Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Dávid már írja a köv levelet ;) ;) bevállalta, respect :P és milyen jól tette :D indítsunk el egy mozgalmat a technika eme remek darabjáért. már aki nem fikázza a saját gépét. ;) egyébként kicseréltem ma a baloldali szilentet, és de furcsa egyedül megoldható, egy maroknyi szerszámmal. soka, renault, stb... 3man csüngtünk rajta, mert pl a skoda lengőkartartó csavarja ki se fér, csak ha a motort odébtaszigálod egy 2méteres csővel. azért vannak elfogultabb emberek is nálunk, "es golf.. na aki ült már bennük, az tudja, hogy egy hangulatos gép az is... és (mivel haveromnak az van) tudom, hogy szerethető az is. de egy kettesgolf cseppet visszább van az időben mindentéren. jah meg a renault 25 hozzászólása: neki csak rosz jut az eszébe ról: GM ez miért rossz? : rozsda, miért egy 14éves renault nem rohad? akkormég nem nézett az övé alá biztos, kismillió rernaultotláttam, ami ilyenkorban nem a tankbeöntőnél rohad, hanem össze vissza, kezdve a nevetséges nyulványaitól, a küszöbön keresztül mindenütt. : szekér futómű... hát a renault innen igencsak tanulhatna vmit, hogy ne félévente kelljen talpast,és belső összekötőt cserélni, alias axiálcsukoló stb stb mindenki tudja, egyszer az F ek kora is lezárúl, és én is szívesen vigyorítanék, egy BMW vagy egy Nissan üléséből, de egyenlőre az F az ami megfizethető karbantartható szóval magyar átlagembernek való. és vinklerről csak annyit, hogy anno a 2es gtijétől húdenagyon nagyon el volt szállva, illetve volt neki még Lada Nivája is illetve: mikor élvezhető műsoruk volt, nem ez a pank baromság (5perc technika 20perc kurvárasemmi értelme baromkodás) akkor volt nekik egy stábos autó, és jajdefura ő vagy bazsó mondta, de mind aketten sűrűn bólogattak, hogy a legkedvesebb stábos autó, na és mi volt az? na mi? egy mezei fehér lépcsőshátú F astra. szóval az ilyengondolkozzon el, aztán ha jópofának tartja magát akkor takarodjon a ######ba. bocsi de egyre jobban főkúrél ez a "gyerek" és Dáwidnak nagyon nagy kézfogósriszpektesdetszrájtosszmályli -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 De ez is olyan dolog, hogy attól függ, milyen példányt fogsz ki. Én miután megvettem, fél évre rá kipuf meg gyújtáskapcsoló csere, meg most tavasszal a sárvédő, semmi mást nem kellett rajta csinálni (persze a saját hülyeségeimet, pl műszerfal igen, de az nem tartozik ide). Akkor csak szerencsém volt vagy mi? Csak nem azt akarod mondani, hogy vezérléshez, vízpumpához hozzá se nyúltatok? Ha igen, akkor elég nagy hazárdjátékos vagy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Csak nem azt akarod mondani, hogy vezérléshez, vízpumpához hozzá se nyúltatok? Ha igen, akkor elég nagy hazárdjátékos vagy! Vagy csak egyszerűen ismertem akitől vettem. És nem sokkal előtte cserélte a vezérlést, pumpát, olajat. Nyilván ha ismeretlentől veszed akkor ezeket cserélni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Múltkor vkit "lecsesztem", hogy milyen koszos a váltója. Kb 1 hete cseréltem szelepfedél tömítést, és előtte lemostam a motort, váltót. Azóta így néz ki: Motor, váltó 1, váltó 2. Csak azért csináltam ezeket a képeket, nehogy megszóljatok, hogy csak baxogatni tudok mindenkit. ;) ;) Kár, hogy nekem a képek helyett ez jön be? ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://kepfeltoltes.hu/090414/DSC01397_www...ltoltes.hu_.jpg The following error was encountered: * Unable to forward this request at this time. This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that: * The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and * All configured parent caches are currently unreachable. Your cache administrator is webmaster. Generated Tue, 14 Apr 2009 20:23:30 GMT by kepfeltoltes.hu (squid/2.6.STABLE5) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Kár, hogy nekem a képek helyett ez jön be? ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://kepfeltoltes.hu/090414/DSC01397_www...ltoltes.hu_.jpg .......stb. nekem is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Kár, hogy nekem a képek helyett ez jön be? ERROR The requested URL could not be retrieved While trying to retrieve the URL: http://kepfeltoltes.hu/090414/DSC01397_www...ltoltes.hu_.jpg The following error was encountered: * Unable to forward this request at this time. This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that: * The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and * All configured parent caches are currently unreachable. Your cache administrator is webmaster. Generated Tue, 14 Apr 2009 20:23:30 GMT by kepfeltoltes.hu (squid/2.6.STABLE5) meghalt a kepfeltoltes.hu...már eddig is lassú volt de most KO Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 nekem délután1körül még szépen hozta ja azóta megvan a váltóm száma is ;) F13 egy vékony koszréteg úgy befedi azokat a hangyatöke számokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 nekem délután1körül még szépen hozta ja azóta megvan a váltóm száma is ;) F13 egy vékony koszréteg úgy befedi azokat a hangyatöke számokat. én még mindig nem néztem meg a váltóban az olajszintet, mert pukim sincs, hogy hal van az a csavar ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 én még mindig nem néztem meg a váltóban az olajszintet, mert pukim sincs, hogy hal van az a csavar ;) nem is olyan régen linkeltem egy rakat képet arróla csavarról te pulya van msned? vegyé fő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Hinnye, annyi p.cs kommentet mint amiket odavágtak a levelem alá ;) ;) nah mindegy, legalább megkapta ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 én még mindig nem néztem meg a váltóban az olajszintet, mert pukim sincs, hogy hal van az a csavar ;) Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Hinnye, annyi p.cs kommentet mint amiket odavágtak a levelem alá ;) ;) nah mindegy, legalább megkapta ;) én már nagyon régen néztem TC-t amit meg is néztem, az is fos volt, mióta ez az új módi van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem. én is úgy csináltam, nem volt kedvem fetrengeni annyira ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem. Köszi! Novyy-tól kaptam képeket, holnap megnézem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;) Nekem meg volt gyűrődve a mociháztető, és a szévédő közötti műanyag lefolyós témának a tömítése, és a pollenszűrőnél szívta be a vizet aztán azt fújta ventillátorral is az utastérbe. Időnként éreztem is hogy a középső légbefúvón "leköpött" ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Nekem meg volt gyűrődve a mociháztető, és a szévédő közötti műanyag lefolyós témának a tömítése, és a pollenszűrőnél szívta be a vizet aztán azt fújta ventillátorral is az utastérbe. Időnként éreztem is hogy a középső légbefúvón "leköpött" ;) ;) -_- engem nem köp le, ;) az a rész az száraz. A vastag szivacsot leszedem, ami a szélvédőig felmegy, és majd meglátom, hogy mi a bibi! A fűtőradiátor bejövő és kimenő csövei szintén kilőve. hétvégén meglesz az eredmény! Remélem! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április14, 2009 Megoszt Elküldve Április14, 2009 Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 http://gallery.site.hu/d/3540794-1/DSCF5466.JPG http://gallery.site.hu/d/3540716-1/DSCF5462.JPG http://gallery.site.hu/d/3540728-1/DSCF5463.JPG Köszi! már tegnap nézegettem ezeket a képeket ;) A kormányt nehéz levenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Nem jó belenyúlni a tér-idő kontíniumba! ;) Nem jó belenyúlni a tér-idő kontiniuumba! tongue.gif ;) Akkor maradjunk a kontinuum-nál :P Ti biztos a kontinuitással kevertétek ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Köszi! már tegnap nézegettem ezeket a képeket ;) A kormányt nehéz levenni? Csavart meglazítod rajta,de le ne vedd teljessen,aztán ráütsz pár jó nagyot,utána pedig mozgatva húzod izomból magad felé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Csavart meglazítod rajta,de le ne vedd teljessen,aztán ráütsz pár jó nagyot,utána pedig mozgatva húzod izomból magad felé. Köszi a választ! ;) Remélem nem az fog több ideig tartani, mire leszedem a kormányt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Csavart meglazítod rajta,de le ne vedd teljessen,aztán ráütsz pár jó nagyot,utána pedig mozgatva húzod izomból magad felé. Aztán hirtelen egy nagy csattanás és batman-nek új logó lesz a mellkasán ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Aztán hirtelen egy nagy csattanás és batman-nek új logó lesz a mellkasán ;) Ezért mondtam,hogy csak lazítsa meg a csavart,te ütődött corsás! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Április15, 2009 Megoszt Elküldve Április15, 2009 Aztán hirtelen egy nagy csattanás és batman-nek új logó lesz a mellkasán ;) Pitta, te nagyon hülye vagy!!! ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts