Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

üdv! már megint én :lol:

kimostam a HŰŰŰTŐT és láss csodát (vagy inkább ne) nem történt semmi változás. víz ugyanúgy 98-99 fok. kaptam egy másik tippet: az utángyártott termosztát nem biztos hogy nyílik 92 foknál, lehet ez a gond. azt javasolták vegyek egy gyári termosztátot és hátha.. hátha jó. véleményeket várok. amúgy mennyi egy új termosztát ami jófajta?

Nekem Meyle van, német és nagyon okés. Hajszálpontos.

Link to comment
Megosztás:

üdv! már megint én :lol:

kimostam a HŰŰŰTŐT és láss csodát (vagy inkább ne) nem történt semmi változás. víz ugyanúgy 98-99 fok. kaptam egy másik tippet: az utángyártott termosztát nem biztos hogy nyílik 92 foknál, lehet ez a gond. azt javasolták vegyek egy gyári termosztátot és hátha.. hátha jó. véleményeket várok. amúgy mennyi egy új termosztát ami jófajta?

Én termosztátot 3-6 ezer körül szoktam látni, az enyémhez.Nekem akkor nyitott 105-nél amikor fordítva raktam be. :lol:

Termosztát. Nézd meg a gumigyürű bent van-e a dobozban, mert sok helyen kiveszik belőle, és külön árulják. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Erre is csak te lehetsz képes... :lol: :lol: :lol: :lol:

Biztos a hűhákon járt akkor is az eszed... :P

Először jól akartam berakni, csak a HF-ben vmi merevítőborda útban volt, el kellett volna fordítani 90-fokkal a termosztátot. Fordítva meg simán bement, kicsit furcsálottam, de összeraktam. Aztán amikor 100felett volt a nyitás nyekeregtem én nektek, de mindenki váltig bizonygatta, hogy nem lehet fordítva berakni, mert nem fér al a csonkban. Kiviteltől függöen, valamikor pont befér. :D

Link to comment
Megosztás:

üdv! már megint én :lol:

kimostam a HŰŰŰTŐT és láss csodát (vagy inkább ne) nem történt semmi változás. víz ugyanúgy 98-99 fok. kaptam egy másik tippet: az utángyártott termosztát nem biztos hogy nyílik 92 foknál, lehet ez a gond. azt javasolták vegyek egy gyári termosztátot és hátha.. hátha jó. véleményeket várok. amúgy mennyi egy új termosztát ami jófajta?

cseréld ki, szerintem az lesz a hunyó :lol:

de szerintem érdemes lenne rázézni a ventikapcsolóra is, lehet az első köröd be se kapcsol :lol: és azért melegszik a vized!

Link to comment
Megosztás:

Először jól akartam berakni, csak a HF-ben vmi merevítőborda útban volt, el kellett volna fordítani 90-fokkal a termosztátot. Fordítva meg simán bement, kicsit furcsálottam, de összeraktam. Aztán amikor 100felett volt a nyitás nyekeregtem én nektek, de mindenki váltig bizonygatta, hogy nem lehet fordítva berakni, mert nem fér al a csonkban. Kiviteltől függöen, valamikor pont befér. :lol:

ha valaki nyekereg hogy meg vannak számozva a hengerek, vagy hogy átmenő csavarral vannak rögzítve dolgok a kocsi alján azt se nagyon hisszük el :D :P :lol: :lol: Ezt híjják a szakember Zotya-effektusnak :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna, biztos lekopott :D :D

nekiálltam a németeknél nézelődni, miket tudnak astra szinten és kicsitt dolgoztam rajta hogy ne essen ki a szemem :lol: Ezeknek nem ér hozzá a s.ggük az üléshez? Se az ajtókárpithoz nem nyúlnak? Ráadásul hangvezérléssel kormányoznak... Hihetetlen. Komolyan felidegesített hogy milyen állapotban vannak az ottani autóbelsők :lol: lehet hogy onnan kéne majd autót venni? :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jóvanna, biztos lekopott :D ;)

nekiálltam a németeknél nézelődni, miket tudnak astra szinten és kicsitt dolgoztam rajta hogy ne essen ki a szemem :P Ezeknek nem ér hozzá a s.ggük az üléshez? Se az ajtókárpithoz nem nyúlnak? Ráadásul hangvezérléssel kormányoznak... Hihetetlen. Komolyan felidegesített hogy milyen állapotban vannak az ottani autóbelsők :lol: lehet hogy onnan kéne majd autót venni? :D :lol:

Az előbb mostam le, untám már a viccelődést. :D Az enyém is hangvezérléssel közlekedik, itt jobbra, ott ballra, ne menj olyan gyorsan. Az anyósülésen ül a processzor. Vmi Szabóné.... :lol: :D

Itt küzdök már egy órája egy Pentium III-al nem akar elindulni, egyszer csak elindult, de csak egyszer, de azt sem tudom miért. Cseréltem már procit, videókarit, RAM-ot, de semmi. :lol:

érdekes. találtam itt egy termosztátot ami 85 foknál nyit. elvileg jó az enyémhez mert minden egyezik, kinézetre a képen mégsem olyan. hmm :D

Hát a termosztátok általában így néznek ki:

P8270010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Az előbb mostam le, untám már a viccelődést. :P Az enyém is hangvezérléssel közlekedik, itt jobbra, ott ballra, ne menj olyan gyorsan. Az anyósülésen ül a processzor. Vmi Szabóné.... :lol: :lol:

Itt küzdök már egy órája egy Pentium III-al nem akar elindulni, egyszer csak elindult, de csak egyszer, de azt sem tudom miért. Cseréltem már procit, videókarit, RAM-ot, de semmi. :lol:

Brezsó asszondja gyújtásmodul, szerintem alapjárati vez. motor. Valamelyiket cseréld ki :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Brezsó asszondja gyújtásmodul, szerintem alapjárati vez. motor. Valamelyiket cseréld ki :lol: :lol:

Idehoznak egy ilyen szutykot, már 3 embernél volt, nem bírtak vele, mondtam a csávónak kimész a piacra az ilyet úgy dobják utánnad. :lol: Szerintem valami kontakt lehet az alaplapnál. Aztán meg jön hogyan lehetne tuningolni. vaterán 20-30 -ért már egész jó gépeket lehet venni.

Link to comment
Megosztás:

Idehoznak egy ilyen szutykot, már 3 embernél volt, nem bírtak vele, mondtam a csávónak kimész a piacra az ilyet úgy dobják utánnad. :lol: Szerintem valami kontakt lehet az alaplapnál. Aztán meg jön hogyan lehetne tuningolni. vaterán 20-30 -ért már egész jó gépeket lehet venni.

Az egyik beszállítónknál most volt akcijjó. 10 darab használt p3-as valami, házzal működős állapotban 12 ezer pénz. (jah, nem fogytak el :lol: :lol: ) Erre mondaná főnököm azt hogy hagyd a p.csába többe kerül neki az órabéred, mint egy másik. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az egyik beszállítónknál most volt akcijjó. 10 darab használt p3-as valami, házzal működős állapotban 12 ezer pénz. Erre mondaná főnököm azt hogy hagyd a p.csába többe kerül neki az órabéred, mint egy másik. :lol:

Hát ja, ha nem passziánszozni akarsz rajta vagy csak netezni, akkor kár velük foglalkozni.

Link to comment
Megosztás:

Ma felhív egy pali az eladó astra C16NZ+váltó ügyben, és azt mondja hogy rengetegért árulom, nem éri meg neki (50.000 Ft motor + váltó + motorelektronika) azért szerintem ez nem is olyan sok érte! :lol:

Mindenkinek ingyen kéne minden..... :lol:

Meghírdettem a neten egy komplett wartburg 1.3-as motrot is 23.000-ért, felhív a muksó, és megkérdi mennyit engedek az árából? :lol: aztán ahogy beszéltünk kibökte, hogy nézett bontóban wartburg alkatrészeket: a váltót 25.000-ért , a generátort 7000-ért, az önindítót 5000-ért adták volna! De a végén kibökte, hogy az én komplett motoromért sok az a 23.000 :P :D

komolyan mondom, nem normálisak az emberek.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Idehoznak egy ilyen szutykot, már 3 embernél volt, nem bírtak vele, mondtam a csávónak kimész a piacra az ilyet úgy dobják utánnad. :lol: Szerintem valami kontakt lehet az alaplapnál. Aztán meg jön hogyan lehetne tuningolni. vaterán 20-30 -ért már egész jó gépeket lehet venni.

Valszeg jah. Táp kábeleket megb.szogattad? Hátha csak simán nem kap vellanyt :lol:

Ma felhív egy pali az eladó astra C16NZ+váltó ügyben, és azt mondja hogy rengetegért árulom, nem éri meg neki (50.000 Ft motor + váltó + motorelektronika) azért szerintem ez nem is olyan sok érte! :lol:

Mindenkinek ingyen kéne minden..... :P

Meghírdettem a neten egy komplett wartburg 1.3-as motrot is 23.000-ért, felhív a muksó, és megkérdi mennyit engedek az árából? :D aztán ahogy beszéltünk kibökte, hogy nézett bontóban wartburg alkatrészeket: a váltót 25.000-ért , a generátort 7000-ért, az önindítót 5000-ért adták volna! De a végén kibökte, hogy az én komplett motoromért sok az a 23.000 :D :D

komolyan mondom, nem normálisak az emberek.... :D

;) ;) :D nehogy engedj belőle. Így is ajándékáron van ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Adja a fennvaló, hogy sor kerülhessen rá. :lol:

Esélyed sincs egy C20NE ellen, nekem elhiheted -nyomaték meg lótöbblet ellenére is, 140 körül bevérzik a szeme minden szuperdízelnek :lol:

Persze persze....azért kap egy piros pontot

De a koromfelhőt akkor sem ússza meg hehe.gif hiába újított a szövegén nyes.gif de ezek szerint olvassa (vagy valamelyik haverja) a fórumot... ticking.gif

lehet hogy onnan kéne majd autót venni? :lol:

Jó, hogy rájössz öcsisajt :lol: ott van leccs a rendben tartáshoz wink.gif nem zacskós ultrával mossák ki a foteleket... mf1.gif

Link to comment
Megosztás:

igen épp ez a gondom hogy ehhez hasonlít az is amit néztem. de nekem 16 szelepesé kell. pedig egy 85 fokos ideális lenne. mind1, holnap megnézem a legközelebbi unix kirendeltségnél hátha tudnak valami infot szolgáltatni

Nehogy 85 fokosat vegyél bele, az valamelyik dieselé lesz! Mindenképpen 92 fokos kell abba az autóba.

Link to comment
Megosztás:

Ma felhív egy pali az eladó astra C16NZ+váltó ügyben, és azt mondja hogy rengetegért árulom, nem éri meg neki (50.000 Ft motor + váltó + motorelektronika) azért szerintem ez nem is olyan sok érte! :lol:

Mindenkinek ingyen kéne minden..... :lol:

Meghírdettem a neten egy komplett wartburg 1.3-as motrot is 23.000-ért, felhív a muksó, és megkérdi mennyit engedek az árából? :lol: aztán ahogy beszéltünk kibökte, hogy nézett bontóban wartburg alkatrészeket: a váltót 25.000-ért , a generátort 7000-ért, az önindítót 5000-ért adták volna! De a végén kibökte, hogy az én komplett motoromért sok az a 23.000 :P :D

komolyan mondom, nem normálisak az emberek.... :lol:

ingyér' húzzon vizet a kútról!!

Ne mán engedsz a mukinak, az 50 talán elég jó ár főleg azt gépet fogod bontani ami még egyben van és még gurulóképes? vagy ez már kiszerelt motor ...? lényeg 50-ért még korrekt ez így egyben! tedd fel 60-70 ért a Vaterára, hátha akad valaki aki elviszi...

Link to comment
Megosztás:

ingyér' húzzon vizet a kútról!!

Ne mán engedsz a mukinak, az 50 talán elég jó ár főleg azt gépet fogod bontani ami még egyben van és még gurulóképes? vagy ez már kiszerelt motor ...? lényeg 50-ért még korrekt ez így egyben! tedd fel 60-70 ért a Vaterára, hátha akad valaki aki elviszi...

nemhogy gurulóképes, hanem teljesen üzemképes, forgalomban volt, magyar rendszámmal, csak ki lett teljesen vonva!

a motor nincs még kiszedve, pont azért, hogy lehessen kipróbálni, nem zsákbamacskát árulok :lol:

felraktam már: ide, és ide is

csak összehasonlításképp nézzétek meg ezt, ez is ugyanannyi lenne, váltó, ECU nélkül

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.