Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ma az aréna pláza mélygarázsában parkoltam egy mozi erejéig, persze ez nem lényeges annyira.

Már nem először fordult elő, hogy mikor visszaérek az autóhoz, az antenna nem úgy áll, ahogy hagytam (nem teleszkóposom van, hanem egy általam felhekkelt, amit csak döntögetni lehet, ezt teszik vele) . Nem tudom mire vélni ezt a jelenséget. :rolleyes:

Nem tudod??? Egyszer majd nem lesz a helyén.... :D úgy mint nekem <_< Ezért vettem elektromosat -_-

Link to comment
Megosztás:

Majd csak üldögélsz és hallgatod a csevejt, mert gondolom szerelni nem nagyon fogsz. :D Vagy mégis? -_-

Dehogynem fog. Lezárja az AGR-t, utána cumputer programoz, hogy a hibaüzeneteket abbahagyja, onnantól kezdve pedig mindig csinál valamit, amit az előző lépéssel elrontott <_< B) :rolleyes: Most hogy belegondolok még olajat se' cserélhet mert a márkaszervizesek letépik tökeit ha utána gariba akar bármit is. Esetleg ha foglalkozni szeretne vele, akkor önthet bele ablakmosót, meg kiporszívózhatja. Naponta többször is. Új autó nem lehet koszos :D :D

Link to comment
Megosztás:

Dehogynem fog. Lezárja az AGR-t, utána cumputer programoz, hogy a hibaüzeneteket abbahagyja, onnantól kezdve pedig mindig csinál valamit, amit az előző lépéssel elrontott :D B) :rolleyes: Most hogy belegondolok még olajat se' cserélhet mert a márkaszervizesek letépik tökeit ha utána gariba akar bármit is. Esetleg ha foglalkozni szeretne vele, akkor önthet bele ablakmosót, meg kiporszívózhatja. Naponta többször is. Új autó nem lehet koszos -_- :D

Hát nem tudom, ha nyernék a lottón, pontosabban ha majd veszek szelvényt, és nyerek a lottón biztos megtartom az Astrát is szerelgetni. Először is vennék egy zsír új CO-t aztán idehoznám Novyt hogy heggessze ki az alját. <_<

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, ha nyernék a lottón, pontosabban ha majd veszek szelvényt, és nyerek a lottón biztos megtartom az Astrát is szerelgetni. Először is vennék egy zsír új CO-t aztán idehoznám Novyt hogy heggessze ki az alját. :rolleyes:

Én meg keresnék embert aki jön velem komplett ribi újjáépíteni. Aztán vennék 5 ajtós F-t, 3 ajtósat, sedant, meg minden változatot amit gyártottak belőle.

Link to comment
Megosztás:

Én meg keresnék embert aki jön velem komplett ribi újjáépíteni. Aztán vennék 5 ajtós F-t, 3 ajtósat, sedant, meg minden változatot amit gyártottak belőle.

Lenne olyan műhelyem mint Csip Fúznak, szétszedném a kocsit darabokra, lehomokfújnám, aztán újjáépíteném. Csak nehogy a fényezés után derüljön ki, hogy nem fér be a motor, mint a sorozatban. :rolleyes: Aztán meg ellopkodnám a fórumozók kocsiját, és amíg keresik a zúzdában, azokat is megcsinálnám. A tiedbe is tennék egy normális benzinmotort. <_<

Link to comment
Megosztás:

Ehh, micsoda vágyak... :rolleyes:

Én beérném egy 5 ajtós Fronterával is, a színe is kissé mellékes, csak tudnám fent tartani a családommal, lakásommal együtt, nem kell nekem 10 autó. Ennyivel beérném. Bár mondjuk nem tudom mi értelme lenne, az Astrával 3 hete csak hajnalban meg késő délután találkozok -mikor a bringámat kikapom meg visszaparkolom a garázsba. Aug 31 óta ki sem álltam vele pedig ráférne egy babás külső mosás meg egy belső tisztítás. Ennyire nincs energiám, olyan hulla vagyok mire hazaesek... <_<

Link to comment
Megosztás:

Azt értem, hogy kínlódik a motor alacsony fordulaton, de nem látom be, miért okozna kárt a hajtókarban, dugattyúban. Lehet, hogy így van, csak nem értem a dolgot.

Mivel a dugattyú vertikális mozgást hajt végre, amit a hajtókar a főtengelyre forgó mozgássá alakít át, ezért ha lepadlózod a gépsast sokadikban, akkor ömlik bele a benzin/gázolaj és a levegő. A dugattyúnál megjelenik a nagyobb erőkifejtés, mivel több üzemanyag-levegő párost kap, amit igyekszik a hajtókar átvinni a főtengely forgómozgásába, viszont sokadikban van, ezért azt az energiát nem tudja átadni, illetve csak egy részét és a megmaradt fel nem használt energia valahol máshol fejti ki a hatását, nem a forgómozgásra. Itt jön a képbe a csapágy és a hajtókar. A dugattyú igyekezne mozgatni a hajtókart, a hajtókar a főtengelyt, de mivel nem tudja, mert nagy az ellenállás (sokadik sebesség), ezért az energia számottevő része a hajtókaron és a csapágyon fejtődik ki. Ez esetben a hajtókar erőnek van kitéve, ami miatt a főtengelycsapágy is. Tehát gyakorlatilag ilyenkor erős oldalirányú hatást fejt ki a csapágyra a hajtókar a főtengely segítségével.

Szerintem ezért.

Link to comment
Megosztás:

Mivel a dugattyú vertikális mozgást hajt végre, amit a hajtókar a főtengelyre forgó mozgássá alakít át, ezért ha lepadlózod a gépsast sokadikban, akkor ömlik bele a benzin/gázolaj és a levegő. A dugattyúnál megjelenik a nagyobb erőkifejtés, mivel több üzemanyag-levegő párost kap, amit igyekszik a hajtókar átvinni a főtengely forgómozgásába, viszont sokadikban van, ezért azt az energiát nem tudja átadni, illetve csak egy részét és a megmaradt fel nem használt energia valahol máshol fejti ki a hatását, nem a forgómozgásra. Itt jön a képbe a csapágy és a hajtókar. A dugattyú igyekezne mozgatni a hajtókart, a hajtókar a főtengelyt, de mivel nem tudja, mert nagy az ellenállás (sokadik sebesség), ezért az energia számottevő része a hajtókaron és a csapágyon fejtődik ki. Ez esetben a hajtókar erőnek van kitéve, ami miatt a főtengelycsapágy is. Tehát gyakorlatilag ilyenkor erős oldalirányú hatást fejt ki a csapágyra a hajtókar a főtengely segítségével.

Szerintem ezért.

Ez érthető, de szó sem volt lepadlózásról, csak alacsony fordultszámról pölö 5.-ben. Amúgy "ömlik bele a benzin etanol/gázolaj és a levegő." :rolleyes:

Csomagter lampam volt itthol pluszba meg 2 es azzal. Belso vilagitasra kotetem ra nyitasnal On zarasnal Off <_< :D -_- B)

És sime kék izzót raktál bele? Na már tudom mit veszek holnap a tecsóban. :D

Link to comment
Megosztás:

Lenne olyan műhelyem mint Csip Fúznak, szétszedném a kocsit darabokra, lehomokfújnám, aztán újjáépíteném. Csak nehogy a fényezés után derüljön ki, hogy nem fér be a motor, mint a sorozatban. :rolleyes: Aztán meg ellopkodnám a fórumozók kocsiját, és amíg keresik a zúzdában, azokat is megcsinálnám. A tiedbe is tennék egy normális benzinmotort. -_-

Ma délután néztem, hogy mit művelnek Csippék és bizony én is eljátszottam a gondolattal, hogy mit tudnának kihozni a Giziből. :D Az utóbbi időben mindig beállítom a beltérit, hogy vegye fel, mert nem vagyok itthon. Anyám már röhög, hogy ha hazajövök, egyből nekiállok nézni. <_<

Link to comment
Megosztás:

Caravan :rolleyes:

Igen más, mert nekünk a csomitartó alatt van a tank, nektek meg asszem az ülés alatt, és az bele van csinálva a hátsó ülésbe.

Nem rossz a láptérpilács. Én is nekiestem vagy 2x de soha nem lett befejezve -_- :D Viszont új matricáim vannak, majd dobok fel róluk képet holnap <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.