epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Felkerültek a nyári papucsok...íme egy kis ízelítô ;) http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg Kár, hogy a sötétség miatt nem látni....
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok! Engem azóta ráz a vas amióta az auchanba vettem minőségi üléshuzatot! ;) Meg kell hozzá egy jó kis gumitalpú cipő!!!! ;)
opel16v Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Valami rázós csillagokállása van vagy mitök? ;) ;) Levegő páratartalomtól és az aktuális ruházatodtól erősen függ ;)
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok!! Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék venni Pesten belül 4 db. gyári 13 colos dísztárcsát.Max 5000 ezer forintig. Köszike előre is. Gyárit leginkább otthonról az német eBayről. Utánad vágják! A sok alufelnis nácija dobálja őket el.... ;)
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Utángyártott dísztárcsát nem ajánlom senkinek se! Nem kell hozzá járda se, és hullik le mint a fáról az őszi levél....
Stefan Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Utángyártott dísztárcsát nem ajánlom senkinek se! Nem kell hozzá járda se, és hullik le mint a fáról az őszi levél.... Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)
szobikari Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;) úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... ;)
Stefan Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... ;) Nem is szakember, akiben fel sem merül a kábelkötegelő :P ;) Egy igazi Corsásnak meg mindíg ott figyel legalább 1-2 darab a kocsiban ;)
Guest Sanci Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Felkerültek a nyári papucsok...íme egy kis ízelítô :D http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090416/P160409_20.1...ltoltes.hu_.jpg Mi az ott a háttérben? -_- Csak nem egy borospince bejárata? :P Csak mosószer...vagyis hab :P Úgy néz ki mintha ultra mosóporral lett volna lesikálva.. ;) úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... :D Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;)
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;) Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;) Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak.
pszilaj Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Dísztárcsa Asztaa....kib@szott drága.... A sarki ótósboltban ez a tárcsa kb 4500 HUF/szett.... ;)
szobikari Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Nem is szakember, akiben fel sem merül a kábelkötegelő :P :D Egy igazi Corsásnak meg mindíg ott figyel legalább 1-2 darab a kocsiban :P +WD40 + powertape ragasztó + tubusos hegesztő -_- Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;) Itt most épp a kókányolásról volt szó, nem a tolvajokról :D Nekem alufelnim van ;)
hening Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;) Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak. Én is nem rég kerítettem gyárit. De azt felkötegelőztem, mert az előtte levő tecsóst is lelopták.
Guest Sanci Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Ja, ha már le akarja szedni szenvedjen meg érte... ;) ;)
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Asztaa....kib@szott drága.... A sarki ótósboltban ez a tárcsa kb 4500 HUF/szett.... ;) A vatera nagyon drága, már a költségek miatt is! Tipikus bantusztán.... A németeknél ennyiért kiváló gyári szettet kapsz az eBayon.
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Asztaa....kib@szott drága.... A sarki ótósboltban ez a tárcsa kb 4500 HUF/szett.... ;) Ime néhány példa: http://cgi.ebay.de/Radkappen-Orginal-Opel-...%3A1|240%3A1318 http://cgi.ebay.de/4-Originale-Opel-Radkap...%3A1|240%3A1318 http://cgi.ebay.de/Opel-Chrom-Radkappen-13...%3A1|240%3A1318
Novy Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja... ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj. tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;) szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 http://images02.olx.hu/ui/2/23/28/18771528_1.jpg ;) Jah, és az is jobbik fajtából a "pörgős"!!! ;)
szobikari Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 http://images02.olx.hu/ui/2/23/28/18771528_1.jpg ;) Mit vigyorogsz, mint aki b@szni visznek? ;)
epk947 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja... ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj. tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;) szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő... Ezt pofázoménittt!!! ;) http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=497809
Novy Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Jah, és az is jobbik fajtából a "pörgős"!!! ;) spinner ;) soha de soha nem tennék még felniből se ilyet a kocsira.
Novy Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Ezt pofázoménittt!!! ;) http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=497809 értem én értem, de a cipőm talpa is gumis. a papucsnak szintén.
daykiller Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja... ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj. tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;) szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő... Annyi az egész, hogy azért ráz meg, mert elég jól elszigetelődtél a kocsitól, az ülésben is, ezért feltöltődsz feszültséggel és mivel potenciálkülönbség van a kocsi és közötted, ezért ráz meg. A legegyszerűbb megoldás, ha mindig viselsz valami fém karkötőt, ami össze van kötve a kocsi testpontjával, akkor nem érne ilyen kellemetlenség. IBM-ben pl használnak ilyet, hogy statikusan ne töltődj fel, mert azzal hazavághatod a vinyók alkatrészeit. Asszem van is nekem itthon egy ilyen földelő karkötő, mintha egyszer muter hozott volna. :P Pont hogy a gumitalpú lábbelitől töltődsz fel elektromossággal, mert el vagy szigetelve. ;) Még az is megoldás lehet, hogy az üléseket össze kell kötni rendesen egy darab vezetékkel a kocsi testpontjához. ;)
Stefan Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Mit vigyorogsz, mint aki b@szni visznek? ;) Jújj, oda visznek? ;) ;) :P -_- :D
Recommended Posts