Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A vadkerti leruccanáson gondolkodtam. <_<

Felejtsd el, én jobbat tudok! :lol:

Most akkor mi is a helyzet?? :lol:

Bacakcik a virtuális géped? :lol:

Nem rosszak, főleg a fekete. Egyáltalán volt fekete f astra gyárilag? Az utolsó 16-szelepes ugye?

Elküldve
Felejtsd el, én jobbat tudok! <_<

Bacakcik a virtuális géped? :lol:

Nem rosszak, főleg a fekete. Egyáltalán volt fekete f astra gyárilag? Az utolsó 16-szelepes ugye?

szerintem volt

és igen az utcsó 16v oda is van írva

Elküldve
Novidzsenta új. A nem klímáshoz feleannyiba kerül. <_<

A klímások is izzandjanak :lol: :lol: Ha nem is a meleg miatt, akkor legalább az ára miatt :lol: :lol:

Elküldve
Szegény. :lol:

Ezt a múlthéten én is belinkeltem így, hogy "szegény". Nem semmi! Jól kiégett szegény! Én a szon-on néztem és mikor belinkeltem, megindult a lavina, hoyg ki milyen poroltóval mászkál + nem szabad a tüzet levegőhöz juttatni! <_<

Elküldve
Mi nem klímások mindig izzadunk, hát rájuk is ráfér egy kicsit! <_<

Így van :lol: :lol: Se klímám se szervóm, viszont nem is kerülnek pénzbe :lol: :lol:

Elküldve
A klímások is izzandjanak :lol: :lol: Ha nem is a meleg miatt, akkor legalább az ára miatt <_< :lol:

Mi nem klímások mindig izzadunk, hát rájuk is ráfér egy kicsit! :lol:

Egyszer volt, hol nem volt. Volt három Opel Astra F típusú gépkocsi. 2 egyhétdéer, egy benzines. Egy szokványos délutáni pesti dugóban álltak egymás mellett, miközben jól hallhatóan szólt mindháromban a sofőrök ízlésének megfelelő zene és a kinti hőmérséklet 35 celsius fok volt.

Középen a benzines klímás. A dízelesek átnéztek a középsőre és nem értették, miért nincs neki leengedve az ablakai és félmeztelenül ülve libabőrös a keze.

Fázott! :lol:

Elküldve
Bontóban nem nézel körül?

Szegény. <_<

Nem kell, mert a gomba jó. Mivel összezártam azt a csatit, amit mutatott Hening cartárs a kórház parkolóban pénteken és arra sem indultak el a ventik, tehát vezérlés hiba lesz szerintem. Biztosítékok jók.

Csak miheztartás végett néztem meg az árát. :lol:

Elküldve
Egyszer volt, hol nem volt. Volt három Opel Astra F típusú gépkocsi. 2 egyhétdéer, egy benzines. Egy szokványos délutáni pesti dugóban álltak egymás mellett, miközben jól hallhatóan szólt mindháromban a sofőrök ízlésének megfelelő zene és a kinti hőmérséklet 35 celsius fok volt.

Középen a benzines klímás. A dízelesek átnéztek a középsőre és nem értették, miért nincs neki leengedve az ablakai és félmeztelenül ülve libabőrös a keze.

Fázott! :lol:

nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif Jóvanmá!!!nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Aztán a 2 egyhétdéer úgy kilőtt a benzines astra mellől, hogy olyan füstöt hagytak maguk után, hogy a benzinesklímás kénytelen volt lehúzni az ablakokat, mert a belső keringtető <_< benyomta a füstöt!nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Elküldve
A 60 lóerő, csak 60 lóerő! Ne csodálkozz! A két motor tervezése között eltelt kb. 20 év!!! Az más kérdés, hogy 20 év múlva hol lesz a mai 100 lovas(?) Skoda motor! <_<

Az általam emlitett Felicia '96-os darab!!! ...ja persze, amiről a vita ment - az 1,4 Octavia - az már megint más tészta... :lol:

Ha jössz Tatabánya felől, eléred Biatorbágynál a lámpás kereszteződést, tovább az 1-esen, körforgalomban egyenesen tovább, majd az első leágazásnál Y-ban jobbra Budapest felé rá az M1-re. 500 m után vigyázz, mert fényképezőgép lehet (100 km/ó), majd tovább az M1-en Budapestig.

Biatorbágytól nem fizetős, a matrica csak a teherautóknak kötelező. TUTI biztos, a környéken lakom, heti rendszerességgel járok arra.

Utóirat:

Visszafelé elmehetsz hasonlóan ingyen az M1-en az OBI-n túl, és utána Biatorbágy felé kanyarodj le, aztán jönnek a körforgók....

Igy gondoltad? - csak hogy biztos legyek a dolgomban. Köszi a segitséget!worship.gif

Elküldve
nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif Jóvanmá!!!nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Aztán a 2 egyhétdéer úgy kilőtt a benzines astra mellől, hogy olyan füstöt hagytak maguk után, hogy a benzinesklímás kénytelen volt lehúzni az ablakokat, mert a venti benyomta a füstöt!nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Belső levegőkeringető. :lol: :lol: <_<

Elküldve

Ezekből a vasakból 2 már hosszú-hosszú hónapaok óta fent van a neten és az áruk meg csak potyog lefelé. Hát ez a válság, ar én vasam is most talán már 800e sem ér! :lol: Na jó, nem is akarok megválni tőle! <_<

Elküldve
Ezt a múlthéten én is belinkeltem így, hogy "szegény". Nem semmi! Jól kiégett szegény! Én a szon-on néztem és mikor belinkeltem, megindult a lavina, hoyg ki milyen poroltóval mászkál + nem szabad a tüzet levegőhöz juttatni! <_<

Zotya write-only üzemmódban van :lol:

Középen a benzines klímás. A dízelesek átnéztek a középsőre és nem értették, miért nincs neki leengedve az ablakai és félmeztelenül ülve libabőrös a keze.

Fázott! :lol:

Majd másnap belázasodott, köhögött, nagy kínok között elment az orvoshoz, ahol kétoldali tüdőgyulladást + légcsőhurutot diagnosztizáltak, mert túl nagy hőmérsékletkülönbség volt a kocsi belseje és a kinti levegő hőmérséklete között :lol: :lol:

Elküldve
Zotya write-only üzemmódban van :lol:

Majd másnap belázasodott, köhögött, nagy kínok között elment az orvoshoz, ahol kétoldali tüdőgyulladást + légcsőhurutot diagnosztizáltak, mert túl nagy hőmérsékletkülönbség volt a kocsi belseje és a kinti levegő hőmérséklete között :lol: <_<

Micsoda mese kerekedik itt belőle! Hát még ha valaki tesz hozzá, akkor lehet gondolkodni, hogy könyvet írni és kiadni!nagylol_www.kepfeltoltes.hu_.gif

Elküldve

népítélet

"Lelkemre kötötték, hogy az első 1000 kilóméteren nem szabad a motort 5000 fordulat fölé pörgetni, és meg kell várni, hogy az víz hőmérséklete elérje legalább a 70 Celsius-fokot, hogy egyáltalán 4000 fölé szabadjon húzni. Ezeket szigorúan betartottam, ezt meg is hálálta a kocsi, ugyanis motorikusan semmi baja, pedig nagyon sok kilómétert tettem bele."

Szomorú, hogy külön el kell mondani, hogy 1000km-ig óvatosan bánunk a motorral, és hidegen nem forgatjuk szét.

Rengeteg km = 31e <_< :lol:

Überlol :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.