Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert, először azt hittem leesett róla a manus, és elszabadult, de aztán egy furgon előtt 2 méterre megállt, ekkor már gyanakodtam, hogy vmi turpisság van a dologban, aztán megláttam az emberkét mögötte ballagni a távirányitóval. :huh: hogy mik vannak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 akkor a tiéd még működik én mikor kivettem nekem egyik oldalra se zárt középen állt.. nos akkor egyre nagyobb a valószínűsége hogy kigórom... elvileg ez azért van, hogy mikor hideg az autó, meg a levegő, akkor a kipufogó felől meleglevegőt fog szívni, mikor meg bemelegszik az egész moci, akkor túl meleg van a mocitérbe, de a meleg levegő meg kevesebb oxigét tartalmaz, ami meg kellene a jó égési fokhoz. Menet közben nem szedem le azt a kis csövet és nem nagyon láttam még mozogni azon kivül azt a szelepet, de-amint emlitettem-nekem sem zár el teljesen. Ám akkor hogy is van ez!? Azt valami hőre érzékeny valami állitgatja ezek szerint? Akkor meg mi a lótúrónak van azzal a vákuumcsővel a f.sz.házzal összekötve? Megint csak a Skodás emlékeimmel jövök. Ott a légszűrő szivócsövében volt egy kallantyú aminek a nyitását/zárását lehetett kézzel is állitani, de hőingadozásra (láthatóan, ellenőrizhetően) valami hőre reagáló izé mozgatta. Tök egyszerű volt és működött. Az már más kérdés hogy ott, annál a motornál sok értelme volt-e neki egyáltalán. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert... Na akkor gondold el azt mikor én szédelgek a keverő körül és közben megy a ketyere, elvileg lehetne neten keresztül is vezérelni. :D Végülis mobil a cucc, egy kamion meg 4 kerék elég is hozzá (pontosabban 6 kamion az egészhez), hogy arrébb menjen. Bár volt olyan, hogy a csillekötél beleakadt a csillapítógörgőbe, na akkor tényleg azt hittem, hogy repül a szárítódob :) :D :D aztán kiderült, hogy mégsem de betyárul belemozdult az egész kóceráj, rám jött egy pillanatra a frász... :lol: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 csak úgy megosztottam veled is :huh: de nemigazán értem, hogy ha meleg levegőt kap akkor is jól működik a motor, és keveset is fogyaszt. ezt most mire írtad? működni működik, de jobb szereti a hideget, ha már megvan az üzemi hőfok nem? Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :) Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem. Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 (annyira)Hülye azért nem vagyok! :) Ez sehogyan sem megy nekem. Más oldalakkal miért nincs gond!? Azt hiszem daykillernek lesz igaza a dologban. :huh: Más uw.hu-s oldal sem jön be neked? Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :D Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem. Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D hátőőő sajnáltam volna ha meghalsz bután :) am... ígyhogy szinte semmi hatása nincs is ennek a szelepnek, talán két perccel hamarabb melegedik... na meg hogy az a szerkezeti kialakítás se valami komoly... tekintve, hogy mennyire tud melette menni ahideg levegő is... nem is tudom kell e az oda :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Más uw.hu-s oldal sem jön be neked? Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni. ...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ááááhhhh, jóóóóestééét :D kibontottuk a teljes belsejét a gépnek. Vannak remek üléseim, ajtókérpitok, hangszórók, kilincsek, műanyag burkolatok, műszeregység, fűtéstekerentyűk világító háttere, meg egy középső kijelző, meg egy rakat minden ami nem jut eszembe :D :) Jah Day! hoztam neked egy tömítést előre. :lol: télleg nem volt szakadva, csak lepattant :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 ...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :) Én meg most járok átt hozzátok, aztán a határtól kiírta a telefon, hogy csak vészhívás. Aktiváltam vmi roming ketyerét, egy SMS elküldésével, de most se műkszik kint. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Na mi van azzal a piros "dróttal"? Megvan már, hogy hová megy a másik vége? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Na mi van azzal a piros "dróttal"? Megvan már, hogy hová megy a másik vége? :huh: A pirosat vágd el! Ne a pirosat, a kéket! Ne a kéket, a pirosat! DE legalább a kandúr megmenekült :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 "ESCORT 1,8 D Tournier Esztike, gázolajtermelő Modell 1,8 D Tournier Szöveges ítélet Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. " A teljes cikk Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 A pirosat vágd el! Ne a pirosat, a kéket! Ne a kéket, a pirosat! DE legalább a kandúr megmenekült :) Hozd a macskát! :D Honnan tudod, hogy kandúr volt? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Hozd a macskát! :D Honnan tudod, hogy kandúr volt? :huh: CSak mi és a kandúr. Durranás, kandurranás. Ebből következtettem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 voltam bent a volt melóhelyen, és az egyik kocsinak pont 60as légszűrőcsöve volt :huh: nem akarták nekemadni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 http://www.hasznaltauto.hu/2818325_opel_astra_2002 az a km szám enyhén hihetetlen kár hogy 1.4es http://www.hasznaltauto.hu/2765428_opel_astra_1992 Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 http://www.hasznaltauto.hu/2818325_opel_astra_2002 az a km szám enyhén hihetetlen Hát ha megnézed a szőnyeget, váltózsákot, pedálokat akkor nem feltétlenül. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 "ESCORT 1,8 D Tournier Esztike, gázolajtermelő Modell 1,8 D Tournier Szöveges ítélet Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. " A teljes cikk Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh: klímát hívja AC-nak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Hát ha megnézed a szőnyeget, váltózsákot, pedálokat akkor nem feltétlenül. :) de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 klímát hívja AC-nak :huh: szerintem tudja ő is :) de ha elolvasd az egész cikket... van ott még más furcsa dolog is :D vagy nagyon eufólikus állapotban írta, vagy illumináltan :D de néhol keverednek a mondatok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :D el kell menni megnézni, és minden kiderül. ha tényleg nagypapié volt akkor nem olyan hihetetlen, de már megint csak elméletben "szerelünk" :D szerintem tudja ő is :) de ha elolvasd az egész cikket... van ott még más furcsa dolog is :D vagy nagyon eufólikus állapotban írta, vagy illumináltan :lol: de néhol keverednek a mondatok :D lehet, lusta voltam/vagyok elolvasni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :) szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh: Öreg bácsi használta. Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t. Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Öreg bácsi használta. Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t. Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni) asszem ez így akkor felesleges kör volt :huh: jó oké legyen benne 5300 de azt senki se fogja megmondani akárhogy nézi :) kíváncsi lenék, hogy ezen km alatt mennyi olajcserén esett át a vas :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 asszem ez így akkor felesleges kör volt :huh: jó oké legyen benne 5300 de azt senki se fogja megmondani akárhogy nézi :) kíváncsi lenék, hogy ezen km alatt mennyi olajcserén esett át a vas :D Elvileg évenként kell olajat cserélni ha nem fut 10.000km-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március18, 2009 Megoszt Elküldve Március18, 2009 Elvileg évenként kell olajat cserélni ha nem fut 10.000km-t. elvileg más beszélgettünk már arról, hogy a GSI első rugók nem minden esetben jók a kismotoros kocsiba, mert még esetleg emelhet is rajta. C20ne ami talán szóba jöhet, mivel az hasonló súlyu. és a club kiadású caravan astrák? arról úgy tudom, hogy az elejük valamennyivel ültetve van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts