epk947 Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 a tied hány kiló menetkészen, de üresen? enyém 1160 :lol: 1120 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 1120 de ennyi van a forgalmiban vagy mérleges? nekem 1090 papíron :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 a tied hány kiló menetkészen, de üresen? enyém 1160 :lol: 975 kg/ 82 Le Tudom van ennél jobb is, de a osoly az arcomon feledhetetlen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 de ennyi van a forgalmiban vagy mérleges? nekem 1090 papíron :lol: A forgalmiban is, meg az eredeti német gépkönyvben is. Megemelni még soha nem próbáltam! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 A forgalmiban is, meg az eredeti német gépkönyvben is. Megemelni még soha nem próbáltam! :lol: én ipari mérlegen megmérettem...kicsit sokkolt az eredmény :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 én ipari mérlegen megmérettem...kicsit sokkolt az eredmény :lol: Hááát igen! Az a sok xenon, meg nagy zene, meg sok csicsa az bezony nehééééz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 Hááát igen! Az a sok xenon, meg nagy zene, meg sok csicsa az bezony nehééééz! :lol: nagyzene? gyári cdr500, gyári méretű hangszórókkal... xenon nem + mert könnyítettem a gyári lámpán. ja és minden más is gyári, mert télifelnivel volt mérve :lol: csicsa? hol láttál csicsát az autón? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 hol láttál csicsát az autón? :lol: :lol: Vedd ezt tőlem elismerésnek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 Hááát igen! Az a sok xenon, meg nagy zene, meg sok csicsa az bezony nehééééz! :lol: Meg annyira le van nyomva a földre, hogy a levegő menet közben tesz rá még 200-at :lol: :D Akkor a 100 paci / 815 kiló a kis gyilkosnál egész jónak tűnik :P :lol: Ki áll ki velem? :D de csak lámpától lámpáig, 110 fölött már nem igazán tűnik gyorsulásnak az a tevékenység :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember8, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2009 Vedd ezt tőlem elismerésnek! :lol: hátjó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 a tied hány kiló menetkészen, de üresen? enyém 1160 :lol: Enyémet is ennyinek mérték és szintúgy 1090 van a forgalmiban. :lol: :lol: Az adattáblán is 1590 az összsúly, ahogy a forgalmiban, de akkor többnek kéne lennie, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Erre már én is gondoltam, de a fapaddal nem tudnék mit kezdeni, esetleg egy ugyanilyen motorúval tudnék valamit vagy még 1.6SE motorossal... Mondjuk egy CDX-es astrát még tudnék is használni, pl etükrök, eablakok körbe... csak nem tudnám hova rakni :lol: Elsősorban a motorra gondoltam, amikor a donorról beszéltem, persze ha van benne átrakható szervó az se gond. Ha veszünk egy motort akkor nagyjából tudjuk azt amit mondanak róla. Erről a motorról nagyjából tudunk mindent. Tudjuk mikor mit cseréltünk benne-rajta, tudjuk a kínokat vele, stb... Ha pedig megcsináltatjuk akkor tudom mi lett megcsinálva, hogy lett megcsinálva. Lehet hogy megér egy kis felárat az hogy tudom mi van benne :lol: Hát persze a vásárlás mindíg zsákbamacska, de ha te veszed ki a bontóban a motort a kocsiból, látod az autó korát , mennyire van széthajtva, esetleg tuningolva akkor van némi rálátásod a motor állapotára is. Meg aztám én magamból indulok ki, nincs ismerős szerelő, műhely, ha meg ismeretlen helyre vinném nagygenerálla az éppen olyan zsákbamacska mintha bontóból veszek motort. De amúgy is ez hosszútávú elgondolás, most van benne kábé 240 ezer, még nem veszem észre hogy generálozni kéne évi 10ezerrel is szerintem még jópár év amíg ezel kéne bajlódni. Remélem. :lol: 1070Kiló/60Paci=17.8Kiló/lóerő. Mint egy tehén fékezőernyővel. :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Elsősorban a motorra gondoltam, amikor a donorról beszéltem, persze ha van benne átrakható szervó az se gond. ...... 1070Kiló/60Paci=17.8Kiló/lóerő. Mint egy tehén fékezőernyővel. :lol: :D És azt se felejtsd el, haogy ha veszel még egy motrot, akkor azért maradnak tartalék alkatrészeid a másikból, ami valljuk be néha sokat jelent, hogy hírtelen van hova nyúlni :lol: főleg ha majd pénz szűkében leszünk.... még ha használt cuccot teszel is át, akkor is kihúzod vele még valameddig, amíg újat nem tudsz venni :lol: Tapasztalat a Wartburgos korszakomból :lol: ...... 1025 Kg/68 LE = 15,07 ez se sokkal jobb arány azért :P http://kepfeltoltes.hu/view/090909/t_rzsk_...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Hááát igen! Az a sok xenon, meg nagy zene, meg sok csicsa az bezony nehééééz! :lol: Meg a haját is benne hagyta :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 ...Ki áll ki velem? :lol: de csak lámpától lámpáig, 110 fölött már nem igazán tűnik gyorsulásnak az a tevékenység :lol: Hátjó! :P :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Sziasztok! Egy ismerősöm problémáját osztanám meg veletek a motorgenerállal kapcsolatban. Adott egy 1975-ös állólámpás merga, mivel olyan szép volt a kocsi ezért úgy gondolta bárgyú fejjel, hogy a mocit is rendbe kéne rakni. Elvitte a Szakálékhoz, hogy akkor tegyék bele az a szétszaladt 15-20 pacit amit a cc 450e km már elengedett belőle. Szakál mesterek olyan facán csinálták meg a vasat, hogy generál elött 17-18-as sűrítési végnyomásból csináltak 2 hengernél 21-et, a másik 2-nél 16-ot, mikor a srác elsszőr beindította majd maga alá vizelt a "gyönyörtől", hogy a nagy nevű cég mit tett a mociával. A vége annyi lett, hogy szedhette megint ki a mocit a vasból és vihette nekik fel, hogy csinálják meg normálisan mert ez így kaki. Viszont ez miatt elvesztett egy méretet a majdani "felújításból" mert mind a 4 hengert felfurták ismételten! Szerintem bár hova is viszi az ember gépmunkára a mocit mindenhol tudnak hibázni, mert emberek! Ezért meg kell gondolni, hogy mi és mennyit ér meg valakinek! A furkálás árából majdnem 3db "új" mocit kapott volna a vasba, de ő biztosra akart menni vele! Ez lett a biztos! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Üdv! Valaki megtudja nekem mondani hogy az F-es astra hajtókara miben különbözik a G astra hajtókarától? Mindkettő x14xe motorkód. Kinézetre ugyanaz, talán grammra eltér. Ha a G astra hajtókarát teszem F-be lesz valamilyen következménye? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Üdv! Valaki megtudja nekem mondani hogy az F-es astra hajtókara miben különbözik a G astra hajtókarától? Mindkettő x14xe motorkód. Kinézetre ugyanaz, talán grammra eltér. Ha a G astra hajtókarát teszem F-be lesz valamilyen következménye? :lol: Ha a motorkód egyezik, akkor szerintem ugyan az a két hajtókar....nincs különbség :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Ezt mindenképp meg kell osztanom veletek: :lol: :lol: :lol: :lol: Feleség hazaér a tornáról és tusolás előtt még meztelenül mutogatja a férjének, hogy miket tanultak. Ám a spárgánál (mivel meztelen) annyira lecuppan a konyhakőre, hogy a vákuumtól nem tud felállni... Feszegetik, erőltetik, nem jön fel.. Szomszéd átjön, feszítik, tovább,orvost hívnak, csak nem akar feljönni a nő a kőről. Nincs mese kihívják a járólapost. A járólapos odaguggol a nő elé és elkezdi csavargatni a nő mellbimbóit, mire a férj: - Mit képzel, mit csinál? - Felizgatom, akkor ki tudjuk csúsztatni a küszöbig és utána csak a szélső sort kell felszednem.. . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Ezt mindenképp meg kell osztanom veletek: :lol: :lol: :lol: :lol: Feleség hazaér a tornáról és tusolás előtt még meztelenül mutogatja a férjének, hogy miket tanultak. Ám a spárgánál (mivel meztelen) annyira lecuppan a konyhakőre, hogy a vákuumtól nem tud felállni... Feszegetik, erőltetik, nem jön fel.. Szomszéd átjön, feszítik, tovább,orvost hívnak, csak nem akar feljönni a nő a kőről. Nincs mese kihívják a járólapost. A járólapos odaguggol a nő elé és elkezdi csavargatni a nő mellbimbóit, mire a férj: - Mit képzel, mit csinál? - Felizgatom, akkor ki tudjuk csúsztatni a küszöbig és utána csak a szélső sort kell felszednem.. . :P :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Ezt mindenképp meg kell osztanom veletek: :lol: :lol: :lol: :lol: Feleség hazaér .... bazz... :P :D :D És folytatódik a tegnap :D Véletlenül este egy linkre nyomtam, és a vége az lett hogy fél órát csak vicceket olvastam... úgylátom itt is kezdődik ;) Akkor viszont folytatom :D : A nők között barátság: Egy napon a feleség nem jött haza, a férj megkérdezte hol aludt, a felesége azt válaszolta,hogy az egyik barátnőjénél. A férj felhívta a 10 legjobb barátnőt, de egyik sem igazolta ezt. A férfiak között barátság: Egy napon a férj nem jött haza este, a felesége megkérdezte hol aludt, a férj azt válaszolta, hogy az egyik barátjánál. A felesége felhívta a 10 legjobb barátját, 8-án igazolták, hogy ott aludt, 2-en hogy még ott van. ------------------ Egy férfi kijön egy jel nélküli wc-ből, egy nő odamegy hozzá és megkérdezi: -Koedukált? -Nem hölgyem. Sz.rtam. ----------------------------------- - Mit csinál a nő az ágyban szex után? -??? - Zavar… (tudom, beteg... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Ha a motorkód egyezik, akkor szerintem ugyan az a két hajtókar....nincs különbség :lol: Én is ebben bízom :lol: . Am, hogy csináltál ilyen szép kék belső világítást? Izzót cseréltél simán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Egy ismerősöm problémáját osztanám meg veletek a motorgenerállal kapcsolatban. Adott egy 1975-ös állólámpás merga, mivel olyan szép volt a kocsi ezért úgy gondolta bárgyú fejjel, hogy a mocit is rendbe kéne rakni. Elvitte a Szakálékhoz, hogy akkor tegyék bele az a szétszaladt 15-20 pacit amit a cc 450e km már elengedett belőle. Szakál mesterek olyan facán csinálták meg a vasat, hogy generál elött 17-18-as sűrítési végnyomásból csináltak 2 hengernél 21-et, a másik 2-nél 16-ot, mikor a srác elsszőr beindította majd maga alá vizelt a "gyönyörtől", hogy a nagy nevű cég mit tett a mociával. A vége annyi lett, hogy szedhette megint ki a mocit a vasból és vihette nekik fel, hogy csinálják meg normálisan mert ez így kaki. Viszont ez miatt elvesztett egy méretet a majdani "felújításból" mert mind a 4 hengert felfurták ismételten! Szerintem bár hova is viszi az ember gépmunkára a mocit mindenhol tudnak hibázni, mert emberek! Ezért meg kell gondolni, hogy mi és mennyit ér meg valakinek! A furkálás árából majdnem 3db "új" mocit kapott volna a vasba, de ő biztosra akart menni vele! Ez lett a biztos! Szakálék nem éppen a legjobb hírűek ebben :lol: Rossz helyre vitte :lol: Valaki megtudja nekem mondani hogy az F-es astra hajtókara miben különbözik a G astra hajtókarától? Mindkettő x14xe motorkód. Kinézetre ugyanaz, talán grammra eltér. Ha a G astra hajtókarát teszem F-be lesz valamilyen következménye? :lol: Ha motorkód stimmel, akkor szerintem össze lehet nézni a két hajtókart, esélyes hogy ugyanaz. Azért remélem nem csak legózni akarsz vele, hanem gépműhely és csapágycserék is bejátszanak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jensenbutton Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 Szakálék nem éppen a legjobb hírűek ebben :lol: Rossz helyre vitte :lol: Ha motorkód stimmel, akkor szerintem össze lehet nézni a két hajtókart, esélyes hogy ugyanaz. Azért remélem nem csak legózni akarsz vele, hanem gépműhely és csapágycserék is bejátszanak... a lényeg hogy nekem a csapszeg kijött a hajtókarból és belemart a 4. hengerbe :lol: a hajtókart elkellett dobni, vettem helyette egy másikat ami egy g astráé volt. méretre megegyezik mindenhol, minden bontóban azt mondták hogy bele lehet tenni. kénytelen voltam mivel f astra hajtókart nem találtam, újba meg csak 4-et lehet venni 160.000!!! Ft. a 4. henger perselyezve lesz, új hajtókarcsapágy, gyűrűsor. kb ennyi. ez van ha jó, ha nem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2009 csak a 4-es henger lesz újítva? az nem lesz túl frankó, mert tök más lesz a kompresszió a 4 hengerben. egyben kéne akkor újítani. vagy akkor inkább venni egy bontott jó állapotú blokkot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts