Laci4 Elküldve Március2, 2004 Megoszt Elküldve Március2, 2004 Hááát már kevésbé...nekem újpestöl kicsit távol van...sztem....lehet amit a vámon...stb... Metrót meg megkérdezem.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi16v.pizoman Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Meg tudja nekem mondani valaki, hogy ki,mennyi idő alatt, mennyi pénzért vállal szelepfedél(c20xe) polírozást ill. krómozást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
renzso Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Renzso leszerelte a vonóhorgot az autójáról? Én sosem tenném. :) Mivel húznám a jet-ski-t? :lol: Igen leszereltem, de ezt már egyszer kiveséztük. Az oka, hogy vettem egy kikötöt és így nem kell húzni már a jachtot :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Skacok! Lehet nagyon lámer kérdés,de mi is az a speer difi? Ha jol emlékszem, a sokat emlegetett GSi cikben azt irták, h Van a GSiben....meg sokat hallottam róla...vki már mondta is, h mi az, csak elfelejtettem.. :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Sperr nem volt gyárilag a GSI-k ben!!!!!! A Sperr difi annyit tesz, önzáró diferenciálmű. A két kerék nagy forgás külömbségnél összezárja (vagy egyszerűbben olyan mintha egy tengelyen lenne a két kerék) a két féltengelyt és egyszerre forognak! Van több féle van golyós difi van tárcsás és van elektromos vizkós (azt hiszem így hívák a Subarukban van ilyen). Persze van külömböző erőre kapcsoló difi pl: 30%-os 75%-os stb... Az F18-as váltókra mondták azt, hogy sper-es de nem csak egy kicsit szorosabbra lehet venni a Bolygókerekeket mert ehez lehet kapni azt hiszem 2 vagy 3 féle hézagoló lemezt! Hát ennyi. De Gabi úgy is beleköt valamibe! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ja még annyi, hogy az F18-as váltó '95 utáni GSI-k ben van! (persze ha még nem esett szét és nem lett F20-ra cserélve mert az F18 elég ritka) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ja még annyi, hogy az F18-as váltó '95 utáni GSI-k ben van! (persze ha még nem esett szét és nem lett F20-ra cserélve mert az F18 elég ritka) na akkor most én kérdeznék 1 tudatlant... Az F18 nem csak 180Nm-t bír el? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Szép kérdés! Esteleg más kérdést nem lehetne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Szép kérdés! Esteleg más kérdést nem lehetne? csak azé me' úgy 'tom,hogy f18 - elsőkerékre és 180Nm-re tervezve... namost nekem f20 van a 2000 8vben, ami csúcson 170Nm-t ad le és ezt el is bírja a 200nm-es váltó... csak arra gondoltam,h egy 16v jóval erősebb!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ezt hol olvastad, hogy ez + az a váltó egyi NM bír el? Az biztos, hogy van C20XE '95 utáni 150LE F18-as váltóval ami tuti gyári! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Hmm...Akkor lehet,h az enyémben F18as van? '96os a verda.... Meg egyszer kaptam egy infot a gépemröl, abban szerepelt pl. ez: Garanciális esetek: C-005091 000201-01 000201 12/01/98 13.500 86 R200210 99,46 806 01 T C-005091 000183-01 000183 02/09/97 12.200 92 T051000 48,30 739 01 T C-005091 000164-02 000164 02/06/97 4.900 86 N317600 35,25 724 01 C-005091 000164-01 000164 02/06/97 4.900 15 C720000 80,67 726 01 T R200210 STABANTENNE HINTEN ERSETZEN OHNE KABEL T051000 VECTRA-B F18 - VISUAL INSPECTION + BOLTS RETIGHTE N317600 TEMPERATURSENSOR FUER INFO DISPLAY ERSETZEN C720000 SCHL0SS FUER RUECKWANDTUER ERSETZEN . . ENGINE : E059 MILAGE : 00000 TRANSMISSION : T007 Akkor vmennyire speres a difim? A multkor amikor beragadtam a sárba nem vettem észre, pedig jó lett volna.... Azon kivül mivel másabb még az F18 az F20 nál? Olyanokra gondolok, mint átéttelek, stb.. Meg jogos ha jol emlékszem aztek kerdese: nem 180Nm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ezt hol olvastad, hogy ez + az a váltó egyi NM bír el? Zorro oldalán :) itt :arrow: caliinfo :arrow: váltók, áttételezések :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 B Vectraban is volt F18! Biztos nem speres mondom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ezt hol olvastad, hogy ez + az a váltó egyi NM bír el? Az biztos, hogy van C20XE '95 utáni 150LE F18-as váltóval ami tuti gyári! Jaja..az enyém amint írtam, 96os, 150 lovas... Váltó...rajta van vhol hogy F18..F20.. vagy hogy,illetve hol tudom megnézni hogy milyen van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Belenéztem és ha ezek hivatalos Opel adatok akkor OK. Jó pap holtig tanul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Ha kívül az öntvényen nincs sehol rajta (álltalában ott ahol a váltórúd bemegy a váltóba ott a környékén) akkor csak ha szétszedik a váltót 3 felé lehet szedni és az eggyik szelvény peremébe ütötték a számokat a csavar lukak közé! Ezt biztos megértetted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Nahh, hogy igaza legyen Tominak, belekötök kicsit! :) Szal a F utáni számot megszorozva 10-el, megkapjuk a váltó főtengelyén átvihető nyomatékot Nm-ben. Persze van még ráhagyás, tehát a F18 nem fogja még összehányni magát 200Nm-en, hacsak nem akarod! :lol: De... A 95 utáni Astrákban tudtommal csak az Ecotec motorra raktak ilyen F18-at. A 150 pacisokon F20 van. És az F20-ban bizton van "sperren" hatás, még ha nem is érezhető. De ez nem keverendő össze egy igazi sperr-difiművel. Kiegészítésképpen: van még úgynevezett bronzperselyes sperr is, mint pl. ami tavaly volt az autómban, illetve van még "korcs" fajta is, ami ötvözi a lamellás és a bronzperselyes előnyeit (ilyen lesz idén). :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 F18+C20XE és gyári állapot volt ilyen mert láttam a saját szemüvegemmel!!! 8) Milyen Sperren hatásról beszélsz sima aszfalton 1 padló fel a kplng és 100ból 1szer van két gumi csík hóban meg elakadva is csak az eggyik pörög he há most miről vakerálsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Pontosan Én sem ismerem a F20 difijét, de a működési módjában benne van, hogy nyomaték-különbségi differenciálást csinál, tehát valamennyi (kicsi) nyomaték jut mindig a leoldott oldalra. Ezt mondjuk nem fogok látni úgy hogy hány csíkot húzol, mert ahhoz már igényeltetik egy lamellás sperr. :) A 30% bronzperselyes sperrem is csak murván tudott mindig két csíkot húzni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Akkor ez kb akkora fejlesztés volt az opelnél mint hangya fa@ára kotont gyártani! Nem olyan nehéz, hanem olyan pici! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 Utánanéztem, a C20XE mellett "F18+" néven futott váltó a F20-on kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Na ugye nem vagyok én olyan hülye!!! Nyertem nyertem nyertem!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Március3, 2004 Megoszt Elküldve Március3, 2004 nem azt szerelték gyárilag 30%os sperrel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Nincs benne olyan amit sperrnek lehet nevezni!!! Ha van EPC-d akkor F Astra, Váltó, F18, Diferenciálmű = H28-as kép ott láthatod a 8, 10-es hézagoló lemezeket azzal lehet egy kisebb feszítést aplikálni a bolykókerekeknek az F18-ba, hogy a többi váltóba miért nem azt ne kérdezd! Uff. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Március3, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március3, 2004 Hazudtam az F20-nál is van ilyen! Én kérek elnézést! Attól függetlenül ezt nem nevezném sperrecskének sem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts