Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Há bocsi, én a sajátomat szerkesztem ;) ;)

Amúgy a pana-hűség nekünk kicsit kötelező is :P Ciki lenne ha az aki pana cuccokat árul, meg javít nem azt használna -_- (azért örülök hogy panával foglalkozunk és nem yakumoval ) A mechanika összerakás télleg nem lett volna túl vészes, de voltak bajok vele.

1. attól még nem fog belemenni a CD, és ha valahogy belecsinálom, akkor sem fogja elolvasni :P

2. amikor meglett a gép, ez a blau volt belemókolva (előző tulaj sem ezzel használta) még a hangszórók kábelezése is össze volt cserélgetve. Pl.: a bal csipogó szólt jobb hátsónak :D

3. Az eszköz erősen hiányos volt, volt maga a ketyere ami bentvolt a középkonzolban, és volt egy zacskónyi aprólék ami ebből származott de a hátsó hamutartóban foglalt helyet. (és szerintem nem is volt meg hozzá minden :P ;) ) :D

Múltkor én is szétkaptam kétszer is a középkonzolt és bizony hiányzott már pár csavar valamint cserélve is volt pár, nem eredeti Opel-csavar volt néhol. Valamint előző tulaj (Ózdi volt eredetileg az első magyar tulaj) szerintem simán ő törte el a középső befúvók elzáró lamelláját a feszegetéstől. Ahogy néztem sajnos cserés a középkonzol műanyag kerete, mert összevissza van karistolva, leginkább a rádió résznél és a rádió beépítőkerettel is origamit játszottak. ;)

Link to comment
Megosztás:

Múltkor én is szétkaptam kétszer is a középkonzolt és bizony hiányzott már pár csavar valamint cserélve is volt pár, nem eredeti Opel-csavar volt néhol. Valamint előző tulaj (Ózdi volt eredetileg az első magyar tulaj) szerintem simán ő törte el a középső befúvók elzáró lamelláját a feszegetéstől. Ahogy néztem sajnos cserés a középkonzol műanyag kerete, mert összevissza van karistolva, leginkább a rádió résznél és a rádió beépítőkerettel is origamit játszottak. ;)

Azon a részen nekem is karcos, de különösebben nem zavar Majd valahogy megsimítom, vagy lecsiszolom, vagy mittomén, annyira nem érdekel hogy beltható időn belül foglalkozzak vele :P . A lyukasra kopott üléseim, jobban zavarnak ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Azon a részen nekem is karcos, de különösebben nem zavar Majd valahogy megsimítom, vagy lecsiszolom, vagy mittomén, annyira nem érdekel hogy beltható időn belül foglalkozzak vele ;) . A lyukasra kopott üléseim, jobban zavarnak ;) ;)

én nekem van 2 + középkonzolom, ebből egyet ki akarok csiszolni szép simára, és úgy lefesteni...

aza bib ezzel, hogy karcolódni elég könnyen karcolódik, de simára csiszolni nek könnyű :S

a tid et, meg a hamutál ajtaját már kicsiszoltam, és az jó is lett, dehát az egyszerű felület...

Link to comment
Megosztás:

én nekem van 2 + középkonzolom, ebből egyet ki akarok csiszolni szép simára, és úgy lefesteni...

aza bib ezzel, hogy karcolódni elég könnyen karcolódik, de simára csiszolni nek könnyű :S

a tid et, meg a hamutál ajtaját már kicsiszoltam, és az jó is lett, dehát az egyszerű felület...

Én nem akarom festeni, csak annyira megdolgozni hogy a rádió-feszegetések nyoma ne legyen ilyen szembetűnő. Bár most sem idegesít különösebben... Csak ha majd egyszer, esetleg, elképzelhető, hogy lehetséges, akkor is csak egy csiszolás lesz ;)

Link to comment
Megosztás:

Én nem akarom festeni, csak annyira megdolgozni hogy a rádió-feszegetések nyoma ne legyen ilyen szembetűnő. Bár most sem idegesít különösebben... Csak ha majd egyszer, esetleg, elképzelhető, hogy lehetséges, akkor is csak egy csiszolás lesz ;)

és az hogy fog kinézni, hogy egy helen ki van símulva, máshol meg a gyári felület?

hoztad volna el abbol a töröttből.

Link to comment
Megosztás:

és az hogy fog kinézni, hogy egy helen ki van símulva, máshol meg a gyári felület?

hoztad volna el abbol a töröttből.

még rosszabb volt ;) ;)

Amúgy még mindig jobban néz ki úgy mint így, de ha már kiszedem csiszolgatni akkor le tudom csiszolgatni az egészet is nem? ;) :P

Link to comment
Megosztás:

105 ezres gyertyák (sajnos csak telefon van, olyan amilyen)

1;2

A hézag felment ~1,2-1,3mm-re.

FLR8LCDU+ lett az új, sajnos nem megy vele jobban ;)

Első betét is most lett cserélve (pont ideje volt) az új meg baloldalon úgy visít, hogy mindenki felkapja a fejét. Ha a hétvégén nem hallgat el, viszem vissza gariba.

Link to comment
Megosztás:

Tényleg. ;) Köszi az infót. Akkor ez biza G Astra lesz, nem válaszoltak neki a G Astra fórumban? ;)

Próbáltam képeket vadászni a neten erről a motorról, amit találtam, az alapján valóban a vezérlés alatt lesz a termosztát.

Vmi ökör meg 16 szelepesnek írta a használatiban itt. Pedig tisztán látszik, hogy 8 szelepes itt.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem az ajtókárpitokat.

Kész gyönyör volt kibányászni a bal első ajtóbehúzót. ;)

Össze kaszaboltam a kezem.

Még 4 dugaszt kell szereznem a tekerők helyére.

Vasbótban lehet kapni cső végére dugaszt, most meg nem mondom pontosan mekkora passzol bele, úgy emlékszem 1collos. Én kértem egyet kimentem belepróbáltam, mivel kivenni már nem tudtam, kértem mégegyet, és fizettem. ;) Olyan 100 forint körül volt a kettő.

P9100001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

elektromos ablak tunnning volt? ;)

Ahha gyárilag tuningolták bele mind a 4-et. -_-

Csak kicsit kopott volt már meg törött a felfogatásnál az egyik. :P

Meg a baba majd ne az eredetit kocsolja össze.

Majd tervben van,hogy áthuzatom. ;)

A Kadettemen is úgy tuningoltam mindent,hogy az eredetit eltettem mindíg. ;)

Vasbótban lehet kapni cső végére dugaszt, most meg nem mondom pontosan mekkora passzol bele, úgy emlékszem 1collos. Én kértem egyet kimentem belepróbáltam, mivel kivenni már nem tudtam, kértem mégegyet, és fizettem. :D Olyan 100 forint körül volt a kettő.

http://kepfeltoltes.hu/080929/P9100001_www...ltoltes.hu_.jpg

Köszi megkérdezem. :D

Viszek tolómérőt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.