Tápiószecső Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...059a&s=6632 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 http://kepfeltoltes.hu/090319/IM006605_www...ltoltes.hu_.jpg ilyen lett végeredményben ezen is látszik sajna hogy foltos, de nem annyira, és nem is úgy, hogy egy másfél cm es kört világítana a led. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 a felni meg az "ültetés" tetszik csak kár hogy vágott rugónkívül másra nem számíthatunk. Lehet venni új ültetőrugót is nemde ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Lehet venni új ültetőrugót is nemde ? :huh: szerinted azon aképen szereplő Hipertuningos astra kapott uj ültetőrugókat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 szerinted azon aképen szereplő Hipertuningos astra kapott uj ültetőrugókat? :) Úgy általában mondtam, elkerülendő a magasabbra emelekedést, az elfáradt rugóból eredő rugótörést, stb. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 szerinted azon aképen szereplő Hipertuningos astra kapott uj ültetőrugókat? :huh: De a vágás elég gány munka. Főként a hátsó rúgók esetében, ahol változik a menetemelkedés, a huzalátmérő és a rugóátmérő. Ha vágod, megbolygatod a gyári karakterisztikát, amit egy ültetőrugó is tud természetesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 De a vágás elég gány munka. Főként a hátsó rúgók esetében, ahol változik a menetemelkedés, a huzalátmérő és a rugóátmérő. Ha vágod, megbolygatod a gyári karakterisztikát, amit egy ültetőrugó is tud természetesen. hát nem is akartam én vágni az astrán a wareszon még csak csak, mert ott volt is miből :huh: meg annak szerintem ennyire nem volt nagy jelentőssége... de az astra más hátúl már csak azért is problémásabb vágni, mert akkor nem marad a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Udi nak a rendszáma milyen jólenne ha UDI lenne :) És persze -007 ,mert a technikai felszereltség lassan vetekszik James Bond ótóival :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 hát nem is akartam én vágni az astrán ... Én is láttam már csodákat, pl. Corsa GSi :huh: Nálunk nyugatabbra ÁLTALÁBAN nem nagyon szoktak ilyesmivel "spórolni". Szerintem az alatt az Astra alatt rendes ültető van, csak poénból csinálták ilyen Ratosra. Legalábbis pl. a felni alapján nem úgy tűnik, mintha olyan sz@r cuccok lennének benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Én is láttam már csodákat, pl. Corsa GSi :huh: Nálunk nyugatabbra ÁLTALÁBAN nem nagyon szoktak ilyesmivel "spórolni". Szerintem az alatt az Astra alatt rendes ültető van, csak poénból csinálták ilyen Ratosra. Legalábbis pl. a felni alapján nem úgy tűnik, mintha olyan sz@r cuccok lennének benne. és a csomagtartó? :D nemtudom, mindegy de kinézetre tetszik aza felni, meg az ültetés mértéke is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 De neked dízeled van aminek elvileg nehezebb az orra, nem? Bazee hányszor kell leírnom,hogy Udi C14SE-jében is ilyenek vannak! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 meg ha adnak nekem, azt miből fogom tudni, hogy az bizony c20ne? Van a rugón szám és színkód,az alapján azonosítható az EPC-ből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Bazee hányszor kell leírnom,hogy Udi C14SE-jében is ilyenek vannak! :huh: Ezt mindig elfelejtem :) Bár nekem nem játszik a gsi rugó a garázsfeljáró miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Ezt mindig elfelejtem :huh: Bár nekem nem játszik a gsi rugó a garázsfeljáró miatt. egyenlőre nekem se de nem csak a garifeljáró miatt, pedig az is olyan, hogy télen fel kellett tölteni sóderral, mert a kipuffot odaverte.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Mindig ez a fejben szerelés! Agybajt kapok tőletek! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Mindig ez a fejben szerelés! Agybajt kapok tőletek! :huh: Hát pöstön csak ez megy...majd ha hazamegyek, hétvégén lesz rendes szerelés is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Mindig ez a fejben szerelés! Agybajt kapok tőletek! :) én meg nem csak fejbe töltöttem fel a garifeljárót :D am mostanság elég sokat mutattam be amit nem csak fejbe csináltam meg :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Épp most találtam egy jó kis sztorit: Márkus László [Pufi] (1078) Üzenek Továbbítom -- ilyen balfék törvényeink vannak: EZT MINDEN AUTÓS OLVASSA, DŐLNI FOG!!! JOGOSÍTVÁNYUNK VÉDVE VAN!! Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon : "Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette. Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei." Hoppá! A magyar KRESZ-ben (1/1975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység, csak az, hogy "sebesség", ami így logikusan m/sec-ot jelent! Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv, amire csak annyi előírás van, hogy be kell csatolni, de az nincs ott, hogy az ember előtt, vagy mögött kell becsatolni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Épp most találtam egy jó kis sztorit: Márkus László [Pufi] (1078) Üzenek Továbbítom -- ilyen balfék törvényeink vannak: EZT MINDEN AUTÓS OLVASSA, DŐLNI FOG!!! JOGOSÍTVÁNYUNK VÉDVE VAN!! Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon : hát emtom csak én figyeltem e de a kreszoktatáson közölték, hogy a táblán nem 50 cicamanót jeleznek hanem a sebességet km/h ban és ezta könyv is tartalamzza am viccnek jó :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 erre csak annyit, hogy aki 20éve életképesen végzi a munkáját csak megtanulta már milyen lyukat sérülést hogyan kell megbízhatóan kezelni. Én nem így látom. Rossz minőségű munkából is meg lehet élni, és sokan meg is élnek. erre pedig azt, hogy ha bemész defekttel, akkor kíváncsi vagy hogy gyártják? gumisnál nem gyártatni fogsz gumit, hanem javítatni, és ahhoz pedig semmi köze pl annak, hogy mennyi ideig hőkezelik a maszlagot vagy hogy X sebességnél adott sugaru körön mennyivel forog többet a külső kerék. nagyvonaalkba vegyék át, de ne erről szóljon már a fele, a javítást kellene jobban nyomatni, illetve még azt tartom jónak, hogy sebesség illetve terhelési indexeket beletettek az anyagba. Nem azért kell tudni az alapokat mert a kuncsaft majd számonkéri. Szerintem az a minőségi munkának az alapja, de ha ezt magyarázni kell már rég rossz. én pl papír nélkül gumiztam, mégis kitudtam cserélni a felnina gumit, miután begyakroltam, kicseréltem a kereket stb, ha vmi volt szólta Lacsibácsinak és megmondta. igen ért hozzá, éppen ezért nem is volt szüksége erre a vizsgára, lett róla egy papírja, többet se fog keresni vele meg semmi. Lacsibácsi papírral vagy anélkül :huh: Mint a példád is mutatja lehet szakértelem nélkül is végezni, de én inkább nem ilyen emberek kezébe adnám az autóm. Fájdalom hogy ez nincs ráírva a "szakemberre". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 ... Ez HA megtörtént, akkor biztos USA-ban :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Ez HA megtörtént, akkor biztos USA-ban :huh: jah :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Szerintetek én honnan szedtem? :huh: Biztos nem az én fejemből pattant ki a cunder... :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Én nem így látom. Rossz minőségű munkából is meg lehet élni, és sokan meg is élnek. Nem azért kell tudni az alapokat mert a kuncsaft majd számonkéri. Szerintem az a minőségi munkának az alapja, de ha ezt magyarázni kell már rég rossz. Mint a példád is mutatja lehet szakértelem nélkül is végezni, de én inkább nem ilyen emberek kezébe adnám az autóm. Fájdalom hogy ez nincs ráírva a "szakemberre". én nem ellened beszélek, rem ezt azért érted? arról beszélek, hogy van sok olyan amit soha nem fogsz használni mint gumis műhelyben dolgozó. ez a kerekek eltérő fordulatszáma?? szerintem még alapjaiba sem fűződik ide. de ezenkívül volt még más is amit feleslegesnek találtunk, és a tunk alatt Lacsibácsi is értendő, pedig ővágja a témát, és ezt nem azért mondom, mert igazoljam magam, de így van. ha pl valaki foglalkozik az ujrasütésével a guminak annak kell tudnia a hőmérsékleteket is, ez igaz, de hidd el másképp is lehetne ezeket a vizsgákat csinálni, és erre már láttunk más területből is példát. errefelé a rossz munkának hamar eltejed a híre, itt nemigazán élnek meg rossz munkából. szerencsére. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2009 Megoszt Elküldve Március19, 2009 Szerintetek én honnan szedtem? :huh: Biztos nem az én fejemből pattant ki a cunder... :D :) :D akkor is hülyeség Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts