Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hamarosan eladásra bocsátom a kicsi zöldet. :lol: :D :lol:

Miért is? :P

Olyan nincs sztem :lol:

Az a baj, hogy nem látszanak a feliratok rajta, mert telóval csináltam, de tisztán láttam rajta a V8-at meg a 3.2-őt. Azóta meg le is töröltem, nem is tudom megmutatni. :lol: Baloldalt volt rajta gyárinak tünő duplavégű kipuff, ha ez mond valamit.

Elküldve

Jóóóóreggeeeelt :D Nah hazaértem, azt vagyok (enni még nem volt időm, de a fórum az fórum :D :P ) Tegnap láttam s Szentmihályi sztríten egy bordó caravan-t opelklubos raginyával a hátsó szélvédőn. Ki volt az? :D :lol:

Megy a zöldség? :D hogyhogy eladod? :lol: (skacok mennyi lenne arra a regadó? :lol: :lol: )

Elküldve
azon kívül? :lol:

mindkét oldalt lehúzható ablak. Bal oldalt felhúzhatós is. Nyitható ajtók, tekerhető kormány, speciális átlátszó szélvédő.

Elküldve
mindkét oldalt lehúzható ablak. Bal oldalt felhúzhatós is. Nyitható ajtók, tekerhető kormány, speciális átlátszó szélvédő.

Ezzel a szöveggel annak idején a Trabant de Luxe-treklámozták. :lol:

Elküldve

akkor kapjátok be:D

de ez a regadó engem is érdekelne, mert lehet jobban megérné venni egyet ott, sőt még el is hoznák stb...

így bőven kevesebb időbe kerülne, meg pénzbe is, csak a regadó...

ha jól emlékszem SP-nek is onnan van... de hogy hol vannak a többiek ? :lol:

Elküldve
akkor kapjátok be:D

de ez a regadó engem is érdekelne, mert lehet jobban megérné venni egyet ott, sőt még el is hoznák stb...

így bőven kevesebb időbe kerülne, meg pénzbe is, csak a regadó...

ha jól emlékszem SP-nek is onnan van... de hogy hol vannak a többiek ? :lol:

mi van nekem honnan? lusta vagyok visszaolvasni :lol:

Elküldve
a kocsid olaszból nem?

mintha ez rémlene

öö, nem...tuti h nem olasz mert nincs rajta oldalindex, meg az olaszoknál ritka volt a 2lufi...

ez németből jött, 2003ban asszem

Elküldve
öö, nem...tuti h nem olasz mert nincs rajta oldalindex, meg az olaszoknál ritka volt a 2lufi...

ez németből jött, 2003ban asszem

jah akkor nem is te intézted

akkor mindegy

csak azért volt érdekes, mert van ismerős, aki olaszban él, de sokat jár haza

és megemlítettem neki(poénból) hogy hozzon nekem egyet, mert ott tuti olcsó, meg azok talán jobb állapotúak, meg jobban felszereltek, mint az itteniek, és egyből rávágta, hogy oké szétnéz milyenek vannak, de azt mondta, hogy nagyon jók az ottaniak... hátha már így felajánlotta... kíváncsi vagyok az árakra, és ha más nem, akkor donornak jó lesz egy fúlos kivitel.

de ha donornak drága, akkor meg azt kellene megtudni, hogy mennyibe kerülne lepapírozni itthon.

Elküldve
Az a baj, hogy nem látszanak a feliratok rajta, mert telóval csináltam, de tisztán láttam rajta a V8-at meg a 3.2-őt. Azóta meg le is töröltem, nem is tudom megmutatni. :lol: Baloldalt volt rajta gyárinak tünő duplavégű kipuff, ha ez mond valamit.

Sztem egy MV6-ot láthattál, a V8 ritka volt Omiból, csak rendelésre csináltak és 5.7L-es motorral tudtommal.

Elküldve
Sztem egy MV6-ot láthattál, a V8 ritka volt Omiból, csak rendelésre csináltak és 5.7L-es motorral tudtommal.

nem, csak tesztpéldány volt pár darab, megvenni már nem lehetett őket

Elküldve
milyen motor volt az? :lol:

Y57XE (kein Serieneinsatz)

Bauform: V8

Steuerung: OHV

Anzahl der Ventile: 16

Bohrung (mm): 99,0

Hub (mm): 92,0

Volumen (cmł): 5665

Leistung (kW bei min-1): 230 / 5600

Drehmoment (Nm bei min-1): 450 / 4400

Verdichtung: 10,1 : 1

Motormanagement: Delphi PCM 32 U

Oktanzahlbedarf: klopfgeregelt

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator

Besonderheiten:

Verwendung: Omega B (AR60)

Elküldve
a kocsid olaszból nem?

mintha ez rémlene

Kizárt dolog, mert mindkettőnké egy az egyben ugyanaz a széria egyhat és felszereltségre is. Szerintem az alvázszám is alig tér el pár számmal. :lol:

öö, nem...tuti h nem olasz mert nincs rajta oldalindex, meg az olaszoknál ritka volt a 2lufi...

ez németből jött, 2003ban asszem

Német a Tied is, mint az enyém, mert tudtommal csak Németországban használták az ajtódíszlécen a színkódos felszereltségjelzést és régebben láttam egy képen, ahol még az eredeti volt fent neked és ugyanaz mint az enyémen most. A tied még 2003 harmadik negyedévbe behozott, enyém már 2004 januári behozatal. :lol:

Elküldve
Kizárt dolog, mert mindkettőnké egy az egyben ugyanaz a széria egyhat és felszereltségre is. Szerintem az alvázszám is alig tér el pár számmal. :lol:

Német a Tied is, mint az enyém, mert tudtommal csak Németországban használták az ajtódíszlécen a színkódos felszereltségjelzést és régebben láttam egy képen, ahol még az eredeti volt fent neked és ugyanaz mint az enyémen most. A tied még 2003 harmadik negyedévbe behozott, enyém már 2004 januári behozatal. :lol:

hát IY...az enyém meg IV.. :lol:

köszi a kötögetést, a műszerben kiment a tanknál az izzó, de majd egyszer kicserélem....túl sokszor volt mostanában szétszedve :lol:

Elküldve
hát IY...az enyém meg IV.. :lol:

köszi a kötögetést, a műszerben kiment a tanknál az izzó, de majd egyszer kicserélem....túl sokszor volt mostanában szétszedve :lol:

Szívesen. Lehet nem ment ki, csak lehet az van, mint nálam volt anno, mikor megvettem, hogy évek óta nem világított előző tulajnál, kiszedtem, megmozgattam a foglalatot és világított. :lol: Lehet a szétkapástól elmozdult, eléggé feszülős a tied. Najah, pár órán belül kétszer is szétszedtem a műszerfalad. :P Sebaj, ezért nem szeretem az összesodrásos kötést, sorkapocsban jobban bízom, ha még nem is szép. :lol:

Invictus kocsijában sem sz.rakodtam a sodrás és zsugorcsővel, hoztam két sorkapcsot és összekötöttük a diag csati mögött a vezetékeket. Úgysem látszik kívülről. :D

Elküldve
Szívesen. Lehet nem ment ki, csak lehet az van, mint nálam volt anno, mikor megvettem, hogy évek óta nem világított előző tulajnál, kiszedtem, megmozgattam a foglalatot és világított. :lol: Lehet a szétkapástól elmozdult, eléggé feszülős a tied. Najah, pár órán belül kétszer is szétszedtem a műszerfalad. :lol: Sebaj, ezért nem szeretem az összesodrásos kötést, sorkapocsban jobban bízom, ha még nem is szép. :lol:

Invictus kocsijában sem sz.rakodtam a sodrás és zsugorcsővel, hoztam két sorkapcsot és összekötöttük a diag csati mögött a vezetékeket. Úgysem látszik kívülről. :lol:

Én meg autóban inkább forrasztani szoktam + zsugorcső, jobban bízom benne, mint a sorkapocsban, egy olyan helyen, ahol rezgések és korrodáló hatások is vannak.

Elküldve
Én meg autóban inkább forrasztani szoktam + zsugorcső, jobban bízom benne, mint a sorkapocsban, egy olyan helyen, ahol rezgések és korrodáló hatások is vannak.

Nah ismerős módszer :lol: :lol: :D

jah és mióta megvan a gázpáka azóta csak játékból is forrasztok amit lehet :lol: Tetszik az a cucc :P :lol:

Elküldve

semmi baj nem lesz a sorkapoccsal se, legalábbis nekem két év alatt semmi baja se volt a magnónál.

igaz nekem olyan van, amiben a csavar egy lemezt szorít a vezetékre, így nem vágja meg a vezetéket, miközben betekered.

Elküldve
.... Megy a zöldség? :P hogyhogy eladod? :lol: (skacok mennyi lenne arra a regadó? :lol: :lol: )

Annyi, hogy jobban megéri nekik innen vinni, és ott beíratni :lol: Ott drágábbak az autók... tesóm, és sógor is innen vette/veszi, itteni papírokkal, kölcsönadási szerződéssel (magyar állampolgár nevén van az autó, csak ott használják) :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.