daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem hűha, de sírok b*zmeg. ;) http://farm1.static.flickr.com/120/315193696_63cb092b9e.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem hűha, de sírok b*zmeg. ;) http://farm1.static.flickr.com/120/315193696_63cb092b9e.jpg úha :lol: Sok beteg ember van, de hogy ennyire.... :( nah mindegy... Mostmár mindenki látja az okot amiért nem lehet rendes zenét csinálni a ribibe. Mert az eredeti felhasználására qrvára alkalmatlan lesz :lol: de legalább szép. Lehet hogy tuningolok egy klotyódeszkát? Olyat hogy még a sz.rt is kizenéli az emberből :lol: és még nagyon hülyének se tűnne ennyi marhaság között B) Mondjuk azért valami rendes alufelnit igazán nézhettek volna rá, valami slick gumival :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem hűha, de sírok b*zmeg. ;) http://farm1.static.flickr.com/120/315193696_63cb092b9e.jpg Ugye. nem erre szokták mondani hogy "fostalicska"!? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 betegség ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nekem mintha úgy rémlene hogy azokat a mutatókat egy féle képpen lehet fölcsinálni mert annak egy lelapolt tengelye van. Asszem. ;) A régi műszeregységben tényleg ilyen volt a hőfokjelző, meg a szintjelző tengelye, a sebességmérőé meg sima hengeres. Ebben nem néztem milyen a hűfokjelzőé, de miért lenne más? Ennyit a bótos csávó hozzáértéséről. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 A régi műszeregységben tényleg ilyen volt a hőfokjelző, meg a szintjelző tengelye, a sebességmérőé meg sima hengeres. Ebben nem néztem milyen a hűfokjelzőé, de miért lenne más? Ennyit a bótos csávó hozzáértéséről. ;) ezt mondjuk opc nem hoz két számot hozzá?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 opc ;) ???? Micsinyálsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 bocs EPC Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 ;) ???? Micsinyálsz? EPC-re gondolt szerintem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Novyy: remek az avatarod, csak nehogy valaki elnézze úgy a szöveget, hogy "novice on board!!" ;) (Kezdő a fedélzeten) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 A régi műszeregységben tényleg ilyen volt a hőfokjelző, meg a szintjelző tengelye, a sebességmérőé meg sima hengeres. Ebben nem néztem milyen a hűfokjelzőé, de miért lenne más? Ennyit a bótos csávó hozzáértéséről. ;) ugyehogyugye ;) Tegnap vótunk a csergőnél. Vettünk ajtóstifteket, meg váltókarra gumigyűrűt. Szeginy ember is hiába értett hozzá ha a robbantott ábráján nem oda volt írva a cikkszám ahova tartozott ;) illetve de, az egyiken, két különböző képen két különböző alkatrész volt jelölve de ugyan azzal a cikkszámmal :P -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Novyy: remek az avatarod, csak nehogy valaki elnézze úgy a szöveget, hogy "novice on board!!" ;) (Kezdő a fedélzeten) hát végülis, annyira nem vagyok profi, de sokan benézik ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Nem hűha, de sírok b*zmeg. ;) http://farm1.static.flickr.com/120/315193696_63cb092b9e.jpg Naggyyon komoly a technika! ;) Megy a tuning! ;) Ezek után akkor senki sem fog hülyének nézni, ha a gereblyébe beépítek én is egy cd-t, 2 hangszórót, egy málynyomót és egy svájcibicskát :P Ja, és teszek rá neont is -_- :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Novyy: remek az avatarod, csak nehogy valaki elnézze úgy a szöveget, hogy "novice on board!!" ;) (Kezdő a fedélzeten) Remek-remek, csak sűrübben cseréli mint én az alsógatyáimat. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Remek-remek, csak sűrübben cseréli mint én az alsógatyáimat. ;) vhogy nem találom magam mostanában seholse... ezécserélgetem a képeket is... de sztem ez marad egy jódarabig ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Remek-remek, csak sűrübben cseréli mint én az alsógatyáimat. ;) Inkább, mint az olajszűrőt. ;) Amúgy Te sem fürdesz akkor túl gyakran. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Inkább, mint az olajszűrőt. ;) Amúgy Te sem fürdesz akkor túl gyakran. ;) muhahahahahahahahahahaaaaaa ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 A fényszóró magasságállító melletti vak dugasz helyére mi megy bele gyárilag? Gyári riasztó valamije? Caravanban a vezetékek bal oldalt a C oszlopba mennek fel a tetőkárpit fölé? Asszem más kérdésem nincs. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Tegnap beégtem egy kicsit! Reggel bementem a melóhelyre, mert még szabadság előtt volt egy kis dolgom és riasztózva zártam le Gizit. kb. 3 óra múlva sietek ki, hogy minél hamarabb menjek a csajéhoz, erre elba....k a távirányító és nem tudom kinyitni az autót. Közel 5 perc idegbeteg nyomdosás után úgy döntöttem, hogy kinyitom kulcsal. Erre beindult a riasztó ;) Jó, motorháztető felnyit, riasztó vezeték elvág. Ekkor már néztek egy páran ;) De ezután még az irányjelzők villogtak. ;) Közel 20perc szarakodás után sikerült a távkapcsolót működésre bírni, utána elhúztam onnan a sunyiba. Ki kell cserélni benne a kapcsolót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Tegnap beégtem egy kicsit! Reggel bementem a melóhelyre, mert még szabadság előtt volt egy kis dolgom és riasztózva zártam le Gizit. kb. 3 óra múlva sietek ki, hogy minél hamarabb menjek a csajéhoz, erre elba....k a távirányító és nem tudom kinyitni az autót. Közel 5 perc idegbeteg nyomdosás után úgy döntöttem, hogy kinyitom kulcsal. Erre beindult a riasztó ;) Jó, motorháztető felnyit, riasztó vezeték elvág. Ekkor már néztek egy páran -_- De ezután még az irányjelzők villogtak. ;) Közel 20perc szarakodás után sikerült a távkapcsolót működésre bírni, utána elhúztam onnan a sunyiba. Ki kell cserélni benne a kapcsolót. Én ennél hosszabb ideig sz-tam :P de rijjasztósba már leírtam ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Én ennél hosszabb ideig sz-tam ;) de rijjasztósba már leírtam ;) Én ilyenekkel nem sz-k. Ma máshogy jártam. Tudtam hogy porzik a tank, de valahogy le kellett menni tankolni. Kétszer "izzítottam" a bengát, majd indítás és alig kapta el. Máris elmondtam egy miatyánkat, hogy érjek le a kútig. Haladok szépen, indexelek jobbra, szándékomat jelezvén, vissza kettő kuplung fel, motorfék fékez, befordul, gázadás, autót dadog, majd leáll. Azért lendületből még beértem a kúthoz. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Én ennél hosszabb ideig sz-tam ;) de rijjasztósba már leírtam ;) én egyszer pesten, egyszer miskolcon zárta ki magam... pesten résnyire le volt engedve az ablak, dróttal kinyitottam, miskolcon meg hozták utánam a kulcsot ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, főleg az 1.4 vagy 1.6NZ-sekhez, hogy akinek van szervója a kocsiban, lenne-e egy olyan képe (vagy csinálna nekem), hogy elöl a hűtőnél hogy mennek, ill. hogy vannak rögzítve a szervócsövek? Kéne nekem ilyen infó. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 A fényszóró magasságállító melletti vak dugasz helyére mi megy bele gyárilag? Gyári riasztó valamije? Caravanban a vezetékek bal oldalt a C oszlopba mennek fel a tetőkárpit fölé? Asszem más kérdésem nincs. ;) 1, Drótok baloldalt Coszlopban jaja bár sztem a küszöb burkolatban mennek tovább, a tetőkárpitban nemtom mik vannak. Nekem a hangszóróktól kezdve, a lámpák drótjaiig minden a kücöb burk. alatt megy. 2, őőőő fényszóró magasságállító nekem annyira nincs ;) az a kormány és a lámpakapcsoló közöt van az egyik függőlegesen álló likban ha jól tévedek (nekem az is vak ;) ) de a másikba egy piros led van belecsinálva. Egész origi szaga van, kis perem a led körül, meg mittomén, akár azt is kinézem belőle hogy gyári :P szal lehet hogy a rinyasztó ledje van odacsinálva eredetileg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Lenne egy olyan kérdésem a cartársakhoz, főleg az 1.4 vagy 1.6NZ-sekhez, hogy akinek van szervója a kocsiban, lenne-e egy olyan képe (vagy csinálna nekem), hogy elöl a hűtőnél hogy mennek, ill. hogy vannak rögzítve a szervócsövek? Kéne nekem ilyen infó. Előre is köszi! Bár én 16SZR-es vagyok, de itt egy kép. A két egymás mellett haladó cső a szervóé. ;) Öntartásos, ahogy látni. A szervóolaj-tartály nem tudom, hogy van rögzítve, de gyanítom, hogy az akksi alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts