Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Engem azóta ráz a vas amióta az auchanba vettem minőségi üléshuzatot! ;)

Meg kell hozzá egy jó kis gumitalpú cipő!!!! ;)

Elküldve
Sziasztok!!

Érdeklődni szeretnék, hogy hol tudnék venni Pesten belül 4 db. gyári 13 colos dísztárcsát.Max 5000 ezer forintig.

Köszike előre is.

Gyárit leginkább otthonról az német eBayről. Utánad vágják! A sok alufelnis nácija dobálja őket el.... ;)

Elküldve
Utángyártott dísztárcsát nem ajánlom senkinek se! Nem kell hozzá járda se, és hullik le mint a fáról az őszi levél....

Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)

Elküldve
Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)

úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... ;)

Elküldve
úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... ;)

Nem is szakember, akiben fel sem merül a kábelkötegelő :P ;)

Egy igazi Corsásnak meg mindíg ott figyel legalább 1-2 darab a kocsiban ;)

Elküldve

Mi az ott a háttérben? -_- Csak nem egy borospince bejárata? :P

Csak mosószer...vagyis hab :P

Úgy néz ki mintha ultra mosóporral lett volna lesikálva.. ;)

úgy látom, te sem ma kezdted a kókányolást... :D

Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;)

Elküldve
Kábelkötegelő rulez! Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor lefújod hőálló ezüsttel a káblekötegelőt, hogy minél jobban belekaméleodjon a dísztárcsa színébe ;)

Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;)

Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak.

Elküldve
Nem is szakember, akiben fel sem merül a kábelkötegelő :P :D

Egy igazi Corsásnak meg mindíg ott figyel legalább 1-2 darab a kocsiban :P

+WD40 + powertape ragasztó + tubusos hegesztő -_-

Nem kókányolásról van szó hanem dísztárcsa-tolvajokról :P úgy látom a tiedről se sokszor szedték le.. még... ;) ;)

Itt most épp a kókányolásról volt szó, nem a tolvajokról :D

Nekem alufelnim van ;)

Elküldve
Hááát ez az! (amit el akarok kerülni.) Volt szerencsétlenségem használni több mint egy évig ezeket a kötegelőket, sőt most is van a kocsimban egy marékkal. Nem igaz, hogy milyen utálatos volt állandóan vagdosni őket, meg újra fűzni amikor légnyomást ellenőriztem, mert ugye a szelep, a tárcsa levétele nélkül szinte hozzáférhetetlen volt. Aztán meg ez a török utángyártott tárcsa gyönyörű volt (egy darabig), amíg magától le nem kopott róla a szép fényes Opel embléma, de a legnagyobb baj az volt, hogy még kábelkötegelővel rögzítve is zörgött a keréken (de nagyon) és koptatta a festéket is alatta! Úgy ment az ótó mint egy római kori harci szekér a köves úton.... ;)

Szóval elegem lett belőle. A kocsit egyetlen eredeti dísztárcsával vettem, így szerencsére volt mihez azonosítanom. Azután eBay lett a vége, és komplettíroztam a készletet. Ezek a 17 éves gyári tárcsák a mai napig is patentül állnak.

Én is nem rég kerítettem gyárit. De azt felkötegelőztem, mert az előtte levő tecsóst is lelopták.

Elküldve

Ja, ha már le akarja szedni szenvedjen meg érte... ;) ;)

Elküldve
Asztaa....kib@szott drága....

A sarki ótósboltban ez a tárcsa kb 4500 HUF/szett.... ;)

A vatera nagyon drága, már a költségek miatt is! Tipikus bantusztán.... A németeknél ennyiért kiváló gyári szettet kapsz az eBayon.

Elküldve

a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Elküldve
a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Ezt pofázoménittt!!! ;)

http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=497809

Elküldve
a megrázósdiról annyit, hogy nekem sztemapapucsommal van baja...

ha cipővel megyek, akkor nem ráz meg, de ha a papuccsal, akkor igen, ja és pólón keresztül is akkorát csíp hpogy ihaj.

tegnap pl ugy száltam ki, hogy a belső kilinccsel csaptam be, és kulcson keresztül megrázott ;)

szóval nemtudom, leht ez a papucs kerülendő...

Annyi az egész, hogy azért ráz meg, mert elég jól elszigetelődtél a kocsitól, az ülésben is, ezért feltöltődsz feszültséggel és mivel potenciálkülönbség van a kocsi és közötted, ezért ráz meg. A legegyszerűbb megoldás, ha mindig viselsz valami fém karkötőt, ami össze van kötve a kocsi testpontjával, akkor nem érne ilyen kellemetlenség. IBM-ben pl használnak ilyet, hogy statikusan ne töltődj fel, mert azzal hazavághatod a vinyók alkatrészeit. Asszem van is nekem itthon egy ilyen földelő karkötő, mintha egyszer muter hozott volna. :P

Pont hogy a gumitalpú lábbelitől töltődsz fel elektromossággal, mert el vagy szigetelve. ;) Még az is megoldás lehet, hogy az üléseket össze kell kötni rendesen egy darab vezetékkel a kocsi testpontjához. ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.