Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Renzso leszerelte a vonóhorgot az autójáról?

Én sosem tenném.   :)  

Mivel húznám a jet-ski-t?   :lol:

Igen leszereltem, de ezt már egyszer kiveséztük.

Az oka, hogy vettem egy kikötöt és így nem kell húzni már a jachtot :wink:

Elküldve

Skacok!

Lehet nagyon lámer kérdés,de mi is az a speer difi?

Ha jol emlékszem, a sokat emlegetett GSi cikben azt irták, h Van a GSiben....meg sokat hallottam róla...vki már mondta is, h mi az, csak elfelejtettem.. :shock:

Elküldve

Sperr nem volt gyárilag a GSI-k ben!!!!!!

A Sperr difi annyit tesz, önzáró diferenciálmű. A két kerék nagy forgás külömbségnél összezárja (vagy egyszerűbben olyan mintha egy tengelyen lenne a két kerék) a két féltengelyt és egyszerre forognak!

Van több féle van golyós difi van tárcsás és van elektromos vizkós (azt hiszem így hívák a Subarukban van ilyen). Persze van külömböző erőre kapcsoló difi pl: 30%-os 75%-os stb...

Az F18-as váltókra mondták azt, hogy sper-es de nem csak egy kicsit

szorosabbra lehet venni a Bolygókerekeket mert ehez lehet kapni azt hiszem 2 vagy 3 féle hézagoló lemezt!

Hát ennyi.

De Gabi úgy is beleköt valamibe! :)

Elküldve
Ja még annyi, hogy az F18-as váltó '95 utáni GSI-k ben van! (persze ha még nem esett szét és nem lett F20-ra cserélve mert az F18 elég ritka)

na akkor most én kérdeznék 1 tudatlant... Az F18 nem csak 180Nm-t bír el?

Elküldve
Szép kérdés! Esteleg más kérdést nem lehetne?

csak azé me' úgy 'tom,hogy f18 - elsőkerékre és 180Nm-re tervezve... namost nekem f20 van a 2000 8vben, ami csúcson 170Nm-t ad le és ezt el is bírja a 200nm-es váltó... csak arra gondoltam,h egy 16v jóval erősebb!!!

Elküldve

Hmm...Akkor lehet,h az enyémben F18as van? '96os a verda....

Meg egyszer kaptam egy infot a gépemröl, abban szerepelt pl. ez:

Garanciális esetek:

C-005091 000201-01 000201 12/01/98 13.500 86 R200210 99,46 806 01 T

C-005091 000183-01 000183 02/09/97 12.200 92 T051000 48,30 739 01 T

C-005091 000164-02 000164 02/06/97 4.900 86 N317600 35,25 724 01

C-005091 000164-01 000164 02/06/97 4.900 15 C720000 80,67 726 01 T

R200210 STABANTENNE HINTEN ERSETZEN OHNE KABEL

T051000 VECTRA-B F18 - VISUAL INSPECTION + BOLTS RETIGHTE

N317600 TEMPERATURSENSOR FUER INFO DISPLAY ERSETZEN

C720000 SCHL0SS FUER RUECKWANDTUER ERSETZEN

.

.

ENGINE : E059 MILAGE : 00000

TRANSMISSION : T007

Akkor vmennyire speres a difim? A multkor amikor beragadtam a sárba nem vettem észre, pedig jó lett volna....

Azon kivül mivel másabb még az F18 az F20 nál? Olyanokra gondolok, mint átéttelek, stb.. Meg jogos ha jol emlékszem aztek kerdese: nem 180Nm?

Elküldve
Ezt hol olvastad, hogy ez + az a váltó egyi NM bír el?

Az biztos, hogy van C20XE '95 utáni 150LE F18-as váltóval ami tuti gyári!

Jaja..az enyém amint írtam, 96os, 150 lovas...

Váltó...rajta van vhol hogy F18..F20.. vagy hogy,illetve hol tudom megnézni hogy milyen van benne?

Elküldve

Ha kívül az öntvényen nincs sehol rajta (álltalában ott ahol a váltórúd bemegy a váltóba ott a környékén) akkor csak ha szétszedik a váltót

3 felé lehet szedni és az eggyik szelvény peremébe ütötték a számokat

a csavar lukak közé! Ezt biztos megértetted.

Elküldve

Nahh, hogy igaza legyen Tominak, belekötök kicsit! :)

Szal a F utáni számot megszorozva 10-el, megkapjuk a váltó főtengelyén

átvihető nyomatékot Nm-ben. Persze van még ráhagyás, tehát a F18 nem

fogja még összehányni magát 200Nm-en, hacsak nem akarod! :lol:

De... A 95 utáni Astrákban tudtommal csak az Ecotec motorra raktak

ilyen F18-at. A 150 pacisokon F20 van. És az F20-ban bizton van "sperren"

hatás, még ha nem is érezhető. De ez nem keverendő össze egy igazi

sperr-difiművel.

Kiegészítésképpen: van még úgynevezett bronzperselyes sperr is, mint

pl. ami tavaly volt az autómban, illetve van még "korcs" fajta is, ami ötvözi

a lamellás és a bronzperselyes előnyeit (ilyen lesz idén). :D

Elküldve

F18+C20XE és gyári állapot volt ilyen mert láttam a saját szemüvegemmel!!! 8)

Milyen Sperren hatásról beszélsz sima aszfalton 1 padló fel a kplng és 100ból 1szer van két gumi csík hóban meg elakadva is csak az eggyik pörög he há most miről vakerálsz?

Elküldve

Pontosan Én sem ismerem a F20 difijét, de a működési módjában benne

van, hogy nyomaték-különbségi differenciálást csinál, tehát valamennyi

(kicsi) nyomaték jut mindig a leoldott oldalra. Ezt mondjuk nem fogok látni

úgy hogy hány csíkot húzol, mert ahhoz már igényeltetik egy lamellás

sperr. :)

A 30% bronzperselyes sperrem is csak murván tudott mindig két

csíkot húzni. :lol:

Elküldve

Nincs benne olyan amit sperrnek lehet nevezni!!!

Ha van EPC-d akkor F Astra, Váltó, F18, Diferenciálmű = H28-as kép ott láthatod a 8, 10-es hézagoló lemezeket azzal lehet egy kisebb feszítést

aplikálni a bolykókerekeknek az F18-ba, hogy a többi váltóba miért nem azt ne kérdezd! Uff.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.