Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

az meg aki vesz új autót, univerális cuccokkal meg is érdemli ;)

ja ha neki megér annyit, hogy egy pármillás autó olcsóbban jön ki esetleg 100ezerrel :lol:

ezért már egyszer szét lett szedve a kárpitja, és bizony megesik hogy ez az reped törik... meg ha le van vége az már nem lesz olyan mint a gyári

na meg az uni cuccok

Link to comment
Megosztás:

nem tudom megnézni

melyikre vonatkozik egyébként?

a hónolásba megragadó olaj a surlódás csökkentése végett igaz?

egyébként ezek a szemcsék (pl a polikerámiás adalék) olyan picik, hogy attól még bőven lesz ott helye olajnak.

olajjáratok tükrösödése, ezt igazából nemtudom mit is jelentene, kisimulnaka járatok? abban hol a baj? könyebben áramlik az olaj

de igen döntse el mindenki magának.

senki se kényszerítettem semmire, csak megemlítettem egy ilyen verziót is :lol:

Mert béna vagyok. Tessék

Igen ez érdekes, de mégis rosszabb lesz az áramlás, leginkább fölül érződik (vezérmú, hidrotőkék)

Csak abba gondolj bele, hogy ma már nem lenne technológiai akadálya, hogy teljesen sima felülete legyen a hengerfalnak, olajjáratoknak ..., ha az úgy lenne jobb ;)

Link to comment
Megosztás:

jutyúúúbon :lol: van róla 1 kis videó... semmi kül csak alapjárat és körbejárom a kocsit kamerával. büszke is vagyok erre az autóra.:P amúgy a GL felszereltség mit jelent? mit foglal magába???

Engem azzal homályosítottak fel hogy ez jelenti fapad. Ablakot kurblizod, nyáron izzadsz, parkolásnál gyúrol, és csattnál pedig nem ugrik neked egy lufi. Cserébe mindezek nem romlanak el. Nekem is ez a felirat van rajta, de kezdi elveszíteni hitelességét :) ;) Tervezem hogy aplikálok bele villanyablakot. Nyáron jó lesz ha nem kell 5 percenként keresztbefeküdni az ülésen, meg szidni azt a barom fejemet amiért megint úgy tettem vissza a tekerőt hogy a saját súlya lehúzza az ablakot :( :lol: Tudjátok hogy milyen utángyári villanyablak-témát érdemes belecsinálni? Vagy keressek valami fullosabb roncsot amit kibelezek ? :lol: Jah, amúgy végeztem vele, ami kellett kiszedtem. (hagytam azért benne jó dolgokat :P ) ha valakit érdekel, akkor mönjen. A májsztro csak örül ha eltüntetik előle végre B)

Link to comment
Megosztás:

Engem azzal homályosítottak fel hogy ez jelenti fapad. Ablakot kurblizod, nyáron izzadsz, parkolásnál gyúrol, és csattnál pedig nem ugrik neked egy lufi. Cserébe mindezek nem romlanak el. Nekem is ez a felirat van rajta, de kezdi elveszíteni hitelességét :lol: ;) Tervezem hogy aplikálok bele villanyablakot. Nyáron jó lesz ha nem kell 5 percenként keresztbefeküdni az ülésen, meg szidni azt a barom fejemet amiért megint úgy tettem vissza a tekerőt hogy a saját súlya lehúzza az ablakot :) :lol: Tudjátok hogy milyen utángyári villanyablak-témát érdemes belecsinálni? Vagy keressek valami fullosabb roncsot amit kibelezek ? :lol: Jah, amúgy végeztem vele, ami kellett kiszedtem. (hagytam azért benne jó dolgokat B) ) ha valakit érdekel, akkor mönjen. A májsztro csak örül ha eltüntetik előle végre :(

Inkább bontózzál ablakemelőket.

Link to comment
Megosztás:

Mert béna vagyok. Tessék

Igen ez érdekes, de mégis rosszabb lesz az áramlás, leginkább fölül érződik (vezérmú, hidrotőkék)

Csak abba gondolj bele, hogy ma már nem lenne technológiai akadálya, hogy teljesen sima felülete legyen a hengerfalnak, olajjáratoknak ..., ha az úgy lenne jobb ;)

most se jön be

nemigazán vagyok teljesen benne, de a főtengelyt, vez tengelyt a lehető legsimábra munkálják meg.

pl szokták polírozni is egyes részeit a mocinak, szívóoldalon pl...de ezek az adalékok nem tükrösítika felöletet, meg annyira apró szemcsékről van itt szó, hogy nem attol fog kisimulni a felület.

polikerámiánál, pont hogy a szemcséken fog gördülni.

de majd jönnek okosabbak, mint pl FutóGabi, és ő hitelesebben be tud számolni a dolgokról.

Link to comment
Megosztás:

Bocs a motor kódot nem írtam, xrsz 75lovas vadállat ;)

Központi zár van benne,úgyhogy az nem kell,csak az el. ablakok lennének jók,megszoktam hogy előző autómba minden elektromos volt így a kézi tekerés most szokatlan.

Azért nem vettem alapból klímásat,mert a családon belül lett az autó véve,a piaci ár feléért,így nem volt lehetőség rá.

Az X16SZR. :lol: Mint az enyém.

Link to comment
Megosztás:

én IE vel vagyok alapbol de azzal se jön be...

na most bejött nevettem is egyből egyet:

egy metabond ellenző:

Végre valaki, aki hiányolja a működés közbeni hiteles teszteredményeket. Én is ezt próbálom a topik eleje óta fejébe verni néhány Metabond feliratú szemellenzővel rendelkező egyénnek. Ez az egy amit nem tudok megérteni, ha elkészít egy gyártó egy adalékot, amire esküszik, hogy a világ legjobb találmánya, azt 1000%, hogy tesztelték. Hol van a teszteredmény?? Ha tényleg olyan jó, akkor miért titkolják?

Nem titok ez miatt döntöttem a Bishops adalék mellett, amit már 2 éve használok. Ennek az egy cégnek találtam olyan teszteredményeket, amelyek használat során teszteltek. Pl ELF kopásteszt. Apropó, kopásteszt. Ezt Magyarországon is el lehet végeztetni néhány tízezer Ft-ért, és kiderül működik az adalék, vagy nem. További néhány tízezerért analizáltatni is lehet, amellyel kideríthető, van-e az adalékban olyan összetevő, ami káros lehet az alkatrészeknek. Pl. Klór, Kén, Foszfor, stb

Elf kopásteszttel kezdi a metabond az egész termékismertetőjét :lol:

jah metabond olajok= Elf

sráccocskánk nem olvasott utána a dolognak látszik, több menetközbeni tesztet is olvastam, ő hogy nem talált semmit?

meg 10 ezr ft os tesztek... hm termékismertetőnél ingyenes a teszt ;)

de mondom nem kell használnia senkinek, mi kipróbáltuk, és nem az astrával kezdtük, hanem egy 2T wareszon,furcsa, de a benya adalékot használtuk csak, mert akkor még csak az volt szinte és onnatól nem volt hengerleállás gyertyabeköpés miatt , mint azelőtt olyan sokszor.

Link to comment
Megosztás:

Olyanom nincs, csak Opera ;)

Novyy -még szükség van rá.

Nekem a 32 bites IE behozza, a 64 bites meg az Opera nem.

már bejött írtam is rá

keresgélek neten, hogy miféle lebukáról írtak a cseheknél való teszten, de semmiféle ilyet nem találok

ha valaki ezt tudja, akkor az linkljen már mert it akkor nagyon sokan át vagyunk verve.

de addigis:

http://www.cseredob.hu/index5_automotor.html

Link to comment
Megosztás:

...most meg ezt irja ki:

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache/2.2.3 (Debian) mod_ssl/2.2.3 OpenSSL/0.9.8c Server at forum.index.hu Port 80

;)

A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum

Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál.

Link to comment
Megosztás:

A Metabond alkalmazásáról megoszlanak a vélemények. Ismerek néhány motorost, aki már hosszabb ideje használja az adalékot, de sajnos találkoztam olyannak is, akinek köztes kuplungtárcsákat kellett cserélni, mert a kuplung csúszni kezdett. Valóban, a Metabond csak fémfelülethez kötődik, azonban a kuplung köztes tárcsái általában acél vagy (egyes versenymotorokban) alumínium lemezekből állnak, amelynek felületén a súrlódást csökkenti. Ha a kuplung még újszerű, akkor ez a súrlódáscsökkentés nem akkora mértékű, hogy a kuplung működését gátolja, vagy azonnal lehetetlenné teszi az összekapcsolást a megtapadást, de ha a kuplung már eleve határon van, nem újszerű, akkor előfordulhat, hogy már megcsúszik vele.

Azt is érdemes figyelembe venni, hogy ezeket az adalékokat nem ajánlják pl. automata sebességváltókba, illetve önzáró differenciálművekbe sem, ahol a súrlódásnak szerepe van a megfelelő működésben.

ez eddig is köztudott volt, hogy automatába vagy sperbe vagy lamellás ba nem kell az adalék, mert csökkenti a surlódást, ezek pedig ezzel működnek, szóval ez se írható fel az adalék hibájára, csak a hülye felhasználóra.

Link to comment
Megosztás:

A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum

Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál.

Már nem tudom követni ki mit akar... ;) Itt van ez és lehet felőle érdeklődni. Aki akarja kipróbálja. De aztán szigorúan beszámolót ide! :lol:

Link to comment
Megosztás:

A kugliról jutottam oda. Erre kattints rá: Motorolaj adalékok - Index Fórum

Dáwid -múlt héten volt először megbontva. Vezérműszíj, vízpumpa, feszítő csere. A szerelő szerette is, hogy mindent a helyén talál.

Az egy jó dolog. Én meg se merem bontatni, mert szétugrik mint a kakukkosóra :lol: addig jó amíg egyben van. Ha eleinte csak 3 hengerrel is, meg olyan füstölősen hogy a zöld környezetvédelmi besorolást jelző raginyát 20 centiről sem látni a ködtől, de beindul, addig jóvan... :) :lol: enni alig eszik, de legalább nem is megy :( bacameg, most voltunk kerékcentirozatni (igen tudom, bocsi, kerék-kiegyensúlyoztatni B) ) és amikor lekapta a srác a jobb első gurigát odahívott hogy nézzek mán oda. Az ékszíjról zsinórba 3-4 fog hiányzik :lol: Mindegy, ezért már nem koszolom össze magam. A közeljövőben meglátogat a gépezet egy adagolóst, meg meg lesz csináltatva a főtengely szimeringnél az olajfolyás, meg akkor már ha a vezérlést lekapjuk, akkor egy két dolgot cserélünk is, mostmár ez is köztük lesz ;)

Link to comment
Megosztás:

hát én most nagyon sokat kerestem, de ténylegesen metabond termékekre visszavezethető hibát nem találtam.

ha valaki tud adni linket adjon ilyenről, biztos érdekel pár embert itt.

akik használják főleg, mert ha igaz akkor be vagyunk csapva.

de akkor itt nagyon sok a suta ember.

;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.