Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények:

- alapjárat: 0,05% CO

- emelt fordulat: 0,03% CO

- Lamda: 1,003

Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_<

nemrég írtam az enyémet

de senki se hiszi el :)

Link to comment
Megosztás:

nemrég írtam az enyémet

de senki se hiszi el <_<

egyébként mikor megvettük szinte egyből ekezdtük használni a metabondos cuccokat.

benzinadalékot rögtön.

és ez meg is látszott a zöldkártyákon

az első nálunk készült zöldkártya is jobb lett pár tizeddel, és a következő megint jobb lett.

Link to comment
Megosztás:

egyébként mikor megvettük szinte egyből ekezdtük használni a metabondos cuccokat.

benzinadalékot rögtön.

és ez meg is látszott a zöldkártyákon

az első nálunk készült zöldkártya is jobb lett pár tizeddel, és a következő megint jobb lett.

Látom elvagy magaddal. Mi akkor nem is zavarunk. <_< Amúgy nekem meg a tecsóban vett injektortisztító lötyi vált be. Ha nem felejtem el megint veszek bele. Ámbár most felesben etanolt akarok tankolni, abba meg minek.

Link to comment
Megosztás:

Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények:

- alapjárat: 0,05% CO

- emelt fordulat: 0,03% CO

- Lambda: 1,003

Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_<

Nekem ilyen:

Na meglett a zöldkártya. :lol:

Akit érdekel, értékek:

Alapjárat:

Gyári adat:

Fordulatszám: 770-930 f/p

CO[%]: 0,5

CH[ppm]: -

Mért értékek:

Fordulatszám 870 f/p

CO[%]: 0,18

CH[ppm]: -

Emelt üresjárat:

Gyári adat:

Fordulatszám: 2800-3200 f/p

CO[%]: 0,3

Lambda: 0,97-1,03

Mért értékek:

Fordulatszám: 2800 f/p

CO[%]: 0,16

Lambda: 1,03

:) ^_^ Ebben legalább nincs sok nulla, mint egyesekében és ez hivatalos vizsgáztatás is volt. :) :lol: :lol: :P

Link to comment
Megosztás:

Látom elvagy magaddal. Mi akkor nem is zavarunk. :) Amúgy nekem meg a tecsóban vett injektortisztító lötyi vált be. Ha nem felejtem el megint veszek bele. Ámbár most felesben etanolt akarok tankolni, abba meg minek.

Nekem meg a piros pro-tec, amit FPepééknél vettem nyéken. Érezhető a változás. Hamarosan benzinszűrő csere. <_<

Ja télleg, hamarosan lesz hidrotőke csere is, autószerelőm azt mondta, hogy elvileg ki lehet venni lebontás nélkül is, de ő ajánlja, hogy akkor már hengerfejeztessük is meg, hátha. Szerintetek? :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen:

<_< ^_^ Ebben legalább nincs sok nulla, mint egyesekében és ez hivatalos vizsgáztatás is volt. :) :lol: :lol: :P

Sokat fejlődött a tudomány, a zöldkártyához már nem kell az egész autó, elég a rendszám. :) Sokszor látok olyan füstfelhőt, hogy attól félek ha belemegyek lefullad az enyém. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sokat fejlődött a tudomány, a zöldkártyához már nem kell az egész autó, elég a rendszám. <_< Sokszor látok olyan füstfelhőt, hogy attól félek ha belemegyek lefullad az enyém. :)

:)

Legalább akkor neked is van AGR szeleped és a belső keringető kapcsolójával állítod, hogy csak a motor kapjon belőle. :lol:

Link to comment
Megosztás:

hogy elvileg ki lehet venni lebontás nélkül is, de ő ajánlja, hogy akkor már hengerfejeztessük is meg, hátha. Szerintetek? :)

Ezt nem kéne feszegetni, állandó vita tárgya. <_< De állitólag ki lehet szedni. Van valami célszerszám amivel le lehet nyomkodni a szelepeket, lepiszkálni a himbát, a veztengelyt a megfelelő pozícióba forgatni, és akkor kijön a tőke. A hengerfejezés minek, ha nincs baja? Mire gondolt, síkolás meg új tömítés, szelepszárszimering csere? Akor papír szerint új HF-csavar is kéne.

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem kéne feszegetni, állandó vita tárgya. <_< De állitólag ki lehet szedni. Van valami célszerszám amivel le lehet nyomkodni a szelepeket, lepiszkálni a himbát, a veztengelyt a megfelelő pozícióba forgatni, és akkor kijön a tőke. A hengerfejezés minek, ha nincs baja? Mire gondolt, síkolás meg új tömítés, szelepszárszimering csere? Akor papír szerint új HF-csavar is kéne.

Igen, kb erre gondolt. :)

Lehet az lesz, ha nem tudja kivenni lebontás nélkül. Amúgy is kell tömítést cserélni, a DIS modul közelében olajtrutyi minden.

Link to comment
Megosztás:

utoljára mondom el, rendes hivatalos mérés volt.

kapjatok már a fejetekhez.

szerintetek egy hivatalosan jegyzett, évek óta működő Zk állomás kamuból fog irogatni számokat???

ha nem lenne ilyen jó, akkor nem fog rá jobbat írni, ha nincs meg hozzá a mért adat.

és nem a seggembe dugta a szondát, hanem a HRR kipufogójába.

amúgy meg EPK mért adatiban is van pár 0

Link to comment
Megosztás:

utoljára mondom el, rendes hivatalos mérés volt.

kapjatok már a fejetekhez.

szerintetek egy hivatalosan jegyzett, évek óta működő Zk állomás kamuból fog irogatni számokat???

ha nem lenne ilyen jó, akkor nem fog rá jobbat írni, ha nincs meg hozzá a mért adat.

és nem a seggembe dugta a szondát, hanem a HRR kipufogójába.

amúgy meg EPK mért adatiban is van pár 0

Senki nem kételkedik a szavaidban,na. :) UFO-t is láttak már többen is. <_< Na nem ez most hülyeség volt, de tényleg.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen:

...

Létezhet, hogy ennyivel jobbakat produkál az én 16 éves C-s motorom? <_< Átminősíttetem Euro3-asnak :) Télleg, annak tudja vki a határértékeit? Neten próbáltam utánanézni ilyen határértékeknek, de mindenhol csak g/km-ben találtam értékeket, %-ban nem.

Link to comment
Megosztás:

én hallottam már olyat, hogy egy ismerősöm mondta, hogy a haverjának mesélték, hogy volt valaki kocsi nélkül zöldkártyázni <_<

Itt kétféleképpen megy a dolog!

1. Elvisz a forgalmi, kellemes beszélgetés a hétvégi buliról, majd hazamegy, otthon ráragaszt levonót!

2. Lemész, kint leparkolsz, bent elszívsz egy cigit, kitöltik papírt, kimentek, ráragasztjátok a levonót és kész!

Link to comment
Megosztás:

Létezhet, hogy ennyivel jobbakat produkál az én 16 éves C-s motorom? <_< Átminősíttetem Euro3-asnak :) Télleg, annak tudja vki a határértékeit? Neten próbáltam utánanézni ilyen határértékeknek, de mindenhol csak g/km-ben találtam értékeket, %-ban nem.

Létezhet, ha neked jobb állapotú a motorod és a kipufogó rendszered. Meg úgy minden. :)

Link to comment
Megosztás:

érdekes ez a sok amcsi autós építős műsor...

festés után flexelika sárvédőt, mocitetőt, mert nem fér be a kerék, meg nem fér bele a motor...

na meg a comet felíratnak fúrnak lyukat...

errefelé szerintem kicsit másképp megy nem?

:lol:

Mééé ?

Itthon a motorból meg felniből vágnak le, ha nem fér el/be ? <_< :) :)

Link to comment
Megosztás:

Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények:

- alapjárat: 0,05% CO

- emelt fordulat: 0,03% CO

- Lambda: 1,003

Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_<

Alapjárat: 0,005%

Emelt fordulat: 0,003%

Lambda: 1,02

Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt!

Link to comment
Megosztás:

Alapjárat: 0,005%

Emelt fordulat: 0,003%

Lambda: 1,02

Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt!

Nálam:

Alapjárat:0,03%

Emelt fordulat:0,23%

Lambda:1,01

Igaz Kadett, de Astra is volt sok ezzel e motorral. / C18NZ/

A blokkot és a hengerfejet Bochum óta nem bántották.

Über 200.000 Km. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nálam:

Alapjárat:0,03%

Emelt fordulat:0,23%

Lambda:1,01

Igaz Kadett, de Astra is volt sok ezzel e motorral. / C18NZ/

A blokkot és a hengerfejet Bochum óta nem bántották.

Über 200.000 Km. <_<

Látszólag nekem sem volt még bántva a hengerfej és a blokk s már 198500 kilométernél tart a számláló, amihez még egy százezret simán hozzá lehet írni. :) Most az adaléktól lehet jobb lett az eredmény, de én még márciusban csináltattam. Mindegy, amíg határértéken belül van, addig nagyon nem izgat. :)

Link to comment
Megosztás:

Alapjárat: 0,005%

Emelt fordulat: 0,003%

Lambda: 1,02

Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt!

Az enyémnek az uccsó zöldkártya adatai ezek:

920 rmp: CO=0,05, CH=0

3079 rpm: CO=0,06, Lambda= 1,002

Kiváncsi vagyok milyenek lesznek majd tiszta E85-tel... <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.