Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Igen, holnap vetetek az asszonnyal( nem az asszony-nyal :) ) egyenlőre akkor visszafehérítek, aztán majd egyszer ha lesz időm akkor csinálok még ledet, és belerakom. Amúgy a hőmérőm se stimmel, mert ez 110-ig megy a másik meg 100-ig, de a lányeg látszik, mármint a termosztát nyitás, meg hogy nem forr a víz. Jöttem haza a feleségemmel a munkahelyéről, aztán az egyik lámpától kicsit nagyobb gázzal indultam, mert a fordultszámot figyeltük, mellettünk meg egy tuning-verda egyből felvette a kesztyűt elkezdett versenyezni velem, de megszo@ta, mert 50-fölé nem mentem. Szereztem neki egy jó estét, ő győzőtt. :lol: Ja amúgy 6000-nél tilt. ;) Viszont az alpjárat alig megy 1000-alá, kicsit sokallom.

Igen, úgy tudom kétfajta létezik. Enyém pl 100-ig van skálázva, utána már a vörös negyed. :lol:

Alapjárat nekem az ezres jelzés és az 500-as között van, egy kicsivel az ezres felé van inkább a mutató. Legutóbbi ZK-n 850rpm-et állapítottak meg, előzőnél 795-öt. Előbbi azért, mert mire leértem a helyszínhez, addigra kezdett el mozdulni a műszer, aztán utána még állt negyed órát, mikor bevitték.

A tankszintjelzőnek azért annyira ne higgyél. Mikor nekem annyira kevés benya van benne, hogy a műszer már lejtőnek sem moccan meg, akkor még van benne 3-4 liter. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, úgy tudom kétfajta létezik. Enyém pl 100-ig van skálázva, utána már a vörös negyed. ;)

Alapjárat nekem az ezres jelzés és az 500-as között van, egy kicsivel az ezres felé van inkább a mutató. Legutóbbi ZK-n 850rpm-et állapítottak meg, előzőnél 795-öt. Előbbi azért, mert mire leértem a helyszínhez, addigra kezdett el mozdulni a műszer, aztán utána még állt negyed órát, mikor bevitték.

A tankszintjelzőnek azért annyira ne higgyél. Mikor nekem annyira kevés benya van benne, hogy a műszer már lejtőnek sem moccan meg, akkor még van benne 3-4 liter. :lol:

jóltudod kétfajta van, azért kell cserélni a jeladót majd, de hogy melyikhez melyik kell ...

ZKzni csak bemelegített motorral szoktak.

am nekem van hogy felfekszik amutató, és még megyek vele világba, de jártam már úgy, hogy még jelzett benyát, és kitankolt :lol:

na ezt add össze :lol:

Link to comment
Megosztás:

jóltudod kétfajta van, azért kell cserélni a jeladót majd, de hogy melyikhez melyik kell ...

ZKzni csak bemelegített motorral szoktak.

am nekem van hogy felfekszik amutató, és még megyek vele világba, de jártam már úgy, hogy még jelzett benyát, és kitankolt ;)

na ezt add össze :lol:

Látodlátod? az enyém bezzeg tökéletes :lol: a mutató jó izzítási időmérőnek, a napi számláló meg megmutatja hogy mennyire állok szarul. Mióta nem foglalkozom a mutatóval, elmegyek 720-820 között egy tankkal, oszt kész. 5 lityinél több sosincs benne amikor tankolok. Ha nem voltam autópályán akkor tök jól be tudom saccolni hogy hol tart :) az a mutató amikor működött akkor is csak zavart. (fel van akadva a jeladó, és 45litert mutat 90%ban, néha rájön hogy mutogat valamit, de akkor is hülye, jobb ha fel van akadva :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Látodlátod? az enyém bezzeg tökéletes :lol: a mutató jó izzítási időmérőnek, a napi számláló meg megmutatja hogy mennyire állok szarul. Mióta nem foglalkozom a mutatóval, elmegyek 720-820 között egy tankkal, oszt kész. 5 lityinél több sosincs benne amikor tankolok. Ha nem voltam autópályán akkor tök jól be tudom saccolni hogy hol tart :lol: az a mutató amikor működött akkor is csak zavart. (fel van akadva a jeladó, és 45litert mutat 90%ban, néha rájön hogy mutogat valamit, de akkor is hülye, jobb ha fel van akadva :lol: )

;) 720-820 között egy tankkal? Én már többször is teszteltem és 50l-ből 1000-1100km-t megyek. Szigoúan városozás, max városon kívül 15km-ert megyek ki.

Link to comment
Megosztás:

;) 720-820 között egy tankkal? Én már többször is teszteltem és 50l-ből 1000-1100km-t megyek. Szigoúan városozás, max városon kívül 15km-ert megyek ki.

Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol:

Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít.

Link to comment
Megosztás:

Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol:

Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít.

ha vki járt nyúlegyházázn akkor tudja, hogy az előttem szóló igencsak jólbeszélt ;)

Link to comment
Megosztás:

Majd megnézem. Amúgy király, de vmi gubanc van, mert gyujtáson a kézifék visszajelző nem alszik el, csak egy kicsit halványodik, de járó motornál már rendesen elalszik. Végülis nem olyan nagy gond, ha csak gyujtás van kapcsolva amúgy sem kell a kéziféket kiengedni. Lehet hogy raktam egy izzót a kézifék felkiáltójele melletti "P" ikonra is, és az világit amig nem jár a motor. Az izzó helye megvan viszont ha jól néztem nem oda vezeti a fényt ahova kéne. Vagy valami ilyesmi. Majd megnézem ha visszacserélem az összes ledet izzóra, mert feléről letörtem az ellenállatot, és most nincs időm venni meg forrasztani másikat. Most középen piros, a két szélén meg fehér. ;)

A kézifék meg a fékolajjelző közösítve van, hiába raksz izzót a "P"-re, ha nem bontod szét őket.

Más: 2001-es Classicban VDO v. Delco lehet a sima kmóra?

Link to comment
Megosztás:

Azért Demszkáj Káosz Szitiben való "közlekedést" ne hasonlítsuk a Nyíregyházihoz :lol:

Itt minden legalább kettes szorzóval működik (az autósok lehúzása is). Szóval a 7-800km jónak számít.

Ebben van ráció kolléga :lol: de ettől függetlenül, az olajevést, meg a füstölést nem tudom Demszkigrádra fogni. Ettől függetlenül szét kell borítani a vasat előbb utóbb. ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma voltam az autószerelőnél és csináltattam zöldkártyát- + megkérdeztem mennyiért cseréli a komplett kuplungot. Én a Bárdiéknál néztem, gyári német 35e, ebből (kedvezmény-20% lejön). 10 e a munkadíj és reggel viszem, délután megyek érte.

akkor 25ezer a kuplung szet?

én 40% kedvezménnyel néztem SASCH ot 24ért....

akkor az elég jó ár.

Link to comment
Megosztás:

:lol:

halegközlebb lesz ilyen árban, akkor megveszem már ;)

am mennyi volt végülis?

Végülis nem tudom, mert az asszony fizette ki, én nem voltam itthon, azóta meg nem nagyon beszéltünk, de a srác 5500-ért mondta utánvétellel. Gondolom 4000+ a postaköltség vagy mittudomén.

Link to comment
Megosztás:

igen.Szerintem annyit megér egy gyári kuplung szett. ;)

A váltóban az olajszintet hol lehet megnézni?

A bal oldali féltengely-kihajtástól hátrébb, kb. vele egy magasságban van egy csavar, azt kell kitekerni. Az alatt kell lennie a szintnek 1.5cm-rel.

Link to comment
Megosztás:

hali fiuk egy kérdésem lenne első ajtóba mekkora hangszórók vannak és csere esetén kell e kiemelő

Kiemelő kell, mert különben nem fogod tudni lehúzni az ablakot :lol: :lol: Ha jóltévedek 14 cm-es. (két hete cseréltem, de pusztuljak el nem emlékszem ;) :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Kiemelő kell, mert különben nem fogod tudni lehúzni az ablakot :lol: :lol: Ha jóltévedek 14 cm-es. (két hete cseréltem, de pusztuljak el nem emlékszem ;) :lol: )

16cm-es belemegy. Én a kiemelést úgy oldottam meg, hogy 3 cm-es bútorlapból vágtam ki egy kör alakot és annak a belsejét szintén kivágtam olyan méretre, amekkora a hangszórónak kell.

Link to comment
Megosztás:

16cm-es belemegy. kiemelő mindenféleképpen kell, különben ahogy a kolega is írta, nem fogod tudni lehúzni az ablakot teljesen. Én a kiemelést úgy oldottam meg, hogy 3 cm-es bútorlapból vágtam ki egy kör alakot és annak a belsejét szintén kivágtam olyan méretre, amekkora a hangszórónak kell.

lehet hogy 16-os, már nem emlékszem csak arra hogy pont cuppra tele van vele az ajtókárpit. Én is terveztem hogy csinálok keretet de aztán az "nyakamba hullott" egy garnitúra abból a gépből amit bontottunk. úgyhogy azzal sokat nem kellett dolgoznom ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy 16-os, már nem emlékszem csak arra hogy pont cuppra tele van vele az ajtókárpit. Én is terveztem hogy csinálok keretet de aztán az "nyakamba hullott" egy garnitúra abból a gépből amit bontottunk. úgyhogy azzal sokat nem kellett dolgoznom ;) :lol:

Hát igen! Ha már volt gyári, akkor felesleges dolgozni rajta. Kivéve, ha nagyobb hangerőt akar az ember. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.