daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 egy kicsit érdekesen néztem én is, pedig én vagyok a másik aki hasonlóképpen ír néha. egyébként bemész egy "tuning" cuccokkal is foglalkozó boltba, és az összes lehetőséget elmutatják neked :lol: Fejjel lefele is el tudom olvasni az ékezetmentes írást. Régen én is elég sűrűn alkalmaztam, mert hozzászoktam jónéhány játékban, hogy csak úgy lehet írni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nah megjöttél? :lol: hogy vannak a kavicsaid? :lol: ;) Megjött a cuccod, tegnap. Azonnal be is szereltem, 2dkg-mal nehezebb lett a verda. :lol: Viszont már nem ázik szanaszét a zárhíd. Köszi anyway. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Megjött a cuccod, tegnap. Azonnal be is szereltem, 2dkg-mal nehezebb lett a verda. :lol: Viszont már nem ázik szanaszét a zárhíd. Köszi anyway. :) akkor jóvan. Nem venném a szívemre ha beázna a taliga eleje ;) :lol: Ezekszerint télleg a hosszú hiányzott.(?) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 akkor jóvan. Nem venném a szívemre ha beázna a taliga eleje :lol: :) Ezekszerint télleg a hosszú hiányzott.(?) :lol: Igen az hiányzott, de még szombaton megsasoltam, hogy melyik hiányzik, mikor takarítottam a verdát Opel talira. :lol: Egyébként direkt kipróbáltam, szép tisztára takarítottam a zárhidat, vasárnap nedves időben mentem a talira, hazafele meg szakadt az eső, másnap belenéztem és full dzsuva volt. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Megjött a cuccod, tegnap. Azonnal be is szereltem, 2dkg-mal nehezebb lett a verda. :lol: Viszont már nem ázik szanaszét a zárhíd. Köszi anyway. :( akkor jóvan. Nem venném a szívemre ha beázna a taliga eleje :lol: :) Ezekszerint télleg a hosszú hiányzott.(?) :lol: Nekem is hiányzott az a 2 kéder, ezért. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Nekem is hiányzott az a 2 kéder, ezért. ;) :lol: Nekem a kicsi megvolt, de az annyit ért, mint a magyar forint. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Ezt láttátok már? nem semmi! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 HAli! na újra itt pár napig nem voltam. lenne 1 kérdésem.... nemrég haverommal felvettük ahogy üresbe megpörgetem a kocsi motorját ő pedig kamerázott a kipufogónál. ( 1.7DR ) éééés.... amikor felpörög 1 picit se füstöl, viszont elengedem a gázt csökken a fordulatszám és így 1 adag korom kijön.... Szerintetek miért " késik " ;) a kipufogó??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Megjött az órám! Kicsit szívtam a beszereléssel, mert át akartam szerelni a régi órám, de a fényvető kicsit más, és nem fért bele. Igy aztán kompletten beraktam az újat, végülis csak 400km-rel van benne több mint az enyémbe. A furdulatszám mérőnek be kellett húznom a jelet az ecutól. Közben hazavágtam 2 ledet, izókkal pótoltam, kicsit felemás a világítása. ;) De MŰKÖDIK!!!! Nem tudom az alacsony benzinszintet autómatikusan kijelzi, vagy még hekkelni kell vmit? Hening cartárs? Vagy bárki más? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 No, ma hasznát vettem az ABS-nek! :lol: Elhagytam a lakott területet, előttem egy kisbusz tötyögött, mögöttem egy Octávia taxi nyomult, de nagyon. Mire lehetett, elkezdtem keményen előzni, utánam meg az Octávia. (Lemaradt egy kissé szegénykém.) A kisbusz előtt vagy 150 m-re egy öreg Daihatsu sötétített hátsó lámpákkal (feketére fújva) haladt. Mire kiértem a kisbusz mellé, látom, hogy a Daihatsus megáll az út közepén, szemből meg jöttek, tehát nem mehettem el neki. Épp, hogy visszaértem a sávomba, satufékeztem és 2 méterre megálltam a Daihatsu mögött amelyik kisvártatva balra lefordult egy földútra. A gyönyörűség az volt, hogy a sötétített lámpájában talán pislákolt valami petróleum lámpa, de igazán se fék, se index lámpát látni nem lehetett. Az Octáviás meg mellettem a padkán landolt..... Hálistennek nem volt lemezek csörömpölése, de kemény volt! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Megjött az órám! Kicsit szívtam a beszereléssel, mert át akartam szerelni a régi órám, de a fényvető kicsit más, és nem fért bele. Igy aztán kompletten beraktam az újat, végülis csak 400km-rel van benne több mint az enyémbe. A furdulatszám mérőnek be kellett húznom a jelet az ecutól. Közben hazavágtam 2 ledet, izókkal pótoltam, kicsit felemás a világítása. ;) De MŰKÖDIK!!!! Nem tudom az alacsony benzinszintet autómatikusan kijelzi, vagy még hekkelni kell vmit? Hening cartárs? Vagy bárki más? Automatikusan. Műszeren belül figyeli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 No, ma hasznát vettem az ABS-nek! :lol: Elhagytam a lakott területet, előttem egy kisbusz tötyögött, mögöttem egy Octávia taxi nyomult, de nagyon. Mire lehetett, elkezdtem keményen előzni, utánam meg az Octávia. (Lemaradt egy kissé szegénykém.) A kisbusz előtt vagy 150 m-re egy öreg Daihatsu sötétített hátsó lámpákkal (feketére fújva) haladt. Mire kiértem a kisbusz mellé, látom, hogy a Daihatsus megáll az út közepén, szemből meg jöttek, tehát nem mehettem el neki. Épp, hogy visszaértem a sávomba, satufékeztem és 2 méterre megálltam a Daihatsu mögött amelyik kisvártatva balra lefordult egy földútra. A gyönyörűség az volt, hogy a sötétített lámpájában talán pislákolt valami petróleum lámpa, de igazán se fék, se index lámpát látni nem lehetett. Az Octáviás meg mellettem a padkán landolt..... Hálistennek nem volt lemezek csörömpölése, de kemény volt! :lol: Szerencséd volt, hogy a Skoda nem tolt meg. Mennyire ért melléd? Maradt volna csomitartód? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 (edited) Automatikusan. Műszeren belül figyeli. Viszont nem tudtam eldönteni, mejyik ikon tartozik hozzá, így nem tettem be neki izzót. Huhh milyen sokan vagyunk a topicban. ;) Módosítva Április1, 2009 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Viszont nem tudtam eldönteni, mejyik ikon tartozik hozzá, így nem tettem be neki izzót. A műszer piros része mellett balra van egy ikon, ha szemből nézed. Na az a szegénységjelző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Megjött az órám! Kicsit szívtam a beszereléssel, mert át akartam szerelni a régi órám, de a fényvető kicsit más, és nem fért bele. Igy aztán kompletten beraktam az újat, végülis csak 400km-rel van benne több mint az enyémbe. A furdulatszám mérőnek be kellett húznom a jelet az ecutól. Közben hazavágtam 2 ledet, izókkal pótoltam, kicsit felemás a világítása. ;) De MŰKÖDIK!!!! Nem tudom az alacsony benzinszintet autómatikusan kijelzi, vagy még hekkelni kell vmit? Hening cartárs? Vagy bárki más? ez valószínűlek azért van, mert neked DELCO a km óra, a fordulatszámmérős meg VDO Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Automatikusan. Műszeren belül figyeli. az jó ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 A műszer piros része mellett balra van egy ikon, ha szemből nézed. Na az a szegénységjelző. Kösz, majd veszek izzót mert kifogytam és beszerelem. ez valószínűlek azért van, mert neked DELCO a km óra, a fordulatszámmérős meg VDO Lehet, végülis be lehetett volna reszelni, de azért a pár km eltérésért nem foglalkozom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Kösz, majd veszek izzót mert kifogytam és beszerelem. Lehet, végülis be lehetett volna reszelni, de azért a pár km eltérésért nem foglalkozom vele. lehet?? nézd meg mi van ráírva a tiédre, és kiderül. VDO VDO eddigi tapasztalatok szerint csereszabatos. és egyébként király? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 lehet?? nézd meg mi van ráírva a tiédre, és kiderül. VDO VDO eddigi tapasztalatok szerint csereszabatos. és egyébként király? Majd megnézem. Amúgy király, de vmi gubanc van, mert gyujtáson a kézifék visszajelző nem alszik el, csak egy kicsit halványodik, de járó motornál már rendesen elalszik. Végülis nem olyan nagy gond, ha csak gyujtás van kapcsolva amúgy sem kell a kéziféket kiengedni. Lehet hogy raktam egy izzót a kézifék felkiáltójele melletti "P" ikonra is, és az világit amig nem jár a motor. Az izzó helye megvan viszont ha jól néztem nem oda vezeti a fényt ahova kéne. Vagy valami ilyesmi. Majd megnézem ha visszacserélem az összes ledet izzóra, mert feléről letörtem az ellenállatot, és most nincs időm venni meg forrasztani másikat. Most középen piros, a két szélén meg fehér. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Majd megnézem. Amúgy király, de vmi gubanc van, mert gyujtáson a kézifék visszajelző nem alszik el, csak egy kicsit halványodik, de járó motornál már rendesen elalszik. Végülis nem olyan nagy gond, ha csak gyujtás van kapcsolva amúgy sem kell a kéziféket kiengedni. Lehet hogy raktam egy izzót a kézifék felkiáltójele melletti "P" ikonra is, és az világit amig nem jár a motor. Az izzó helye megvan viszont ha jól néztem nem oda vezeti a fényt ahova kéne. Vagy valami ilyesmi. Majd megnézem ha visszacserélem az összes ledet izzóra, mert feléről letörtem az ellenállatot, és most nincs időm venni meg forrasztani másikat. Most középen piros, a két szélén meg fehér. ;) 1-0 a belől elhelyezett ellenállás javára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Szerencséd volt, hogy a Skoda nem tolt meg. Mennyire ért melléd? Maradt volna csomitartód? ;) Kb. fél méterre becsúszott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Kb. fél méterre becsúszott. szerencse ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Kösz, majd veszek izzót mert kifogytam és beszerelem. 1,2W-os kell oda is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 1-0 a belől elhelyezett ellenállás javára. Igen, viszont emelett szól a könnyebb összeforráasztás, és hogy kívülről látszik, ha elengedte vhol. Kb. fél méterre becsúszott. Akkor nagy mákod volt. Már én is láttam ilyet amikor valaki a padkán állt meg az autósor mögött a lámpánál. 1,2W-os kell oda is. Igen, holnap vetetek az asszonnyal( nem az asszony-nyal :lol: ) egyenlőre akkor visszafehérítek, aztán majd egyszer ha lesz időm akkor csinálok még ledet, és belerakom. Amúgy a hőmérőm se stimmel, mert ez 110-ig megy a másik meg 100-ig, de a lányeg látszik, mármint a termosztát nyitás, meg hogy nem forr a víz. Jöttem haza a feleségemmel a munkahelyéről, aztán az egyik lámpától kicsit nagyobb gázzal indultam, mert a fordultszámot figyeltük, mellettünk meg egy tuning-verda egyből felvette a kesztyűt elkezdett versenyezni velem, de megszo@ta, mert 50-fölé nem mentem. Szereztem neki egy jó estét, ő győzőtt. :lol: Ja amúgy 6000-nél tilt. ;) Viszont az alpjárat alig megy 1000-alá, kicsit sokallom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április1, 2009 Megoszt Elküldve Április1, 2009 Igen, viszont emelett szól a könnyebb összeforráasztás, és hogy kívülről látszik, ha elengedte vhol. Akkor nagy mákod volt. Már én is láttam ilyet amikor valaki a padkán állt meg az autósor mögött a lámpánál. Igen, holnap vetetek az asszonnyal( nem az asszony-nyal :lol: ) egyenlőre akkor visszafehérítek, aztán majd egyszer ha lesz időm akkor csinálok még ledet, és belerakom. Amúgy a hőmérőm se stimmel, mert ez 110-ig megy a másik meg 100-ig, de a lányeg látszik, mármint a termosztát nyitás, meg hogy nem forr a víz. Jöttem haza a feleségemmel a munkahelyéről, aztán az egyik lámpától kicsit nagyobb gázzal indultam, mert a fordultszámot figyeltük, mellettünk meg egy tuning-verda egyből felvette a kesztyűt elkezdett versenyezni velem, de megszo@ta, mert 50-fölé nem mentem. Szereztem neki egy jó estét, ő győzőtt. :lol: Ja amúgy 6000-nél tilt. ;) Viszont az alpjárat alig megy 1000-alá, kicsit sokallom. ki kell cserélned a jeladót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts