mélykék76 Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 turbós cali az papíron is van, igaz nem tudom mennyi lovasok, de gyanítom, hogy 170 felttiek gyárilag. nem? :) VAN A FÓRUMON SZERINTED turbós calibra tulajdonos ? 204 amúgy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 VAN A FÓRUMON SZERINTED turbós calibra tulajdonos ? 204 amúgy F astrába bitto nincs Calibrába meg nem olvasok, ott lehetne akár és az is a fórum :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Nekem a forgaliban üres a teljesítmény rublika. Vásárláskor nem tartotta fontosnak az ügyintéző az új forgalmiba ezt beleírni. Aztán jött a súlyról teljesítményadóra váltás és csak nem jött a csekk. Érdeklődtem telefonon, hogy miért erre azt mondták, hogy mivel nem szerepel a forgalmiban a teljesítmény adat így a kpm-től kell lekérniük az adatokat, hogy ennek az autónak mennyi is a teljseítménye. szűk egy évig ült rajta a kpm így addig nem is kellett befizetnem. :) Amugy a színeknél pedig piros szerepel a törzskártyán pedig bordó. Valójában pedig bordo metál. Szóval a forgalmit nagyon elnagyolták az ocsmányirodában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Amugy a színeknél pedig piros szerepel a törzskártyán pedig bordó. Valójában pedig bordo metál. Szóval a forgalmit nagyon elnagyolták az ocsmányirodában. Nekem a holland papiron "blauw" volt írva most meg zöldet írtak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Mér szerintem jobban jártam. :) Biztos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Biztos? 7-8 nál kezdődnek az új nevenincs kábelszettek, én vettem 7-ért egy bontott gyárit. Vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 7-8 nál kezdődnek az új nevenincs kábelszettek, én vettem 7-ért egy bontott gyárit. Vélemény? No comment. Ha jó, jó, ha nem, becoptáááááááá. :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Hali trászok! Főleg kombisok (csakazértse caravan :( )! Ha van valakinek térelválasztó hálója, és kocsi (háló) valamint mérőszalag közelben van, és lenne kedves, lemérné nekem a háló fő adatait? (magasság, szélesség alul és felül) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Na tehát a felső éle 89 centi, az alsó 108, az oldalélek 47 centisek. Jó hackelést.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 becoptáááááááá. :) :hiya: Szeretem a változatosságot. :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Kilépek a garázsba és megmondom azonnal, na jó -pár perc.. :P Na tehát a felső éle 89 centi, az alsó 108, az oldalélek 47 centisek. Jó hackelést.. :) Ez gyors volt! Köszi szépen! :( :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Ez gyors volt! Köszi szépen! :P :hiya: Nincs mit :lol: ---------------------------------- Ez egy jó kör volt amúgy, mondom egyúttal kiürítem már a hamuzót is, erre kiesik a kezemből és szanaszét tört de úgy, hogy a bal bokámba beleállt egy darabja :( úgyhogy jöhet az epilálás meg a ragtapaszozás... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Nincs mit :lol: ---------------------------------- Ez egy jó kör volt amúgy, mondom egyúttal kiürítem már a hamuzót is, erre kiesik a kezemből és szanaszét tört de úgy, hogy a bal bokámba beleállt egy darabja :( úgyhogy jöhet az epilálás meg a ragtapaszozás... :) Gondolod, hogy a ragtapasz stabilan rögzíti a hamutartót? Meg epilálni? :P :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Na tehát a felső éle 89 centi, az alsó 108, az oldalélek 47 centisek. Jó hackelést.. :( Venni szerettem volna egyet, de csak a méretek voltak megadva. Sajnos nem jó. :hiya: Amúgy erről lett volna szó. Ez egy jó kör volt, mondom egyúttal kiürítem már a hamuzót is, erre kiesik a kezemből és szanaszét tört de úgy, hogy a bal bokámba beleállt egy darabja :P úgyhogy jöhet az epilálás meg a ragtapaszozás... :) Ugye-ugye! "A dohányzás halált okozhat!" Meg mindenféle sérülést! :lol: Jövök egy ragtapasszal! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Amúgy, ha valaki találkozik ilyen (hasonlóan kedvező áron) eladó hálóval, akkor jelezhetné felém. Augusztus 2. hetében megyünk nyaralni, igencsak meg lesz rakva a puttony, jó lenne beszerezni addig egy ilyet. Én is kutatok szorgalmasan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Venni szerettem volna egyet, de csak a méretek voltak megadva. Sajnos nem jó. :( Amúgy erről lett volna szó. ilyen térelválasztó valahol van nekem is, elvileg gyári. még annó az oráldezső caravanba volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Gondolod, hogy a ragtapasz stabilan rögzíti a hamutartót? Meg epilálni? :) :lol: Hü##e.. :( Venni szerettem volna egyet, de csak a méretek voltak megadva. Sajnos nem jó. :hiya: Amúgy erről lett volna szó. Ugye-ugye! "A dohányzás halált okozhat!" Meg mindenféle sérülést! :D Jövök egy ragtapasszal! :D Ugyan ilyen az enyém, azt a bőr keretet vagy miféleséget mértem le, azok a felső kapaszkodó izék belülről rugósak és össze lehet őket nyomni :P tutira befér mert olyan 120-130 centi közt van a beltér szélesség ahova az alja esik.. Jah, kettővel -mert úgy sikerült megborotválnom a környékét, hogy még 1 helyen is sikerült megvágnom magam :P ezek szerint nem csak Zotya kétbalfék -legalábbis ma. Még jó, hogy az én asszonyom is ápoló :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 ilyen térelválasztó valahol van nekem is, elvileg gyári. még annó az oráldezső caravanba volt :( Na, erre még visszatérünk! :P Csak most el kell mennem meglátogatni a Zasszonyt, mert meg akar kínozni (orálisan)! Úgyhogy pá! Addig nézz utána hogy megvan-e a háló! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Amúgy, ha valaki találkozik ilyen (hasonlóan kedvező áron) eladó hálóval, akkor jelezhetné felém. Te! Ennyiért azonnal csapj le rá!!! :( Nekem egy 10-esért akarták rám sózni mikor megérdeklődtem, mondjuk nekem alapból benne volt úgy vettem, csak hát a kíváncsiság.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 wareszunk a 60as rendszerrel, 3 ban 40-60 ig semmi nem gyorsulta le :hiya: 4T warcelt meg kis cseleskedéssel legyorsultam, még 100nál se ért utol :lol: Az enyémnek a nagyon jó 1200-es Ladák sem voltak ellenfelek, kipuffrendszer nélkül (csak elődobbal) meg úgy sprintelt mint egy Ferrari, egész 100valameddig -kiakasztotta az órát.. :D és volt olyan hangja mint egy T72-es harckocsinak.. :) :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Tehát mindenki egyetért hogy a 2T-s eszközök mentek mint a qrvaélet. Szóval marad a kérdés, ki, mikor fogja kétüteműsíteni az astrát? :) :hiya: Nekem is ilyen a hálóm. És nekem ingyé volt :( (igaz egy astrát ki kellett égetnie hozzá unokatesómnak, de így lett egy kupac alkatrészem hozzá amire csak asszondta: "Vigyed, de a váltógombot nem adom, az marad emléknek" :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Nekem egy szépen búgó női hangtól lesz leghamarabb merevedésem, de lehet hogy én vagyok a perverz. :P Na off. :( nekem kell hozzá egy jó nő is de neked akkor elég csak felhívni a sextelefont... olcsóbb is, meg annyi gond sincs vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Tehát mindenki egyetért hogy a 2T-s eszközök mentek mint a qrvaélet. Szóval marad a kérdés, ki, mikor fogja kétüteműsíteni az astrát? :( :hiya: a 2T vel csak a környezetkímélés miatt nem voltak kiegyezve a mérnökök, sokkal haékonyabb volt,mint a 4 T. a japánok viszont már egészen lecsökkenették a motorok olaj igényét ilyen 2T verziókhoz, most nem akarok hülyeséget mondani, de 10ed annyi olaj se kell nekik mint a trabiknak wareszoknak 1:50 es volt azokra is írva, de vígan elmentek 1:40essel is sőt még jobban is szerették, nem köpködte a gyertyékat, és nem is füstölt úgy :) szóval elképzelhető, hogy nincs még leáldozva a 2T nek az viszont megintcsak érdekes volt számomra, hogy pl a trabinak fejlettebb volt a vezérlése... mert abban voltak ilyen terelőlemezek a forgattyús házba... ez meg is látszott a fogyin. nekünk a waresz megevett télen 12litert is bent alattam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 a 2T vel csak a környezetkímélés miatt nem voltak kiegyezve a mérnökök, sokkal haékonyabb volt,mint a 4 T. a japánok viszont már egészen lecsökkenették a motorok olaj igényét ilyen 2T verziókhoz, most nem akarok hülyeséget mondani, de 10ed annyi olaj se kell nekik mint a trabiknak wareszoknak 1:50 es volt azokra is írva, de vígan elmentek 1:40essel is sőt még jobban is szerették, nem köpködte a gyertyékat, és nem is füstölt úgy :P szóval elképzelhető, hogy nincs még leáldozva a 2T nek az viszont megintcsak érdekes volt számomra, hogy pl a trabinak fejlettebb volt a vezérlése... mert abban voltak ilyen terelőlemezek a forgattyús házba... ez meg is látszott a fogyin. nekünk a waresz megevett télen 12litert is bent alattam :hiya: Ezt azé' meg tudom érteni :( Amúgy bőven futnak még 2T motorok. Crossosok is szeretik, meg a pömpölöm-ösök is szeretik :lol: Azt valahol olvastam hogy az első wartburg motornak az adatit japó mérnökök átszámolták, és papíron nem is működhetett volna :) pedig működtek azok, nem is akárhogy :D :D szextelefon: -Teh Józsi, próbáltad már ezt a seksztelefontot? -öhhh... aha... -nah és milyen volt?? -háá... nem vót rossz csak elég kicsik vótak azok a likak... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 2T - azok a régi szép idők... A szívem megszakad, mikor Bonyhád előtt a 6-oson látom hogy az ottani bontóban egész hegyet (nem viccelek) építettek belőlük. :) Környezetszennyező, valóban. De miért csak a 2T-eket piszkálják, meg kell nézni a leharcolt IFA-kat, Weimarokat, Liazokat, Tátrákat. Menni nem lehet utánnuk az úton, csak ködfényszóróval. Egy jól bekevert 1:40-es kiégetett kipuffal szinte nem is füstöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts