Reeckatee Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Hello. Mizu??? ;) ;) ;) :P -_- :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nos nekem csak annyi a véleményem úgy nagy általánosságban véve, hogy egy hasonló korú és tulajdonságokkal rendelkező másik gyártó járműve (azok után amiken az utóbbi nagyjából 8 hónapban végigmentem -idegfeszültség, anyagi kiadások, stb) csak annyit mondhatok el, hogy szidom az Opelt de ha bele gondolok az alkatrészárakba más szekér nem ennyibe került volna. Van szebb, kényelmesebb, gyorsabb és jobb (-ami megkérdőjelezhető, milyen szemszögből és mihez képest) de az nem ennyibe kerül. Ezek az átlagember számára (még) elérhető árú és fenntarthatóságú autók, kisebb-nagyobb bajokkal -nyilván nem egy új gurcsiról beszélünk. Itt mellékesen megjegyezném, hogy a minap adagolós cimboránál állt egy 530 TDi BMW és a gyári felnikre rápillantottam, első gondolatom: ne mán, ennek az árából az enyémé alá 4 alut papucsokkal kompletten alátennék. Aztán az az 530i felirat -úristen, ez sem jön ki 5 liter alatt, talán 15ből de csak ésszel taposva. No akkor most? Lennének nekem is igényeim, amit nagyjából jelenlegim teljesít is -igaz nekem elsősorban a megbízhatóságon van a hangsúly, az meg hogy van egy számomra (némi esztétikai hibát nem tekintve) szép autóm az már pláne jó. Igaz úgy kezdtem a vételt, hogy fiatal és jó autót olcsón, 1 milla a zsebben plusz az átíratás és egyéb költségekre félretéve a többi. Keresés elsősorban Bmw 518/518i vagy 520. Eredmény: 1 láthatóan erősen kasznizásra szoruló 520, rakás szakadt 200 ezres pócwágen 3-as, Astrák láthatóan lerongyolt állapotban. Továbbiak: vételárral feljebb menni és ott már akad ez-az. Ja, a jelenlegi (akkor még 6 éves) tiptop állapotban, néhány francia amit inkább jótanácsra kihagyok, vagy még G Astra 1.7 TD 2.3 milláért (arra már akarva sem futja, hitelt meg nem veszek fel autóra). Nagyjából ez volt a körkép. És így lett a partnerem ez a "97-es 1.7 dtl caravan amire nagyjából 4.5 évig az alap dolgokon kívül semmit se költöttem, de hát ő sem mai gyerek és lassan -mint az embereké- romlik az egészsége tehát oda kell figyelni rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Pedig teljessen igaza van Winklernek! :D Hol kardom???? ;) ;) :P Azért ne feledjük,hogy ez a futómű volr már az E kadettban is... Ezek szerint egyszer már bevált nem? ;) Nekem igazából nincs tapasztalatom más kocsikal, mert ez az első, de szerintem szép formája van, a futóművével meg még nem volt gondom. Biztos hogy van egy-két hibája, pölö az enyémen a termosztát elhelyezése, de csak azért, mert már cserélnem kellett. Volt vagy 40 perc. -_- Na meg a gyári hátsó dobbetét hiánya, és a tankbeömlő egy "légtérbe" helyezése a kerékkel. De végülis már 15-éves, nem mai gyerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nos nekem csak annyi a véleményem úgy nagy általánosságban véve, hogy egy hasonló korú és tulajdonságokkal Nagyjából ez volt a körkép. És így lett a partnerem ez a "97-es 1.7 dtl caravan amire nagyjából 4.5 évig az alap dolgokon kívül semmit se költöttem, de hát ő sem mai gyerek és lassan -mint az embereké- romlik az egészsége tehát oda kell figyelni rá... anno a waresz idejében, egy ladának is örültünk volna, akkor emelték fel az árukat 500 ra.. ;) gyűlt a pénz, és néztünk egy akkor 8 éves 1.6i astrát, de nem kellett fateromnak, 650ért gyűlt a pénz, és megvettük ezt 1.3ért lassan vagy 4 -5 éve, akkor volt 3 vagy 4 éves ott állt mellette egy bmw elég királyul nézett ki, csak nem 3-4 éves volt hanem 12 és 1.2 misiért, elég nagy moci volt benne legalábbis így szemre visszaemlékezve, 2.5 kb... természetesen benyásba. szürke egér lassú hibás vagy sem, én sokat mosolygok, más autósokon, mikor sorolják, hogy egy nagyszervízre rámegy a gatyájuk. az enyém erre is rámegy, hiába 3mad annyiba kerül. és ha balcsira vagy hosszabb útra indulok, örülök ennek a 6.2-6.5 ös fogyinak vegyesbe ;) és még most is azt mondom, hogy hiába tömegautó, mert az, hiszen sok ilyen van, de szerintem nem az egyszerűsége (kinézetre vonatkozólag) miatt lett az ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 sok műszaki betegség... tény hogy vannak bajaim nekem is, de melyik autóban nincs probléma? ilyen áron szerintem még így is az F Astra sokkal jobb választás szinte bármelyik más autónál. egyetértek kolega! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 egyetértek kolega! ;) ha nem lehetne szeretni az F astrát biztos nem ilyen lenne nekem meg még párunknak itt, aki nem szereti, sőt utálja, az vegyen mást. vezettem pár tipust, és az én tapasztalatom az, hogy egy fapad F is sokkal jobb a legtöbb hasonló osztályú autónál. sokat kipróbáltam cirka 15km es utak alatt, volt szerencsém egy omegához is, mondjuk az motorhibás volt meg automata, szóval motort nem tudtam élvezni benne, de kényelem hát ;) és volt egy tigra is, kis 1.4es mocival, na azzal lehetett élvezni a motort, kár hogy az óra felakadt... és ne jött vissza igaz ez 70nél történt ;) de volt sok más autó is, amik ugyan motorikusan az én 60lovas astrámnál bőven erősebbek voltak pörgősebbek, de ergonómiára... nem sokat adtak. kellemes meglepetés volt a Dévóó lanos asszem. 1.5 ös 16v-s motorral szépen is ment, meg a kopogós műanyagjainak ellenére szép csendes is volt belőllről is. de az alá feküdjön be vki :S én olyan gagyi alvázszerkezetet még nem láttam. itt egy lemezdarab, ott egy másik, kéz a lengőkar felfogatás, de olyan hegesztési varratokkal, mintha én hegesztettemvolna háttal a szar tákolt ívhegesztőnkkel, ami csak 3mm vastagság feletti vasak hegesztésére jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 ha nem lehetne szeretni az F astrát biztos nem ilyen lenne nekem meg még párunknak itt, aki nem szereti, sőt utálja, az vegyen mást. vezettem pár tipust, és az én tapasztalatom az, hogy egy fapad F is sokkal jobb a legtöbb hasonló osztályú autónál. sokat kipróbáltam cirka 15km es utak alatt, volt szerencsém egy omegához is, mondjuk az motorhibás volt meg automata, szóval motort nem tudtam élvezni benne, de kényelem hát ;) és volt egy tigra is, kis 1.4es mocival, na azzal lehetett élvezni a motort, kár hogy az óra felakadt... és ne jött vissza igaz ez 70nél történt -_- ezt megmondtam a Winklernek is. Tegnap bedurrant az agyam és küldtem neki egy mailt ;) ;) :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 ezt megmondtam a Winklernek is. Tegnap bedurrant az agyam és küldtem neki egy mailt ;) ;) :P ;) gondolom választ is kaptál -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nemrég én is gondolkodtam hogy kellene-e nekem tigra....mert kicsi, sportos, de túl női, és a hátsó ülés vicc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 ha nem lehetne szeretni az F astrát biztos nem ilyen lenne nekem meg még párunknak itt, aki nem szereti, sőt utálja, az vegyen mást. vezettem pár tipust, és az én tapasztalatom az, hogy egy fapad F is sokkal jobb a legtöbb hasonló osztályú autónál. sokat kipróbáltam cirka 15km es utak alatt, volt szerencsém egy omegához is, mondjuk az motorhibás volt meg automata, szóval motort nem tudtam élvezni benne, de kényelem hát ;) és volt egy tigra is, kis 1.4es mocival, na azzal lehetett élvezni a motort, kár hogy az óra felakadt... és ne jött vissza igaz ez 70nél történt ;) Nekem már nagyon régóta tetszett az F astra! ;) Addig nem nyugodtam, míg nem vettem meg Gizi! Nem bántam meg! :P Tetszik az alakja nagyon. Vételkor nem utolsó szempont volt a fogyasztás. pl. most kijött 4,6l-re. Szar lenne a futóműve? Kit érdekel! Szarok az utak is. Nekem így jó, ahogy van. El nemadom, ha kiszolgálta magát, megy a bontóba, vagy eladom alkatrésznek. De ez még nagyon messze van. Fillérekből fenttartom, az alkatrészek olcsók. Amikor vettem Gizit, akkor ajánlottak GSI-t 1M-ért, de az leette volna a gatyámat is. Jól van ez így, ahogy van. Ez a 60LE arra tökéletes, hogy A-bó eljussak a B pontba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 ezt megmondtam a Winklernek is. Tegnap bedurrant az agyam és küldtem neki egy mailt ;) ;) :D ;) Biztos örült neki :P -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Akinek meg nem jön be a F, az vegyen szutyokit! ;) A biztos jobb ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nemrég én is gondolkodtam hogy kellene-e nekem tigra....mert kicsi, sportos, de túl női, és a hátsó ülés vicc. ja eléggé te érzésre jó kis sportos gép, legalábbis a 60lóvas F hez képest. nekem tetszett ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nekem már nagyon régóta tetszett az F astra! ;) Addig nem nyugodtam, míg nem vettem meg Gizi! Nem bántam meg! ;) Tetszik az alakja nagyon. Vételkor nem utolsó szempont volt a fogyasztás. pl. most kijött 4,6l-re. Szar lenne a futóműve? Kit érdekel! Szarok az utak is. Nekem így jó, ahogy van. El nemadom, ha kiszolgálta magát, megy a bontóba, vagy eladom alkatrésznek. De ez még nagyon messze van. Fillérekből fenttartom, az alkatrészek olcsók. Amikor vettem Gizit, akkor ajánlottak GSI-t 1M-ért, de az leette volna a gatyámat is. Jól van ez így, ahogy van. Ez a 60LE arra tökéletes, hogy A-bó eljussak a B pontba. szeretnék egyszer GSI-t is. de ahogy most kinéz a helyzetem(eléggé szarul), úgy tényleg, egy 2.0ás caravan lesz a vége. csak olyan milla felett van használtautón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Nemrég én is gondolkodtam hogy kellene-e nekem tigra....mert kicsi, sportos, de túl női, és a hátsó ülés vicc. Elég tündi bündi lettél volna benne! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 am sztem ezt mi se fogjuk eladni faterom ezzel már elkocsikázik ahova csak akar, még vagy 10-15évig. nekem meg sajátot kellene venni, hogy a mostani megkímélve maradjon fateromnak ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Elég tündi bündi lettél volna benne! ;) Hát igen! ;) Szerintem nagyon lányos kis autó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Elég tündi bündi lettél volna benne! ;) főleg hátul ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 am sztem ezt mi se fogjuk eladni faterom ezzel már elkocsikázik ahova csak akar, még vagy 10-15évig. nekem meg sajátot kellene venni, hogy a mostani megkímélve maradjon fateromnak ;) meg akkor azt csinálsz vele, amit akarsz. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Hát igen! ;) Szerintem nagyon lányos kis autó ;) a másik ilyen OFF autó az audi TT ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 Elég tündi bündi lettél volna benne! ;) Ebből csak arra tudok következtetni hogy elképzeltél benne...legközelebb nem állok be eléd a sorban az tuti. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 a másik ilyen OFF autó az audi TT ;) meg a kispalák ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 meg akkor azt csinálsz vele, amit akarsz. ;) hát igen ez a legfőbb ok ha sikerül egyszer venni egyet, legelső körben darabokra lesz szedve, és szilentcserén keresztül fékcsere, saját ötletek kivitelezése stb persze az autó megvétele után egy-két évvel, hogy meglegyen a hibafeltárás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 szeretnék egyszer GSI-t is. de ahogy most kinéz a helyzetem(eléggé szarul), úgy tényleg, egy 2.0ás caravan lesz a vége. csak olyan milla felett van használtautón. Milla felett? Dehogyis. Coupe gsi caravan-ja pont 1millió volt nemrég még használtautón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április13, 2009 Megoszt Elküldve Április13, 2009 meg a kispalák ;) az kemén vas ;) de az alapbol is nőknek lett kitalálva ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts