Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 az meg aki vesz új autót, univerális cuccokkal meg is érdemli ;) ja ha neki megér annyit, hogy egy pármillás autó olcsóbban jön ki esetleg 100ezerrel :lol: ezért már egyszer szét lett szedve a kárpitja, és bizony megesik hogy ez az reped törik... meg ha le van vége az már nem lesz olyan mint a gyári na meg az uni cuccok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 téényleg. ;)))) Kicsi az internet :lol: bezzeg ha keresek vmit az jól el tud bújni a genya :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opeles90 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 bezzeg ha keresek vmit az jól el tud bújni a genya :lol: Murphy törvénye ;) Na srácok én lépek, holnap dolog lesz. Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 nekem is family felszereltségű volt anno, és gyárilag szines az a műanyag is :lol: Nem kívánom örökre félig fújt lökősökkel használni. ;) Főleg, hogy első lökös az cserés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 nem tudom megnézni melyikre vonatkozik egyébként? a hónolásba megragadó olaj a surlódás csökkentése végett igaz? egyébként ezek a szemcsék (pl a polikerámiás adalék) olyan picik, hogy attól még bőven lesz ott helye olajnak. olajjáratok tükrösödése, ezt igazából nemtudom mit is jelentene, kisimulnaka járatok? abban hol a baj? könyebben áramlik az olaj de igen döntse el mindenki magának. senki se kényszerítettem semmire, csak megemlítettem egy ilyen verziót is :lol: Mert béna vagyok. Tessék Igen ez érdekes, de mégis rosszabb lesz az áramlás, leginkább fölül érződik (vezérmú, hidrotőkék) Csak abba gondolj bele, hogy ma már nem lenne technológiai akadálya, hogy teljesen sima felülete legyen a hengerfalnak, olajjáratoknak ..., ha az úgy lenne jobb ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 jutyúúúbon :lol: van róla 1 kis videó... semmi kül csak alapjárat és körbejárom a kocsit kamerával. büszke is vagyok erre az autóra.:P amúgy a GL felszereltség mit jelent? mit foglal magába??? Engem azzal homályosítottak fel hogy ez jelenti fapad. Ablakot kurblizod, nyáron izzadsz, parkolásnál gyúrol, és csattnál pedig nem ugrik neked egy lufi. Cserébe mindezek nem romlanak el. Nekem is ez a felirat van rajta, de kezdi elveszíteni hitelességét :) ;) Tervezem hogy aplikálok bele villanyablakot. Nyáron jó lesz ha nem kell 5 percenként keresztbefeküdni az ülésen, meg szidni azt a barom fejemet amiért megint úgy tettem vissza a tekerőt hogy a saját súlya lehúzza az ablakot :( :lol: Tudjátok hogy milyen utángyári villanyablak-témát érdemes belecsinálni? Vagy keressek valami fullosabb roncsot amit kibelezek ? :lol: Jah, amúgy végeztem vele, ami kellett kiszedtem. (hagytam azért benne jó dolgokat :P ) ha valakit érdekel, akkor mönjen. A májsztro csak örül ha eltüntetik előle végre B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 7 éves, 103500 van benne. Csak hogy belekötözködjek :lol: javítom : 7 éves, 103500-at mutat :lol: ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Engem azzal homályosítottak fel hogy ez jelenti fapad. Ablakot kurblizod, nyáron izzadsz, parkolásnál gyúrol, és csattnál pedig nem ugrik neked egy lufi. Cserébe mindezek nem romlanak el. Nekem is ez a felirat van rajta, de kezdi elveszíteni hitelességét :lol: ;) Tervezem hogy aplikálok bele villanyablakot. Nyáron jó lesz ha nem kell 5 percenként keresztbefeküdni az ülésen, meg szidni azt a barom fejemet amiért megint úgy tettem vissza a tekerőt hogy a saját súlya lehúzza az ablakot :) :lol: Tudjátok hogy milyen utángyári villanyablak-témát érdemes belecsinálni? Vagy keressek valami fullosabb roncsot amit kibelezek ? :lol: Jah, amúgy végeztem vele, ami kellett kiszedtem. (hagytam azért benne jó dolgokat B) ) ha valakit érdekel, akkor mönjen. A májsztro csak örül ha eltüntetik előle végre :( Inkább bontózzál ablakemelőket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Mert béna vagyok. Tessék Igen ez érdekes, de mégis rosszabb lesz az áramlás, leginkább fölül érződik (vezérmú, hidrotőkék) Csak abba gondolj bele, hogy ma már nem lenne technológiai akadálya, hogy teljesen sima felülete legyen a hengerfalnak, olajjáratoknak ..., ha az úgy lenne jobb ;) most se jön be nemigazán vagyok teljesen benne, de a főtengelyt, vez tengelyt a lehető legsimábra munkálják meg. pl szokták polírozni is egyes részeit a mocinak, szívóoldalon pl...de ezek az adalékok nem tükrösítika felöletet, meg annyira apró szemcsékről van itt szó, hogy nem attol fog kisimulni a felület. polikerámiánál, pont hogy a szemcséken fog gördülni. de majd jönnek okosabbak, mint pl FutóGabi, és ő hitelesebben be tud számolni a dolgokról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Csak hogy belekötözködjek :lol: javítom : 7 éves, 103500-at mutat :lol: ;) :lol: 8 éves és 90400at mutat, 45e től nálunk van nemhiszem, hogy sokkal több lenne benne, ha ugyan több van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Csak hogy belekötözködjek :lol: javítom : 7 éves, 103500-at mutat :( :lol: :lol: Bótból van, 0km-es volt :) Novyy -Rendben ;) Nekem is csak IE-vel jön be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Bocs a motor kódot nem írtam, xrsz 75lovas vadállat ;) Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan. Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá. Az X16SZR. :lol: Mint az enyém. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Bótból van, 0km-es volt :lol: Novyy -Rendben ;) Nekem is csak IE-vel jön be. Nekem tökéletesen betölt Failfox alatt is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Bótból van, 0km-es volt :lol: akkor csak igaz ;) ha csak magadnak vissza nem tekerted? nem akarod eladni mostanság esetleg? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 én IE vel vagyok alapbol de azzal se jön be... na most bejött nevettem is egyből egyet: egy metabond ellenző: Végre valaki, aki hiányolja a működés közbeni hiteles teszteredményeket. Én is ezt próbálom a topik eleje óta fejébe verni néhány Metabond feliratú szemellenzővel rendelkező egyénnek. Ez az egy amit nem tudok megérteni, ha elkészít egy gyártó egy adalékot, amire esküszik, hogy a világ legjobb találmánya, azt 1000%, hogy tesztelték. Hol van a teszteredmény?? Ha tényleg olyan jó, akkor miért titkolják? Nem titok ez miatt döntöttem a Bishops adalék mellett, amit már 2 éve használok. Ennek az egy cégnek találtam olyan teszteredményeket, amelyek használat során teszteltek. Pl ELF kopásteszt. Apropó, kopásteszt. Ezt Magyarországon is el lehet végeztetni néhány tízezer Ft-ért, és kiderül működik az adalék, vagy nem. További néhány tízezerért analizáltatni is lehet, amellyel kideríthető, van-e az adalékban olyan összetevő, ami káros lehet az alkatrészeknek. Pl. Klór, Kén, Foszfor, stb Elf kopásteszttel kezdi a metabond az egész termékismertetőjét :lol: jah metabond olajok= Elf sráccocskánk nem olvasott utána a dolognak látszik, több menetközbeni tesztet is olvastam, ő hogy nem talált semmit? meg 10 ezr ft os tesztek... hm termékismertetőnél ingyenes a teszt ;) de mondom nem kell használnia senkinek, mi kipróbáltuk, és nem az astrával kezdtük, hanem egy 2T wareszon,furcsa, de a benya adalékot használtuk csak, mert akkor még csak az volt szinte és onnatól nem volt hengerleállás gyertyabeköpés miatt , mint azelőtt olyan sokszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Mert béna vagyok. Tessék Nekem meg ezt irja ki rá ;) 500 - Internal Server Error Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Nekem tökéletesen betölt Failfox alatt is. :lol: Olyanom nincs, csak Opera ;) Novyy -még szükség van rá. Nekem a 32 bites IE behozza, a 64 bites meg az Opera nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Olyanom nincs, csak Opera ;) Novyy -még szükség van rá. Nekem a 32 bites IE behozza, a 64 bites meg az Opera nem. már bejött írtam is rá keresgélek neten, hogy miféle lebukáról írtak a cseheknél való teszten, de semmiféle ilyet nem találok ha valaki ezt tudja, akkor az linkljen már mert it akkor nagyon sokan át vagyunk verve. de addigis: http://www.cseredob.hu/index5_automotor.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Bótból van, 0km-es volt :( Novyy -Rendben ;) Nekem is csak IE-vel jön be. úgy könnyű... :lol: :lol: Én nem is gondolkoztam rajta hogy volt -e tekerve a ribi órája. Egyedül azt totóztuk hogy hányszor :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 Mert béna vagyok. Tessék ...most meg ezt irja ki: Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c Server at forum.index.hu Port 80 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 ...most meg ezt irja ki: Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c Server at forum.index.hu Port 80 ;) A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 A Metabond alkalmazásáról megoszlanak a vélemények. Ismerek néhány motorost, aki már hosszabb ideje használja az adalékot, de sajnos találkoztam olyannak is, akinek köztes kuplungtárcsákat kellett cserélni, mert a kuplung csúszni kezdett. Valóban, a Metabond csak fémfelülethez kötődik, azonban a kuplung köztes tárcsái általában acél vagy (egyes versenymotorokban) alumínium lemezekből állnak, amelynek felületén a súrlódást csökkenti. Ha a kuplung még újszerű, akkor ez a súrlódáscsökkentés nem akkora mértékű, hogy a kuplung működését gátolja, vagy azonnal lehetetlenné teszi az összekapcsolást a megtapadást, de ha a kuplung már eleve határon van, nem újszerű, akkor előfordulhat, hogy már megcsúszik vele. Azt is érdemes figyelembe venni, hogy ezeket az adalékokat nem ajánlják pl. automata sebességváltókba, illetve önzáró differenciálművekbe sem, ahol a súrlódásnak szerepe van a megfelelő működésben. ez eddig is köztudott volt, hogy automatába vagy sperbe vagy lamellás ba nem kell az adalék, mert csökkenti a surlódást, ezek pedig ezzel működnek, szóval ez se írható fel az adalék hibájára, csak a hülye felhasználóra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál. Már nem tudom követni ki mit akar... ;) Itt van ez és lehet felőle érdeklődni. Aki akarja kipróbálja. De aztán szigorúan beszámolót ide! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál. Az egy jó dolog. Én meg se merem bontatni, mert szétugrik mint a kakukkosóra :lol: addig jó amíg egyben van. Ha eleinte csak 3 hengerrel is, meg olyan füstölősen hogy a zöld környezetvédelmi besorolást jelző raginyát 20 centiről sem látni a ködtől, de beindul, addig jóvan... :) :lol: enni alig eszik, de legalább nem is megy :( bacameg, most voltunk kerékcentirozatni (igen tudom, bocsi, kerék-kiegyensúlyoztatni B) ) és amikor lekapta a srác a jobb első gurigát odahívott hogy nézzek mán oda. Az ékszíjról zsinórba 3-4 fog hiányzik :lol: Mindegy, ezért már nem koszolom össze magam. A közeljövőben meglátogat a gépezet egy adagolóst, meg meg lesz csináltatva a főtengely szimeringnél az olajfolyás, meg akkor már ha a vezérlést lekapjuk, akkor egy két dolgot cserélünk is, mostmár ez is köztük lesz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2009 Megoszt Elküldve Március20, 2009 hát én most nagyon sokat kerestem, de ténylegesen metabond termékekre visszavezethető hibát nem találtam. ha valaki tud adni linket adjon ilyenről, biztos érdekel pár embert itt. akik használják főleg, mert ha igaz akkor be vagyunk csapva. de akkor itt nagyon sok a suta ember. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts