Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ma reggel, mikor mentem dolgozni, lámpánál megállok és látom, hogy elől egy foswágenynek le van húzva az ablaka teljesen (reggel 6:00-kor). Gondoltam biztos melege van. :lol: Mikor elgurultam mellette, akkor látom, hogy a srác a visszapillantót fogja, le ne essen! :lol: :lol: :lol:

Miért? Volt már vw-ed? Rossz tapasztalataid voltak vele, vagy csak úgy hasraütésszerűen? Divatból?

Link to comment
Megosztás:

vw rossz tapasztalatokat hagyjuk....egész héten várom h muter telefonáljon h még egy trafó beszart :lol:

Lehet, hogy másoknak meg az Opellel van rossz tapasztalata. Akkor most ők meg az Opelt gúnyolják.

Ez hülyeség. Minden autómárkából ki lehet fogni jót is, rosszat is. Tudjuk, hogy az Opelnek is vannak félresikerült modelljei és legendás modelljei is. Ua, mint a vw.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy másoknak meg az Opellel van rossz tapasztalata. Akkor most ők meg az Opelt gúnyolják.

Ez hülyeség. Minden autómárkából ki lehet fogni jót is, rosszat is. Tudjuk, hogy az Opelnek is vannak félresikerült modelljei és legendás modelljei is. Ua, mint a vw.

Nah de a VW-t kevesebb piszkálják. A statisztikát tartani kell :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

szar az egész trafó konstrukció...de legalább külön külön halnak meg, és külön cseréled, opelnél sorcsere van :lol: az drágább, de elmegy még annyit, és vwnél is ki kell cserélni elöbb utóbb mindet mert meghalnak...

arról már nem mondok semmit h kényelmetlen, csörögzörög....dehát ez van..más márka is csörögzörög

Link to comment
Megosztás:

szar az egész trafó konstrukció...de legalább külön külön halnak meg, és külön cseréled, opelnél sorcsere van :lol: az drágább, de elmegy még annyit, és vwnél is ki kell cserélni elöbb utóbb mindet mert meghalnak...

arról már nem mondok semmit h kényelmetlen, csörögzörög....dehát ez van..más márka is csörögzörög

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem, még nem volt, de egyenlőre nem is tervezem a vételét. Amiről én beszélek, az egy 2-es golf volt. Amúgy meg a barátosnémék előző autójuk egy 2-es golf volt és bizony egy rakás f.s volt. :lol:

Én meg pont egy 2-es golftól készültem ki teljesen. Egyik osztálytársam volt gófbuzi de elég erősen. Két komplett autó volt a pinyójukba szétszedve, egy-el járt, egy egyesgolf meg épített versenyautó volt. Nah abban a kettesben ültem amelyikkel járt. 3-an voltunk benne, én ültem hátul, ő meg csak úgy óvatosan közlekedett hogy azért kihasználja a hengerenkénti injektorát amit ő alkotott rá. Olyat ment az a doboz hogy azthittem lassan felszállunk. (jah, asszem 1.3-as volt)

Link to comment
Megosztás:

Nem, még nem volt, de egyenlőre nem is tervezem a vételét. Amiről én beszélek, az egy 2-es golf volt. Amúgy meg a barátosnémék előző autójuk egy 2-es golf volt és bizony egy rakás f.s volt. :lol:

Egy autóból nehéz ítéletet mondani. :lol:

Hidd el nem akadékoskodni akrtam, csak kíváncsi voltam miért. Én magam már ott tartok, hogy az összes autógyár egymásra licitál konstrukciós hülyeségben. Nem arról szól a buli, hogy olcsón autózz, hanem a biznisz. Az nem buli, ha valami örök élet. Erre a 80-as években minden autógyár ráébrett, és tett is ellene.

Link to comment
Megosztás:

Én meg pont egy 2-es golftól készültem ki teljesen. Egyik osztálytársam volt gófbuzi de elég erősen. Két komplett autó volt a pinyójukba szétszedve, egy-el járt, egy egyesgolf meg épített versenyautó volt. Nah abban a kettesben ültem amelyikkel járt. 3-an voltunk benne, én ültem hátul, ő meg csak úgy óvatosan közlekedett hogy azért kihasználja a hengerenkénti injektorát amit ő alkotott rá. Olyat ment az a doboz hogy azthittem lassan felszállunk. (jah, asszem 1.3-as volt)

Na igen! Ez is menni ment, csak amikor vezettem és utána átültem a Gizibe, olyan volt, mintha trabiból egy bmw-be ültem volna át. Az az autó csörgött, csattogott. Egyszer elhagytam a hátsó dobot, onnantól csak az tetszett, hogy hallottam a turbónak a hangját. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na igen! Ez is menni ment, csak amikor vezettem és utána átültem a Gizibe, olyan volt, mintha trabiból egy bmw-be ültem volna át. Az az autó csörgött, csattogott. Egyszer elhagytam a hátsó dobot, onnantól csak az tetszett, hogy hallottam a turbónak a hangját. :lol:

Képzeld el mikor én átültem a dízel jettámból az astrámba! Csend van, alapjáraton nem akar kiesni a műszerfal, nem rezeg be még a szemgolyóm is ha hátrahajtom a fejem a fejtámlára. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na igen! Ez is menni ment, csak amikor vezettem és utána átültem a Gizibe, olyan volt, mintha trabiból egy bmw-be ültem volna át. Az az autó csörgött, csattogott. Egyszer elhagytam a hátsó dobot, onnantól csak az tetszett, hogy hallottam a turbónak a hangját. :lol:

Ez nem akart csörögni zörögni mert a srác azért is képes lett volna kivenni a motort, mert a szomszédnéni szerint koszos egy olyan helyen amit amúgy nem látni. Kicsit rá volt állva a gyerek :lol: :lol: Abba haver fogai zörögtek egyedül :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy autóból nehéz ítéletet mondani. :lol:

Hidd el nem akadékoskodni akrtam, csak kíváncsi voltam miért. Én magam már ott tartok, hogy az összes autógyár egymásra licitál konstrukciós hülyeségben. Nem arról szól a buli, hogy olcsón autózz, hanem a biznisz. Az nem buli, ha valami örök élet. Erre a 80-as években minden autógyár ráébrett, és tett is ellene.

Elhiszem. A környezetemben akadt egy pár golfos haverom és el is adták. Van egy haverom, akinek van egy fiatal 4-es golfja és mielőtt vette, bele volt buzulva, most meg alig várja, hogy eladhassa. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Képzeld el mikor én átültem a dízel jettámból az astrámba! Csend van, alapjáraton nem akar kiesni a műszerfal, nem rezeg be még a szemgolyóm is ha hátrahajtom a fejem a fejtámlára. :lol:

hát az én dízelem ahoz a a golfhoz képest benzinesnek tűnt. :lol: Amikor beindítottam, olyan érzés volt, mintha egy masszázsszékben ülnék. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Elhiszem. A környezetemben akadt egy pár golfos haverom és el is adták. Van egy haverom, akinek van egy fiatal 4-es golfja és mielőtt vette, bele volt buzulva, most meg alig várja, hogy eladhassa. :lol:

Ha öreg egy kocsi azért van vele sok baj, ha 3-4 éves akkor meg azért, mert túl összetett, túl bonyolult, túlságosan kihegyezett.

Nekem is azért van c1 astrám, mert 7 éves nem öreg még, és egyszerű!

Sajnos ez már nálam szakmai ártalom. Sok ügyfelet látok szívni a szervízben is, a suliban is (legyen az bármilyen márka, de 5-6 év körül) és örülök, hogy nekem "csak" egy astrám van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha öreg egy kocsi azért van vele sok baj, ha 3-4 éves akkor meg azért, mert túl összetett, túl bonyolult, túlságosan kihegyezett.

Nekem is azért van c1 astrám, mert 7 éves nem öreg még, és egyszerű!

