Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Tomi!

OOOOOkos vagy, kapsz cukrot! :)

Ezeket a gyári difiket jóindulattal sem lehet sperresnek mondani,

tényleg csak tartalmaznak néminemű "sperren" hatást. Ha jól tudom

(ebben abszolút nem vagyok biztos), a F28-ban egy kicsit komolyabb

szerkentyű van, de az sem viszi túlzásba a sportosságot...

Link to comment
Megosztás:

Volt még egy levélváltás a Robival:

Szia Robi!

Nem az volt a pozitív benne, hogy az Astráról mondtatok végre valami dícsérőt, jót, stb...

Hanem mert pl. nem szerepeltek benne "paraszt", "villanyszerelő", "legrandább", stb. kifejezések. :)

De hogy megnyugtassalak, nem vagyok annyira elfogult az Astrával szemben, hiszen a másik

általam használt márka a Honda, és a régi szép időkben volt némi közöm a Golf GTI-hez is.

Egyikről sem tudok sok rosszat mondani, de mivel az Astra is legalább annyira a szívemhez nőtt,

mint bármely másik, így kissé bántó volt a múltkori "enyhén kritikusnak" mondott cikk.

A mostani cikket normális hangvételűnek érzem, ezért megnyugtató számomra, hogy tudtok

objektíven is belenézni a dolgokba, ha akartok. :lol:

Üdv:

Futó Gábor

Opel16v Racing Team

www.opel16v.hu

----- Original Message -----

From: winkler

To: 'Futó 'Opel16v' Gábor'

Sent: Wednesday, March 03, 2004 5:28 PM

Subject: RE: Astra

Khm, khm,

Pozitív hangvételű Astra cikk = kellemes hangulat

Enyhén kritikus = szar cikk?

Üdvözlettel

w

Link to comment
Megosztás:

Tegnap jött válasz Winkler úrtól :

Kedves .............. úr,

Mi szerkesztőség vagyunk, nem állampárt. Mint főszerkesztő ahhoz tartom

magam, hogy tisztelem a szerzők véleményét. Akkor is, ha nem egyezik az

enyémmel. A forma kérdése szubjektív kérdés, ha neki nem tetszik, nem fogom

átszerkeszteni, én csak az adatokat igyekszem számon kérni.

Üdvözlettel

Winkler Róbert

Természetesen nem álltam meg válasz nélkül :

Kedves Winkler Úr !

Ezek szerint megjelenik MINDEN cikk, ami statiszikailag korrekt adatokat, DE

nyomdafestéket nem tűrő vagy sértő módon, stílusban van megfogalmazva ???

Mint írtam, nem a véleménnyel volt gondom, hanem annak kifejezési módjával,

a szóhasználattal, ami finoman szólva lesajnáló volt több esetben is. Ha ezt

Ön/Önök engedik és vállalják, tegyék, de minden ilyen írás egy-egy lépést jelent a

népszerűtlenég felé vezető úton. További sok sikert kívánok, nincs több kérdésem.

Üdv,

...........

Nincs értelme levelezni vele, védi a mundér "becsületét". Az mondjuk nem szimpatikus, hogy a cikk hangvételére nem reagált, hanem másra válaszolt (szerzők véleménye), ez sunyi jellemre vall. :evil:

Link to comment
Megosztás:

2-nappal ezelőtt találkoztam 3-régi ismerősömmel(rég nem látott barátok)

és gunyolva :evil: hordták le a GSI-met :evil: , hogy ez a optika csak látszat, meg nem is megy az annyira...., 8) :) Igaz nem is szoktam neki nyomni a városban!Sok a yard , meg a hülye ember aki lelép a járdáról anélkül, hogy előbb szétnézne! :twisted:

Na gyertek üljetek be , megyünk egy kört..... 8) :wink: :wink: :roll:

20-21 óra lehetett , gyér forgalom a kisvárosban----NA APÁM, AMIT ADTAM A VERDÁNAK 8) :wink: :lol: (kissé még sajnáltam is a gépet)Egy hosszú egyenesben amely kifelé vezet a városból amit csak birt 3-4-ben ! :twisted: utánna 5-és ......!EGYHANGUAN KIABÁLTÁK , HOGY ELÉG MÁR, NE NYOMD TOVÁBB! :lol: 8) közel jártunk a 200km/h-hoz.

Lassítottam és visszagurultunk a városba -DE :twisted: nem tudtam ellenállni a kanyaroknak és ami belefért ( 8) :lol: :twisted: :evil: :x )nem tudták , hogy hol kapaszkodjanak! :twisted:

3-4 kanyarkombinácio és már láttam az arcukon azt amit LÁTNI AKARTAM--ezt- :D :x :oops: :lol: :lol: :x :x :shock: :shock: :x :shock: :lol: :lol: Amikor kiszáltak , már más véleményük volt a GSI-ről.

Szerintem egy életre beléjük rögzült , hogy nem csak kivülről jól néz ki hanem tud is valamit a "kis fehérangyal".

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki

Képzeljétek mi történ ma reggel...........jövök befelé az M3-as bevezető szakaszán és látom,hogy a felüljáró elött sor tömörül.....na gondolom magamban biztos vmi "hülye" benézte és csatt lett a vége. :lol:

(nem mintha én nem néztem volna be a régi autommal egy párszor :oops: )

Araszolok a sorban és az első autó amit megpillantok egy zöld színű huzzuk-ki szuzuki......és a sok bohoc dolog amit egy ilyen kis autora lehet aggatni :)

Mondom magamban "ez a hülye szuzukis biztos pengéskedett :lol: "..........araszolgatok tovább látom az összecsúszott autókat(egyébként volt vagy 5 autó öszzecsúszva a felüljáró tetején) szóval vánszorgok tovább a sorban erre hirtelen megállt a lélegzetem a következők láttán.Egy elől,hátúl lezúzott kék színü Astra GSI. :x Hirtelen úgy felkaptam a vizet,hogy nyomtam egy padlógázt :x (szegény kerék meg pörgött 1000-el :D ) Egyszóval szomorkás volt a látvány sajnos tovább kellett mennem mert mögöttem tömörült a sor. Személyi sérülés ha jól láttam nem történt de az autót nagyon sajnáltam.........................

PetiGSI

ui:

Mindenki óvatosan közlekedjen

Link to comment
Megosztás:

A gsi ellen szerintem ket embertípus pofázik:

- Opelgyűlölő/lenéző (menthetetlen)

- 1400 ccm-es sztrítrészinghuszár

- 1000 ccm - 1300 ccm szuzukibajnok

Általában akinek komolyabb kocsija van egy gsinél (pl. jobb hondák, bmw, audi, stb.), az egyáltalán nem fröcsög ellene.

Szerintem dolgozó lány jó ez az autó, csak ne lenne olyan a KS hengerfej, amilyen.

Amúgy tegnap nagykőrösi út: calibra és omega lájtosan ütközött. (állt ott valami 3 ajtós fekete astra is, gyanítom, nem 1.4 volt)

Ugyanitt tegnapelőtt állítólag (nagyon csak félfüllel hallottam) crx-es gyerek nekiment a fának, és belehalt. Tele is van koszorúkkal. Körülményeket nem ismerem.

Link to comment
Megosztás:

A kanyarokat szvsz nem igazán érzem, ezért kanyarban nemis szoktam vadulni. Egyenesben szoktam tolni rajta egykettőt, de egyre ritkábban. Miután megvettem (2003. XI hó körül) , 2 hétig vadul használtam, utána (nem az én használatomból eredően) 3 hétig szívműtéten volt (hengerfej és társai), rá 3 hétig megint vadultam.

Mostanra viszont már a nyúl is taszigál, olyan szelíd vagyok. Komoly értékmérő, hogy néha beelőznek a teherautók, főleg, ha anyám is mellettem ül.

Na nembaj, legalább hosszú életű lesz a kocsi :). Kevés gsi-t használnak 2000-3500 fordulat között, és kevés áll éjjelente fűtött garázsban :lol:.

Tényleg, neketek mennyi idő volt a megszelídülés?

Link to comment
Megosztás:

Lacee, nem megsértődni :)

Arra a típusra gondolok, aki vesz egy 1.4-es autót, teleaggatja minden lószarral, sz.rrá hajtja, viszont elmondja, hogy milyen fos a gsi.

Link to comment
Megosztás:

Lacee, nem megsértődni :)

Arra a típusra gondolok, aki vesz egy 1.4-es autót, teleaggatja minden lószarral, sz.rrá hajtja, viszont elmondja, hogy milyen fos a gsi. Miután addig hallgattad, hogy belemész vele egy gyorsulásba, persze a k jó 1.4 csoda eltűnik a visszapillantóban, utána azt mondja, hogy "szarul indultam".

Ha valaki rosszul indul, az én vagyok, mert mindig, még ha vadabb állapotban vagyok, akkoris előbb megvárom, hogy a kuplung 100% tapadjon, majd utána kezdem hajszolgatni.

Ha most vennék autót, valszeg 2.0 8v A omegát/vectrát vennék, mert már kiéltem magam.

Link to comment
Megosztás:

Bocs hogy bele kotyogok de nékem volt egy G astrám x16xev ami állitolag 100 pacis volt új korában de a mostani c18nz nyomába sem ért ami kb ugy annyi lehetett valamikor és ez már nyolc évvel többet élt talán ezért vadultam meg vénségemre bár talán az is igaz hogy nem véletlenül nehéz nem meggyilkolt GSI t venni persze ezt lehet csak én gondolom igy :oops: :oops:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.