Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Alapjárat: 0,005%

Emelt fordulat: 0,003%

Lambda: 1,02

Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt!

nahát itt is mintha tripla 0 lenne mint nekem.

neked a kártyára is ez van írva???

mert nekem csak a 3 nulla :lol:

Mééé ?

Itthon a motorból meg felniből vágnak le, ha nem fér el/be ? <_< :) :)

nem, csak ezeket festés előtt lenne célszerű megejteni nem??

Link to comment
Megosztás:

Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények:

- alapjárat: 0,05% CO

- emelt fordulat: 0,03% CO

- Lambda: 1,003

Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_<

Én is leirtam nem is olyan rég... :)

én hallottam már olyat, hogy egy ismerősöm mondta, hogy a haverjának mesélték, hogy volt valaki kocsi nélkül zöldkártyázni :)

Itt kétféleképpen megy a dolog!

1. Elvisz a forgalmi, kellemes beszélgetés a hétvégi buliról, majd hazamegy, otthon ráragaszt levonót!

2. Lemész, kint leparkolsz, bent elszívsz egy cigit, kitöltik papírt, kimentek, ráragasztjátok a levonót és kész!

Nálunk simán megcsinálják a kocsi nélküli vizsgáztatást.."úgy hallottam" :lol: ...az egyik helyen azért nem könnyen, csak ismerősön keresztül, de a másik helyen meg meg is kérdezi, hogy ráragasztom-e vagy ragasztja rá ő a matricát!? :lol: A Skodeszom három hengerrel is átment anno... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megint jöttem egy pici segítséget kérni, mert végre eljött az idő amikor már meglesem a gépeket :) Az lenne a kérdésem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre súlyosabban figyeljek oda, mert általános hibája lehet az autónak? Asszem ilyen a kerékjárati ív rohadása is, és hogy ezeken kívül vannak-e ilyen dolgok? Ha vannak nagyon köszönném ha leírnátok nekem! <_<

Patrik

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudtam, hogy abból volt 3 hengeres is <_<

Mert olyan erős volt hogy 3 hajtott, egy pedig szándékosan csak gyengítésnek volt benne hogy a kasztnit szét ne szedje az a hatalmas erő :lol: Eleinte próbálták 4 hengerrel is, de az túl erős volt az akkori karosszéria- és futóműtechnikának, úgyhogy így tették bele a fojtást :) :)

Link to comment
Megosztás:

http://www.hasznaltauto.hu/3044258_opel_astra_1993

elsőre mondom 50 ezer fűűű de a képeket megnézve ilyen drága?

<_<

elbírom képzelni a motorját.

Szerintem ezt az 50e Ft-ot úgy gondolta érte, hogy Ő fizeti ki annak, aki elviszi! :) :) Ez olyan csúnya, hogy este rosszat fogok álmodni! :lol: :lol: Ez még fénykorába is rosszul nézett ki! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia Novyy!

Igen, mert arról írtam be a fórumra, azért fejből nem nagyon vágom a pontos értékeket! :)

nekem nincs addig írva...

csak a 3 nulla

dehát akkor végre nem hihetetlen, hogy márpedig egy X es mocinak lehet 3 nullával kezdődő érték :)

de az nem hihető ha én mondom <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem is tudtam, hogy abból volt 3 hengeres is <_<

Nem nagy szám, a trabink már 2 hengerrel is simán átment a vizsgán. :lol:

Sziasztok!

Megint jöttem egy pici segítséget kérni, mert végre eljött az idő amikor már meglesem a gépeket :) Az lenne a kérdésem, hogy vannak-e olyan dolgok amikre súlyosabban figyeljek oda, mert általános hibája lehet az autónak? Asszem ilyen a kerékjárati ív rohadása is, és hogy ezeken kívül vannak-e ilyen dolgok? Ha vannak nagyon köszönném ha leírnátok nekem! :)

Patrik

A vezérlés cserét illik időben megejteni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem nagy szám, a trabink már 2 hengerrel is simán átment a vizsgán. :)

A vezérlés cserét illik időben megejteni. <_<

ő megvételkori átnézésekről beszél.

elég sokminden van.

kasztni: sárvédők, ajtók hogy állnak, hogy záródnak fityegnek e stb, mocitető hogy nyílik, folyásnyomok, motortérben vannak ilyen gyári tömítővel lekenve illesztések azt se árt megkuksizni, nincs e repedve( By JOhnny) elemek nem ütnek e el egymástól színileg, lámpák hogyan állnak...jaaa szélvédőkön az emblémák nem különbözőek e.

motor

hidegen kell beindítatni, hogyan indul, alapjárat hogy áll be ilyenek, próbakör után nem túlzottan kemények e a vízcsövek, illetve mennyi idő alatt éri el az üzemit, nyári melegben 500 méter alatt eléri nekem :)

olajfolyások csörgések zúgások

futómű menet közbe nem kopog e kormány hogy reagál ilyenek

amíg nincs saját autód, vagy olyan, amivel te jársz sok hibát nem fogsz észrevenni, hiába mondjuk, mi is befürödtünk ezzel azzal a miénken

Link to comment
Megosztás:

ő megvételkori átnézésekről beszél.

elég sokminden van.

kasztni: sárvédők, ajtók hogy állnak, hogy záródnak fityegnek e stb, mocitető hogy nyílik, folyásnyomok, motortérben vannak ilyen gyári tömítővel lekenve illesztések azt se árt megkuksizni, nincs e repedve( By JOhnny) elemek nem ütnek e el egymástól színileg, lámpák hogyan állnak...jaaa szélvédőkön az emblémák nem különbözőek e.

motor

hidegen kell beindítatni, hogyan indul, alapjárat hogy áll be ilyenek, próbakör után nem túlzottan kemények e a vízcsövek, illetve mennyi idő alatt éri el az üzemit, nyári melegben 500 méter alatt eléri nekem :lol:

olajfolyások csörgések zúgások

futómű menet közbe nem kopog e kormány hogy reagál ilyenek

amíg nincs saját autód, vagy olyan, amivel te jársz sok hibát nem fogsz észrevenni, hiába mondjuk, mi is befürödtünk ezzel azzal a miénken

ééés megtanultam az elmúlt fél év alatt hogy autót addig nem veszünk amíg nem néztünk be ALÁ... :lol: meg indításnál nem hátrány ha megnézi hogy a visszajelzők a műszerfalon elalszanak -e, illetve felgyulladnak -e még indítózás előtt. Láttam mestert aki szerint ha az olajnyomás visszajelzője ki van tekerve, akkor már nincs is baja a gépnek <_< próbakörnél, intenzívebb fékezésre nem húz -e el valamerre. Jah és a kedvencem: valakinek a szemét a kipuffra tapasztani, és megnyomkorászni a jobb oldali pedált.

Monnyuk ezek általános dógok, nem kifejezetten f-re vannak, de ide is érvényes :) a küszöböket, meg a felfüggesztés lényegesebb pontjait kopogtasd végig. Ránézni nem elég, mert majdnem vettünk anno nagyimnak egy B corsa-t, ami olyan szép volt hogy majdnem elélveztem tőle, de amikor bemásztunk alá, gyanúsan szép is volt. Friss alvázvédő mindenhol. Jónak is tűnt amíg nem kezdtük el bökdösni. Az csúnya jelnek számít ha a küszöbbe belemegy az ember keze amikor az alvázvédő réteget megpiszkálja :) gyönyörű volt kívülről, de az alját a ragacsos trutyi tartotta össze ahogy láttuk.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.