Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nézz rá egyszer verőfényben. Nekem is volt hátul, ha rásütött a nap csak az izzószálat láttad. ;) Gyorsan vissza is cseréltem.

Néztem mielőtt beraktam,fény felé fordítva simán átlátni rajta.

Az autóban nem mutat rosszul,bár még nem süt annyit a nap,majd kiderül. :lol:

Link to comment
Megosztás:

et most hogy érted?

mikor villognia kellene, akkor, vagy csak úgy alapoból?

Igen, mikor villog. Nekem átlátszó hátul a bura, és a foncsor nem tudja úgy szórni a fényét, mint a narancs égőnek. (Gondolom az övé is tuning lámpa, a gyári sárga burába nem venne krómindexet "homlokracsapszmájli")

Link to comment
Megosztás:

Igen, mikor villog. Nekem átlátszó hátul a bura, és a foncsor nem tudja úgy szórni a fényét, mint a narancs égőnek. (Gondolom az övé is tuning lámpa, a gyári sárga burába nem venne krómindexet "homlokracsapszmájli")

én előlre gondolkozom, mert nekem fehér indexes... de ha ilyen akkor nem kell.

Link to comment
Megosztás:

én előlre gondolkozom, mert nekem fehér indexes... de ha ilyen akkor nem kell.

Jaj, tényleg az első index. Mikor voltak a nagy hidegek, elég engedékeny lett. Eccer csak lepottyant valahol. Két héttel később apámé is, ugyanazon az oldalon ;) Még jó hogy van belül is egy plexi, nem a csupasz izzó látszik.

Link to comment
Megosztás:

Igen, mikor villog. Nekem átlátszó hátul a bura, és a foncsor nem tudja úgy szórni a fényét, mint a narancs égőnek. (Gondolom az övé is tuning lámpa, a gyári sárga burába nem venne krómindexet "homlokracsapszmájli")

Hátul lexus lámpám van,de előre is raktam a fehér indexbe. :lol: Szerintem ez egyébként sima sárga izzó,belemártva valami löttybe. ;)

Link to comment
Megosztás:

Hátul lexus lámpám van,de előre is raktam a fehér indexbe. :lol: Szerintem ez egyébként sima sárga izzó,belemártva valami löttybe. ;)

Az FK első indexembe (ha végre bekerül) lehet kipróbálom, mert abban van egy kupak az izzó előtt (mint a H7-es égőknél), hátha jobban szórja a fényt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mit jelent általában hogy valaki hajtja a gépet, valaki nem?

Én személy szerint úgy hajtom, hogy hidegen 2000 körül elváltok és kímélem amíg a termosztát az 1 nyitást végig nem vitte utána egy 5km nyugalom még és utána már bátrabban használom a váltót ha kell akár 4000-4500-ig, de a 4,5 már ritka nagyon! Tempóban 90-110 Km/ó, nekem ez a kényelmes és talán itt még a motor sem pörög nagyon sokat, 3300 körül/sacc! Ha előzni kell nem szoktam itt már visszaváltani ha nem muszáj, itt már van nyomatékom is! De nem szoktam nagyon nyomni az tény, jobban szeretem a 90-100-as tempót mint az felett! Nem szoktam lejtőn gyorsan menni, mint pl sík területen amennyivel, de emelkedőn szeretek egy kicsit odanyomni neki, és ha van kedvem ki is forgatom! ;) Hát én fordított ember vagyok!

Tehát tisztelt fórumozók mit teszek jól, vagy rosszul?

Meglátásokat, véleményeket, kritikákat szívesen veszem és olvasom is!

Köszi BB

Link to comment
Megosztás:

Mit jelent általában hogy valaki hajtja a gépet, valaki nem?

Én személy szerint úgy hajtom, hogy hidegen 2000 körül elváltok és kímélem amíg a termosztát az 1 nyitást végig nem vitte utána egy 5km nyugalom még és utána már bátrabban használom a váltót ha kell akár 4000-4500-ig, de a 4,5 már ritka nagyon! Tempóban 90-110 Km/ó, nekem ez a kényelmes és talán itt még a motor sem pörög nagyon sokat, 3300 körül/sacc! Ha előzni kell nem szoktam itt már visszaváltani ha nem muszáj, itt már van nyomatékom is! De nem szoktam nagyon nyomni az tény, jobban szeretem a 90-100-as tempót mint az felett! Nem szoktam lejtőn gyorsan menni, mint pl sík területen amennyivel, de emelkedőn szeretek egy kicsit odanyomni neki, és ha van kedvem ki is forgatom! ;) Hát én fordított ember vagyok!

Így leírva azért nem tűnik olyan rossznak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mit jelent általában hogy valaki hajtja a gépet, valaki nem?

Én személy szerint úgy hajtom, hogy hidegen 2000 körül elváltok és kímélem amíg a termosztát az 1 nyitást végig nem vitte utána egy 5km nyugalom még és utána már bátrabban használom a váltót ha kell akár 4000-4500-ig, de a 4,5 már ritka nagyon! Tempóban 90-110 Km/ó, nekem ez a kényelmes és talán itt még a motor sem pörög nagyon sokat, 3300 körül/sacc! Ha előzni kell nem szoktam itt már visszaváltani ha nem muszáj, itt már van nyomatékom is! De nem szoktam nagyon nyomni az tény, jobban szeretem a 90-100-as tempót mint az felett! Nem szoktam lejtőn gyorsan menni, mint pl sík területen amennyivel, de emelkedőn szeretek egy kicsit odanyomni neki, és ha van kedvem ki is forgatom! ;) Hát én fordított ember vagyok!

Tehát tisztelt fórumozók mit teszek jól, vagy rosszul?

Meglátásokat, véleményeket, kritikákat szívesen veszem és olvasom is!

Köszi BB

Hát nagyjából én ís igy teszek, legalábbis az elején. Hidegen nem pörgetem, korán felváltok, nagypapisan autózok. Melegen kicsit jobban pörgetem "sportosabban" autózok, persze nem csikorgó gumik meg ilyenek, de ha olyan kedvem van simán befigyel egy-két tiltás is. Persze nem gyakran, de nincs lelkiismeret furdalásom miatta. Persze a sebességhatárokon bellül. Előzéskor szinte mindíg visszaváltok csak akkor nem ha kapásból lendületből tudok elözni. Ha minden igaz holnap megjön az órám akkor már én is tudok fordulatszámot nézni.

Link to comment
Megosztás:

Így leírva azért nem tűnik olyan rossznak.

szerintem se.

hosszú életű lesz az autó :lol:

én néha megnézem megy e még 160at ;) , egy két havonta, ha sietős kicsit, és nyugodtan tudja tartani is.

átlagba 120körül megyek vele kint, bent óra szerint 60 de ha ráérek és nézelődök, mint ma is a szép időben, akkor óra szerint 50alatt egy kicsivel.

hidegen lehet még hamarabb is elváltok(sőt tuti, mert azért hallom, hogy közel se vagyok a 2000hez), mint 2000, de az itteni gyér forgalomba nyugodtan megtehtem, nem fognak ledudálni.

lámpától még így is elmegyek a többiektől.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Hallottam egy olyat egy (B Corsa-s) havertól, hogy a regebbi opel tipusoknál tök jellemző és megszokott, hogy szitál a kormány 120km/h felett (ez az enyémre is jellemző minimálisan) valamint, ugyan ekkora tempónál fékezésnél ugyan ez van! 120km/h-tól csinálja egészen 170ig azt tudom...egyszer mentem vele 190et de akkor már valahogy nem azt figyeltem! ;) Szóval tényleg jellemző ez az F Astrákra is?

Legyszi osszátok meg velem tapasztalaitokat, véleményeiteket!

THX.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Hallottam egy olyat egy (B Corsa-s) havertól, hogy a regebbi opel tipusoknál tök jellemző és megszokott, hogy szitál a kormány 120km/h felett (ez az enyémre is jellemző minimálisan) valamint, ugyan ekkora tempónál fékezésnél ugyan ez van! 120km/h-tól csinálja egészen 170ig azt tudom...egyszer mentem vele 190et de akkor már valahogy nem azt figyeltem! ;) Szóval tényleg jellemző ez az F Astrákra is?

Legyszi osszátok meg velem tapasztalaitokat, véleményeiteket!

THX.

nincs így

nekem pl 110től 120ig csinálja most.

de volt hogy nem csinálta.

centírozás

féktárcsa állapota

felni belseje mennyire koszos

nagyobb kavicsok a gumiban

talpasok gömbfejek tabilizátorok

futómű beállítása

gumiabroncs állapota

felni állapota

ezeket lenne érdemes megnézegetni.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Hallottam egy olyat egy (B Corsa-s) havertól, hogy a regebbi opel tipusoknál tök jellemző és megszokott, hogy szitál a kormány 120km/h felett (ez az enyémre is jellemző minimálisan) valamint, ugyan ekkora tempónál fékezésnél ugyan ez van! 120km/h-tól csinálja egészen 170ig azt tudom...egyszer mentem vele 190et de akkor már valahogy nem azt figyeltem! :lol: Szóval tényleg jellemző ez az F Astrákra is?

Legyszi osszátok meg velem tapasztalaitokat, véleményeiteket!

THX.

Nem, mi szoktunk kereket centíroztatni :lol: ;) :lol: Amúgy nekem most hogy rendbe vannak a kerekeim, tök szitamentes. A 170-190 környékét úgy annyira nem tudom megmondani, mert nem szoktak ferrárik és porschék vontatni autópályán, de olyan 130-140 körült azért már néztem párszor (az utóbbi 3 hétben már nem igen bántom, örülök hogy mozog) de kormányilag, futóművileg semmi ilyen gond nincs.

Link to comment
Megosztás:

a 190 nekem is csak egyszer volt...az 170 meg 2szer! :lol:

Énsem szeretem annyira hajtani ezekis csak akkor voltak mikor megvettünk 1-2 alkaolm adtán kikellett próbálni, nah meg amikor hazafelé bekostól egy 20éves merci vagy egy suzuki! ;)

kössz a gyors tippeket!

Link to comment
Megosztás:

Ilyet hol szereztél? :lol: Nekem is kéne...mondjuk nem caravan,de mind1 lenne! :lol:

Jóbarátom csinóta. :lol: autófóliázgat felirat, meg grafika témában, én megcsináltam egy jpg-t ő meg idehozta ragaccsal a hátulján :) Eredetileg csak kékben találtam ilyet, úgyhogy szerkesztettem magamnak pirosat, me' nekem piros van ;)

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Hallottam egy olyat egy (B Corsa-s) havertól, hogy a regebbi opel tipusoknál tök jellemző és megszokott, hogy szitál a kormány 120km/h felett (ez az enyémre is jellemző minimálisan) valamint, ugyan ekkora tempónál fékezésnél ugyan ez van! 120km/h-tól csinálja egészen 170ig azt tudom...egyszer mentem vele 190et de akkor már valahogy nem azt figyeltem! ;) Szóval tényleg jellemző ez az F Astrákra is?

Legyszi osszátok meg velem tapasztalaitokat, véleményeiteket!

THX.

nincs így

nekem pl 110től 120ig csinálja most.

de volt hogy nem csinálta.

centírozás

féktárcsa állapota

felni belseje mennyire koszos

nagyobb kavicsok a gumiban

talpasok gömbfejek tabilizátorok

futómű beállítása

gumiabroncs állapota

felni állapota

ezeket lenne érdemes megnézegetni.

Én azért megnézném még a féktárcsákat is, mennyire "hullámosak".

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.