Motorelőmelegítés Az a lényeg, hogy egyenletesen és lassan melegítsük át az egész motort. Ez csak a hűtőkör melegítésével oldható meg. Ha az olajat melegítenénk az olajteknőben, akkor hirtelen forrósítanánk fel alkatrészeket (indítózásnál), ami repedésekhez vezethet. Amiért ez az egész történik, hogy könnyen beinduljon és gyorsabban melegedjen a motor. A beindulásnál hogyan segítene a meleg olaj a kartelban? (max gyorsabban forog az önindító...) Sehogy. Maximum indítózgatás közben kockáztatunk egy kis hengerfejrepedést. Ami miatt ilyenről hallani egyáltalán, az a kőkemény hideg országokban, az olajat kicsit melegítik, de csak azért, hogy idítózáskor meg tudja törni az anélkül -40fokos kocsonyát az önindító. Egyáltalán nem ugyan az a célja, mint amiről itt beszélünk. Novy, a termosztát nem gond, hiszen csak a motorban lévő vizet akarjuk melegíteni, a radiátorban lévőt nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Hát pont ez az, az olajteknő felületén szerintem sokkal több hő átadható mint a vízcsőben bárhol. Azért írtam a víz-olaj myennyiségét, mert ha a kartert fűtőd akkor gyakorlatilag 4.5 liter olajat melegítesz egyszerre direkt, ha meg a vizet akkor csak azt ami bent van a fűtőedénybe, aztán meg lassan ekezd cirkulálni az álló vízpumpa lapátjain keresztül. Persze a kiegyenkítő eléggé kiesik a körböl, a hűtő meg a termosztát miatt nem jut melegvízhez. Szerintem olajat melegíteni a megoldás. Meg persze a blokk is kapna a hőből. 2 ponton fűteni - különböző hőmérsékleten? bonyolultabbá tenné...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Ha valaki esetleg szeretne gyári villanyablakot-villanyablakos kárpitot, lufisműszerfalat, napfényplafont meg mittomén... :rolleyes: egész ócsón egy nemcsúnya bódéval Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Ha valaki esetleg szeretne gyári villanyablakot-villanyablakos kárpitot, lufisműszerfalat, napfényplafont meg mittomén... :rolleyes: egész ócsón egy nemcsúnya bódéval 3 ajtós kárpitja, villanyablaka szerintem méretileg nem stimmöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 3 ajtós kárpitja, villanyablaka szerintem méretileg nem stimmöl. de egy 3 ajtósra tökéletes lehet B) -_- :D Amúgy igaz... azt nem is néztem :rolleyes: A kárpit szövetes betétét nem lehet áthekkelni? vagy az is hosszabb? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Szeptember27, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2009 Motorelőmelegítés Az a lényeg, hogy egyenletesen és lassan melegítsük át az egész motort. Ez csak a hűtőkör melegítésével oldható meg. Ha az olajat melegítenénk az olajteknőben, akkor hirtelen forrósítanánk fel alkatrészeket (indítózásnál), ami repedésekhez vezethet. Amiért ez az egész történik, hogy könnyen beinduljon és gyorsabban melegedjen a motor. A beindulásnál hogyan segítene a meleg olaj a kartelban? (max gyorsabban forog az önindító...) Sehogy. Maximum indítózgatás közben kockáztatunk egy kis hengerfejrepedést. Ami miatt ilyenről hallani egyáltalán, az a kőkemény hideg országokban, az olajat kicsit melegítik, de csak azért, hogy idítózáskor meg tudja törni az anélkül -40fokos kocsonyát az önindító. Egyáltalán nem ugyan az a célja, mint amiről itt beszélünk. Novy, a termosztát nem gond, hiszen csak a motorban lévő vizet akarjuk melegíteni, a radiátorban lévőt nem. annyiból gond, hogy a nagy vízkörbe könyebben be lehetne építeni egy vízmelegítős dobozt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 de egy 3 ajtósra tökéletes lehet B) -_- :D Amúgy igaz... azt nem is néztem :rolleyes: A kárpit szövetes betétét nem lehet áthekkelni? vagy az is hosszabb? <_< Caravanhoz csak az 5 ajtós ajtókárpitjai jók, talán még a négyajtós hátsó ajtói is passzolnak rá. 3 ajtósnál az ajtók alapból hosszabbak, tehát lehetetlen. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Hogyhogy nem vagy már klubtag? :rolleyes: Ami késik, nem múlik <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Ha valaki esetleg szeretne gyári villanyablakot-villanyablakos kárpitot, lufisműszerfalat, napfényplafont meg mittomén... :rolleyes: egész ócsón egy nemcsúnya bódéval Ha lenne egy udvarom, már hívnám is az illetőt, de hát sajnos nincs. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts