Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert, először azt hittem leesett róla a manus, és elszabadult, de aztán egy furgon előtt 2 méterre megállt, ekkor már gyanakodtam, hogy vmi turpisság van a dologban, aztán megláttam az emberkét mögötte ballagni a távirányitóval. :huh: hogy mik vannak :)
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 akkor a tiéd még működik én mikor kivettem nekem egyik oldalra se zárt középen állt.. nos akkor egyre nagyobb a valószínűsége hogy kigórom... elvileg ez azért van, hogy mikor hideg az autó, meg a levegő, akkor a kipufogó felől meleglevegőt fog szívni, mikor meg bemelegszik az egész moci, akkor túl meleg van a mocitérbe, de a meleg levegő meg kevesebb oxigét tartalmaz, ami meg kellene a jó égési fokhoz. Menet közben nem szedem le azt a kis csövet és nem nagyon láttam még mozogni azon kivül azt a szelepet, de-amint emlitettem-nekem sem zár el teljesen. Ám akkor hogy is van ez!? Azt valami hőre érzékeny valami állitgatja ezek szerint? Akkor meg mi a lótúrónak van azzal a vákuumcsővel a f.sz.házzal összekötve? Megint csak a Skodás emlékeimmel jövök. Ott a légszűrő szivócsövében volt egy kallantyú aminek a nyitását/zárását lehetett kézzel is állitani, de hőingadozásra (láthatóan, ellenőrizhetően) valami hőre reagáló izé mozgatta. Tök egyszerű volt és működött. Az már más kérdés hogy ott, annál a motornál sok értelme volt-e neki egyáltalán. :huh:
Guest Sanci Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert... Na akkor gondold el azt mikor én szédelgek a keverő körül és közben megy a ketyere, elvileg lehetne neten keresztül is vezérelni. :D Végülis mobil a cucc, egy kamion meg 4 kerék elég is hozzá (pontosabban 6 kamion az egészhez), hogy arrébb menjen. Bár volt olyan, hogy a csillekötél beleakadt a csillapítógörgőbe, na akkor tényleg azt hittem, hogy repül a szárítódob :) :D :D aztán kiderült, hogy mégsem de betyárul belemozdult az egész kóceráj, rám jött egy pillanatra a frász... :lol: :huh:
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 csak úgy megosztottam veled is :huh: de nemigazán értem, hogy ha meleg levegőt kap akkor is jól működik a motor, és keveset is fogyaszt. ezt most mire írtad? működni működik, de jobb szereti a hideget, ha már megvan az üzemi hőfok nem? Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :) Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem. Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 (annyira)Hülye azért nem vagyok! :) Ez sehogyan sem megy nekem. Más oldalakkal miért nincs gond!? Azt hiszem daykillernek lesz igaza a dologban. :huh: Más uw.hu-s oldal sem jön be neked? Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni.
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Kösz. Ha nem mondod hülyén haltam volna meg. :D Mellesleg erre utaltam az elméletileg igen résznél. A még alatt pedig ezen kívüli eshetőségeket feltételeztem. Neked rosszabbul működik 40 fokban mint -10-ben? Itt már nem egy elemi karburátor biztosítja az üzemanyagellátás feladatát. A kérdéseidre a választ a befecskendezés sajátosságai adják. :D hátőőő sajnáltam volna ha meghalsz bután :) am... ígyhogy szinte semmi hatása nincs is ennek a szelepnek, talán két perccel hamarabb melegedik... na meg hogy az a szerkezeti kialakítás se valami komoly... tekintve, hogy mennyire tud melette menni ahideg levegő is... nem is tudom kell e az oda :huh:
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Más uw.hu-s oldal sem jön be neked? Remélem nem lesz igazam, csak pár szlovák ismerősöm is jelezte már, hogy náluk uw.hu nem akar menni. ...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :huh:
Dáwid Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 ááááhhhh, jóóóóestééét :D kibontottuk a teljes belsejét a gépnek. Vannak remek üléseim, ajtókérpitok, hangszórók, kilincsek, műanyag burkolatok, műszeregység, fűtéstekerentyűk világító háttere, meg egy középső kijelző, meg egy rakat minden ami nem jut eszembe :D :) Jah Day! hoztam neked egy tömítést előre. :lol: télleg nem volt szakadva, csak lepattant :huh:
zotya975 Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 ...hát bizony nem mennek - de ezt már tegnap is próbáltam és irtam is...pedig maga a www.ultraweb.hu/index.jsp megnyilik, nem értem miért nem engednek tovább!? :) Én meg most járok átt hozzátok, aztán a határtól kiírta a telefon, hogy csak vészhívás. Aktiváltam vmi roming ketyerét, egy SMS elküldésével, de most se műkszik kint. :huh:
Stefan Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Na mi van azzal a piros "dróttal"? Megvan már, hogy hová megy a másik vége? :huh:
szobikari Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Na mi van azzal a piros "dróttal"? Megvan már, hogy hová megy a másik vége? :huh: A pirosat vágd el! Ne a pirosat, a kéket! Ne a kéket, a pirosat! DE legalább a kandúr megmenekült :)
szobikari Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 "ESCORT 1,8 D Tournier Esztike, gázolajtermelő Modell 1,8 D Tournier Szöveges ítélet Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. " A teljes cikk Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh:
Stefan Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 A pirosat vágd el! Ne a pirosat, a kéket! Ne a kéket, a pirosat! DE legalább a kandúr megmenekült :) Hozd a macskát! :D Honnan tudod, hogy kandúr volt? :huh:
szobikari Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Hozd a macskát! :D Honnan tudod, hogy kandúr volt? :huh: CSak mi és a kandúr. Durranás, kandurranás. Ebből következtettem :)
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 voltam bent a volt melóhelyen, és az egyik kocsinak pont 60as légszűrőcsöve volt :huh: nem akarták nekemadni :)
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 http://www.hasznaltauto.hu/2818325_opel_astra_2002 az a km szám enyhén hihetetlen kár hogy 1.4es http://www.hasznaltauto.hu/2765428_opel_astra_1992
invictus Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 http://www.hasznaltauto.hu/2818325_opel_astra_2002 az a km szám enyhén hihetetlen Hát ha megnézed a szőnyeget, váltózsákot, pedálokat akkor nem feltétlenül. :huh:
spzoli Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 "ESCORT 1,8 D Tournier Esztike, gázolajtermelő Modell 1,8 D Tournier Szöveges ítélet Szóval. VW Jetta után vettük. Német származású autót egy kereskedőnél találta a testvérem. Szép bordó ( metál) karosszériájával és kiállásával egyből megfogott. Mikor beültem egy másik világ fogadott. AC kivételével minden volt az autóban. AC helyett napfénytető volt. ( Jobban is szerettem!!!!!. Most sem használok AC-t, sz*r és egészségtelen. " A teljes cikk Első olvasásra kicsit röhögtem, mintha nem lenne benne AC-pumpa :huh: klímát hívja AC-nak :)
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Hát ha megnézed a szőnyeget, váltózsákot, pedálokat akkor nem feltétlenül. :) de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh:
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 klímát hívja AC-nak :huh: szerintem tudja ő is :) de ha elolvasd az egész cikket... van ott még más furcsa dolog is :D vagy nagyon eufólikus állapotban írta, vagy illumináltan :D de néhol keverednek a mondatok :lol:
spzoli Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :D szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :D el kell menni megnézni, és minden kiderül. ha tényleg nagypapié volt akkor nem olyan hihetetlen, de már megint csak elméletben "szerelünk" :D szerintem tudja ő is :) de ha elolvasd az egész cikket... van ott még más furcsa dolog is :D vagy nagyon eufólikus állapotban írta, vagy illumináltan :lol: de néhol keverednek a mondatok :D lehet, lusta voltam/vagyok elolvasni :huh:
invictus Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 de 5300km? :S mikor a miénk volt 54000 el akkor is voolt ilyen állapotba azóta van benne 90ezer, mostmár azért látszik a váltózsákon, de ki is lehetne cserélni :) szerintem az 5300 az olyan, hogy a világon nincs még egy ilyen akkor :huh: Öreg bácsi használta. Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t. Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni)
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Öreg bácsi használta. Nagypapámnak van egy makulátlan 2103-as Ladája, 1979-es, tehát idén 30 éves, és ment összesen 80.000km-t. Tehát közel sem elképzelhetetlen a dolog, de igazan van Zolinak, legegyszerűbb megnézni aztán kiderül a dolog. (elvileg a 11.kerületben van a ez a kocsi, meg én is, de nem fogom megnézni) asszem ez így akkor felesleges kör volt :huh: jó oké legyen benne 5300 de azt senki se fogja megmondani akárhogy nézi :) kíváncsi lenék, hogy ezen km alatt mennyi olajcserén esett át a vas :D
invictus Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 asszem ez így akkor felesleges kör volt :huh: jó oké legyen benne 5300 de azt senki se fogja megmondani akárhogy nézi :) kíváncsi lenék, hogy ezen km alatt mennyi olajcserén esett át a vas :D Elvileg évenként kell olajat cserélni ha nem fut 10.000km-t.
Novy Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Elvileg évenként kell olajat cserélni ha nem fut 10.000km-t. elvileg más beszélgettünk már arról, hogy a GSI első rugók nem minden esetben jók a kismotoros kocsiba, mert még esetleg emelhet is rajta. C20ne ami talán szóba jöhet, mivel az hasonló súlyu. és a club kiadású caravan astrák? arról úgy tudom, hogy az elejük valamennyivel ültetve van.
Recommended Posts