Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

faterom holnap megy melózni, és elvileg két hétig ott is lesz

szóval ujra beindul a átalakítás ;)

elsőkörben szilentcsere, mert megy műszakira nemsokára.

aztán ledezés

ajtóhatároló kiszedése (ehez súghatna vki vmit, ajtón belülről kell kiszedni??kívül csak egy nagy gumit látok.)

jelnélküli rács

láda

kábelezést átrendezése a ládához

egy kis fény..

;) na asszem ennyi bőven sok lesz ;)

Link to comment
Megosztás:

faterom holnap megy melózni, és elvileg két hétig ott is lesz

szóval ujra beindul a átalakítás :P

elsőkörben szilentcsere, mert megy műszakira nemsokára.

aztán ledezés

ajtóhatároló kiszedése (ehez súghatna vki vmit, ajtón belülről kell kiszedni??kívül csak egy nagy gumit látok.)

jelnélküli rács

láda

kábelezést átrendezése a ládához

egy kis fény..

-_- na asszem ennyi bőven sok lesz :D

ezek után a faterod ha hazajön, téged küld el melegebb ékhajlatra 2 hétre ;) ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Az amit te összekevertél a gömbölyű tükreiddel, meg a fehér indexekkel. A Gizi nem is létezik, csak két idősík között megrekedt mutáns ;) ;) ;)

szerintem kár volt a lámpákat is megpiszkálni

egy ismerős átcserélte, és fényerővesztésről számolt be, aztmondta, neki a régi lámpa jobb volt, jobban látott vele.

Link to comment
Megosztás:

Az amit te összekevertél a gömbölyű tükreiddel, meg a fehér indexekkel. A Gizi nem is létezik, csak két idősík között megrekedt mutáns :P ;) -_-

próbál haladni a korral, de elromlott az időgép. ;) Ki kell cserélni a térgörbületi szimeringet, mert elfolyik a szervófény és tubulenciát okoz a fényvibrációnál! ;)

Link to comment
Megosztás:

én 3 napja néztem, és ami 2.0ás mocival volt caravan az milla felett volt.

500nál többet nem adnék érte, egyért se.

mivel nem is lesz több, meg egy 10-12 éves autóért ne kérjenek már többet.

Szerintem is 500 körül mennek a 8 szelepesek, ha viszonylag jól néznek ki. Én is annyiért vettem 4 éve (a kötelező 10% alku után). Aztán még ennyit nyugodtan rákölthetsz....

Link to comment
Megosztás:

szerintem kár volt a lámpákat is megpiszkálni

egy ismerős átcserélte, és fényerővesztésről számolt be, aztmondta, neki a régi lámpa jobb volt, jobban látott vele.

milyen lámpákat? én csak az egyiket cseréltem, mert meg volt égve a foncsol. nem bítra a 130W-os égőt. Ha meglesz egyszer a angel eyes, abba xenon lesz.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is 500 körül mennek a 8 szelepesek, ha viszonylag jól néznek ki. Én is annyiért vettem 4 éve (a kötelező 10% alku után). Aztán még ennyit nyugodtan rákölthetsz....

jaja

de azé nem mindegy,hogy anyiért veszem meg, mint amennyit még ráköltenék+ az ára.

;)

mondjuk a 800ezres link, sztem nem sok ráfordítást igényelne még.

Link to comment
Megosztás:

milyen lámpákat? én csak az egyiket cseréltem, mert meg volt égve a foncsol. nem bítra a 130W-os égőt. Ha meglesz egyszer a angel eyes, abba xenon lesz.

face előtti gépe van és lecserélte az egész elejét face utáni ra egy ismerősöm

és arra értettem, hogy kár volt az uj lámpa a face liftekben

bár én még nem próbáltam.

Link to comment
Megosztás:

hm már nem is elég egy uj fluxus kondi?

ejnye nagy a baj.

az egyik haverom a hűtőgép gyárba dolgozik karbantaróként és egyszer beküldték az újonc karbantartót az anyagraktárba fluxus kondiért, mert az kiment az egyik gépbe. ;) Csóri srác bement és kérte a fluxus kondi. ;) Mondanom se kell, hogy szakadtak a röhögéstől ;)

Link to comment
Megosztás:

mondjuk a 800ezres link, sztem nem sok ráfordítást igényelne még.

Te még mindíg ilyen kis naiv lélek vagy?

4 gumi, fékek, akkumulátor, vezérlés, szilentek, kuplung, kipufogó cső és dob, és akkor még a karosszériáról és a villanyról nem is szóltam.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Te még mindíg ilyen kis naiv lélek vagy?

4 gumi, fékek, akkumulátor, vezérlés, szilentek, kuplung, kipufogó cső és dob, és akkor még a karosszériáról és a villanyról nem is szóltam.... ;)

csak a képeket néztem, és az 520ezreshez képest biztos kevesebbet kell hozzányúlni.

97es az autó, a sárvédőív még akár lehet hibátlan...

de minnél fiatalbb az autó annál kevesebb a cserélendő dolog benne.

többnyire.

vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

csak a képeket néztem, és az 520ezreshez képest biztos kevesebbet kell hozzányúlni.

97es az autó, a sárvédőív még akár lehet hibátlan...

de minnél fiatalbb az autó annál kevesebb a cserélendő dolog benne.

többnyire.

vagy nem?

előző felhacnáló függő. ;)

Link to comment
Megosztás:

Végre tudom mit csinál a nyúl az év többi részében (a mikulás mit csinálhat? :D ) De amúgy mi köze a húsvétnak a nyúlhoz, akinek mellesleg semmi köze nem lehetne a színes tojásokhoz. ;) :P ;) -_- itt valaki nagyon összeivott valamit amikor ezt a hülyeséget kitalálta :P ;) eddig a SouthParkos értelmezés a legnormálisabb amit találtam :D :P

Link to comment
Megosztás:

Te még mindíg ilyen kis naiv lélek vagy?

4 gumi, fékek, akkumulátor, vezérlés, szilentek, kuplung, kipufogó cső és dob, és akkor még a karosszériáról és a villanyról nem is szóltam.... ;)

De ez is olyan dolog, hogy attól függ, milyen példányt fogsz ki. Én miután megvettem, fél évre rá kipuf meg gyújtáskapcsoló csere, meg most tavasszal a sárvédő, semmi mást nem kellett rajta csinálni (persze a saját hülyeségeimet, pl műszerfal igen, de az nem tartozik ide).

Akkor csak szerencsém volt vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is 500 körül mennek a 8 szelepesek, ha viszonylag jól néznek ki. Én is annyiért vettem 4 éve (a kötelező 10% alku után). Aztán még ennyit nyugodtan rákölthetsz....

jaja

de azé nem mindegy,hogy anyiért veszem meg, mint amennyit még ráköltenék+ az ára.

;)

Ha én ott tartanék, hogy köbcentiben 2000 akkor mindenképp egy valamire való c20ne motorral szereltet keresnék. Az ha rendben van/volt tartva sok gond nincs vele, ugyan nem egy veszedelmes az a 115 ló viszont nem lehet olyan meglepetésekre számolni mint egy c20xe vagy x20xel motornál, javítás terén is jóval alacsonyabbak a kiadások. Mindazonáltal sokkal megbízhatóbb a mechanikája, elvégre is nem közel csúcsteljesítményre van kiélezve.

Link to comment
Megosztás:

Végre tudom mit csinál a nyúl az év többi részében (a mikulás mit csinálhat? ;) ) De amúgy mi köze a húsvétnak a nyúlhoz, akinek mellesleg semmi köze nem lehetne a színes tojásokhoz. ;) itt valaki nagyon összeivott valamit amikor ezt a hülyeséget kitalálta :D ;) eddig a SouthParkos értelmezés a legnormálisabb amit találtam :P :D

Ezen már én is gondolkodtam, hogy a nyúlnak mi köze a húsvéthoz? :P Az nem tojik tojást -_- Erre a posztra szerintem a TYÚK pályázhatna! Húsvéti tyúk! :P

Link to comment
Megosztás:

Ha én ott tartanék, hogy köbcentiben 2000 akkor mindenképp egy valamire való c20ne motorral szereltet keresnék. Az ha rendben van/volt tartva sok gond nincs vele, ugyan nem egy veszedelmes az a 115 ló viszont nem lehet olyan meglepetésekre számolni mint egy c20xe vagy x20xel motornál, javítás terén is jóval alacsonyabbak a kiadások. Mindazonáltal sokkal megbízhatóbb a mechanikája, elvégre is nem közel csúcsteljesítményre van kiélezve.

ja olyat akarok.

Link to comment
Megosztás:

Nézzük csak az alkatrész árakat. 20 ezer Ft-nak megfelelô román lejbôl kicseréltettem elöl minden szilentet meg gömbfejet, + 2 hátsó csillapító és ebben benne van a munkadíj is. A motorgenerál 40 ezer volt. Viszonyítási alap az, hogy az alig 30 lóval keményebb ám sokkal stabilabb 98-as OFF 146 Alfába ON 20 ezer volt csak a 2 darab toronycsapágy...eleget csorgatom én is kemény autókra a nyálam...mindig ugyanarra jövök rá: meg lehet venni az autót de azt fenn is kell tartani. Márpedig nem volt miniszter vagy orvos apucim ezért ennyit egedhetek meg magamnak és ezt el kell fogadnom ha tetszik ha nem.

Mit értesz motorgenerál alatt? ;)

Hello. Mizu??? ;) ;) :P

Vidékiek vagytok? -_-

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.