Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Oké oké feladom :lol:

De csak úgy megjegyezem utólag, hogy már astrásgyerek is velünk van....szóval 3-an gondoljuk ugyan azt :lol:

khmm...khmm, ha belekotyoghatok 4-en! :lol:

én azt szeretem a legjobban mikor 60-70--nel pötyög az országúton és mikor beér a lakott területre ugyanúgy folytatja. Nem nézi a 40-es táblát se

A legjobb amikor autópályán 130-140-nel húzol el a belső sávban a kamionok, teherautók mellett és 90-nel kivág eléd, aztán elfelejt visszamenni és mutogat ha rámersz villantani

Link to comment
Megosztás:

khmm...khmm, ha belekotyoghatok 4-en! :lol:

én azt szeretem a legjobban mikor 60-70--nel pötyög az országúton és mikor beér a lakott területre ugyanúgy folytatja. Nem nézi a 40-es táblát se

A legjobb amikor autópályán 130-140-nel húzol el a belső sávban a kamionok, teherautók mellett és 90-nel kivág eléd, aztán elfelejt visszamenni és mutogat ha rámersz villantani

legjobb, mikor 170el tolsz le mindenkit, és rádvillognak hátulról, és elmennek melletted :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

B..... meg megint bemértek.... :lol:

8as út 47-es km-nél. 90 helyett 123(Ott nem 110 van?). Ebből blokkoló lesz. Egyéb ötletek? Jöhetnek privátban is.

Sajnos erre nincs :lol: Gyűjtőges.....

Amúgy én is úgy tudtam, hogy ott 110 van

Csak székesfehérvár és várpalota között van 110. Várpalota és Veszprém között már csak 100, utána 90. Kora tavaszi szombathelyi utamnál nem láttam veszprémtől 90-nél nagyobb jelzésű táblákat. :lol: De amúgy most hol is van a 47-es kilométerkő? Mert itt palotán van a 25-ös... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Legközelebb megnézem, mert meg vagyok győződve, hogy ott 110 a limit.

Day szerinted?

Feljebb válaszoltam. Egyébként, ha 110 a limit, akkor is bünti, mert a 10%-on a 123kmh-val így is túlléptél. Kérdéses hogy a 123-ban benne van-e már a műszer pontatlansága...

Ja bocsánat! A litéri elágazótól már csak 90! Ott nem kell lassítani veszprém fele, de palota fele kell (70), engem ott kaptak le.

Link to comment
Megosztás:

Feljebb válaszoltam. Egyébként, ha 110 a limit, akkor is bünti, mert a 10%-on a 123kmh-val így is túlléptél. Kérdéses hogy a 123-ban benne van-e már a műszer pontatlansága...

jaja láttam. Én csak Veszprémtől a litéri leágazóig szoktam menni a 8ason, úgyhogy a 2 között mértek be.

De azért nem mindegy, hogy mennyi ott a limit.

Link to comment
Megosztás:

jaja láttam. Én csak Veszprémtől a litéri leágazóig szoktam menni a 8ason, úgyhogy a 2 között mértek be.

De azért nem mindegy, hogy mennyi ott a limit.

Feljebb szerkesztettem. Veszprém és litér között 90 mivel csak főút jelző tábla van, egyéb rendelkezés a sebességről nincs. Utána palota fele már kint a 100-as tábla a főút tábla alatt.

Link to comment
Megosztás:

Jó neked. Amúgy 30k, nem? 27%-os sebességtúllépés számításaim szerint.

ez azért eszméletlen, hogy mennyire reáálltak a trafipaxozásra a magyar utakon nem?

bezzeg itt a faluban sorra rámolják ki a házakat, és nincs, csak "ismeretlen tettes". :lol:

Mindegy is, úgyse változik nállunk ez!

Románba elkaptak pár hónapja lakott területen 114-el :D :lol:

A rendőr azt mondja fel kell hogy jelentsen ( köpni nyelni nem tudtam, meg se mertem szólalni)

Azt mondja van ellenvetésem? mondom nincs, elismerem, gyorsan hajtottam ( ráadásul éjjel :D )

erre ő azt monja: akkor kitöltjük a papírt és már mehet is :P számoltam vagy 60.000 Ft ra, és mit mond??? ;)

-Akkor ez 200 lej lesz, és ha befizetem 2 napon belül, akkor csak a fele ( 200 lej: 13.000 Ft) (hogy mit is írt pontosan a papírra, azt mái napig nem tudom :D

másnap reggel ki is fizettem 100 Lej-t (6500 Ft-ot), én voltam az első a postán :lol:

Na most ez itt nállunk alsóhangon is 90.000 lett volna ugye? (nem biztos, csak tippelek)

Hogy miért nincsenek román rendőrök alkalmazva itt nállunk is :lol:

--------------Reeckatee szerintem tudna mesélni ebben a témában---------------

engem is bemértek: lakott területen 70-el => 30.000 Ft :D azért van egy kis különbség a kettő közt valljuk be őszintén :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy visszatérjünk egy régebbi témához.

Az angel eyes lámpára sokan mondják, hogy nem világít jól, de ez a nem xenonos projektoros szerkezetekre általánosságban igaz, hogy a terítettebb, egyenletesebb fény miatt rosszabbnak tűnnek és nem elégedett velük a tulaj. Viszont ma egy gyári lámpás citroennel is mentem este és nem igazán vettem észre különbséget fényerőben sem.

Viszont párhuzamos úton mellettem ment egy Zafira, sima szabad tükrös lámpa volt benne, azonban utólagos xenonnal szerelve, ami még projektorosban elviselhető de ezekben a szabad tükrösökben és parabolatükrös régi típusú lámpákban rettentő idegesítő. Viszont eszméletlen mennyire durva fényt produkált, mellette az én lámpám csak pislákolt. Tény, hogy szabálytalan, és még oldalról is vakít, de látni lehet vele, az biztos. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Oké oké feladom :lol:

De csak úgy megjegyezem utólag, hogy már astrásgyerek is velünk van....szóval 3-an gondoljuk ugyan azt :lol:

Lehet, de én azért más szemmel nézem a dolgokat, az asszony a balesetin dolgozik, és szokott mesélni, van aztán hogy el sem bírok aludni utánna. :lol: Nem érdemes más hülyesége miatt kockázatot vállani. Reggelente mindenki úgy rohan, mintha másodpercekem múlna hogy odaér-e idöben. Oké, hogy van olyan meló hogy hajtják az embert, de nem mindenki ott dolgozik. Ha elindulna öt percel korábban, talán még oda is érne épségben. Ha meg valaki tötymörög ha tudom megelőzöm, de nem minden áron. Én is mentem már a Balcsira 20 kilóméteren keresztül egy fával megrakott IFa után 50-el, mert úgy gondoltam 60 pacival kanyargós uton felfele nem kezdelk előzni telepakolva. A mögöttem jövők meg nem érthették, miért nem előz már ez a gyagyás. :P

khmm...khmm, ha belekotyoghatok 4-en! :lol:

én azt szeretem a legjobban mikor 60-70--nel pötyög az országúton és mikor beér a lakott területre ugyanúgy folytatja. Nem nézi a 40-es táblát se

A legjobb amikor autópályán 130-140-nel húzol el a belső sávban a kamionok, teherautók mellett és 90-nel kivág eléd, aztán elfelejt visszamenni és mutogat ha rámersz villantani

Mindegy mennyivel mész, a céges Boxer 150-et megy betonkeverővel a platón, mégis van hogy tolnak amikor kerülöm a kamionokat. Mindíg van egy gyorsabb kocsi. Aztán amikor elkerül meg mutogat, hogy miért tartottam fel. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de én azért más szemmel nézem a dolgokat, az asszony a balesetin dolgozik, és szokott mesélni, van aztán hogy el sem bírok aludni utánna. :lol: Nem érdemes más hülyesége miatt kockázatot vállani. Reggelente mindenki úgy rohan, mintha másodpercekem múlna hogy odaér-e idöben. Oké, hogy van olyan meló hogy hajtják az embert, de nem mindenki ott dolgozik. Ha elindulna öt percel korábban, talán még oda is érne épségben. Ha meg valaki tötymörög ha tudom megelőzöm, de nem minden áron. Én is mentem már a Balcsira 20 kilóméteren keresztül egy fával megrakott IFa után 50-el, mert úgy gondoltam 60 pacival kanyargós uton felfele nem kezdelk előzni telepakolva. A mögöttem jövők meg nem érthették, miért nem előz már ez a gyagyás. :D

Mindegy mennyivel mész, a céges Boxer 150-et megy betonkeverővel a platón, mégis van hogy tolnak amikor kerülöm a kamionokat. Mindíg van egy gyorsabb kocsi. Aztán amikor elkerül meg mutogat, hogy miért tartottam fel. :D

De biztosan nem mentél az IFA seggében, hogy valaki erősebb autóval nehogy véletlen megelőzzön, eléd kerüljön, és tudjon haladni, hanem kicsit lemaradtál, és hagytál helyet egy esetlegesen gyorsabban közlekedőnek :lol: , ahogyan azt tanultad is kresz okításon :D

Igaz, van aki mindenáron elől akar lenni :lol: Én nem vagyok ilyen :lol: ha tudok tisztán előzni megyek, ha nem , akkor lemaradok egy kicsit, és ha szabad lesz az út, akkor megyek! általában nem egyedül kocsikázok, mindíg viszek 4-5 emberkét kórházba, éshát a felelősség az nagy!

A lényeg: Vigyázz magadra, a kocsidban utazókra, és azokra is, akik az úton közlekednek!

Ha mindenki szem előtt tartaná ezt, akkor nem lenne ennyi baleset az utakon, az biztos :P !

Link to comment
Megosztás:

De biztosan nem mentél az IFA seggében, hogy valaki erősebb autóval nehogy véletlen megelőzzön, eléd kerüljön, és tudjon haladni, hanem kicsit lemaradtál, és hagytál helyet egy esetlegesen gyorsabban közlekedőnek :lol: , ahogyan azt tanultad is kresz okításon :D

Igaz, van aki mindenáron elől akar lenni :P Én nem vagyok ilyen :lol: ha tudok tisztán előzni megyek, ha nem , akkor lemaradok egy kicsit, és ha szabad lesz az út, akkor megyek! általában nem egyedül kocsikázok, mindíg viszek 4-5 emberkét kórházba, éshát a felelősség az nagy!

A lényeg: Vigyázz magadra, a kocsidban utazókra, és azokra is, akik az úton közlekednek!

Ha mindenki szem előtt tartaná ezt, akkor nem lenne ennyi baleset az utakon, az biztos :D !

Ez így van. :D

Hol van a kalapos barátunk? Klikk! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Láttod erről beszéltem....84 éves suzukis Józsi bácsi!!!! Az ilyenek nem tudom mi a bánatért ülnek még volán mögé <_< ....15 éve ingyen utazhat!!!!

ülljön autóba, de ne ,menjen be a nagy forgalomba, a faluban ahol lakik és környékén még elpötyörög valahogy biztosan, de a nagy forgalomban már tuti nem tud figyelni -_-

Ezért mondja faterom mindíg: Fiam nem érzem valami biztosan magam, nem vinnél el te? ( 75 éves, és jópár százezer km-t levezetett, 20éves kora óta van jogsija és autója, sofőrködött is, és mégis, ha bizonytalanabbnak érzi magát, inkább nem is ül a volán mögé, nehogy veszélyeztessen valakit az úton közlekedők közül!)

Így kéne minden idősnek tenni, menjen, ha biztos a dolgában, de vigyázzon a többiekre is!!!!!!

Nem is értem az öreg ha tudta, hogy szembe megy a forgalommal miért nem állt meg, és fordult volna meg!

Vagy ilyen biztonságosnak érezte a suzukiját B) :D :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nos, alakul a BC. Voltam itt a tatabányai Opelnél. Nem volt épp villanyász, de a szervizvezetővel próbálkoztunk. A motorkódot sikeresen átírtuk, de az imuplzusszámot nem sikerült. Abban maradtunk hogy jövő héten visszamegyek és folytatjuk ha már ott lesz a villanyász.

Hazafele út előtt nulláztam mindent. A pillanatnyi sebességmutató álló helyzetben 0,8l/órát mutat, és menet közben is reális, míg hazaértem 6,8-as átlagfogyasztást írt ki a BC.

Az átlagsebességet menet közben többször is nulláztam, hisz azután elvileg a pillanatnyi sebességet írja ki az első másodpercben. Elvileg ez is jó, hisz a GPS-es érték, és a mutató közé eső értéket jelez ki, de inkább a GPS értékhez van közel. Tehát elvileg ez is rendben. Itt jött egy olyan gondolatom, hogy talán a motorkódot amikor átállítottuk, akkor ugye az a kód tartalmazza a nyelvet, mértékegységet...stb egyebeket is, és előfordulhat, hogy ez a kód a jeladó impulzusszámát is tartalmazza, ezért lehet jó a mutatott értek.

Egyedül a maradék üzemanyaggal megtehető út az ami szerintem nem stimmel, mert még a mutató az első fehér vonalnál van, tehát negyed tank van benne, ami nagyjából 140-150km-re szokott elég lenni, de a BC 49km-t ír. Nem tudom miért. Majd még elvileg megyek ma vele és akkor kiderül mi van.

Szerk.: viszont nagy öröm, hogy menet közben már nem csak a hőmérsékletet bámulhatom, hanem mindenféle helyes adatot. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

ülljön autóba, de ne ,menjen be a nagy forgalomba, a faluban ahol lakik és környékén még elpötyörög valahogy biztosan, de a nagy forgalomban már tuti nem tud figyelni :D

Ezért mondja faterom mindíg: Fiam nem érzem valami biztosan magam, nem vinnél el te? ( 75 éves, és jópár százezer km-t levezetett, 20éves kora óta van jogsija és autója, sofőrködött is, és mégis, ha bizonytalanabbnak érzi magát, inkább nem is ül a volán mögé, nehogy veszélyeztessen valakit az úton közlekedők közül!)

Így kéne minden idősnek tenni, menjen, ha biztos a dolgában, de vigyázzon a többiekre is!!!!!!

Nem is értem az öreg ha tudta, hogy szembe megy a forgalommal miért nem állt meg, és fordult volna meg!

Vagy ilyen biztonságosnak érezte a suzukiját -_- <_< :rolleyes:

Az a baj, hogy a jogosítvány meghosszabításához szükséges alkalamassági vizsgálat nevetséges. Vérnyomásmérés, látásvizsgálat, van-e panasza, problémája? nincs oké. Ha esetleg lenne egy primitív szimulátor, ahol kacsákat kéne kerülgetni az úton, vagy lefékezni időben, akkor ki lehetne szűrni azokat, akik koruk, betegségük vagy egyéb tényező miatt nem valóak az utakra. Nálunk gyakorlatilag aki egyszer levizsgázik az addíg vezet amíg akar, vagy amíg el nem veszik a jogsiját vmi balhé miatt. Apunak is van egészségügyi gondja, anyu nem is engedi vezetni. Én meg szeretném ha a feleségem levizsgázna, de ő fél a vezetéstől, túl sok sérütet láttot már, erre azt mondom, ha fél a vezetéstől akkor ne is legyen jogsija. B)

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy a jogosítvány meghosszabításához szükséges alkalamassági vizsgálat nevetséges. Vérnyomásmérés, látásvizsgálat, van-e panasza, problémája? nincs oké. Ha esetleg lenne egy primitív szimulátor, ahol kacsákat kéne kerülgetni az úton, vagy lefékezni időben, akkor ki lehetne szűrni azokat, akik koruk, betegségük vagy egyéb tényező miatt nem valóak az utakra. Nálunk gyakorlatilag aki egyszer levizsgázik az addíg vezet amíg akar, vagy amíg el nem veszik a jogsiját vmi balhé miatt. Apunak is van egészségügyi gondja, anyu nem is engedi vezetni. Én meg szeretném ha a feleségem levizsgázna, de ő fél a vezetéstől, túl sok sérütet láttot már, erre azt mondom, ha fél a vezetéstől akkor ne is legyen jogsija. :rolleyes:

Érthető!

Link to comment
Megosztás:

Nos, alakul a BC. Voltam itt a tatabányai Opelnél. Nem volt épp villanyász, de a szervizvezetővel próbálkoztunk. A motorkódot sikeresen átírtuk, de az imuplzusszámot nem sikerült. Abban maradtunk hogy jövő héten visszamegyek és folytatjuk ha már ott lesz a villanyász.

Hazafele út előtt nulláztam mindent. A pillanatnyi sebességmutató álló helyzetben 0,8l/órát mutat, és menet közben is reális, míg hazaértem 6,8-as átlagfogyasztást írt ki a BC.

Az átlagsebességet menet közben többször is nulláztam, hisz azután elvileg a pillanatnyi sebességet írja ki az első másodpercben. Elvileg ez is jó, hisz a GPS-es érték, és a mutató közé eső értéket jelez ki, de inkább a GPS értékhez van közel. Tehát elvileg ez is rendben. Itt jött egy olyan gondolatom, hogy talán a motorkódot amikor átállítottuk, akkor ugye az a kód tartalmazza a nyelvet, mértékegységet...stb egyebeket is, és előfordulhat, hogy ez a kód a jeladó impulzusszámát is tartalmazza, ezért lehet jó a mutatott értek.

Egyedül a maradék üzemanyaggal megtehető út az ami szerintem nem stimmel, mert még a mutató az első fehér vonalnál van, tehát negyed tank van benne, ami nagyjából 140-150km-re szokott elég lenni, de a BC 49km-t ír. Nem tudom miért. Majd még elvileg megyek ma vele és akkor kiderül mi van.

Szerk.: viszont nagy öröm, hogy menet közben már nem csak a hőmérsékletet bámulhatom, hanem mindenféle helyes adatot. :rolleyes:

Akkor nem is olyan egyszerű utólagosan BC-siteni.... Megéri??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.