Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Engem is érdekel a kapcsolási rajz, de lehet elkap a harci méreg és szétbontom az egészet. :lol: Aztán csinálok róla egy rajzot. <_<

gyerünk ez az bobby

:lol:

Elküldve
ennyit szenvedni egy 1.4-es octavián <_< Mi az hogy nem alkalmas közlekedni? Menj egy kört egy 1.7 DR-el csak ki na kapja alólad a caravan dobozt :lol: :lol:) és aztán egy bönzinyes 1.4-el. :lol: :lol:

Én a haverom 1.4 60 lovas astrája és az én 1.7DR astrám között semmi különbséget nem tapasztalok. Ja igen! Más a hang és más a füst! :lol: :lol:

Elküldve
Én a haverom 1.4 60 lovas astrája és az én 1.7DR astrám között semmi különbséget nem tapasztalok. Ja igen! Más a hang és más a füst! <_< :lol:

Akassz utána egy futót és megtudod mi a difi köztük! :lol:

Elküldve
hogy lehet kideríteni EPCben h hol van egy adott alkatrész? a gond az h tegnap kerestük mindenhol a hőfokkapcsolót, de nem tudjuk h melyik az és merre van...

tegnap, átnéztük a kábelezést, a gond az h a klíma kapcsoló nem kapcsolja a klíma reléit, és ezért nem indul el a kompresszor. namost kikerestük a biztitábla mögött h melyik vezeték az, és raktunk egy külön kapcsolót...így most kapcsolom külön a relét, majd A gombbal a kompresszort....

az érdekelne h van e vkinek valamilyen kapcsolási rajza a klíma elektromos rendszeréről...mert most működik a rendszer, de valahogy mégsem így kéne ezt megoldani sztem.

naszóval, esti kutatásaim során fény derült arra, hogy amit eddig nyomáskapcsolónak hittünk az valójában hőfokkapcsoló....de akkor hol van a nyomáskapcsoló? <_<

Elküldve
az érdekelne h van e vkinek valamilyen kapcsolási rajza a klíma elektromos rendszeréről...mert most működik a rendszer, de valahogy mégsem így kéne ezt megoldani sztem.

Ez elég vagy a teljes kell? (kicsit nagy a mérete, hogy nagyítható legyen)

Elküldve
uhh, köszi. van még ilyen? <_<

Dobj egy mail címet és megy a teljes pdf-ben :lol: Én a tetőablak bekötése miatt kerestem, mert csak 97-től van a rajzban :lol:

Elküldve
Dobj egy mail címet és megy a teljes pdf-ben <_< Én a tetőablak bekötése miatt kerestem, mert csak 97-től van a rajzban :lol:

spzoli kukac citromail ponthu

Elküldve
naszóval, esti kutatásaim során fény derült arra, hogy amit eddig nyomáskapcsolónak hittünk az valójában hőfokkapcsoló....de akkor hol van a nyomáskapcsoló? <_<

Tán inkább Legózhatnál :lol: :lol: :lol:

Lehet, hogy az autószerelés az egy szakma ? Hümmmmm.... :lol: :lol: :lol: :)

Elküldve
Tán inkább Legózhatnál <_< :lol: :lol:

Lehet, hogy az autószerelés az egy szakma ? Hümmmmm.... :lol: :lol: :lol: :)

vazz, elmentem a magát klímásnak nevező humanoidhoz, aztán benézte...én meg qtattam ezerrel oszt most koppant h az nem az :lol: :D

Elküldve
Én a haverom 1.4 60 lovas astrája és az én 1.7DR astrám között semmi különbséget nem tapasztalok. Ja igen! Más a hang és más a füst! <_< :lol:

majd eccer kipróbáljuk mi is :lol:

Elküldve
én nem azt mondom, hogy egyforma, hanem olyan nagyon észrevehető különbség nincs a két autó között. <_<

hát én az egyest azt nagyon észreveszem ha dízelbe ülök :lol:

az oktatós 1.7 td astra az jó volt szerettem, de az egyes ott is huh :lol:

Elküldve
hát én az egyest azt nagyon észreveszem ha dízelbe ülök :lol:

az oktatós 1.7 td astra az jó volt szerettem, de az egyes ott is huh :lol:

na igen! :lol: Az egyes az csak elindulásra való! <_<

Elküldve
na igen! :lol: Az egyes az csak elindulásra való! <_<

nyomaték miatt jók azok a dízelek... vontatni jobb velük biztos mint ezzel a 60 lóval :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.