Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

előre szierntem nem teszek, mert azt ugyis le kéne venni ha megy müszakira. akkor is ha csak 70%-os. előre egyáltalán nem engedélyezett (talán akkor ha gyárilag olyan). 3 folias akit megkérdeztem mind ezt mondta, én is csodálkoztam.

azt mondta általában ugy csinálják hogy aki elöre tesz az mikor megy muszakira vissza kell mennie a foliáshoz és levetetni majd muszaki után vissza. vissza=újat feltetetni.

szerintem hátra körbe 90%-osat tesszek fel (elkerülni ezáltal a halotas kocsi feelinget) és keresek valami ezüst felnit.

Link to comment
Megosztás:

előre szierntem nem teszek, mert azt ugyis le kéne venni ha megy müszakira. akkor is ha csak 70%-os. előre egyáltalán nem engedélyezett (talán akkor ha gyárilag olyan). 3 folias akit megkérdeztem mind ezt mondta, én is csodálkoztam.

azt mondta általában ugy csinálják hogy aki elöre tesz az mikor megy muszakira vissza kell mennie a foliáshoz és levetetni majd muszaki után vissza. vissza=újat feltetetni.

szerintem hátra körbe 90%-osat tesszek fel (elkerülni ezáltal a halotas kocsi feelinget) és keresek valami ezüst felnit.

Hátul nekem 75%-osak az üvegek. Azért nézd meg az üvegen, hogy nincs-e ráírva hogy "Transparent" és hogy 70%. ;)

Link to comment
Megosztás:

előre szierntem nem teszek, mert azt ugyis le kéne venni ha megy müszakira. akkor is ha csak 70%-os. előre egyáltalán nem engedélyezett (talán akkor ha gyárilag olyan). 3 folias akit megkérdeztem mind ezt mondta, én is csodálkoztam.

azt mondta általában ugy csinálják hogy aki elöre tesz az mikor megy muszakira vissza kell mennie a foliáshoz és levetetni majd muszaki után vissza. vissza=újat feltetetni.

szerintem hátra körbe 90%-osat tesszek fel (elkerülni ezáltal a halotas kocsi feelinget) és keresek valami ezüst felnit.

szeretnék feket autót, és szép lenne körbe ful fekete fóliával, fekete felnivel ;)

egy szép krómcsíkkal az oldalüvegek vonalán körül.

persze izlések és pofonok.

Link to comment
Megosztás:

Hátul nekem 75%-osak az üvegek. Azért nézd meg az üvegen, hogy nincs-e ráírva hogy "Transparent" és hogy 70%. ;)

ha rá van irva akkor az mit jelent?

szeretnék feket autót, és szép lenne körbe ful fekete fóliával, fekete felnivel ;)

egy szép krómcsíkkal az oldalüvegek vonalán körül.

persze izlések és pofonok.

ne bizonytalanits el jobban:) amugy szerintem a legjobban a sötét fólia fehér vagy piros autón mutat jól.

Link to comment
Megosztás:

ha rá van irva akkor az mit jelent?

ne bizonytalanits el jobban:) amugy szerintem a legjobban a sötét fólia fehér vagy piros autón mutat jól.

Igen, ha jól van megcsinálva... Nekem annyi buborék van alatta hogy légzsáknak is elmegy némelyik ablak... ;) de amúgy lemosva, kicsit messziről, télleg faca ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

F Astrát szeretnék vásárolni, átböngésztem magam pár dolgon már. Ami feltűnt, hogy 3-féle kormánnyal is látok ilyet. Főleg a légzsák miatt érdekelne. Az tiszta, hogy amelyiknek airbag felirata van (jó nagy közepű újabb fajta, 4 küllős) az légzsákos ;) Akkor láttam még 3 küllőst, gondolom az nem az. De van egy 2 küllős, például ez: http://www.hasznaltauto.hu/2855983_opel_astra_1999 amit nem tudok. Segítenétek ebben?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

F Astrát szeretnék vásárolni, átböngésztem magam pár dolgon már. Ami feltűnt, hogy 3-féle kormánnyal is látok ilyet. Főleg a légzsák miatt érdekelne. Az tiszta, hogy amelyiknek airbag felirata van (jó nagy közepű újabb fajta, 4 küllős) az légzsákos ;) Akkor láttam még 3 küllőst, gondolom az nem az. De van egy 2 küllős, például ez: http://www.hasznaltauto.hu/2855983_opel_astra_1999 amit nem tudok. Segítenétek ebben?

ez sem lufis, csak az a nagy 4küllős lufis...

amúgy amit linkeltél astra, nagyon szép a belseje, de tuti sokminden volt már mókolva vele. 99ben már csak classic volt, amit oda is írt az eladó. ebből adódik h a műszerfalat már cserélték, mert az szürke. ezt a belsőt se szerelték classicba. csomiajtó is érdekes. no meg a színrefújások ;)

Link to comment
Megosztás:

ez sem lufis, csak az a nagy 4küllős lufis...

amúgy amit linkeltél astra, nagyon szép a belseje, de tuti sokminden volt már mókolva vele. 99ben már csak classic volt, amit oda is írt az eladó. ebből adódik h a műszerfalat már cserélték, mert az szürke. ezt a belsőt se szerelték classicba. csomiajtó is érdekes. no meg a színrefújások ;)

Jaja, érdekes, a kardánboxot meghagyták feketének... lehet csak jobban tetszett neki a szürke műszerfal (pl. napon nem forrósodik fel annyira).

Link to comment
Megosztás:

Asszem, többet nem veszek ilyen-olyan prémium H4-es égőket..

Még valamikor októberben vettem egy pár OSRAM nightbreaker égőt, és egy nap eltéréssel

mindkettő tompítottja kiégett..

Tudtam, hogy ezeknek rövidebb az élettartama, na de ennyire??

eufab gold xenontöltésű kvarcüveges égők... nem olcsók, de jók. nekem 3. szettem van, mindegyiket két év garral vettem.

az első kiszolgált több mint 2 évet, a második fél év után nyeklett, de azt cserélték, azóta már eltelt lassan ismét két év ;)

előre szierntem nem teszek, mert azt ugyis le kéne venni ha megy müszakira. akkor is ha csak 70%-os. előre egyáltalán nem engedélyezett (talán akkor ha gyárilag olyan). 3 folias akit megkérdeztem mind ezt mondta, én is csodálkoztam.

azt mondta általában ugy csinálják hogy aki elöre tesz az mikor megy muszakira vissza kell mennie a foliáshoz és levetetni majd muszaki után vissza. vissza=újat feltetetni.

szerintem hátra körbe 90%-osat tesszek fel (elkerülni ezáltal a halotas kocsi feelinget) és keresek valami ezüst felnit.

csak tudni kell, hova kell vinni műszakira ;) +3e ;)

Link to comment
Megosztás:

olyan gondom van, hogy a jobboldali hátsóajtónak a a vezetősínjénben lévő gumis filces kéder nincs meg, és ha letekerem az ablakot, akkor csörög..

EPC nekem nem tudott kicsomagolni, hibát ír ki, így nem tudtam megnézni a számát se...

egyik kérdésem: az külön van az egésztől igaz?mármint úgy értve, hogy az egy külön darab, és nincs egybe az egész üveget körbevevő filccel.

másik kérdés, valakinek nincs olyan +ba?

Link to comment
Megosztás:

eufab gold xenontöltésű kvarcüveges égők... nem olcsók, de jók. nekem 3. szettem van, mindegyiket két év garral vettem.

az első kiszolgált több mint 2 évet, a második fél év után nyeklett, de azt cserélték, azóta már eltelt lassan ismét két év ;)

csak tudni kell, hova kell vinni műszakira ;) +3e ;)

De én most ezt nem vágom. Ha az elsőkre tesznek nem színezett hővédőt az is baj?

Link to comment
Megosztás:

ez sem lufis, csak az a nagy 4küllős lufis...

amúgy amit linkeltél astra, nagyon szép a belseje, de tuti sokminden volt már mókolva vele. 99ben már csak classic volt, amit oda is írt az eladó. ebből adódik h a műszerfalat már cserélték, mert az szürke. ezt a belsőt se szerelték classicba. csomiajtó is érdekes. no meg a színrefújások ;)

Köszi!

Na igen, ezeket a felszereltségi dolgokat kellene még jobban tudnom. Motorból melyiket ajánlanátok? 1.4 60/82/90Le vagy 1.6 71/75/100? 16V vagy 8V? Elsősorban a fogyasztás/karbantartás a szempont. Nem városi használatban lesz, sokat nem is fog futni, azt is sík egyenes terepen.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Na igen, ezeket a felszereltségi dolgokat kellene még jobban tudnom. Motorból melyiket ajánlanátok? 1.4 60/82/90Le vagy 1.6 71/75/100? 16V vagy 8V? Elsősorban a fogyasztás/karbantartás a szempont. Nem városi használatban lesz, sokat nem is fog futni, azt is sík egyenes terepen.

Attól függ mennyire fontos a teljesítmény. A 8szelepesek kicsit megbízhatóbbak és igénytelenebbek a 16szelepeseknél. 1,4 8v 82 lóerővel ideális lehet, strapabíró mégis erős és keveset fogyaszt. (1,6-osból viszont nem nagyon van 8szelepes 100 lovas, ritka.)

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Na igen, ezeket a felszereltségi dolgokat kellene még jobban tudnom. Motorból melyiket ajánlanátok? 1.4 60/82/90Le vagy 1.6 71/75/100? 16V vagy 8V? Elsősorban a fogyasztás/karbantartás a szempont. Nem városi használatban lesz, sokat nem is fog futni, azt is sík egyenes terepen.

Ha kis fogyasztás és olcsó karbantartás a cél, akkor 1.4-esből a nyolcszelepeseket javasolnám (60/82LE), értelemszerűen a vezetési stílustól és a kasztniváltozattól függően a gyengébb vagy erősebb motort. Ha Caravanban gondolkodsz, a 82LE-s motorú (C14SE) ajánlott, 3/5 ajtósban ha leginkább egyedül mászkálsz és nem streetracing a célod, akkor a 60LE-s (C14NZ, X14NZ) is elég lehet.

A 16-szelepes motornál (X14XE, 90LE) kicsit nagyobb szerencse kell hozzá, hogy jót fogj ki, nem annyira elnyűhetetlen, mint a 8-szelepesek, és drágább az alkatrész is hozzá.

Az 1.6-osoknál ez fokozottan igaz, abból a 16-szelepes (X16XEL) motorú autók nagy része 150e km után már motorgenerálra szokott szorulni (tisztelet a kivételnek), úgyhogy abból használtat venni (úgy, hogy ráadásul igen sokan visszatekerik a kilométerórát eladás előtt) elég nagy zsákbamacsek, kivéve ha eleve rászámolod még a vételárra azt a 200-300e Ft-ot, amibe egy motorgenerál kerül. 1.6 8-szelepből van 4 féle motorú, 71/75/75/100LE teljesítménnyel (X16SZ, C16NZ, X16SZR, C16SE), úgyhogy van választék bőven ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.