Vktr Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Gyerekek, szerintem akik a Fiat Tipora azt mondják, hogy milyen jól megy, meg dizájnos, meg jól összerakott, szerintem kár egyáltalán autókról beszélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Amúgy meg, ha olyan szarul néz ki, akkor minek vette meg, most meg szégyenkezik vele szegény az 1.7d tiposok előtt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Öcsi_8V Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Én is elolvastam! Hát égnek áll a hajam. Hogy lehet ennyire lefikázni 1 autót! Ha úgy áll hozzá az ember minden autót fel lehet így tüntetni, hogy ilyen szar + olyan szar! Az ilyen firkászokra kár időt pazarolni. De én voltam a 300-dik aki aztmondta, hogy kell! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Én csak annyiban értettem 1et a cikkel,h hengerfej,hidrotőke gázos és a vízcsővek néha lukadnak/durrannak... Amit sztem kihagyott,h a kuplungja nagyon genya -ezt saját autókon tapasztaltam, de ez csupán kényelmi szempont...- De hogy mi a [cenzurázott szó]ért kell fullosan lefikázni egy autót, melyet 10-12 évesen annyiért árulnak, mint egy páréves más hasonlókategóriájú autót, azt nem vágom.... Sztem teljesen jó az ülések oldaltartása, a futóművel is elvagyok... Az meg a mésik,h a designba abszólut szar és gyenge módon kötött bele, mert a német autók inkább a megbízhatóságukról,strapabíróságukról híresek, mint a designról... legalábbis a 90' évek elejére utalok! Mellesleg nekem teccik így és kész... Más: a 8v vs 16v gsinél értettem arra a 35 LE-re gondoltam... Mert nekem most lett a c16se-ből c20ne és élvezem, de nagyon :) és kiváncsi lettem volna,h mennyivel komolyabb a c20xe??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február25, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február25, 2004 Ez van írva cikk a végére:Köszönet a képekért Feherastrának csak nem fehérgsi-s barátunk adta a képeket ennek a dilettánsnak? Ha igen hozza el a jó embert egy Talira ott majd megmutatom neki, hogy milyen amikor egy paraszt dizájn 130-al fordul le az Árpád hídról a Szentendreire s miután összefosta magát és visszavittem a talira ott kap tőlünk egy kis fejmosást! 8) Firkászok lehet írni, az Opelesek nem csak parasztok hanem szadisták is! :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 ...milyen amikor egy földműves dizájn 130-al fordul le az Árpád hídról a Szentendreire... és mindezt egy szar futóművel :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február25, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február25, 2004 Azt azért nem mert Koni+H&R nálam is befigyel de hogy is írta : "Ez a futómű végtelenül egyszerű, buta konstrukció" szóval hány autóban is van jelenleg is ilyen futómű elöl és hátul? .............. Na ugye mégse olyan buta konstrukció! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február25, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február25, 2004 "Mást nem tud, így nagy meglepetést sem fog okozni, egyszerű, jóindulatú jószág," Mást nem tud: Ja főzni, mosni és takarítani sajnos nem tud így nagy meglepetést sem fog okozni: Viszon a meglepit én szoktam okozni az autóval másoknak (pl 1.6VTI CIVIC 3autó 3. fokozatig, stb... ) egyszerű: Hát igen semmi fabetét semmi króm kell ez egy utcai sport gépre? jóindulatú jószág: Kivéve mikor a ménes szét akar szaladni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Szóval a cikk, nem sokon múlott, hogy a monitorhoz vágjam az egeret. Ha "tisztelt" cikkírónak nem tetszik az autó, akkor az az ő problémája, de ne fikázza általánosságban az embereket. Kérdem én ha a kocsi olyan parasztos ez esetben a cikkíró nem az? :twisted: , (mert az országban ez a leggyakoribb autótipus, 360 pár ezer darab astra) ennek a sok kocsinak a gazdája mind paraszt és villanyszerelő? Mitől jobb egy golf, talán az nem tömegcikk? (volks=nép, wagen=auto)<--no comment. Gyenge futómű, hahaha múltkor egy kollegám agárkodott velem a húzzukijával 120-ig jött is, de utána következett a kanyar és kezdett lemaradni, elvettem a lábam a gázról, de már 140-et mutatott az óra(méghogy nem húz) és az én gépem csak 1.4-es, igaz 16v 90!!! pacival Amúgymeg olvassa el ezt a cikket valaki úgy, hogy az opel szó helyére egy általa nem kedveltet ír, az eredmény szinte ugyanez lesz, köpködnének a másik tulajok is. Összességében az a véleményem, ha valaki cikket ír az tegye tényszerűen és ne érzelemből, végülis azért fizetik(jük). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Tomi! Na úgy néz ki, ma sikeredni fog a fényezősdi. :) 4 órán keresztül reszeltem és csiszoltam, míg leszedtem róla a felső réteget. Aztán tiszta alkohol, és alapozó -> úgy tűnik most nagy nehezen is, de megmarad. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2004 Megoszt Elküldve Február25, 2004 Veletek is megosztom a levelem, amit az imént írtam a Winkler Robinak. Szia Robi! Gondolom nem Én vagyok az első, aki jelzi Neked a GSi Astra cikk helytelenségét az oldalatokon! És gondolom azt sem kell mondanom, hogy miért. De röviden mégis megteszem: Ez a cikk semmi másról nem szól, mint egy jó konstrukciójú, időtállóan magas színvonalú sportautó leszólása. Mellette pedig többezer ember ledegradálása is érződik. Szerintetek ez a cikk ebben a formájában elfogadható és publikálható volt? Azt eddig is tudtam, hogy nem vagytok túl objektívek, és az Opelt úgy általában nem szeretitek, de hát mindenkinek a maga vélemény ugye... Viszont egy nagy látogatottságú médiában vigyázni kellene ezzel a dologgal, mert hamar presztizsvesztéssel jár. Szerintem a minimum az lenne, ha egy másik cikkben kicsit ellensúlyoznátok ezt a leszólást. Egyébként pedig bizton állíthatom, hogy kategóriájában összehasonlítva az Astra GSi messze veri a többi társát, főleg az olasz autókat, szinte minden szempontból. Persze csak akkor, ha a teszt objektív maradhat... :) Nem állítom, hogy minden tökéletes ezen a konstrukción, de gyári állapotában is nagyon kimagaslót nyújt a 12 évvel ezelőtti szinthez képest! Remélem később szerencsésebb témákban is tudunk értekezni! Üdv: Futó Gábor Opel16v Racing Team www.opel16v.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Teljesen korrekt volt Gábor ez a levél, én is gondolkodtam ilyenen, de nem sikerült volna ennyire kúlturáltan az fix :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 aztec megelőzött, én is hasonlókat terveztem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február26, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február26, 2004 ne mán lemaradtam most küldhetem vissza a T72-est a telepre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fehérgsi Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Ez van írva cikk a végére:Köszönet a képekért Feherastrának csak nem fehérgsi-s barátunk adta a képeket ennek a dilettánsnak? Ha igen hozza el a jó embert egy Talira ott majd megmutatom neki, hogy milyen amikor egy földműves dizájn 130-al fordul le az Árpád hídról a Szentendreire s miután összefosta magát és visszavittem a talira ott kap tőlünk egy kis fejmosást! 8) Firkászok lehet írni, az Opelesek nem csak parasztok hanem szadisták is! :twisted:Igen én adtam a fotokat!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: De a cikket én nem olvastam , csak amikor megjelent! Nem ismerem a tagot! :evil: :twisted: Ha elhiszed nekem is nagy felháborodást kelltett a cikk!!!! :twisted: :twisted: Én ott leszek a talin!!!!És az , hogy fehérastrát irt az nem álca volt-hanem azt ő irta-én válalom magam. :roll: 8) :roll: 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Igen én adtam a fotokat!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: De a cikket én nem olvastam , csak amikor megjelent! Nem ismerem a tagot! :evil: :twisted: Ha elhiszed nekem is nagy felháborodást kelltett a cikk!!!! :twisted: :twisted: Én ott leszek a talin!!!!És az , hogy fehérastrát irt az nem álca volt-hanem azt ő irta-én válalom magam. :roll: 8) :roll: 8) Miért oly ideges Ön? - Van az ,hogy az ember hibázik. Válaszoltam az emailra amit Öntől kaptam. Tisztelettel a Titkár úr! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 opel16v úgy látom Jedi lovag lettél a chatmesterből!! :twisted: :twisted: a lóERŐ legyen veled ifjú Futó :!: :!: 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február26, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Február26, 2004 Fejre nekem Joda jut eszembe Gabiról! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 no meg persze magasságra is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 genyó :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zorro_16V Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Gabi, azért tegezhetünk még azután, hogy a jedi rend tagja lettél ? :) Nagy megtiszteltetés lenne ... :wink: Szerintem nem azzal van a gond, aki a képeket küldte, hanem azzal, aki azt a förmedvényt írta. De vele nagyon ... Kifejezetten meglepődnék, ha kapnál választ, ifjú padavan! Szerintem sunyítani fog. Mindenesetre ha válaszol, kopizd be a fórumba, lécccci ! A fekete ruhákat, napszemüvegeket és baseball-testápolókat nálam át lehet venni, ha az ügyben "lépni" kell! :lol: :D :lol: Asszem MOTE tábla helyett legközelebb "Winkler - kókler" táblát csináltatok! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Gyerekek most ti télleg a totalcar-os cikken zaboztok? :D A cikkíró tehát saját bevallása szerint vett egy olyan autot ami nem tetszik neki, és eléggé lenézi az auto tulajait. Vagy nem? :lol: Ergo magárol irt egy negativ kritikát. Ezekszerint Ő is abba tipusba tartozik aki lenézi a szar Opelt (mert minden csirának az van meghát szar is) de egymillijóé kapott egy sportos verdát aminek lehet taposni...nagyon sok ilyen gsi meg calibra tulaj van sajnos :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 mellesleg meg lehet nézni a szavazást (04.02.26 13:03) kell - nem kell 604 - 429 asszem ez megáért beszél... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szizso Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 Gabi, Nagyon diplomatikus voltál a levélben. :twisted: Többet nem írok erről, uralkodnom kell az indulataimon... :evil: ------------------------------------------------------------------------------------- Majd jön az "H" Astra, kiváncsi leszek azt hogy fikázza. Sokat tud az autó már volt fejtágítás róla... És belülről nekem nagyon teccik jópár dolog. Mikor beleültem azt éreztem minden ott van körülöttem ahol kell. De előre leírom mibe fog belekötni a winklerbanda... ha kiváncsi rá valaki. Bár azért motorfikázásnál kicsit gondba lesznek. Az eddigi ECOTECek mind TwinPortosak, a kétliteres öntöttvasblokkos turbó 175 pacis idén. Jövőre évelején jön az új 1.9 "GM-Fiat" dízel 8v 120 LE és 16v 150 LE a váltó 6 gangos. JA meg a 200 pacis 2.0 turbó. :twisted: :twisted: Nagyon kis "beavatkozással" 240 LE-t tud, nagyobb "beavatkozás" után egyből 300 körül van. :twisted: Kerékméret 15-től indul, és a gyári ajánlat teteje 18". :twisted: A háromajtósok nem az alapmodell miatt lesz, hanem kifejezetten sportos modellek miatt, de csak 2005-ben. Nekem nagyon teccik a "H" ugyanúgy mint az "F". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szizso Elküldve Február26, 2004 Megoszt Elküldve Február26, 2004 :lol: :lol: :lol: A szavazást be...pták! :) :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts