Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert, először azt hittem leesett róla a manus, és elszabadult, de aztán egy furgon előtt 2 méterre megállt, ekkor már gyanakodtam, hogy vmi turpisság van a dologban, aztán megláttam az emberkét mögötte ballagni a távirányitóval. :huh:

hogy mik vannak :)

Link to comment
Megosztás:

akkor a tiéd még működik

én mikor kivettem nekem egyik oldalra se zárt

középen állt..

nos akkor egyre nagyobb a valószínűsége hogy kigórom...

elvileg ez azért van, hogy mikor hideg az autó, meg a levegő, akkor a kipufogó felől meleglevegőt fog szívni, mikor meg bemelegszik az egész moci, akkor túl meleg van a mocitérbe, de a meleg levegő meg kevesebb oxigét tartalmaz, ami meg kellene a jó égési fokhoz.

Menet közben nem szedem le azt a kis csövet és nem nagyon láttam még mozogni azon kivül azt a szelepet, de-amint emlitettem-nekem sem zár el teljesen. Ám akkor hogy is van ez!? Azt valami hőre érzékeny valami állitgatja ezek szerint? Akkor meg mi a lótúrónak van azzal a vákuumcsővel a f.sz.házzal összekötve? Megint csak a Skodás emlékeimmel jövök. Ott a légszűrő szivócsövében volt egy kallantyú aminek a nyitását/zárását lehetett kézzel is állitani, de hőingadozásra (láthatóan, ellenőrizhetően) valami hőre reagáló izé mozgatta. Tök egyszerű volt és működött. Az már más kérdés hogy ott, annál a motornál sok értelme volt-e neki egyáltalán. :huh:

Link to comment
Megosztás:

A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert...

Na akkor gondold el azt mikor én szédelgek a keverő körül és közben megy a ketyere, elvileg lehetne neten keresztül is vezérelni. :D Végülis mobil a cucc, egy kamion meg 4 kerék elég is hozzá (pontosabban 6 kamion az egészhez), hogy arrébb menjen. Bár volt olyan, hogy a csillekötél beleakadt a csillapítógörgőbe, na akkor tényleg azt hittem, hogy repül a szárítódob :) :D :D aztán kiderült, hogy mégsem de betyárul belemozdult az egész kóceráj, rám jött egy pillanatra a frász... :lol: :huh:

Link to comment
Megosztás:

csak úgy megosztottam veled is :huh:

de nemigazán értem, hogy ha meleg levegőt kap akkor is jól működik a motor, és keveset is fogyaszt. ezt most mire írtad?

működni működik, de jobb szereti a hideget, ha már megvan az üzemi hőfok nem?

Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :) Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem.

Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D

Link to comment
Megosztás:

(annyira)Hülye azért nem vagyok! :)

Ez sehogyan sem megy nekem. Más oldalakkal miért nincs gond!? Azt hiszem daykillernek lesz igaza a dologban. :huh:

Más uw.hu-s oldal sem jön be neked?

Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni.

Link to comment
Megosztás:

Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :D Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem.

Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D

hátőőő sajnáltam volna ha meghalsz bután :)

am... ígyhogy szinte semmi hatása nincs is ennek a szelepnek, talán két perccel hamarabb melegedik... na meg hogy az a szerkezeti kialakítás se valami komoly... tekintve, hogy mennyire tud melette menni ahideg levegő is... nem is tudom kell e az oda :huh:

Link to comment
Megosztás:

Más uw.hu-s oldal sem jön be neked?

Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni.

...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :huh:

Link to comment
Megosztás:

ááááhhhh, jóóóóestééét :D kibontottuk a teljes belsejét a gépnek. Vannak remek üléseim, ajtókérpitok, hangszórók, kilincsek, műanyag burkolatok, műszeregység, fűtéstekerentyűk világító háttere, meg egy középső kijelző, meg egy rakat minden ami nem jut eszembe :D :) Jah Day! hoztam neked egy tömítést előre. :lol: télleg nem volt szakadva, csak lepattant :huh:

Link to comment
Megosztás:

...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :)

Én meg most járok átt hozzátok, aztán a határtól kiírta a telefon, hogy csak vészhívás. Aktiváltam vmi roming ketyerét, egy SMS elküldésével, de most se műkszik kint. :huh:

Link to comment
Megosztás:

"ESCORT 1,8 D Tournier

Esztike, gázolajtermelő

Modell

1,8 D Tournier

Szöveges ítélet

Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. "

A teljes cikk

Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh:

Link to comment
Megosztás:

"ESCORT 1,8 D Tournier

Esztike, gázolajtermelő

Modell

1,8 D Tournier

Szöveges ítélet

Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. "

A teljes cikk

Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh:

klímát hívja AC-nak :)

Link to comment
Megosztás:

Hát ha megnézed a szőnyeget, váltózsákot, pedálokat akkor nem feltétlenül. :)

de 5300km? :S

mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba

azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D

szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh:

Link to comment
Megosztás:

de 5300km? :S

mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba

azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D

szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :D

el kell menni megnézni, és minden kiderül. ha tényleg nagypapié volt akkor nem olyan hihetetlen, de már megint csak elméletben "szerelünk" :D

szerintem tudja ő is :)

de ha elolvasd az egész cikket... van ott még más furcsa dolog is :D

vagy nagyon eufólikus állapotban írta, vagy illumináltan :lol: de néhol keverednek a mondatok :D

lehet, lusta voltam/vagyok elolvasni :huh:

Link to comment
Megosztás:

de 5300km? :S

mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba

azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :)

szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh:

Öreg bácsi használta.

Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t.

Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni)

Link to comment
Megosztás:

Öreg bácsi használta.

Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t.

Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni)

asszem ez így akkor felesleges kör volt :huh:

jó oké legyen benne 5300 de azt senki se fogja megmondani akárhogy nézi :)

kíváncsi lenék, hogy ezen km alatt mennyi olajcserén esett át a vas :D

Link to comment
Megosztás:

Elvileg évenként kell olajat cserélni ha nem fut 10.000km-t.

elvileg

más

beszélgettünk már arról, hogy a GSI első rugók nem minden esetben jók a kismotoros kocsiba, mert még esetleg emelhet is rajta.

C20ne ami talán szóba jöhet, mivel az hasonló súlyu.

és a club kiadású caravan astrák?

arról úgy tudom, hogy az elejük valamennyivel ültetve van.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.