Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Vannak képek is: kép1 kép2

Egyébként omega lámpára a legkönnyebb megcsinálni, mert ezen alapból van nyák és felhasználható az alkatrészeknek, kivétel a két tranyó. Alap lámpatesthez már kéne a nyomtatott áramkör. :)

Tegyél fel róla vidit a Yutubra, már arról ahogy elhalványul. :P Vagy mutasd meg pénteken. :(

Link to comment
Megosztás:

Tegyél fel róla vidit a Yutubra, már arról ahogy elhalványul. :P Vagy mutasd meg pénteken. :)

Óvass nyugatot. De már előtte is említettem... :( Jövőhéten lehet megyek, majd maximum akkor.

Telóm nem vesz fel túl jó minőségben, de lehet megoldom valahogy, csak nem ma, maximum hétvégén. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Óvass nyugatot. De már előtte is említettem... :( Jövőhéten lehet megyek, majd maximum akkor.

Telóm nem vesz fel túl jó minőségben, de lehet megoldom valahogy, csak nem ma, maximum hétvégén. :hiya:

Ja, még ez a hét van? A memóriám már nem a régi, és ráadásul a memóriám sem a régi. :) :P

Link to comment
Megosztás:

Vannak képek is: kép1 kép2

Egyébként omega lámpára a legkönnyebb megcsinálni, mert ezen alapból van nyák és felhasználható az alkatrészeknek, kivétel a két tranyó. Alap lámpatesthez már kéne a nyomtatott áramkör. :)

vi alapján működik, és a két feten kívül nincs semmi más?

Link to comment
Megosztás:

Tápival mi van??? A PC-t is súlytalanítja oszt a hálókártyát plussz súlynak tekintette??? :hiya:

Jah pont ma néztem én is hogy mikor volt utoljára. Úgy eltűnt ahogy a kilók a gépből... Lehet hogy kidobta magát mert túlsúlynak érezte az autóban? :( :P Szal:

TÁÁÁÁPIIIII merrrevaaaagy?????? Ezt olyan hangosra írtam hogy tuti meghallja :D :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

vi alapján működik, és a két feten kívül nincs semmi más?

1 dióda, 2 ellenállás, 1 kondenzátor és a két tranyó. Kell hozzá egy 1N4001-s dióda (én 1N4004-t használtam), 1k-s, 10k-s ellenállatok, 1 100uF 25V kondi. A tranyók 60V/5A-esek. Bár én a kondinál 220uF 16V-ot használtam, így tovább tart a halványulás egy picivel. Valamelyik nap lerajzolom a kapcsolást, ha érdekel valakit.

A működési lényege, hogy a kondenzátor feltöltődik szép lassan, ahogy töltődik, halványul az izzó, mert ügye a meleg ponton emelkedik a feszültség,a végén kiegyenlítik egymást és 0,6V-os feszültségnél kikapcsolnak a tranyók. A tranyók darlington kapcsolásban hajták az izzókat.

Ja és nem muszáj FET-t használni, jó a BD239/240 is, vagy nagyobb, csak győzd hűteni. Hangtechnikából lehet ismerősek neked ezek a típusok.

Amúgy monostabil multivibrátorral még hűteni sem kéne a tranyókat, csak az jóval bonyolultabb kapcsolás.

Link to comment
Megosztás:

eza vinkler olyan hülye mint a segg.

mindig elfelejti, hogy ezelőtt lassan 20 évvel jöttek ki az első F astrák, meg a Vipert nem tdja vezetni, akkor nem csoda, hogy szarnak érzi :)

meg egy izomautóval mit akart csinálni?? sátorozni indulni, 5-6száz kmekre? :(

Link to comment
Megosztás:

Na ezt nagyon jól mondtad! :)

Pl kíváncsi lennék, hogy a porig ültetett csodájával hogyan menne fel pl a tarcali bányatóhoz.. :(

miért most mije van??

GTI2es aztán lada níva

én ezekről tudok

am meg fikázni van miért az F astrákat...

ha nekem is lenne pénzem mondjuk 5 ös golfra, vagy bmw-kre mercikre, biztos nem egy 60lovas F el szaladgálnék.

de ár érték arányban szerintem nagyon is jó.

Link to comment
Megosztás:

miért most mije van??

GTI2es aztán lada níva

én ezekről tudok

am meg fikázni van miért az F astrákat...

ha nekem is lenne pénzem mondjuk 5 ös golfra, vagy bmw-kre mercikre, biztos nem egy 60lovas F el szaladgálnék.

de ár érték arányban szerintem nagyon is jó.

Ott van neki a Toyota 4Runner (tehén), Mazda MX-5, Mercury Cougar, Lada Niva, és van egy nagymotorja is.

Link to comment
Megosztás:

Ott van neki a Toyota 4Runner (tehén), Mazda MX-5, Mercury Cougar, Lada Niva, és van egy nagymotorja is.

a cik kszerint mazdája már nincs,mertazt adta a mercuryért :(

de akkor mi a porig ültetett, amiről Sanya beszélt??

a toyota?

hát az biztos nem :)

Link to comment
Megosztás:

Ez a Winkler egy seggarc. Bezzeg az Ukrán mocskot a gyártási év megemlítése alatt ócsárólja de az Opelnél elfelejti ezt a fontos tényezôt. Akkoriban az Astra elismert autó volt és kiváncsi vagyok a mai csilli-villi f@sza autók közül, hány darab fog 15-20 éves korában cirkálni az utakon... :)

Link to comment
Megosztás:

Küldtem annak a kolumbiai harcsa fejének egy üres levelet. Remélem bele tudja képzelni amit nem volt időm megfogalmazni.... hujekocsog :) (és én ezt a fazont régen bírtam... Mekkora suttyó lett :S )

:( ...téged már meg fog hivni egy összehasonlitó tesztvezetésre mert mindig "belerúgsz" amikor csúnyán nyilatkozik az F Astrákról... :P

Link to comment
Megosztás:

Egyáltalán nem csípem ezt a Winkler csávót, már az első benyomásom az volt hogy nagyképű segg, és mindent leszól. kábé egyidőben szokott menni a másik csatornán egy mittudomén milyen cimmel autós műsor, ott egy tök normális kiscsávó van jó hmorral, ás teljesen tárgyilagos, minden kocsin megmutatja a hibákat, és nem úgy hogy.:"nekem nem tetszik" hanem, hogy ezért vagy azért nem jó, vagy zörög a műanyag satöbbi.

Ma vettem a tecsóban egy nóném 500Ft/pár ablaktörlőlapátot, 6ponton van megtámasztva a gumi, a nincs egy éves csíkozó Bosch (akciósan 3000Ft/pár) meg csak 4 helyen. Nem tudom számít-e ez valamit, de én többet márkás at nem veszek. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.