Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hamarosan eladásra bocsátom a kicsi zöldet. :lol: :D :lol:

;) Ez ugye most nem komoly? :D miért passzolod el? azt mondtad elég jól megy, és egyben is van.... :D

Ja éérteeemmm :lol: .... nyertél a lottón, és veszel újjat ;) :D

Olyan nincs sztem :lol:

http://i.pbase.com/o6/69/14969/1/79298024.....v8omeganf1.jpg talán ez az, nem? :P

ez V8, azt nem tom, hogy 3.2-es e? :D

Link to comment
Megosztás:

Hamarosan eladásra bocsátom a kicsi zöldet. :lol: :D :lol:

Miért is? :P

Olyan nincs sztem :lol:

Az a baj, hogy nem látszanak a feliratok rajta, mert telóval csináltam, de tisztán láttam rajta a V8-at meg a 3.2-őt. Azóta meg le is töröltem, nem is tudom megmutatni. :lol: Baloldalt volt rajta gyárinak tünő duplavégű kipuff, ha ez mond valamit.

Link to comment
Megosztás:

Jóóóóreggeeeelt :D Nah hazaértem, azt vagyok (enni még nem volt időm, de a fórum az fórum :D :P ) Tegnap láttam s Szentmihályi sztríten egy bordó caravan-t opelklubos raginyával a hátsó szélvédőn. Ki volt az? :D :lol:

Megy a zöldség? :D hogyhogy eladod? :lol: (skacok mennyi lenne arra a regadó? :lol: :lol: )

Link to comment
Megosztás:

akkor kapjátok be:D

de ez a regadó engem is érdekelne, mert lehet jobban megérné venni egyet ott, sőt még el is hoznák stb...

így bőven kevesebb időbe kerülne, meg pénzbe is, csak a regadó...

ha jól emlékszem SP-nek is onnan van... de hogy hol vannak a többiek ? :lol:

Link to comment
Megosztás:

akkor kapjátok be:D

de ez a regadó engem is érdekelne, mert lehet jobban megérné venni egyet ott, sőt még el is hoznák stb...

így bőven kevesebb időbe kerülne, meg pénzbe is, csak a regadó...

ha jól emlékszem SP-nek is onnan van... de hogy hol vannak a többiek ? :lol:

mi van nekem honnan? lusta vagyok visszaolvasni :lol:

Link to comment
Megosztás:

öö, nem...tuti h nem olasz mert nincs rajta oldalindex, meg az olaszoknál ritka volt a 2lufi...

ez németből jött, 2003ban asszem

jah akkor nem is te intézted

akkor mindegy

csak azért volt érdekes, mert van ismerős, aki olaszban él, de sokat jár haza

és megemlítettem neki(poénból) hogy hozzon nekem egyet, mert ott tuti olcsó, meg azok talán jobb állapotúak, meg jobban felszereltek, mint az itteniek, és egyből rávágta, hogy oké szétnéz milyenek vannak, de azt mondta, hogy nagyon jók az ottaniak... hátha már így felajánlotta... kíváncsi vagyok az árakra, és ha más nem, akkor donornak jó lesz egy fúlos kivitel.

de ha donornak drága, akkor meg azt kellene megtudni, hogy mennyibe kerülne lepapírozni itthon.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj, hogy nem látszanak a feliratok rajta, mert telóval csináltam, de tisztán láttam rajta a V8-at meg a 3.2-őt. Azóta meg le is töröltem, nem is tudom megmutatni. :lol: Baloldalt volt rajta gyárinak tünő duplavégű kipuff, ha ez mond valamit.

Sztem egy MV6-ot láthattál, a V8 ritka volt Omiból, csak rendelésre csináltak és 5.7L-es motorral tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

milyen motor volt az? :lol:

Y57XE (kein Serieneinsatz)

Bauform: V8

Steuerung: OHV

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 99,0

Hub (mm): 92,0

Volumen (cmł): 5665

Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600

Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400

Verdichtung: 10,1 : 1

Motormanagement: Delphi PCM 32 U

Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Omega B (AR60)

Link to comment
Megosztás:

a kocsid olaszból nem?

mintha ez rémlene

Kizárt dolog, mert mindkettőnké egy az egyben ugyanaz a széria egyhat és felszereltségre is. Szerintem az alvázszám is alig tér el pár számmal. :lol:

öö, nem...tuti h nem olasz mert nincs rajta oldalindex, meg az olaszoknál ritka volt a 2lufi...

ez németből jött, 2003ban asszem

Német a Tied is, mint az enyém, mert tudtommal csak Németországban használták az ajtódíszlécen a színkódos felszereltségjelzést és régebben láttam egy képen, ahol még az eredeti volt fent neked és ugyanaz mint az enyémen most. A tied még 2003 harmadik negyedévbe behozott, enyém már 2004 januári behozatal. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kizárt dolog, mert mindkettőnké egy az egyben ugyanaz a széria egyhat és felszereltségre is. Szerintem az alvázszám is alig tér el pár számmal. :lol:

Német a Tied is, mint az enyém, mert tudtommal csak Németországban használták az ajtódíszlécen a színkódos felszereltségjelzést és régebben láttam egy képen, ahol még az eredeti volt fent neked és ugyanaz mint az enyémen most. A tied még 2003 harmadik negyedévbe behozott, enyém már 2004 januári behozatal. :lol:

hát IY...az enyém meg IV.. :lol:

köszi a kötögetést, a műszerben kiment a tanknál az izzó, de majd egyszer kicserélem....túl sokszor volt mostanában szétszedve :lol:

Link to comment
Megosztás:

hát IY...az enyém meg IV.. :lol:

köszi a kötögetést, a műszerben kiment a tanknál az izzó, de majd egyszer kicserélem....túl sokszor volt mostanában szétszedve :lol:

Szívesen. Lehet nem ment ki, csak lehet az van, mint nálam volt anno, mikor megvettem, hogy évek óta nem világított előző tulajnál, kiszedtem, megmozgattam a foglalatot és világított. :lol: Lehet a szétkapástól elmozdult, eléggé feszülős a tied. Najah, pár órán belül kétszer is szétszedtem a műszerfalad. :P Sebaj, ezért nem szeretem az összesodrásos kötést, sorkapocsban jobban bízom, ha még nem is szép. :lol:

Invictus kocsijában sem sz.rakodtam a sodrás és zsugorcsővel, hoztam két sorkapcsot és összekötöttük a diag csati mögött a vezetékeket. Úgysem látszik kívülről. :D

Link to comment
Megosztás:

Szívesen. Lehet nem ment ki, csak lehet az van, mint nálam volt anno, mikor megvettem, hogy évek óta nem világított előző tulajnál, kiszedtem, megmozgattam a foglalatot és világított. :lol: Lehet a szétkapástól elmozdult, eléggé feszülős a tied. Najah, pár órán belül kétszer is szétszedtem a műszerfalad. :lol: Sebaj, ezért nem szeretem az összesodrásos kötést, sorkapocsban jobban bízom, ha még nem is szép. :lol:

Invictus kocsijában sem sz.rakodtam a sodrás és zsugorcsővel, hoztam két sorkapcsot és összekötöttük a diag csati mögött a vezetékeket. Úgysem látszik kívülről. :lol:

Én meg autóban inkább forrasztani szoktam + zsugorcső, jobban bízom benne, mint a sorkapocsban, egy olyan helyen, ahol rezgések és korrodáló hatások is vannak.

Link to comment
Megosztás:

Én meg autóban inkább forrasztani szoktam + zsugorcső, jobban bízom benne, mint a sorkapocsban, egy olyan helyen, ahol rezgések és korrodáló hatások is vannak.

Nah ismerős módszer :lol: :lol: :D

jah és mióta megvan a gázpáka azóta csak játékból is forrasztok amit lehet :lol: Tetszik az a cucc :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

.... Megy a zöldség? :P hogyhogy eladod? :lol: (skacok mennyi lenne arra a regadó? :lol: :lol: )

Annyi, hogy jobban megéri nekik innen vinni, és ott beíratni :lol: Ott drágábbak az autók... tesóm, és sógor is innen vette/veszi, itteni papírokkal, kölcsönadási szerződéssel (magyar állampolgár nevén van az autó, csak ott használják) :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.