Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Húú, jó sokat írtatok ma délután :lol:

A vezetési stílusról annyit, hogy épp ma munkába menet jártam úgy, hogy lakott területen kívül egy jó kilométeres egyenes szakaszon utolértem egy Peug 406 kombit, ami "csak" 70-nel tötymörgött, gondoltam megelőzöm. Ki jobbra, elkezdtem gyorsulni ( :D ), az meg velem együtt :lol: Közeledtünk egy kanyarhoz, ha felbukkan egy autó szemből, biztos nem a frontális ütközést választottam volna, simán ráhúztam volna a kocsit :lol:

Egy ismerős egyszer egy ilyenért a következő lámpánál állva kiszállt a kocsiból, odament az illetőhöz, és lenyomott egy szépet neki a nyitott ablakon keresztül, az meg csak pislogott, nem mert szólni se :D

Anno a toyotával kifogtunk egy calibrást (akkoriban mégközöm nem volt a karikásvillámokhoz :lol: )

elkezdük előzni, az meg látta hogy egy "teherautó" le akarja nyomni, nekiállt gyorsulni. Fater vezetett, hosszú egyenes volt, hát oké, menjünk. Oan 140 körül már kezdett veszítnei a gyorsulásából a cali, a 2.5 turbo a toyotában akkor még bőven jól érezte magát. :D :P Azt szerettem abban a gépben hogy senki nem nézte ki belőle mit képes menni. (nah megy a hátsó kerékhajtást, meg a sperr-t :D )

Link to comment
Megosztás:

Na mi van a traktorosok puccsal átvették a hatalmat? :lol:

Engem egyszer követtett egy suzukis öreg :lol: fél országon keresztül. Külterületen lemaradt, a falukban meg a seggemben autózozz. Villogtattam a féket, integettem, lassította, semmi, ott volt mögöttem. Aztán jött egy komoly autósor, vészvillogó ki, és leálltam az úz szélére, sorry de bibi van. Fortyogott a dühtől, mert nem fért el. Elmentek a kocsik, az enyém is megjavult. És tudjátok mit csinált a kisöreg? Ugyanazt amit eddíg. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na mi van a traktorosok puccsal átvették a hatalmat? :lol:

Engem egyszer követtett egy suzukis öreg :lol: fél országon keresztül. Külterületen lemaradt, a falukban meg a seggemben autózozz. Villogtattam a féket, integettem, lassította, semmi, ott volt mögöttem. Aztán jött egy komoly autósor, vészvillogó ki, és leálltam az úz szélére, sorry de bibi van. Fortyogott a dühtől, mert nem fért el. Elmentek a kocsik, az enyém is megjavult. És tudjátok mit csinált a kisöreg? Ugyanazt amit eddíg. :P

Én csak a azokat nem szeretem, akik bármily kicsi is a kanyar, 70-nel mennek, aztán kanyar után öblösgáz és neki lódulnak 110-ig. A következő kanyarig vagy a következő szembejövő autóig így mennek, de mhirtelen megent 70. Ráadásul ha ez egy nagyobb vérű autó, akkor lenyomni sem tudom, csak az ideget eszem, h a sok gyorsítgatástól elmegy egy csomó plusz üzemanyag.

Bár lehet h az ilyeneknek a kocsijában digitális gázpedál van. Vagy teligáz vagy semmi! :lol: :lol:

Ja és reggelire egy hűűhaa! :D

Link to comment
Megosztás:

az első képen egyből bódiszilvire hasonlít, már nem szimpatikus....a többi képe se győzött meg :lol:

De ez legalább mosolyog és nem úgy néz mint egy ragadozó.... :lol:

De mondjuk a videókat én már meg sem merem nézni, mert a fényképekhez képest rettenetesen kiábrándítóak! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jobbra húzódás feltételez némi közössségi szellemet :lol:

Igazándiból én úgy tapasztaltam, hogy nem is az autópályán van ezzel gond, hanem budapesten.

Komolyan kezdem azt hinni, hogy tíz emberből kilecnek úgy nyomják a kezébe a jogsit, hogy tessék, itt a belső sávba szóló jogosítványa :lol: :lol:

De Bp-n legalább szabályosan elmehetsz tőle jobbra is. (párhuzamos közlekedés.)

Link to comment
Megosztás:

De Bp-n legalább szabályosan elmehetsz tőle jobbra is. (párhuzamos közlekedés.)

Jaja, azé' mozog a város még valamennyire :lol: Amúgy azt vettem észre (pár hete került bele a GPS az ótóba, fater kapta szülinapjára) hogy amikor az vakerálja hogy fordulj jobbra/balra utána kimondja hogy "maradjon a bal oldali sávban" Persze mert 200 kilóméterrel későbbre ő egy bal kanyart tervez. De ahogy elnézem a városban közlekedők felének fingja nincs h hol van, csak megy a zöld csík után a kijelzőn. Ha meg a ződ csík asszonnya bal oldal, akkor bal oldal. A maradék meg csak úgy van. Apám mindig asszonngya: "Ne törődjél már vele, örülj hogy még megy... ha megáll, nagyobb sz.pás lesz"

Link to comment
Megosztás:

Én csak a azokat nem szeretem, akik bármily kicsi is a kanyar, 70-nel mennek, aztán kanyar után öblösgáz és neki lódulnak 110-ig. A következő kanyarig vagy a következő szembejövő autóig így mennek, de mhirtelen megent 70. Ráadásul ha ez egy nagyobb vérű autó, akkor lenyomni sem tudom, csak az ideget eszem, h a sok gyorsítgatástól elmegy egy csomó plusz üzemanyag.

Bár lehet h az ilyeneknek a kocsijában digitális gázpedál van. Vagy teligáz vagy semmi! :lol: :lol:

Ja és reggelire egy hűűhaa! :lol:

Én meg ballagok az M6-on százzal amikor egy octáviás lenyom a lekanyarodó sávon jobbról 120-al, aztán beáll elém. Megyek utána, gyorsítok, gyorsít. Jön a kanyar (80), elmegyek neki balról 100-al, beállok a középsőbe. Elmegy jobbról 120-al. Nyomom neki, ő is nyomja. Kielőzöm 150-el, de jön a kanyar. Ő a középsőben a 120-ból visszavesz, én meg 170-el a kanyarban eltűnök. :lol:

Link to comment
Megosztás:

...

Fúú, egyszer egy kis Fiestával láttunk egy svájcisapkás öreget (szó szerint). Olyan ródhógot tolt a városban, hogy csak lestünk: Beleborogatta a frissen feltúrt árokba a jelzőbólyákat, a munkások meg öklüket rázták utána, le sem xarta. Aztán a rakparton olyan előzésekbe ment bele, hogy már vártuk mikor lesz csatt. Hál'égnek nem lett senkinek semmi baja.

Aztán legközelebb az autópályán sikerült utolérni: nyitott gépháztetővel állt a leállósávban és vakargatta a fejét. Eddig bírhatta a bejáratós moci, vagy nem tudom :lol:

Link to comment
Megosztás:

Fúú, egyszer egy kis Fiestával láttunk egy svájcisapkás öreget (szó szerint). Olyan ródhógot tolt a városban, hogy csak lestünk: Beleborogatta a frissen feltúrt árokba a jelzőbólyákat, a munkások meg öklüket rázták utána, le sem xarta. Aztán a rakparton olyan előzésekbe ment bele, hogy már vártuk mikor lesz csatt. Hál'égnek nem lett senkinek semmi baja.

Aztán legközelebb az autópályán sikerült utolérni: nyitott gépháztetővel állt a leállósávban és vakargatta a fejét. Eddig bírhatta a bejáratós moci, vagy nem tudom :lol:

F.szt. A pályán már kevés volt a kraft, és nézte hogy lehete kicsit megtunyingolni az út szélén :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy autóból nehéz ítéletet mondani.

Ööö, láttál te az utsó 10 évben sok-sok üzemképes benzines 1.-es Golfot? :lol: Csak mert én egy cabrio kivételével egyet sem -annak is gondolom mániákus mókoló volt a gazdája :lol: ugyanakkor korabeli Kadettből elég sok szaladgál még... :D

Egy ismerős egyszer egy ilyenért a következő lámpánál állva kiszállt a kocsiból, odament az illetőhöz, és lenyomott egy szépet neki a nyitott ablakon keresztül, az meg csak pislogott, nem mert szólni se :D

Jah, engem meg egy haver vitt el anno azt egy rönós akciója miatt a parkoló sávba épphogy be tudott lépni, tűz utána majd üvegestől kiütötte a csákót -na akkor meg én pislogtam pöppet.. :lol: :lol:

Én meg ballagok az M6-on százzal amikor....a középsőben a 120-ból visszavesz, én meg 170-el a kanyarban eltűnök. :P

C20NE páwör? :D :D Jó is az ;) múltkorában a Zánka meg Tapolca közti cikkcakkosban mutattam meg egy E Kadéttal egy pócwágenesnek az az "1.3i" miket tud... :D

Link to comment
Megosztás:

A középkonzol belső keringetésű csatit hogyan kell lekapni, és a vészvillogó csatiját???

Mindekettöt két kis csavarhúzóval óvatosan allul-fellül egyszere kifele feszíteni.

Sanci Őkeleme miért nincs nászúton? Vagy az ágyból fórumozik? Még egy menet? Mindjárt csak megnézem a motor topicot..... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sanci Őkeleme miért nincs nászúton? Vagy az ágyból fórumozik?

Mert hamarabb mentünk, esküvő előtt 2 héttel :P akkor volt rá időnk :lol: és fotelből, bár lassan beesek az ágyba :lol: kissé kifárasztott a mai meló is :lol: tudom hihetetlen de a szinte semmittevésbe is bele lehet fáradni :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mert hamarabb mentünk, esküvő előtt 2 héttel :P akkor volt rá időnk :lol: és fotelből, bár lassan beesek az ágyba :lol: kissé kifárasztott a mai meló is :lol: tudom hihetetlen de a szinte semmittevésbe is bele lehet fáradni :D :lol:

Én aztán tudom! :D otthon voltam januártól áprilisig reggeltől-estig gépeztem aztán jobban elfáradtam mint betonozáskor. ( Nem amikor a lapát nyelén támaszkodok!)

Link to comment
Megosztás:

Mert hamarabb mentünk, esküvő előtt 2 héttel :P akkor volt rá időnk :lol: és fotelből, bár lassan beesek az ágyba :lol: kissé kifárasztott a mai meló is :lol: tudom hihetetlen de a szinte semmittevésbe is bele lehet fáradni :D :lol:

ez igaz, nekem is szokott sikerülni :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem a hátsó oldal ablakok, meg a csomagartó összes ablaka is be volt rácsozva vízszintes rácsokkal. Nemtom mé' :lol: Jah, meg találtam egy hüvelykujj vastagságú hangszórókábelt a szőnyeg alatt :lol: meg volt egy kapcsoló a bal első lábtérben az MHT nyitó kallanty előtt oldalt. Rákötve nem volt semmi. :lol: Voltek ebben is érdekes dolgok. Van olyan is amit inkább nem akarok tudni hogy miért. Pl. miért van a tetőn 3 horpadás belülről kifelé :D :lol: nagyon kapálózott ott valaki tűsarkúban :P

hmm...meg lehet a Tiednek is a történelme :D kitudja milyen díjnyertes versenyautót vezetsz. Lehet hogy a nitró gombot találtad meg :D :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.