spzoli Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Végülis ez jobb mintha nőket verne a tavasz hivószavára :lol: :D :lol: azé csaknem...suzukis ,meg kalapos...dehát csaknem :D Nagyhibadekorrigálható ;) ;) :D :D malátaszörppel pótlom :)
invictus Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Asszem kell majd pluz szálat behúznod,ha a spotokat is külön akarod működtetni. Ha gondolod megnézem nekem,hogy van. Bár a Kadettnél kellett az Astrában benne volt a kábel. Csak testből kell neki egy pluszos nem?
Stefan Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 B+, hazaértem, elkezdtem elolvasni a kimaradt 3 oldalt, amikor végeztem hátradőltem, és rádöbbentem, hogy fingom nincs miről ment a csevegés.. :lol: :D :lol: :D Nem kell mindig mindenről tudni ;)
zotya975 Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Nem kell mindig mindenről tudni :D Itthon is mindíg ezt hallom. :lol:
rtomi Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Csak testből kell neki egy pluszos nem? Asszem + kell,hogy a spotok menjenek akkor is,ha nem világit a belső lámpa. De,ha a testet kapcsolja a kapcoló akkor abból kell egyet a napellenző csavarról átvinni a + t meg megosztod ami ott van és kész is.
zotya975 Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Asszem + kell,hogy a spotok menjenek akkor is,ha nem világit a belső lámpa. De,ha a testet kapcsolja a kapcoló akkor abból kell egyet a napellenző csavarról átvinni a + t meg megosztod ami ott van és kész is. Igen, a testet kapcsolja, mert én onnan vittem hátra mindkettőt a hátsó-kapaszkodós világításhoz, és ott kellett mégegy test a helyi felkapcsoláshoz. Az ajtónyitásra/lámpakapcsoló kihúzásra meg kap testet amúgy is. Szóval a táp az állandó.
invictus Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Asszem + kell,hogy a spotok menjenek akkor is,ha nem világit a belső lámpa. De,ha a testet kapcsolja a kapcoló akkor abból kell egyet a napellenző csavarról átvinni a + t meg megosztod ami ott van és kész is. Emlékeim szerint testet kapcsol, tehát a +-t megosztom, egy testet meg ráfúrok a tetőre. :lol:
rtomi Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Emlékeim szerint testet kapcsol, tehát a +-t megosztom, egy testet meg ráfúrok a tetőre. :lol: NAPELLENZŐCSAVAR!! :D
zotya975 Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 NAPELLENZŐCSAVAR!! :D Mindegy, az átmenő csavar üzembiztosabb. :lol:
invictus Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 NAPELLENZŐCSAVAR!! :lol: Én sem akarok tetőt fúrni, nyugi. Csak vicceltem. De van azon a részen egy pici luk, azt fogom felhasználni.
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Én sem akarok tetőt fúrni, nyugi. Csak vicceltem. De van azon a részen egy pici luk, azt fogom felhasználni. én is azt akartam, de nem kapott testet, csiszolgatni meg nem akartam.
rtomi Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 én is azt akartam, de nem kapott testet, csiszolgatni meg nem akartam. Biztos facsavarral raktad fel. :lol: :D :lol:
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Biztos facsavarral raktad fel. :lol: :D ;) a facsavar is fémből van, és többnyire át is vágja a festéket :D vagy ez is vicc volt? :lol: nemtom ménem volt neki ott jó, de nem kapott testet. a napellenzőjé meg gyári ;)
daykiller Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Én sem akarok tetőt fúrni, nyugi. Csak vicceltem. De van azon a részen egy pici luk, azt fogom felhasználni. Emlékeim szerint 3 lyuk is van ott. :lol: Amúgy én úgy betekertem a reiser csavart oda mint a sicc. Menetvágókészletem nincs sajnos. :D Tökkéletesh. :lol:
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Az hát. ;) csavaros egy favicc :D Emlékeim szerint 3 lyuk is van ott. ;) Amúgy én úgy betekertem a reiser csavart oda mint a sicc. Menetvágókészletem nincs sajnos. :D Tökkéletesh. :lol: oda menetetvágni furi is lenne :lol:
daykiller Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Miért? Mert ott menetet kell fúrni, nem vágni. :lol: Elqrtam. Elnézést kívánok. :D
daykiller Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 mennyi az a lemez ott? másfél mm? A vastagság mindegy. Anno mikor elosztószekrényeket gyártottam, sűrűn használtam menetfúrót. 2mm-s szerelőlapba kellett fúrni. :lol:
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 A vastagság mindegy. Anno mikor elosztószekrényeket gyártottam, sűrűn használtam menetfúrót. 2mm-s szerelőlapba kellett fúrni. :lol: de az akkor is 2 mm egy minimális vastagság alatt nem lehet érdemlegesen menetet fúrni szerintem abból a lemezből is kiszakadna rögtön az első erősebb meghúzásra a menet
daykiller Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 de az akkor is 2 mm egy minimális vastagság alatt nem lehet érdemlegesen menetet fúrni szerintem abból a lemezből is kiszakadna rögtön az első erősebb meghúzásra a menet Ez igaz. Ezért is jobb a facsavar. Mivel az önmetszőnek is akkora a menetemelkedése, mint a facsavarnak és ügye az önmetszőt használják vékonyabb lemezek összefogatására.
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Ez igaz. Ezért is jobb a facsavar. Mivel az önmetszőnek is akkora a menetemelkedése, mint a facsavarnak és ügye az önmetszőt használják vékonyabb lemezek összefogatására. jaja simán :lol: én a hűtőmaszkot is azzal fogattam fel az utólagos füleinél :D
zotya975 Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 de az akkor is 2 mm egy minimális vastagság alatt nem lehet érdemlegesen menetet fúrni szerintem abból a lemezből is kiszakadna rögtön az első erősebb meghúzásra a menet Az Opelon egy csomó helyen használják a lemezanyát, pölö a műszeregységnél is, eddíg nem sok szakadt meg, pedíg jópárszor kicsavartam őket. :lol:
Novy Elküldve Június5, 2009 Elküldve Június5, 2009 Az Opelon egy csomó helyen használják a lemezanyát, pölö a műszeregységnél is, eddíg nem sok szakadt meg, pedíg jópárszor kicsavartam őket. :lol: és az egy 1,5mmes lemezbe megy bele??????? mert nekem ugyan nem, hanem egy spec erre való lemezanyába mennek bele mindenhol.
Recommended Posts