Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Nem volt összehasonlítási alapom. Akkor vezettem először "Latrinát" és keményen használtam (már akkor is) a motorféket. <_< akkor az az egy se foghatott valami iszonyatosan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 akkor az az egy se foghatott valami iszonyatosan :) Arra nem is kell fék. Vasbú' van, meneküljön aki előtte van <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények: - alapjárat: 0,05% CO - emelt fordulat: 0,03% CO - Lambda: 1,003 Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények: - alapjárat: 0,05% CO - emelt fordulat: 0,03% CO - Lamda: 1,003 Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_< nemrég írtam az enyémet de senki se hiszi el :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények: - alapjárat: 0,05% CO - emelt fordulat: 0,03% CO - Lamda: 1,003 Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_< Elméletileg annak jobbnak kellene lennie nem? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 nemrég írtam az enyémet de senki se hiszi el <_< egyébként mikor megvettük szinte egyből ekezdtük használni a metabondos cuccokat. benzinadalékot rögtön. és ez meg is látszott a zöldkártyákon az első nálunk készült zöldkártya is jobb lett pár tizeddel, és a következő megint jobb lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 egyébként mikor megvettük szinte egyből ekezdtük használni a metabondos cuccokat. benzinadalékot rögtön. és ez meg is látszott a zöldkártyákon az első nálunk készült zöldkártya is jobb lett pár tizeddel, és a következő megint jobb lett. Látom elvagy magaddal. Mi akkor nem is zavarunk. <_< Amúgy nekem meg a tecsóban vett injektortisztító lötyi vált be. Ha nem felejtem el megint veszek bele. Ámbár most felesben etanolt akarok tankolni, abba meg minek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények: - alapjárat: 0,05% CO - emelt fordulat: 0,03% CO - Lambda: 1,003 Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_< Nekem ilyen: Na meglett a zöldkártya. :lol: Akit érdekel, értékek: Alapjárat: Gyári adat: Fordulatszám: 770-930 f/p CO[%]: 0,5 CH[ppm]: - Mért értékek: Fordulatszám 870 f/p CO[%]: 0,18 CH[ppm]: - Emelt üresjárat: Gyári adat: Fordulatszám: 2800-3200 f/p CO[%]: 0,3 Lambda: 0,97-1,03 Mért értékek: Fordulatszám: 2800 f/p CO[%]: 0,16 Lambda: 1,03 :) ^_^ Ebben legalább nincs sok nulla, mint egyesekében és ez hivatalos vizsgáztatás is volt. :) :lol: :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Látom elvagy magaddal. Mi akkor nem is zavarunk. :) Amúgy nekem meg a tecsóban vett injektortisztító lötyi vált be. Ha nem felejtem el megint veszek bele. Ámbár most felesben etanolt akarok tankolni, abba meg minek. Nekem meg a piros pro-tec, amit FPepééknél vettem nyéken. Érezhető a változás. Hamarosan benzinszűrő csere. <_< Ja télleg, hamarosan lesz hidrotőke csere is, autószerelőm azt mondta, hogy elvileg ki lehet venni lebontás nélkül is, de ő ajánlja, hogy akkor már hengerfejeztessük is meg, hátha. Szerintetek? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Nekem ilyen: <_< ^_^ Ebben legalább nincs sok nulla, mint egyesekében és ez hivatalos vizsgáztatás is volt. :) :lol: :lol: :P Sokat fejlődött a tudomány, a zöldkártyához már nem kell az egész autó, elég a rendszám. :) Sokszor látok olyan füstfelhőt, hogy attól félek ha belemegyek lefullad az enyém. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Sokat fejlődött a tudomány, a zöldkártyához már nem kell az egész autó, elég a rendszám. <_< Sokszor látok olyan füstfelhőt, hogy attól félek ha belemegyek lefullad az enyém. :) :) Legalább akkor neked is van AGR szeleped és a belső keringető kapcsolójával állítod, hogy csak a motor kapjon belőle. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 hogy elvileg ki lehet venni lebontás nélkül is, de ő ajánlja, hogy akkor már hengerfejeztessük is meg, hátha. Szerintetek? :) Ezt nem kéne feszegetni, állandó vita tárgya. <_< De állitólag ki lehet szedni. Van valami célszerszám amivel le lehet nyomkodni a szelepeket, lepiszkálni a himbát, a veztengelyt a megfelelő pozícióba forgatni, és akkor kijön a tőke. A hengerfejezés minek, ha nincs baja? Mire gondolt, síkolás meg új tömítés, szelepszárszimering csere? Akor papír szerint új HF-csavar is kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Ezt nem kéne feszegetni, állandó vita tárgya. <_< De állitólag ki lehet szedni. Van valami célszerszám amivel le lehet nyomkodni a szelepeket, lepiszkálni a himbát, a veztengelyt a megfelelő pozícióba forgatni, és akkor kijön a tőke. A hengerfejezés minek, ha nincs baja? Mire gondolt, síkolás meg új tömítés, szelepszárszimering csere? Akor papír szerint új HF-csavar is kéne. Igen, kb erre gondolt. :) Lehet az lesz, ha nem tudja kivenni lebontás nélkül. Amúgy is kell tömítést cserélni, a DIS modul közelében olajtrutyi minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 utoljára mondom el, rendes hivatalos mérés volt. kapjatok már a fejetekhez. szerintetek egy hivatalosan jegyzett, évek óta működő Zk állomás kamuból fog irogatni számokat??? ha nem lenne ilyen jó, akkor nem fog rá jobbat írni, ha nincs meg hozzá a mért adat. és nem a seggembe dugta a szondát, hanem a HRR kipufogójába. amúgy meg EPK mért adatiban is van pár 0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 utoljára mondom el, rendes hivatalos mérés volt. kapjatok már a fejetekhez. szerintetek egy hivatalosan jegyzett, évek óta működő Zk állomás kamuból fog irogatni számokat??? ha nem lenne ilyen jó, akkor nem fog rá jobbat írni, ha nincs meg hozzá a mért adat. és nem a seggembe dugta a szondát, hanem a HRR kipufogójába. amúgy meg EPK mért adatiban is van pár 0 Senki nem kételkedik a szavaidban,na. :) UFO-t is láttak már többen is. <_< Na nem ez most hülyeség volt, de tényleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Senki nem kételkedik a szavaidban,na. :) UFO-t is láttak már többen is. <_< Na nem ez most hülyeség volt, de tényleg. én hallottam már olyat, hogy egy ismerősöm mondta, hogy a haverjának mesélték, hogy volt valaki kocsi nélkül zöldkártyázni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Nekem ilyen: ... Létezhet, hogy ennyivel jobbakat produkál az én 16 éves C-s motorom? <_< Átminősíttetem Euro3-asnak :) Télleg, annak tudja vki a határértékeit? Neten próbáltam utánanézni ilyen határértékeknek, de mindenhol csak g/km-ben találtam értékeket, %-ban nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 én hallottam már olyat, hogy egy ismerősöm mondta, hogy a haverjának mesélték, hogy volt valaki kocsi nélkül zöldkártyázni <_< Itt kétféleképpen megy a dolog! 1. Elvisz a forgalmi, kellemes beszélgetés a hétvégi buliról, majd hazamegy, otthon ráragaszt levonót! 2. Lemész, kint leparkolsz, bent elszívsz egy cigit, kitöltik papírt, kimentek, ráragasztjátok a levonót és kész! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 Létezhet, hogy ennyivel jobbakat produkál az én 16 éves C-s motorom? <_< Átminősíttetem Euro3-asnak :) Télleg, annak tudja vki a határértékeit? Neten próbáltam utánanézni ilyen határértékeknek, de mindenhol csak g/km-ben találtam értékeket, %-ban nem. Létezhet, ha neked jobb állapotú a motorod és a kipufogó rendszered. Meg úgy minden. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 érdekes ez a sok amcsi autós építős műsor... festés után flexelika sárvédőt, mocitetőt, mert nem fér be a kerék, meg nem fér bele a motor... na meg a comet felíratnak fúrnak lyukat... errefelé szerintem kicsit másképp megy nem? :lol: Mééé ? Itthon a motorból meg felniből vágnak le, ha nem fér el/be ? <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Hétfőn voltam zöldkártyát csináltatni, az eredmények: - alapjárat: 0,05% CO - emelt fordulat: 0,03% CO - Lambda: 1,003 Kíváncsi lennék az értékekre X-es motorkódú autó zöldkártyájáról <_< Alapjárat: 0,005% Emelt fordulat: 0,003% Lambda: 1,02 Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Frisco Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Alapjárat: 0,005% Emelt fordulat: 0,003% Lambda: 1,02 Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt! Nálam: Alapjárat:0,03% Emelt fordulat:0,23% Lambda:1,01 Igaz Kadett, de Astra is volt sok ezzel e motorral. / C18NZ/ A blokkot és a hengerfejet Bochum óta nem bántották. Über 200.000 Km. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Nálam: Alapjárat:0,03% Emelt fordulat:0,23% Lambda:1,01 Igaz Kadett, de Astra is volt sok ezzel e motorral. / C18NZ/ A blokkot és a hengerfejet Bochum óta nem bántották. Über 200.000 Km. <_< Látszólag nekem sem volt még bántva a hengerfej és a blokk s már 198500 kilométernél tart a számláló, amihez még egy százezret simán hozzá lehet írni. :) Most az adaléktól lehet jobb lett az eredmény, de én még márciusban csináltattam. Mindegy, amíg határértéken belül van, addig nagyon nem izgat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 én hallottam már olyat, hogy egy ismerősöm mondta, hogy a haverjának mesélték, hogy volt valaki kocsi nélkül zöldkártyázni <_< Valami ilyesmiről én is hallottam már :) :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Alapjárat: 0,005% Emelt fordulat: 0,003% Lambda: 1,02 Bár ez az érték már Se-ként jött le, de a gyári motorszám x14nz volt! Az enyémnek az uccsó zöldkártya adatai ezek: 920 rmp: CO=0,05, CH=0 3079 rpm: CO=0,06, Lambda= 1,002 Kiváncsi vagyok milyenek lesznek majd tiszta E85-tel... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts