Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sperr nem volt gyárilag a GSI-k ben!!!!!!

A Sperr difi annyit tesz, önzáró diferenciálmű. A két kerék nagy forgás külömbségnél összezárja (vagy egyszerűbben olyan mintha egy tengelyen lenne a két kerék) a két féltengelyt és egyszerre forognak!

Van több féle van golyós difi van tárcsás és van elektromos vizkós (azt hiszem így hívák a Subarukban van ilyen). Persze van külömböző erőre kapcsoló difi pl: 30%-os 75%-os stb...

Az F18-as váltókra mondták azt, hogy sper-es de nem csak egy kicsit

szorosabbra lehet venni a Bolygókerekeket mert ehez lehet kapni azt hiszem 2 vagy 3 féle hézagoló lemezt!

Hát ennyi.

De Gabi úgy is beleköt valamibe! :)

Link to comment
Megosztás:

Szép kérdés! Esteleg más kérdést nem lehetne?

csak azé me' úgy 'tom,hogy f18 - elsőkerékre és 180Nm-re tervezve... namost nekem f20 van a 2000 8vben, ami csúcson 170Nm-t ad le és ezt el is bírja a 200nm-es váltó... csak arra gondoltam,h egy 16v jóval erősebb!!!

Link to comment
Megosztás:

Hmm...Akkor lehet,h az enyémben F18as van? '96os a verda....

Meg egyszer kaptam egy infot a gépemröl, abban szerepelt pl. ez:

Garanciális esetek:

C-005091 000201-01 000201 12/01/98 13.500 86 R200210 99,46 806 01 T

C-005091 000183-01 000183 02/09/97 12.200 92 T051000 48,30 739 01 T

C-005091 000164-02 000164 02/06/97 4.900 86 N317600 35,25 724 01

C-005091 000164-01 000164 02/06/97 4.900 15 C720000 80,67 726 01 T

R200210 STABANTENNE HINTEN ERSETZEN OHNE KABEL

T051000 VECTRA-B F18 - VISUAL INSPECTION + BOLTS RETIGHTE

N317600 TEMPERATURSENSOR FUER INFO DISPLAY ERSETZEN

C720000 SCHL0SS FUER RUECKWANDTUER ERSETZEN

.

.

ENGINE : E059 MILAGE : 00000

TRANSMISSION : T007

Akkor vmennyire speres a difim? A multkor amikor beragadtam a sárba nem vettem észre, pedig jó lett volna....

Azon kivül mivel másabb még az F18 az F20 nál? Olyanokra gondolok, mint átéttelek, stb.. Meg jogos ha jol emlékszem aztek kerdese: nem 180Nm?

Link to comment
Megosztás:

Ezt hol olvastad, hogy ez + az a váltó egyi NM bír el?

Az biztos, hogy van C20XE '95 utáni 150LE F18-as váltóval ami tuti gyári!

Jaja..az enyém amint írtam, 96os, 150 lovas...

Váltó...rajta van vhol hogy F18..F20.. vagy hogy,illetve hol tudom megnézni hogy milyen van benne?

Link to comment
Megosztás:

Nahh, hogy igaza legyen Tominak, belekötök kicsit! :)

Szal a F utáni számot megszorozva 10-el, megkapjuk a váltó főtengelyén

átvihető nyomatékot Nm-ben. Persze van még ráhagyás, tehát a F18 nem

fogja még összehányni magát 200Nm-en, hacsak nem akarod! :lol:

De... A 95 utáni Astrákban tudtommal csak az Ecotec motorra raktak

ilyen F18-at. A 150 pacisokon F20 van. És az F20-ban bizton van "sperren"

hatás, még ha nem is érezhető. De ez nem keverendő össze egy igazi

sperr-difiművel.

Kiegészítésképpen: van még úgynevezett bronzperselyes sperr is, mint

pl. ami tavaly volt az autómban, illetve van még "korcs" fajta is, ami ötvözi

a lamellás és a bronzperselyes előnyeit (ilyen lesz idén). :D

Link to comment
Megosztás:

Pontosan Én sem ismerem a F20 difijét, de a működési módjában benne

van, hogy nyomaték-különbségi differenciálást csinál, tehát valamennyi

(kicsi) nyomaték jut mindig a leoldott oldalra. Ezt mondjuk nem fogok látni

úgy hogy hány csíkot húzol, mert ahhoz már igényeltetik egy lamellás

sperr. :)

A 30% bronzperselyes sperrem is csak murván tudott mindig két

csíkot húzni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nincs benne olyan amit sperrnek lehet nevezni!!!

Ha van EPC-d akkor F Astra, Váltó, F18, Diferenciálmű = H28-as kép ott láthatod a 8, 10-es hézagoló lemezeket azzal lehet egy kisebb feszítést

aplikálni a bolykókerekeknek az F18-ba, hogy a többi váltóba miért nem azt ne kérdezd! Uff.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.