Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Halkan jegyzem meg,a saját főztöm eddig minden csajom főzténél jobb! <_<

Bár ha kicsit oktatod,hogy mit hogy csináljon,egész jó végeredmény jön ki. :lol:

nekem még egy csajom se főzött, amiből enni kellett volna :lol:

Elküldve
Akkor mi van, ha se főzni nem tud, se d*gni, csak jól néz ki. Na....????

Akkor csak cigi. <_<

Halkan jegyzem meg,a saját főztöm eddig minden csajom főzténél jobb! :lol:

Bár ha kicsit oktatod,hogy mit hogy csináljon,egész jó végeredmény jön ki. :lol:

Megtanítod szo p ni is? :lol: :lol:

Elküldve
Halkan jegyzem meg,a saját főztöm eddig minden csajom főzténél jobb! <_<

Bár ha kicsit oktatod,hogy mit hogy csináljon,egész jó végeredmény jön ki. :lol:

Tudjuk, hogy igénytelen vagy körszakáll májszter :lol: :lol:

Elküldve
Megtanítod szo p ni is? <_< :lol:

Azt csak tud már! :lol:

Tudjuk, hogy igénytelen vagy körszakáll májszter :lol: :lol:

Pedig nem én járok dízel corsa-val! :lol: :lol:

Elküldve
Mindkettőre meg lehet tanítani! :lol:

akkor van egy drága díszed, amivel gyakran kell étterembe járnod. :lol:

Akkor ő lesz a megjelenős barátnő, ha el kell menni bálba, vagy vacsizni :lol:

Na, nekem ezekből egy "IQ-betyár" csaj képe áll össze, akivel max. fényképezkedni lehet...ilyennel étterembe vagy, ne adj Isten, bálba ahol viselkedni meg beszélgetni is kell!? - ilyenektől ments meg Uram engem! <_< :lol:

Elküldve
Na, nekem ezekből egy "IQ-betyár" csaj képe áll össze, akivel max. fényképezkedni lehet...ilyennel étterembe vagy, ne adj Isten, bálba ahol viselkedni meg beszélgetni is kell!? - ilyenektől ments meg Uram engem! <_< :lol:

A nő azért megy bálba, hogy lásson és lássák :lol:

Elküldve

Délelőtt lekaptam a tankot, utánnajárni a " rángatok ha 15-liter alatt van a szint " szindrómára. Csinaltam pár képet, hátha még vki nem látott ilyet. Ime az üzemanyagtank. A legvastagabb csonk a betöltőnyílás, mellette a feleakkorán gondolom kapja a levegőt töltéskor. Amelyikra megy a vékony cső az a AC-pumpa, a másik fekete a szintjelző a visszafolyócsonkal. A tetején a tankszellőztető csonkja. Kiszedve itt van az AC-pumpa a bilincsei, a cső, teljesen ép, pedig erre gyanakodtam. Itt van kiszedve a szintjelző. A bekarikázott csonk a hiba forrása, az lecsúszott innen amikor tavaly kiszedtem a szintjelzőt, de minek???? <_< Összefoglalva a dolgot az AC-benne van egy kis műanyag dobozszerűségben, és ebbe nem csak a tankból folyik bele a benzin, hanem a AC-is tölti a visszafolyó ágon keresztül. Mivel nekem ez a cső le volt csúszva a pumpa a tankba nyomta vissza a benyát, és nem a "dobozba" így kevés benzinmennyiségnél gyorsabban szívta ki a pumpa a benzint, mint ahogy az befolyt a tankból a csonkon keresztül. A cső visszahelyezve. Összeraktam mindent, majd kiszívattam a benzint az AC-val a tankból utánna visszaöntöttem 2 litert. Próbakör. A szegénységjelző szépen világítt, fulladás-rángatás semmi. Öröm és bógogtág!!! :lol:

Ha jó emlékszem Novyy kérdezte egyszer a stabrudat, itt van, a rögzítése pedig itt.

Ja és csináltam egy képet a bejáróról.

Hogy ne legyen teljesen felhőtlen az örömöm észrevettem, hogy vészvékezéskor először a jobb hátsó blokkol, legalábbi onnan hallom a sivítást. :lol: Még csak pár száz kilómétert mentem vele fékcsere óta, remélem ez azért van, mert még nem koptak össze az alkatrészek.

Elküldve
Délelőtt lekaptam a tankot, utánnajárni a " rángatok ha 15-liter alatt van a szint " szindrómára. Csinaltam pár képet, hátha még vki nem látott ilyet. Ime az üzemanyagtank. A legvastagabb csonk a betöltőnyílás, mellette a feleakkorán gondolom kapja a levegőt töltéskor. Amelyikra megy a vékony cső az a AC-pumpa, a másik fekete a szintjelző a visszafolyócsonkal. A tetején a tankszellőztető csonkja. Kiszedve itt van az AC-pumpa a bilincsei, a cső, teljesen ép, pedig erre gyanakodtam. Itt van kiszedve a szintjelző. A bekarikázott csonk a hiba forrása, az lecsúszott innen amikor tavaly kiszedtem a szintjelzőt, de minek???? <_< Összefoglalva a dolgot az AC-benne van egy kis műanyag dobozszerűségben, és ebbe nem csak a tankból folyik bele a benzin, hanem a AC-is tölti a visszafolyó ágon keresztül. Mivel nekem ez a cső le volt csúszva a pumpa a tankba nyomta vissza a benyát, és nem a "dobozba" így kevés benzinmennyiségnél gyorsabban szívta ki a pumpa a benzint, mint ahogy az befolyt a tankból a csonkon keresztül. A cső visszahelyezve. Összeraktam mindent, majd kiszívattam a benzint az AC-val a tankból utánna visszaöntöttem 2 litert. Próbakör. A szegénységjelző szépen világítt, fulladás-rángatás semmi. Öröm és bógogtág!!! :lol:

Ha jó emlékszem Novyy kérdezte egyszer a stabrudat, itt van, a rögzítése pedig itt.

Ja és csináltam egy képet a bejáróról.

Hogy ne legyen teljesen felhőtlen az örömöm észrevettem, hogy vészvékezéskor először a jobb hátsó blokkol, legalábbi onnan hallom a sivítást. :lol: Még csak pár száz kilómétert mentem vele fékcsere óta, remélem ez azért van, mert még nem koptak össze az alkatrészek.

Gratula! Örülök hogy sikerült kideriteni/megoldani, hasznos lehet még ez a hsz-ed! :lol:

A jobb oldali talán azért csúszik meg hamarabb mert az van a poros iven - vagy sokat nézek F1-et? :lol:

Elküldve
Délelőtt lekaptam a tankot, utánnajárni

na öröm bódogság akkor <_<

én nem pont ezt a stabrúd megoldást kérdeztem, mert ez benne van nekem is, hanem a külsőset..

am ez a beálló sima ügy, kb ilyen nekem a gari bejáró része... egy kicsivel szélesebb talán.

azért látom gondoltál a fa későbbi ki"dőlésére", és eleve jó szélesre csináltad a kaput :lol:

Elküldve
Gratula! Örülök hogy sikerült kideriteni/megoldani, hasznos lehet még ez a hsz-ed! <_<

A jobb oldali talán azért csúszik meg hamarabb mert az van a poros iven - vagy sokat nézek F1-et? :lol:

el kell menniés beméretni

úton nem lehet kideríteni

nekem is többnyire jobb első csúszik meg, de fékpadon meg elhanyagolható az eltérés.

:lol:

Elküldve
el kell menniés beméretni

úton nem lehet kideríteni

nekem is többnyire jobb első csúszik meg, de fékpadon meg elhanyagolható az eltérés.

:lol:

Kell bele Sperr <_<

Elküldve
Gratula! Örülök hogy sikerült kideriteni/megoldani, hasznos lehet még ez a hsz-ed! <_<

A jobb oldali talán azért csúszik meg hamarabb mert az van a poros iven - vagy sokat nézek F1-et? :lol:

Köszönöm, igazából a hátsóknak nem nagyon kéne megcsúszniuk, mert a fékerőszabályzó csökkenti a hátul a fékerőt ahogy a hátulja" emelkedik" lassuláskor. Várok még vele egy kicsit, aztán ha nem javul elviszem fékhatás mérésre, az ad pontos képet.

na öröm bódogság akkor :lol:

én nem pont ezt a stabrúd megoldást kérdeztem, mert ez benne van nekem is, hanem a külsőset..

am ez a beálló sima ügy, kb ilyen nekem a gari bejáró része... egy kicsivel szélesebb talán.

azért látom gondoltál a fa későbbi ki"dőlésére", és eleve jó szélesre csináltad a kaput :lol:

Na külsőt még én sem láttam. Nekem bent van a stabrúd? Azt hittem az csak a GSI-ben van alapból meg a caravanban. Vagy te raktad bele? Jó-jó sima ügy a beálló, persze, csak a képen létszik úgy, de ha beállok a fa mellé akkor nem tudok kiszállni fényképezni. A fát meg majd visszahuzatom spaniferrel a másikhoz. :lol:

Elküldve
el kell menniés beméretni

úton nem lehet kideríteni

nekem is többnyire jobb első csúszik meg, de fékpadon meg elhanyagolható az eltérés.

<_<

Majd elmegyek, szerintem még korai, ezek a fékek még alig koptak, ha egyből elmész méretni akkor sem ad jó értéket, össze kell kopniuk nemigaz?

Elküldve
fékhatás mérésre, az ad pontos képet.

Na külsőt még én sem láttam. Neke bent van a stabrúd? Azt hittem az csak a GSI-ben van alapból meg a caravanban. Vagy te raktad bele? Jó-jó sima ügy a beálló, persze, csak a képen létszik úgy, de ha beállok a fa mellé akkor nem tudok kiszállni fényképezni. A fát meg majd visszahuzatom spaniferrel a másikhoz. <_<

Majd elmegyek, szerintem még korai, ezek a fékek még alig koptak, ha egyből elmész méretni akkor sem ad jó értéket, össze kell kopniuk nemigaz?

igen az ad pontos értéket,

én se tudok kiszállni a gari elejében

nem a belső stabrúd benne volt több típusban is, GSI-kben van amiben van külső is.

pár 100km alatt már réges régen be kellett volna kopniuk. 2km en be lehet őket vasalni.

Elküldve
igen az ad pontos értéket,

én se tudok kiszállni a gari elejében

nem a belső stabrúd benne volt több típusban is, GSI-kben van amiben van külső is.

pár 100km alatt már réges régen be kellett volna kopniuk. 2km en be lehet őket vasalni.

Akkor passz, lehet hogy a másik oldal levegős. Mennyibe kerül a fékhatás mérés?

Elküldve
Akkor passz, lehet hogy a másik oldal levegős. Mennyibe kerül a fékhatás mérés?

nekem semmibe <_<

egyébként lengéscsillapítóval együtt se hiszem hogy drágaság lenne.

Elküldve
Délelőtt lekaptam a tankot, utánnajárni a " rángatok ha 15-liter alatt van a szint " szindrómára....

Köszi, hogy megosztottad velünk! <_< Én is tervezem, hogy leszedem, mert ki akarom tisztítani, mert van benne ganyé rendesen! :lol:

Elküldve
Köszi, hogy megosztottad velünk! :lol: Én is tervezem, hogy leszedem, mert ki akarom tisztítani, mert van benne ganyé rendesen! :lol:

Nincs mit, igazából kiváncsi lennék hogy hényan tutdtá, hogy a visszafolyó nem csak simán a tankba nyomja a benyát, hanem a pumpa dobozát tölti fel. Még szerencse, hogy le akartam fényképezni a szintjelzőt , mert ha nem veszem ki soha nem jövök rá, hogy le van csúszva a cső. :lol: Kicseréltem volna a csövet meg a bilincseket, aztán szívtam volna tovább. <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.