Sajnos ez már nálam szakmai ártalom. Sok ügyfelet látok szívni a szervízben is, a suliban is (legyen az bármilyen márka, de 5-6 év körül) és örülök, hogy nekem "csak" egy astrám van. :lol:

Ez így van. Ez a golf is kiszolgálta magát, eladás előtt ~410e km volt benne. Ja, sokáig állt benne az óra. Átesett egy komplett generálon is. Aki megvette, az most ráköltött 350e-et. Hobbiautónak használja.

Link to comment
Megosztás:

Húú, jó sokat írtatok ma délután :lol:

A vezetési stílusról annyit, hogy épp ma munkába menet jártam úgy, hogy lakott területen kívül egy jó kilométeres egyenes szakaszon utolértem egy Peug 406 kombit, ami "csak" 70-nel tötymörgött, gondoltam megelőzöm. Ki jobbra, elkezdtem gyorsulni ( :lol: ), az meg velem együtt :lol: Közeledtünk egy kanyarhoz, ha felbukkan egy autó szemből, biztos nem a frontális ütközést választottam volna, simán ráhúztam volna a kocsit :lol:

Egy ismerős egyszer egy ilyenért a következő lámpánál állva kiszállt a kocsiból, odament az illetőhöz, és lenyomott egy szépet neki a nyitott ablakon keresztül, az meg csak pislogott, nem mert szólni se :P

Link to comment
Megosztás:

Húú, jó sokat írtatok ma délután :lol:

A vezetési stílusról annyit, hogy épp ma munkába menet jártam úgy, hogy lakott területen kívül egy jó kilométeres egyenes szakaszon utolértem egy Peug 406 kombit, ami "csak" 70-nel tötymörgött, gondoltam megelőzöm. Ki jobbra, elkezdtem gyorsulni ( :lol: ), az meg velem együtt :lol: Közeledtünk egy kanyarhoz, ha felbukkan egy autó szemből, biztos nem a frontális ütközést választottam volna, simán ráhúztam volna a kocsit :lol:

Egy ismerős egyszer egy ilyenért a következő lámpánál állva kiszállt a kocsiból, odament az illetőhöz, és lenyomott egy szépet neki a nyitott ablakon keresztül, az meg csak pislogott, nem mert szólni se :P

vannak ilyen parasztok, néha szeretnék nagyobb lenni :D

Link to comment
Megosztás:

Húú, jó sokat írtatok ma délután :lol:

A vezetési stílusról annyit, hogy épp ma munkába menet jártam úgy, hogy lakott területen kívül egy jó kilométeres egyenes szakaszon utolértem egy Peug 406 kombit, ami "csak" 70-nel tötymörgött, gondoltam megelőzöm. Ki jobbra, elkezdtem gyorsulni ( :D ), az meg velem együtt :D Közeledtünk egy kanyarhoz, ha felbukkan egy autó szemből, biztos nem a frontális ütközést választottam volna, simán ráhúztam volna a kocsit :lol:

Egy ismerős egyszer egy ilyenért a következő lámpánál állva kiszállt a kocsiból, odament az illetőhöz, és lenyomott egy szépet neki a nyitott ablakon keresztül, az meg csak pislogott, nem mert szólni se :D

Rengeteg ilyen gyökér van... :lol: Ha netán "siet" az ember valahova és megelőzöl egy ilyen barmot, az a barom meg azt hiszi, hogy fittizel. Az ilyet le kell szorítani az útról. :lol: Kíváncsi lennék, hogy fordított helyzetben mit csinálna?? :P

Link to comment
Megosztás:

Ez így van. Ez a golf is kiszolgálta magát, eladás előtt ~410e km volt benne. Ja, sokáig állt benne az óra. Átesett egy komplett generálon is. Aki megvette, az most ráköltött 350e-et. Hobbiautónak használja.

Elelmélkedtünk a világ nagy dolgain, de most már vár az ágy és az asszonyka :lol:

Azért jó kis eszmecsere volt ez.

üdv.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.