zotya975 Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 ki kell cserélned a jeladót. Majd egyszer, annyira nem zavar, most elvagyok a fordulatszámmérővel, meg hogy pontos a tankszintjelző, amennyire látom. ;)
Novy Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 Majd egyszer, annyira nem zavar, most elvagyok a fordulatszámmérővel, meg hogy pontos a tankszintjelző, amennyire látom. :lol: :lol: halegközlebb lesz ilyen árban, akkor megveszem már ;) am mennyi volt végülis?
daykiller Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 Igen, holnap vetetek az asszonnyal( nem az asszony-nyal :) ) egyenlőre akkor visszafehérítek, aztán majd egyszer ha lesz időm akkor csinálok még ledet, és belerakom. Amúgy a hőmérőm se stimmel, mert ez 110-ig megy a másik meg 100-ig, de a lányeg látszik, mármint a termosztát nyitás, meg hogy nem forr a víz. Jöttem haza a feleségemmel a munkahelyéről, aztán az egyik lámpától kicsit nagyobb gázzal indultam, mert a fordultszámot figyeltük, mellettünk meg egy tuning-verda egyből felvette a kesztyűt elkezdett versenyezni velem, de megszo@ta, mert 50-fölé nem mentem. Szereztem neki egy jó estét, ő győzőtt. :lol: Ja amúgy 6000-nél tilt. ;) Viszont az alpjárat alig megy 1000-alá, kicsit sokallom. Igen, úgy tudom kétfajta létezik. Enyém pl 100-ig van skálázva, utána már a vörös negyed. :lol: Alapjárat nekem az ezres jelzés és az 500-as között van, egy kicsivel az ezres felé van inkább a mutató. Legutóbbi ZK-n 850rpm-et állapítottak meg, előzőnél 795-öt. Előbbi azért, mert mire leértem a helyszínhez, addigra kezdett el mozdulni a műszer, aztán utána még állt negyed órát, mikor bevitték. A tankszintjelzőnek azért annyira ne higgyél. Mikor nekem annyira kevés benya van benne, hogy a műszer már lejtőnek sem moccan meg, akkor még van benne 3-4 liter. :lol:
Novy Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 Igen, úgy tudom kétfajta létezik. Enyém pl 100-ig van skálázva, utána már a vörös negyed. ;) Alapjárat nekem az ezres jelzés és az 500-as között van, egy kicsivel az ezres felé van inkább a mutató. Legutóbbi ZK-n 850rpm-et állapítottak meg, előzőnél 795-öt. Előbbi azért, mert mire leértem a helyszínhez, addigra kezdett el mozdulni a műszer, aztán utána még állt negyed órát, mikor bevitték. A tankszintjelzőnek azért annyira ne higgyél. Mikor nekem annyira kevés benya van benne, hogy a műszer már lejtőnek sem moccan meg, akkor még van benne 3-4 liter. :lol: jóltudod kétfajta van, azért kell cserélni a jeladót majd, de hogy melyikhez melyik kell ... ZKzni csak bemelegített motorral szoktak. am nekem van hogy felfekszik amutató, és még megyek vele világba, de jártam már úgy, hogy még jelzett benyát, és kitankolt :lol: na ezt add össze :lol:
Dáwid Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 jóltudod kétfajta van, azért kell cserélni a jeladót majd, de hogy melyikhez melyik kell ... ZKzni csak bemelegített motorral szoktak. am nekem van hogy felfekszik amutató, és még megyek vele világba, de jártam már úgy, hogy még jelzett benyát, és kitankolt ;) na ezt add össze :lol: Látodlátod? az enyém bezzeg tökéletes :lol: a mutató jó izzítási időmérőnek, a napi számláló meg megmutatja hogy mennyire állok szarul. Mióta nem foglalkozom a mutatóval, elmegyek 720-820 között egy tankkal, oszt kész. 5 lityinél több sosincs benne amikor tankolok. Ha nem voltam autópályán akkor tök jól be tudom saccolni hogy hol tart :) az a mutató amikor működött akkor is csak zavart. (fel van akadva a jeladó, és 45litert mutat 90%ban, néha rájön hogy mutogat valamit, de akkor is hülye, jobb ha fel van akadva :lol: )
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Látodlátod? az enyém bezzeg tökéletes :lol: a mutató jó izzítási időmérőnek, a napi számláló meg megmutatja hogy mennyire állok szarul. Mióta nem foglalkozom a mutatóval, elmegyek 720-820 között egy tankkal, oszt kész. 5 lityinél több sosincs benne amikor tankolok. Ha nem voltam autópályán akkor tök jól be tudom saccolni hogy hol tart :lol: az a mutató amikor működött akkor is csak zavart. (fel van akadva a jeladó, és 45litert mutat 90%ban, néha rájön hogy mutogat valamit, de akkor is hülye, jobb ha fel van akadva :lol: ) ;) 720-820 között egy tankkal? Én már többször is teszteltem és 50l-ből 1000-1100km-t megyek. Szigoúan városozás, max városon kívül 15km-ert megyek ki.
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 ;) 720-820 között egy tankkal? Én már többször is teszteltem és 50l-ből 1000-1100km-t megyek. Szigoúan városozás, max városon kívül 15km-ert megyek ki. Nah ... még egy ok ami hozzájön a "miértszedjükszét"" -hez
Fori23 Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 ;) 720-820 között egy tankkal? Én már többször is teszteltem és 50l-ből 1000-1100km-t megyek. Szigoúan városozás, max városon kívül 15km-ert megyek ki. Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol: Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít.
Novy Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol: Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít. ha vki járt nyúlegyházázn akkor tudja, hogy az előttem szóló igencsak jólbeszélt ;)
Losee Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Majd megnézem. Amúgy király, de vmi gubanc van, mert gyujtáson a kézifék visszajelző nem alszik el, csak egy kicsit halványodik, de járó motornál már rendesen elalszik. Végülis nem olyan nagy gond, ha csak gyujtás van kapcsolva amúgy sem kell a kéziféket kiengedni. Lehet hogy raktam egy izzót a kézifék felkiáltójele melletti "P" ikonra is, és az világit amig nem jár a motor. Az izzó helye megvan viszont ha jól néztem nem oda vezeti a fényt ahova kéne. Vagy valami ilyesmi. Majd megnézem ha visszacserélem az összes ledet izzóra, mert feléről letörtem az ellenállatot, és most nincs időm venni meg forrasztani másikat. Most középen piros, a két szélén meg fehér. ;) A kézifék meg a fékolajjelző közösítve van, hiába raksz izzót a "P"-re, ha nem bontod szét őket. Más: 2001-es Classicban VDO v. Delco lehet a sima kmóra?
Novy Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 A kézifék meg a fékolajjelző közösítve van, hiába raksz izzót a "P"-re, ha nem bontod szét őket. Más: 2001-es Classicban VDO v. Delco lehet a sima kmóra? nekem VDO van
daykiller Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 J0hnny! Meghallgattam párszor a PT-t. Nem rossz tényleg. Új Gathering érdekel? Májusban adják ki, de én már tegnap óta hallgatom. ;)
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol: Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít. Ebben van ráció kolléga :lol: de ettől függetlenül, az olajevést, meg a füstölést nem tudom Demszkigrádra fogni. Ettől függetlenül szét kell borítani a vasat előbb utóbb. ;) :lol:
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Ma voltam az autószerelőnél és csináltattam zöldkártyát- + megkérdeztem mennyiért cseréli a komplett kuplungot. Én a Bárdiéknál néztem, gyári német 35e, ebből (kedvezmény-20% lejön). 10 e a munkadíj és reggel viszem, délután megyek érte.
Novy Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Ma voltam az autószerelőnél és csináltattam zöldkártyát- + megkérdeztem mennyiért cseréli a komplett kuplungot. Én a Bárdiéknál néztem, gyári német 35e, ebből (kedvezmény-20% lejön). 10 e a munkadíj és reggel viszem, délután megyek érte. akkor 25ezer a kuplung szet? én 40% kedvezménnyel néztem SASCH ot 24ért.... akkor az elég jó ár.
zotya975 Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 :lol: halegközlebb lesz ilyen árban, akkor megveszem már ;) am mennyi volt végülis? Végülis nem tudom, mert az asszony fizette ki, én nem voltam itthon, azóta meg nem nagyon beszéltünk, de a srác 5500-ért mondta utánvétellel. Gondolom 4000+ a postaköltség vagy mittudomén.
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 akkor 25ezer a kuplung szet? én 40% kedvezménnyel néztem SASCH ot 24ért.... akkor az elég jó ár. igen.Szerintem annyit megér egy gyári kuplung szett. ;) A váltóban az olajszintet hol lehet megnézni?
FPepe Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 igen.Szerintem annyit megér egy gyári kuplung szett. ;) A váltóban az olajszintet hol lehet megnézni? A bal oldali féltengely-kihajtástól hátrébb, kb. vele egy magasságban van egy csavar, azt kell kitekerni. Az alatt kell lennie a szintnek 1.5cm-rel.
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 A bal oldali féltengely-kihajtástól hátrébb, kb. vele egy magasságban van egy csavar, azt kell kitekerni. Az alatt kell lennie a szintnek 1.5cm-rel. köszi! ;) holnap megnézem. Ha hiányzik belőle, akkor milyen olajat öntsek bele?
mr. bb Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 hali fiuk egy kérdésem lenne első ajtóba mekkora hangszórók vannak és csere esetén kell e kiemelő
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 hali fiuk egy kérdésem lenne első ajtóba mekkora hangszórók vannak és csere esetén kell e kiemelő Kiemelő kell, mert különben nem fogod tudni lehúzni az ablakot :lol: :lol: Ha jóltévedek 14 cm-es. (két hete cseréltem, de pusztuljak el nem emlékszem ;) :lol: )
daykiller Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Kiemelő kell, mert különben nem fogod tudni lehúzni az ablakot :lol: :lol: Ha jóltévedek 14 cm-es. (két hete cseréltem, de pusztuljak el nem emlékszem ;) :lol: ) Úgy tudom 16cm.
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Kiemelő kell, mert különben nem fogod tudni lehúzni az ablakot :lol: :lol: Ha jóltévedek 14 cm-es. (két hete cseréltem, de pusztuljak el nem emlékszem ;) :lol: ) 16cm-es belemegy. Én a kiemelést úgy oldottam meg, hogy 3 cm-es bútorlapból vágtam ki egy kör alakot és annak a belsejét szintén kivágtam olyan méretre, amekkora a hangszórónak kell.
Dáwid Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 16cm-es belemegy. kiemelő mindenféleképpen kell, különben ahogy a kolega is írta, nem fogod tudni lehúzni az ablakot teljesen. Én a kiemelést úgy oldottam meg, hogy 3 cm-es bútorlapból vágtam ki egy kör alakot és annak a belsejét szintén kivágtam olyan méretre, amekkora a hangszórónak kell. lehet hogy 16-os, már nem emlékszem csak arra hogy pont cuppra tele van vele az ajtókárpit. Én is terveztem hogy csinálok keretet de aztán az "nyakamba hullott" egy garnitúra abból a gépből amit bontottunk. úgyhogy azzal sokat nem kellett dolgoznom ;) :lol:
Laleekirály Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 lehet hogy 16-os, már nem emlékszem csak arra hogy pont cuppra tele van vele az ajtókárpit. Én is terveztem hogy csinálok keretet de aztán az "nyakamba hullott" egy garnitúra abból a gépből amit bontottunk. úgyhogy azzal sokat nem kellett dolgoznom ;) :lol: Hát igen! Ha már volt gyári, akkor felesleges dolgozni rajta. Kivéve, ha nagyobb hangerőt akar az ember. :lol:
Recommended Posts