Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Dávid már írja a köv levelet ;) ;) bevállalta, respect :P

és milyen jól tette :D

indítsunk el egy mozgalmat a technika eme remek darabjáért.

már aki nem fikázza a saját gépét. ;)

egyébként kicseréltem ma a baloldali szilentet, és de furcsa egyedül megoldható, egy maroknyi szerszámmal.

soka, renault, stb... 3man csüngtünk rajta, mert pl a skoda lengőkartartó csavarja ki se fér, csak ha a motort odébtaszigálod egy 2méteres csővel.

azért vannak elfogultabb emberek is nálunk, "es golf..

na aki ült már bennük, az tudja, hogy egy hangulatos gép az is... és (mivel haveromnak az van) tudom, hogy szerethető az is.

de egy kettesgolf cseppet visszább van az időben mindentéren.

jah meg a renault 25 hozzászólása:

neki csak rosz jut az eszébe ról: GM ez miért rossz?

: rozsda, miért egy 14éves renault nem rohad? akkormég nem nézett az övé alá biztos, kismillió rernaultotláttam, ami ilyenkorban nem a tankbeöntőnél rohad, hanem össze vissza, kezdve a nevetséges nyulványaitól, a küszöbön keresztül mindenütt.

: szekér futómű... hát a renault innen igencsak tanulhatna vmit, hogy ne félévente kelljen talpast,és belső összekötőt cserélni, alias axiálcsukoló

stb stb

mindenki tudja, egyszer az F ek kora is lezárúl, és én is szívesen vigyorítanék, egy BMW vagy egy Nissan üléséből, de egyenlőre az F az ami megfizethető karbantartható szóval magyar átlagembernek való.

és vinklerről csak annyit, hogy anno a 2es gtijétől húdenagyon nagyon el volt szállva, illetve volt neki még Lada Nivája is

illetve: mikor élvezhető műsoruk volt, nem ez a pank baromság (5perc technika 20perc kurvárasemmi értelme baromkodás) akkor volt nekik egy stábos autó, és jajdefura ő vagy bazsó mondta, de mind aketten sűrűn bólogattak, hogy a legkedvesebb stábos autó, na és mi volt az? na mi? egy mezei fehér lépcsőshátú F astra.

szóval az ilyengondolkozzon el, aztán ha jópofának tartja magát akkor takarodjon a ######ba.

bocsi de egyre jobban főkúrél ez a "gyerek"

és Dáwidnak nagyon nagy kézfogósriszpektesdetszrájtosszmályli -_-

Link to comment
Megosztás:

De ez is olyan dolog, hogy attól függ, milyen példányt fogsz ki. Én miután megvettem, fél évre rá kipuf meg gyújtáskapcsoló csere, meg most tavasszal a sárvédő, semmi mást nem kellett rajta csinálni (persze a saját hülyeségeimet, pl műszerfal igen, de az nem tartozik ide).

Akkor csak szerencsém volt vagy mi?

Csak nem azt akarod mondani, hogy vezérléshez, vízpumpához hozzá se nyúltatok? Ha igen, akkor elég nagy hazárdjátékos vagy!

Link to comment
Megosztás:

Csak nem azt akarod mondani, hogy vezérléshez, vízpumpához hozzá se nyúltatok? Ha igen, akkor elég nagy hazárdjátékos vagy!

Vagy csak egyszerűen ismertem akitől vettem. És nem sokkal előtte cserélte a vezérlést, pumpát, olajat.

Nyilván ha ismeretlentől veszed akkor ezeket cserélni kell.

Link to comment
Megosztás:

Múltkor vkit "lecsesztem", hogy milyen koszos a váltója. Kb 1 hete cseréltem szelepfedél tömítést, és előtte lemostam a motort, váltót. Azóta így néz ki:

Motor, váltó 1, váltó 2. Csak azért csináltam ezeket a képeket, nehogy megszóljatok, hogy csak baxogatni tudok mindenkit. ;) ;)

Kár, hogy nekem a képek helyett ez jön be?

ERROR

The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://kepfeltoltes.hu/090414/DSC01397_www...ltoltes.hu_.jpg

The following error was encountered:

* Unable to forward this request at this time.

This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:

* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and

* All configured parent caches are currently unreachable.

Your cache administrator is webmaster.

Generated Tue, 14 Apr 2009 20:23:30 GMT by kepfeltoltes.hu (squid/2.6.STABLE5)

Link to comment
Megosztás:

Kár, hogy nekem a képek helyett ez jön be?

ERROR

The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://kepfeltoltes.hu/090414/DSC01397_www...ltoltes.hu_.jpg

The following error was encountered:

* Unable to forward this request at this time.

This request could not be forwarded to the origin server or to any parent caches. The most likely cause for this error is that:

* The cache administrator does not allow this cache to make direct connections to origin servers, and

* All configured parent caches are currently unreachable.

Your cache administrator is webmaster.

Generated Tue, 14 Apr 2009 20:23:30 GMT by kepfeltoltes.hu (squid/2.6.STABLE5)

meghalt a kepfeltoltes.hu...már eddig is lassú volt de most KO

Link to comment
Megosztás:

Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;)

Link to comment
Megosztás:

én még mindig nem néztem meg a váltóban az olajszintet, mert pukim sincs, hogy hal van az a csavar ;)

Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem.

Link to comment
Megosztás:

Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem.

én is úgy csináltam, nem volt kedvem fetrengeni annyira ;)

Link to comment
Megosztás:

Legegyszerűbben a motortérből lehet hozzáférni (legalábbis nálam). A fékrásegítő alatt ha lenézel a váltó bal első kerék felőli oldalán, a kihajtástól hátrébb meglátod. Én így a motortérből lenyúlva is csavartam ki, könnyebb, mint a kerékjárat felől sztem.

Köszi! Novyy-tól kaptam képeket, holnap megnézem ;)

Link to comment
Megosztás:

Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;)

Nekem meg volt gyűrődve a mociháztető, és a szévédő közötti műanyag lefolyós témának a tömítése, és a pollenszűrőnél szívta be a vizet aztán azt fújta ventillátorral is az utastérbe. Időnként éreztem is hogy a középső légbefúvón "leköpött" ;) ;) :P

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg volt gyűrődve a mociháztető, és a szévédő közötti műanyag lefolyós témának a tömítése, és a pollenszűrőnél szívta be a vizet aztán azt fújta ventillátorral is az utastérbe. Időnként éreztem is hogy a középső légbefúvón "leköpött" ;) ;) -_-

engem nem köp le, ;) az a rész az száraz. A vastag szivacsot leszedem, ami a szélvédőig felmegy, és majd meglátom, hogy mi a bibi! A fűtőradiátor bejövő és kimenő csövei szintén kilőve. hétvégén meglesz az eredmény! Remélem! :P

Link to comment
Megosztás:

Mai hadművelet: kiszedtem a 2 elő ülést, kiszedtem a váltóboxot, felszedtem a padlókárpitot, kiszedtem azt a baromi vastag szivacsot, kicsavartam, kijött belőle vagy 10l víz. Gondoltam alulról ázik az autó! De nem! A tűzfal felől jön a víz, de nem fagyállós, hanem tiszta víz. Főleg nagy eső után ázik a padlóm. Ezek után, hogy okosabb lettem, meg láttam szétszedve az autót, úgy döntöttem, hogy hétvégén leszedem a műszerfalat, mert csak úgy tudom a vastag szivacsot leszedni a tűzfal le felől és megsasolom, hogy hol ázik be Gizi! Ha leszedem a műszerfalat, akkor a kormányt is le kell szednem? ;)

DSCF5466.JPG

DSCF5462.JPG

DSCF5463.JPG

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.